Ja dan had je dus een paar topics terug naar de frs moeten wandelen he.quote:Op maandag 29 september 2008 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
Welke Goofy beweerde een paar topics terug dat motoGP 5euro kostte bij de freerecordshop?
Ik was van plan om 10 exemplaren te halen voor vrienden enzo. (Die ik al had blij gemaakt met dit heugelijke feit.) Kosten ze gewoon 30euro.
Volgens mij heeft dat allemaal met importshizzle te maken. Lage dollarkoersen jeweetzzquote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Yo gasten, voor wie het niet weet. ( ik wist het ook niet)
Maar je kan Fallout 3 en Fable 2 KENKAHgoedkoop pre-orderen bij gamehubs. 35 fokking euros!!!![]()
Dan heb ik toch een vraag, hoe komen ze aan winst?! Die spellen kosten toch 65 euries in de winkel?!
Dat wist ik een week geleden ook al toen ik ze bestelde samen met CoD5, Farcry 2 en GoW2quote:Op maandag 29 september 2008 15:52 schreef RickoKun het volgende:
Yo gasten, voor wie het niet weet. ( ik wist het ook niet)
Maar je kan Fallout 3 en Fable 2 KENKAHgoedkoop pre-orderen bij gamehubs. 35 fokking euros!!!![]()
Dan heb ik toch een vraag, hoe komen ze aan winst?! Die spellen kosten toch 65 euries in de winkel?!
Uitelijk 24 uurquote:Op maandag 29 september 2008 13:14 schreef Viro het volgende:
XBL is 24 uur down.
Vanochtend om 9.01 ging XBL down. Dus tot morgen 9.01 geen XBL
quote:de Xbox Live service voor maximaal 24 uur lang offline zijn. Het onderhoud begint om negen uur ’s ochtends. Nadat de service online komt zullen er geen nieuwe features te vinden zijn op je Xbox 360, het gaat hier niet om ‘de’ herfst update, die later in het jaar plaats vindt.
Doe eens snel uitspelen danquote:
Jawel Mercs vond ik zo goed dat ik hem houquote:Op maandag 29 september 2008 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe eens snel uitspelen dan
En je hebt Mercs 2 niet meer zeker?
Offline gamen ftw!quote:Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef Sala-adin het volgende:
Waarom is live down!
Ik wil gewoon kunnen gamen verdomme!
Offline <3quote:Op maandag 29 september 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel Mercs vond ik zo goed dat ik hem hou
[..]
Offline gamen ftw!
Zo gauw minstens 3 van de 4 games je aanspreken wel.quote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006281243/index.html
Misschien een leuke aanbieding? Alleen jammer dat er geen extra controller bijzit.
Vraag me af wat goedkoper is. Deze of zo'n pakket met extra controller etc die je er tegenwoordig voor 30 euro bij krijgt. Of zo'n supersize pack! Keuzes..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 29 september 2008 16:33 schreef _GdR_ het volgende:
Of zuigt microsoft qua updates net zo hard als windows?
Das wel dikke aanbieding..quote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Zo gauw minstens 3 van de 4 games je aanspreken wel.
Zeker voor de hele dus clan of niet?quote:Op maandag 29 september 2008 15:26 schreef _GdR_ het volgende:
Welke Goofy beweerde een paar topics terug dat motoGP 5euro kostte bij de freerecordshop?
Ik was van plan om 10 exemplaren te halen voor vrienden enzo. (Die ik al had blij gemaakt met dit heugelijke feit.) Kosten ze gewoon 30euro.
Of ze misschien een meevallertje hebben en dat de live service eerder weer online is als gepland?quote:
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.quote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef Motorhoofd het volgende:
edit: Ik zie net als je 3 games of meer besteld de UPS verzendkosten gratis zijnDan kom Far Cry 2 er ook maar bij.
Gamehubs incasseert pas als de game verscheept wordtquote:Op maandag 29 september 2008 16:04 schreef Motorhoofd het volgende:
Morgen ga ik Fallout 3 en Fable 2 bestellen bij Gamehubs, als m'n loon teminste gestort word
edit: Ik zie net als je 3 games of meer besteld de UPS verzendkosten gratis zijnDan kom Far Cry 2 er ook maar bij.
Niet via Paypal?quote:Op maandag 29 september 2008 17:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Gamehubs incasseert pas als de game verscheept wordt
Vanaf december kan hetquote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.
Zou kunnen, ik betaal met CCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |