Dat had ik ja, de 360 was toen kapot.quote:Op zondag 28 september 2008 19:36 schreef DJ_ het volgende:
iemand wel eens last gehad van een xbox die geen beeld meer gaf maar wel geluid en veder ook gewoon in het menu kwam ? ( kon horen dat ik aangemeld werdt op live )
en na 3 keer de console aan en uit te doen werkte die wel ineens weer
heb net een maand of 3 een nieuwequote:Op zondag 28 september 2008 19:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat had ik ja, de 360 was toen kapot.
\quote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, nieuwe dashboard komt morgen/.dinsdag neem ik aan, met die nieuwe update?
Nee dat zijn slechts voorbereidingenquote:Op zondag 28 september 2008 19:43 schreef T3hTommay het volgende:
Hmmm, nieuwe dashboard komt morgen/.dinsdag neem ik aan, met die nieuwe update?
nee maar wel erg triestquote:
Tsjah.. het grootste minpunt aan de 360 als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee maar wel erg triest![]()
koop je een nieuwe ( falcon ) omdat je ouwe zo"breekbaar" was ( 1 keer rrod na anderhalf jaar )
en gaat dat kreng zelfs nog sneller kapot
RROD heeft toch 3 jaar garantie inmiddels?quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef christvs het volgende:
[..]
Tsjah.. het grootste minpunt aan de 360 als je het mij vraagt.
Ik word ook al een beetje zenuwachtig, na 5 december is mijn garantie op. Gaat ie dan vast kapot
.
Jaquote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
RROD heeft toch 3 jaar garantie inmiddels?
Van wat ik heb mogen aanschouwen zag het er toch wel goed uit. Het is toch mooi om te zien hoveel ongelooflijk detail het spel kent (waar de serie ook bekend om staat). De voertuigen, de wapens, de levendigheid van de omgevingen, noem maar op. Het spel zit er bomvol mee.quote:Op zondag 28 september 2008 19:10 schreef Sackboy het volgende:
Maar hoe zag Operation Flashpoint 2 eruit?
Bedankt voor je reactie op xbox live! Het probleem is opgelostquote:
Superquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 21:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Hmm xbox Live zuigt toch wel hard als je geen Gold hebt.
Morgen maar een nieuw abo. afsluiten.
[Yi-Long]Alleen niet activeren want morgen is xbox live down en dan betaal ik 16 cent teveel, en dat is het echt onacceptabel[/Yi-Long]
Gelukkig krijg je die dag terug. Dat is ieg de laatste keren altijd geweest.quote:Op zondag 28 september 2008 21:59 schreef Scarface2004 het volgende:
Hmm xbox Live zuigt toch wel hard als je geen Gold hebt.
Morgen maar een nieuw abo. afsluiten.
[Yi-Long]Alleen niet activeren want morgen is xbox live down en dan betaal ik 16 cent teveel, en dat is het echt onacceptabel[/Yi-Long]
Ik zie er echt niks in. Muziek uploaden, skin van warthog erin plakken en dan van links naar rechts springenquote:
Ja, maar ik denk dat 3 jaar voor een spelcomputer wel zo een redelijke termijn isquote:Op zondag 28 september 2008 20:16 schreef christvs het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb mijn 360 bij de launch gekocht
. Was er trouwens niet een of andere wet, dat apparaten een "redelijke" tijd mee moeten gaan. Die dus zeg maar, garantie overruled?
Ik had volgens mij ooit ergens gelezen dat het 5 jaar is, maar je moet je in veel bochten wringen omdat geregeld te krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:13 schreef santax het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat 3 jaar voor een spelcomputer wel zo een redelijke termijn is
Lijkt me erg onlogisch eigenlijk. Denk eerder dat iemand dat voor elkaar heeft gekregen door een maas in hun reglement en dat zal vast wel aangepast zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 28 september 2008 22:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik had volgens mij ooit ergens gelezen dat het 5 jaar is, maar je moet je in veel bochten wringen omdat geregeld te krijgen.
Het is geen maas, het hangt er alleen vanaf hoe duur het product is.quote:Op zondag 28 september 2008 22:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Lijkt me erg onlogisch eigenlijk. Denk eerder dat iemand dat voor elkaar heeft gekregen door een maas in hun reglement en dat zal vast wel aangepast zijn tegenwoordig.
Maarja dat is één grote gok van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |