Ja dan had je dus een paar topics terug naar de frs moeten wandelen he.quote:Op maandag 29 september 2008 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
Welke Goofy beweerde een paar topics terug dat motoGP 5euro kostte bij de freerecordshop?
Ik was van plan om 10 exemplaren te halen voor vrienden enzo. (Die ik al had blij gemaakt met dit heugelijke feit.) Kosten ze gewoon 30euro.
Volgens mij heeft dat allemaal met importshizzle te maken. Lage dollarkoersen jeweetzzquote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Yo gasten, voor wie het niet weet. ( ik wist het ook niet)
Maar je kan Fallout 3 en Fable 2 KENKAHgoedkoop pre-orderen bij gamehubs. 35 fokking euros!!!![]()
Dan heb ik toch een vraag, hoe komen ze aan winst?! Die spellen kosten toch 65 euries in de winkel?!
Dat wist ik een week geleden ook al toen ik ze bestelde samen met CoD5, Farcry 2 en GoW2quote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Yo gasten, voor wie het niet weet. ( ik wist het ook niet)
Maar je kan Fallout 3 en Fable 2 KENKAHgoedkoop pre-orderen bij gamehubs. 35 fokking euros!!!![]()
Dan heb ik toch een vraag, hoe komen ze aan winst?! Die spellen kosten toch 65 euries in de winkel?!
Uitelijk 24 uurquote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef Viro het volgende:
XBL is 24 uur down.
Vanochtend om 9.01 ging XBL down. Dus tot morgen 9.01 geen XBL
quote:de Xbox Live service voor maximaal 24 uur lang offline zijn. Het onderhoud begint om negen uur ’s ochtends. Nadat de service online komt zullen er geen nieuwe features te vinden zijn op je Xbox 360, het gaat hier niet om ‘de’ herfst update, die later in het jaar plaats vindt.
Doe eens snel uitspelen danquote:
Jawel Mercs vond ik zo goed dat ik hem houquote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe eens snel uitspelen dan
En je hebt Mercs 2 niet meer zeker?
Offline gamen ftw!quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom is live down!
Ik wil gewoon kunnen gamen verdomme!
Offline <3quote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel Mercs vond ik zo goed dat ik hem hou
[..]
Offline gamen ftw!
Zo gauw minstens 3 van de 4 games je aanspreken wel.quote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006281243/index.html
Misschien een leuke aanbieding? Alleen jammer dat er geen extra controller bijzit.
Vraag me af wat goedkoper is. Deze of zo'n pakket met extra controller etc die je er tegenwoordig voor 30 euro bij krijgt. Of zo'n supersize pack! Keuzes..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 29 september 2008 16:33 schreef _GdR_ het volgende:
Of zuigt microsoft qua updates net zo hard als windows?
Das wel dikke aanbieding..quote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo gauw minstens 3 van de 4 games je aanspreken wel.
Zeker voor de hele dus clan of niet?quote:Op maandag 29 september 2008 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
Welke Goofy beweerde een paar topics terug dat motoGP 5euro kostte bij de freerecordshop?
Ik was van plan om 10 exemplaren te halen voor vrienden enzo. (Die ik al had blij gemaakt met dit heugelijke feit.) Kosten ze gewoon 30euro.
Of ze misschien een meevallertje hebben en dat de live service eerder weer online is als gepland?quote:
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef Motorhoofd het volgende:
edit: Ik zie net als je 3 games of meer besteld de UPS verzendkosten gratis zijnDan kom Far Cry 2 er ook maar bij.
Gamehubs incasseert pas als de game verscheept wordtquote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Morgen ga ik Fallout 3 en Fable 2 bestellen bij Gamehubs, als m'n loon teminste gestort word
edit: Ik zie net als je 3 games of meer besteld de UPS verzendkosten gratis zijnDan kom Far Cry 2 er ook maar bij.
Niet via Paypal?quote:Op maandag 29 september 2008 17:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Gamehubs incasseert pas als de game verscheept wordt
Vanaf december kan hetquote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.
Zou kunnen, ik betaal met CCquote:
ja voor de dus homos inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker voor de hele dus clan of niet?
Ja zo ja maar bij Paypal niet. Dat is een directe betaalmethode.quote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Vanaf december kan het
[..]
Zou kunnen, ik betaal met CC![]()
Paypal is meteen cyb, vandaag trouwens BIA binnen gekregen van Gamehubs, lekker snel weer en dat voor 35 euroquote:
Je hebt geluk Wes, je hebt geluk.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Paypal is meteen cyb, vandaag trouwens BIA binnen gekregen van Gamehubs, lekker snel weer en dat voor 35 euro
Én er zaten 3 games in, dus niets blabal met douane.
Niet, er stond namelijk dat die vrijdag in was genomen door de douane, en dat die gewoon was vrijgegeven, zoals altijd gebeurd, er is gewoon 0,1% risico maar.quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt geluk Wes, je hebt geluk.
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.quote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.
Dus het is weer teringduur?quote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
www.microsoftpointsxbox.com is overgestapt van Dollars naar Euro's
Iets minder makkelijk, omdat het dan met de rest van de bulk post verstuurd wordt. UPS is erg makkelijk te controleren voor douanequote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.
Dat risico wil ik wel nemen, hoef je teminste niet zolang te wachtenquote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Iets minder makkelijk, omdat het dan met de rest van de bulk post verstuurd wordt. UPS is erg makkelijk te controleren voor douane
De kans dat je pakketje wordt onderschept als je je spellen samen laat versturen is nog altijd groter dan los.quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.
Dan maar hopen dat het goed gaat en volgende keer bestel ik maar 1 game per keer. Ik ga er dan niet weer op gokken. Dan maar elke keer die 7 euro betalenquote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans dat je pakketje wordt onderschept als je je spellen samen laat versturen is nog altijd groter dan los.
Krijg je als het goed is ookquote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil wel verdulleme mijn 24 uur vergoed krijgen!
Ja, is ook mijn gamertagquote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup echt lelijk, en het ligt niet aan de amerikanen.
Ik heb het ook als ik alleen met nederlanders speel. Hij vindt wel lekker snel spelers! simsfan88 is dat ook je gamertag?
tuurlijk krijgen we geen XBLA-gamequote:Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
Hopelijk krijgen we een Xbla spelletje!![]()
Maar dat is meer bij storing en dat soort dingen dus zal wel niet!
nog meer:quote:
quote:Ultimately, while Gears of War 2 tinkers little with the original's formula, it pushes every part of the original package to even more epic realms. A blockbuster in every sense of the word, it's undoubtedly the biggest and boldest game coming to the Xbox 360 this winter.
Ik heb gewoon me hotmail gebruiktquote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Wat fucking lomp zeg die gamershub.
Gebruik ik mijn @home email account, staat eronder:
We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
Please use another email account
Beter tyf je gewoon op ofseaux
Wtf doet het dan wel? Gmail?!
Oude savegame ladenquote:Op maandag 29 september 2008 19:34 schreef Leonos het volgende:
Ik kon me hotmail ook gewoon gebruiken.
Mensen, ik heb een moeilijke vraag. Heb net dus SW:TFU uitgespeeld en heb gehoord dat je daarna overnieuw kan beginnen met dezelfde skills. Zodat je even sterk was als aan het eind van de game. Nu doe ik new game en krijg ik dat dus niet. Wie kan mij vertellen hoe ik dit doe?
Aah okay, chill!quote:Op maandag 29 september 2008 19:20 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon me hotmail gebruikt
het was bij mij gewoon een waarschuwing waarna ik hem gewoon kon gebruiken
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Nouja, nu kan ik hem alsnog niet halen, ik moet wachten op een controle storting van me paypal naar m'n bankrekening.
Nu maar hopen dat in die 5-7 dagen tijd niet de pre-orders zijn uitverkocht
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.quote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Nouja, nu kan ik hem alsnog niet halen, ik moet wachten op een controle storting van me paypal naar m'n bankrekening.
Dan moet je rekening eerst nog wel geverifieerd worden, en dat gebeurt dus door een paar cent op je rekening te storten...quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.
Hier staat het uitgelegt:
https://www.paypal.com/nl(...)Instructions-outside
Wat je ook nog kunt doen is, twee betaalbronnen koppelen.quote:Op maandag 29 september 2008 21:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je kan je paypal ook aan je bankrekening linken en dan word het gelijk afgeschreven met paypal. Ik heb geen geld op me paypalrekening, maar ik kan toch met paypal betalen via me bank.
Hier staat het uitgelegt:
https://www.paypal.com/nl(...)Instructions-outside
Je kan helaas geen new game + doen. Je zal overnieuw moeten beginnen of alle levels los selecteren. Maar dan krijg je de achievements niet..quote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Leonos het volgende:
Als ik dan op een hoger niveau ga spelen vanaf het begin krijg ik die achievements niet?
Eén tip: leer de combo's en gebruik ze ook! Dan is de game veel leuker en dan zien je saber fights er echt cool uit.quote:
Inderdaad, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 29 september 2008 21:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Je kan helaas geen new game + doen. Je zal overnieuw moeten beginnen of alle levels los selecteren. Maar dan krijg je de achievements niet..
Ik hoop da die lui van UPS die gamehub games door de brievenbus proppen want ben overdag vrijwel nooit thuis.
Hmmm klopt...quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
UPS propt niets door de brievenbus. Je moet altijd tekenen.
Isn't that cute, BUT ITS WRONG.quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
UPS propt niets door de brievenbus. Je moet altijd tekenen.
Ja, heb volgens mij ook al zoiets eerder gehoord. Dat is iig wel beter anders sturen ze het straks terug.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Isn't that cute, BUT ITS WRONG.
Vandaag is het gewoon door de brievenbus gepropt hoor, en dit is niet de 1e keer.
Ze komen 3x terug en anders bellen ze bij de buren aan als het niet door de brievenbus past, altijd leukquote:Op maandag 29 september 2008 22:29 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ja, heb volgens mij ook al zoiets eerder gehoord. Dat is iig wel beter anders sturen ze het straks terug.
Ik speel toch op easyquote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
Eén tip: leer de combo's en gebruik ze ook! Dan is de game veel leuker en dan zien je saber fights er echt cool uit.
Level 3quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hop hop AQuila, kom aan speel eens een beetje door
Ik hoorde dat Youri en Evert er ook weer in zaten. Maar die kun je dus uitschakelen?quote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef Un4 het volgende:
[..]
btw, FIFA 09 heeft engels commentaar!![]()
![]()
Bij 08 was dit niet zo.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:32 schreef emokid het volgende:
Uiteraard. Anders je Locale op UK zetten, heb je altijd wel Engelse audio. Geweldig nieuws in ieder geval!
Dacht even dat je bedoelde dat het bij 08 wel kon.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:54 schreef emokid het volgende:
Nee, omdat de Engelse audio ook niet aanwezig was op het schijfje.
Ja heb ik een beetje met CoD4 gehad. Speelde hem eerst op Normal (easy speel ik nooit) maar nu ik alles op Veteran heb gedaan vond ik het verhaal veel toffer. Eerst ging het te snel om er echt bij stil te staan. Nu doe je soms erg lang over een map en ben je echt blij na het gehaald te hebben (en de achievement!).quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
Kun je nie beter op normal ofzo beginnen? op easy ram je alles door wss heel simpel.
Als je dan op hard speelt heb je alles al gezien!?!?!!?!
Is ie nie tof dan? ik verwacht hem vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:19 schreef emokid het volgende:
Ik ook, vooral met SW:FUDat wil je geen twee keer spelen.
Leuk voor een zondag.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is ie nie tof dan? ik verwacht hem vandaag.
Ik vind hem echt tegenvallenquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is ie nie tof dan? ik verwacht hem vandaag.
Er schijnen een aantal zwaar irritante eindbazen in te zitten! En daar heb ik geen zin in dus speel ik hem maar op easy en je hoort er ook wel door heen te rammen als sith force gast zijnde!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
Kun je nie beter op normal ofzo beginnen? op easy ram je alles door wss heel simpel.
Als je dan op hard speelt heb je alles al gezien!?!?!!?!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
-5 respect gast, - 5 respect!!!!
Tja ik wist dat je geen doorzettingsvermogen had, maar wat voor krachten mis je dan precies? Je kunt ze niet wurgen dat kan alleen als dark vader aan het begin maar voor de rest komt het aardig overeen qua krachten. Er zijn maar weinig jedi games die in de buurt komen of beter zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt tegenvallen
[..]
Er schijnen een aantal zwaar irritante eindbazen in te zitten! En daar heb ik geen zin in dus speel ik hem maar op easy en je hoort er ook wel door heen te rammen als sith force gast zijnde!
Maar de powers zijn niet echt heel tof![]()
[..]
![]()
Als je via internet bankiert heb je als het goed is die bedragen er al op staan. Ik in ieder geval welquote:Op maandag 29 september 2008 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aah okay, chill!
Ik heb dat wel want ik speel hem toch?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Tja ik wist dat je geen doorzettingsvermogen had, maar wat voor krachten mis je dan precies? Je kunt ze niet wurgen dat kan alleen als dark vader aan het begin maar voor de rest komt het aardig overeen qua krachten. Er zijn maar weinig jedi games die in de buurt komen of beter zijn.
sluit je pc gewoon aan op je tv met een vga kabel en geluid via s/pdif en klaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
En ik kan weer gewoon streamen vanaf m'n PC. Blijkbaar is het bij mij dus wel zo dat ik ingelogd op Live moet zijn
ja, dat klinkt echt heel makkelijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
sluit je pc gewoon aan op je tv met een vga kabel en geluid via s/pdif en klaar![]()
ook geen gezeur over niet kunnen stream . codecs en ondersteuning bla bla
gewoon huppa je film overslepen naar je tv (als 2e monitor instellen aka dual view )
en klaar ben je retemakkelijk
Ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:
Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
Inderdaad, echt 1 van de grootste voordelen van een 360, helemaal sinds die codec update.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:
Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |