ja voor de dus homos inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker voor de hele dus clan of niet?
Ja zo ja maar bij Paypal niet. Dat is een directe betaalmethode.quote:Op maandag 29 september 2008 17:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Vanaf december kan het
[..]
Zou kunnen, ik betaal met CC![]()
Paypal is meteen cyb, vandaag trouwens BIA binnen gekregen van Gamehubs, lekker snel weer en dat voor 35 euroquote:
Je hebt geluk Wes, je hebt geluk.quote:Op maandag 29 september 2008 17:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Paypal is meteen cyb, vandaag trouwens BIA binnen gekregen van Gamehubs, lekker snel weer en dat voor 35 euro
Én er zaten 3 games in, dus niets blabal met douane.
Niet, er stond namelijk dat die vrijdag in was genomen door de douane, en dat die gewoon was vrijgegeven, zoals altijd gebeurd, er is gewoon 0,1% risico maar.quote:Op maandag 29 september 2008 17:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt geluk Wes, je hebt geluk.
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.quote:Op maandag 29 september 2008 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooral doen als je wil dat je pakketje door de douane wordt onderschept ja.
Dus het is weer teringduur?quote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
www.microsoftpointsxbox.com is overgestapt van Dollars naar Euro's
Iets minder makkelijk, omdat het dan met de rest van de bulk post verstuurd wordt. UPS is erg makkelijk te controleren voor douanequote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.
Dat risico wil ik wel nemen, hoef je teminste niet zolang te wachtenquote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Iets minder makkelijk, omdat het dan met de rest van de bulk post verstuurd wordt. UPS is erg makkelijk te controleren voor douane
De kans dat je pakketje wordt onderschept als je je spellen samen laat versturen is nog altijd groter dan los.quote:Op maandag 29 september 2008 17:21 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Jij besteld toch ook bij Gamehubs? Doe jij het dan zonder UPS ofzo? Dan kunnen ze toch ook onderschept worden.
Dan maar hopen dat het goed gaat en volgende keer bestel ik maar 1 game per keer. Ik ga er dan niet weer op gokken. Dan maar elke keer die 7 euro betalenquote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans dat je pakketje wordt onderschept als je je spellen samen laat versturen is nog altijd groter dan los.
Krijg je als het goed is ookquote:Op maandag 29 september 2008 17:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil wel verdulleme mijn 24 uur vergoed krijgen!
Ja, is ook mijn gamertagquote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup echt lelijk, en het ligt niet aan de amerikanen.
Ik heb het ook als ik alleen met nederlanders speel. Hij vindt wel lekker snel spelers! simsfan88 is dat ook je gamertag?
tuurlijk krijgen we geen XBLA-gamequote:Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
Hopelijk krijgen we een Xbla spelletje!![]()
Maar dat is meer bij storing en dat soort dingen dus zal wel niet!
nog meer:quote:
quote:Ultimately, while Gears of War 2 tinkers little with the original's formula, it pushes every part of the original package to even more epic realms. A blockbuster in every sense of the word, it's undoubtedly the biggest and boldest game coming to the Xbox 360 this winter.
Ik heb gewoon me hotmail gebruiktquote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef RickoKun het volgende:
Wat fucking lomp zeg die gamershub.
Gebruik ik mijn @home email account, staat eronder:
We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
Please use another email account
Beter tyf je gewoon op ofseaux
Wtf doet het dan wel? Gmail?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |