En spellen die ik nu niet haal kan ik altijd nog halen in de rustige periode die erna komtquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:04 schreef Leonos het volgende:
Liever teveel als te weinig.
Je kan ook keuzes maken
dacht je, ik ben de baggerkoninging.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Minder baggeren graag.
ZIe jij het ook niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:26 schreef AQuila360 het volgende:
Edje is een vrouw![]()
Maar ik ben het eens met Cyb!
Gister Bioshock geleend van een vriend, en vandaag aan begonnen! Zeer vet! Maar ik schrik soms best, maar ben dan ook een mietjequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:06 schreef santax het volgende:
zohooo net dead or alive 4 en bioshock 2de hands gekocht op FOK!
Ben vooral erg nieuwsgierig naar Bioshock, ik heb me al sinds ie uit is verlekkerd aan de filmpjes ervan
Jep mongool of jonger als Aquila.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Gister Bioshock geleend van een vriend, en vandaag aan begonnen! Zeer vet! Maar ik schrik soms best, maar ben dan ook een mietje
Ben ik een mongool dat ik zelfs de Braid Demo niet uit kan spelen?
Hoe oud is aquila? Ben nu al verder trouwensquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep mongool of jonger als Aquila.
11.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:32 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe oud is aquila? Ben nu al verder trouwens
Dan ben ik geen mongool!quote:
Jonger als mij is slecht want ik kon het welquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep mongool of jonger als Aquila.
Guitar Hero meisje tvp van ik geloof Chocobo was beterquote:
Bring it onquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Guitar Hero meisje tvp van ik geloof Chocobo was beter
Morgen Worms!?!?quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bring it on
Lekker offtopic
Braid gekocht
TVPquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:54 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bring it on
Lekker offtopic
Braid gekocht
Wellicht, weet nog niet precies wat ik allemaal doequote:
quote:very graphic on each channel will tie into your theme and change if you choose a different one. You can really see this on the Friends Channel – each of your friends' Avatars will stand next to a different graphic or environment. These graphics will match the theme you choose and will change dynamically as you navigate from channel to channel. But that’s not all; the themes will be subtly animated. This is some pretty cool stuff when you see it.
nice assquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:49 schreef Sala-adin het volgende:
tvp
En mijn nat is nog steeds niet open
Je moet even op het Nederlandse forum xboxwolrld kijken ( volgens mij ). Daar heb je best wel handige tips, heeft mij ook geholpen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:49 schreef Sala-adin het volgende:
tvp
Ja en als dat niet lukt dan helpt Fardo je welquote:Op zaterdag 27 september 2008 08:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet even op het Nederlandse forum xboxwolrld kijken ( volgens mij ). Daar heb je best wel handige tips, heeft mij ook geholpen.
quote:We just got word that while we will be able to play the single player and local co-op on day one, they are still making tweaks to the online co-op. Don't worry, it is definitely still coming. Seriously, as a gamer I'm glad they're taking the time to make it right instead of just rushing it out the door. Lionhead and Microsoft Game Studios are looking to get the update out within the first week of launch in North America, so again, don't think this is going to be a decade long wait. I suggest you do what I'm going to do - go play some more pub games and get a ton of gold to buy cool stuff as you start the single player or local co-op game.
quote:
Gold is Gold,..... in ieder geval kan ik mijn tanden in de SP zetten. Co-op lijkt me wel cool,... maar alleen als het wel goed werkt uiteraard!quote:
Wie is Fardo??quote:Op zaterdag 27 september 2008 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja en als dat niet lukt dan helpt Fardo je wel
Ja ik heb er ook geen problemen mee eigenlijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gold is Gold,..... in ieder geval kan ik mijn tanden in de SP zetten. Co-op lijkt me wel cool,... maar alleen als het wel goed werkt uiteraard!
Kijk hier es.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:49 schreef Sala-adin het volgende:
tvp
Een nerd op Xboxworld.nl forum ofzo? Althans,... dat dacht ik. Weet wel heel veel van portforwarding.quote:
Ik heb een modem van orange een livebox dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een nerd op Xboxworld.nl forum ofzo? Althans,... dat dacht ik. Weet wel heel veel van portforwarding.
Zelf heb ik gewoon UpnP op mijn router geactiveerd. Dit zou je als eerste moeten doen als je router dat heeft. Tevens moet je je 360 direct op je router aansluiten en het liefst niet met een PC of laptop ertussen.
Ook heb in mijn 360 een vast IP adres gegevens en dat gewoon op mijn router geconfigueerd als volledig open IP adres. Niks wordt dus tegengehouden. Ik ga niet zo klooien met als die verschillende porten en protocollen. Gewoon de hele zooi richting dat IP adres open zetten. Beschrijf anders eens exact je opstelling en probleem voor me!
Mja hoor je dat niet vaker in (p)reviews? "This game is huge" en dan heb je het spel en heb je na 4 uur al de hele map opengespeeldquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Fallout 3 IGN preview:
Fallout 3 Week: Six Hours of Exploring: This game is massive.
As my six hours with Fallout 3 came to a close, I brought up the map to see how much ground I had covered. It turned out that I didn't see anything from the entire northern half. Even with limiting my travels to the southern region, there were still large areas I hadn't yet had a chance to explore. This game is huge and the satisfaction you get from exploring is just as big. It's been over a week since I played and I still can't shake the desire to go back and look around some more. October 28 can't come soon enough.
[ afbeelding ]
Dat zegt die van mij ook bij NAT, maar ik heb er verder amper last vanquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een modem van orange een livebox dus.
[ afbeelding ]
Deze heeft 2 internetkabel ingangen een van mijn laptop naar modem en een van de xbox naar modem.
ik heb op portforward.com gecheckt en heb dit gedaan weet niet of het goed is
http://i35.tinypic.com/2lnj1hl.jpg
Dit zou goed moeten zijn denk ik maar mijn xdoos zegt nog steeds NAT is moderate
Ik heb er opzich ook geen last van als ik alleen ga gamen, maar met mijn neef en vrienden is het wel irritant als je ze niet kan joinen en private chatten. Dus vandaar dat ik hem open wil hebben.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:50 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat zegt die van mij ook bij NAT, maar ik heb er verder amper last van
Vreemd dat het bij Firewall staat. Ik zou eerder bij LAN kijken of daar ergens NAT staat er daar controleren wat je hebt geconfigureerd. De firewall zou ik zelf gewoon uitzetten. Kan je ergens UpnP vinden? Die moet opzekers aanstaan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:43 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een modem van orange een livebox dus.
[ afbeelding ]
Deze heeft 2 internetkabel ingangen een van mijn laptop naar modem en een van de xbox naar modem.
ik heb op portforward.com gecheckt en heb dit gedaan weet niet of het goed is
http://i35.tinypic.com/2lnj1hl.jpg
Dit zou goed moeten zijn denk ik maar mijn xdoos zegt nog steeds NAT is moderate
Dan zou ik dat probleem ook moeten hebben en ik krigj me inv gewoon en ook chats kan ik gewoon inquote:Op zaterdag 27 september 2008 12:58 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb er opzich ook geen last van als ik alleen ga gamen, maar met mijn neef en vrienden is het wel irritant als je ze niet kan joinen en private chatten. Dus vandaar dat ik hem open wil hebben.
Na een halfjaar is nu mijn xbox van 'moderate' naar 'open' gegaan met deze opmerking, bedankt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan je ergens UpnP vinden? Die moet opzekers aanstaan.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:33 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Na een halfjaar is nu mijn xbox van 'moderate' naar 'open' gegaan met deze opmerking, bedankt.
ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 27 september 2008 13:27 schreef Chocobo het volgende:
Fable II video preview!
http://xbox360.ign.com/do(...)o_Albion_092508.html
[ afbeelding ]
Het hielp bij mij IIG, nu heb ik open staan ipv moderate. Je moet wel je xbox vast IP geven en dan op je router die ports open zetten voor het IP wat je aan je xbox gegeven hebtquote:Firewall ports and Xbox LIVE
Most broadband routers use Network Address Translation (NAT). Windows Internet Connection Sharing also uses NAT.
For most networking hardware that uses NAT, forwarding a network port from one network node to another network node (usually known as port forwarding or tunneling) is not required for your Xbox console to connect to Xbox LIVE. This is especially true if you use an Xbox LIVE-certified device. Port forwarding should only be necessary if you use a proxy server or a true firewall device instead of, or in addition to, NAT. Sometimes, you may have to configure port settings on a non-Xbox LIVE-certified router or gateway.
If there is a firewall device between the Xbox console and the networking hardware, you may have to configure the firewall to enable communication on specific network ports. If the NAT status in the Network Status area of the Dashboard is "moderate" or "strict," you may have to configure port settings.
The following ports must be available for Xbox LIVE to operate correctly:
• UDP 88
• UDP 3074
• TCP 3074
Wat is er met Rkatier?quote:
en Doritos is nog niet uit. (fall 2008)quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:05 schreef koen_pijl het volgende:
Net gekeken voor gratis live games.
Totemball heb je live camera voro nodig.
Doritos Dash Of Destruction is nergens te vinden.
Aegis Wings is ook nergens te vinden.
Ik lust hem wel!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
en Doritos is nog niet uit. (fall 2008)
Edit: Heb een of andere Viva Piñata kaart gevonden op xbox.nl. Iemand belang bij? (krijg je een hyena piñata in het spel, wel live vision cam nodig)
Is het niet zo dat iedereen die kan gebruiken? (jij post hem/een screenshot online, mensen printen hem uit en houden het voor hun camera?)quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:28 schreef Reintji het volgende:
[..]
en Doritos is nog niet uit. (fall 2008)
Edit: Heb een of andere Viva Piñata kaart gevonden op xbox.nl. Iemand belang bij? (krijg je een hyena piñata in het spel, wel live vision cam nodig)
Het leek er even op dat ik hem van die beruchte fanlijst had gekregen, maar nu doet dat jochie weer moeilijik. Ik heb je er al over gePM'ed Motorhoofdquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Het leek er even op dat ik hem van die beruchte fanlijst had gekregen, maar nu doet dat jochie weer moeilijik. Ik heb je er al over gePM'ed Motorhoofd
quote:rkatier, je snapt het blijkbaar niet, het is een ingewikkelde procedure die zorgvuldig bekeken moet worden. aangezien motorhoofd eerst op dat *** forum heeft aangegeven dat hij lit wilde worden, duurt het een tijdje voor hij eraf word gehaald, een maantje ofzo. want ik moet het zeg maar wel verwerken enzo
http://www.xboxonly.nl/screenshots/1918/Viva_Pinata:_Trouble_in_Paradise/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die shit is origineel 30030303 X 9420339230quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:42 schreef Wessiej het volgende:
Imagevenue en postzegelformaat = sad
Maar voor de rest
Het is viel dit jaar erg mee moet ik zeggen. Tuurlijk heb je nog van die achterlijke puisterige debielen lopen die als een stel honden vechten om een stickervel, maar het viel me vandaag toch wel erg mee. Ook niet zo gek natuurlijk als je ziet hoe klein de hal toch wel was.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:25 schreef emokid het volgende:
Het is en blijft een nerdfestijn vooral met die irritante kinderen van Gamekings.
Heb je nog Gamekings in het echt gezienquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het is viel dit jaar erg mee moet ik zeggen. Tuurlijk heb je nog van die achterlijke puisterige debielen lopen die als een stel honden vechten om een stickervel, maar het viel me vandaag toch wel erg mee. Ook niet zo gek natuurlijk als je ziet hoe klein de hal toch wel was.
Jan de orakel? Niet gezien.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je nog Gamekings in het echt gezien![]()
![]()
Jan bijvoorbeeld
nog altijd HET orakel dan hequote:Op zaterdag 27 september 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jan de orakel? Niet gezien.
Wel koters die om een handtekening vroegen!!
Bioshock, The Orange Box.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:01 schreef emokid het volgende:
Wat voor geniale games mis ik nog? Mijn xbox heeft mede door fok van januari dit jaar tot juli stof moeten happen en weet niet of ik echt iets mis. Brothers In Arms wordt het niet, Pure haal ik denk ik iets later en SW:FU hoef ik voorlopig ook niet.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:35 schreef Edwinuss het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EPIC sadness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |