Ik weet het niet. Ze weten ook allemaal dat alles 100x uitvergroot wordt op televisie. Op die manier zetten ze zichzelf nog meer in een kwaad daglicht.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat Ajax vast een hoop punten kosten, reken maar dat collega-scheidsrechters wat solidair zijn met Braamhaar. Huntelaar had beter moeten weten.
Als dat zo zou zijn, dan is het Nederlandse scheidsrechterskorps wel het toonbeeld van hypocrietie.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat Ajax vast een hoop punten kosten, reken maar dat collega-scheidsrechters wat solidair zijn met Braamhaar. Huntelaar had beter moeten weten.
Vast niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed punt.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:07 schreef Waaghals het volgende:
Een scheids gaat vrijuit bij het schelden naar spelers en spelers worden (mogelijk) geschorst omdat ze kritisch zijn.
Ik zie dit allemaal ook even niet. Of tekenen de spelers voor aanvang van het seizoen een contract waarin staat dat ze niets dan lof mogen spreken over de arbitrage?quote:Op woensdag 24 september 2008 12:35 schreef BertMaalderink het volgende:
Huntelaar heeft toch niets strafbaars gezegd? Ja, in China misschien, maar hier kan je toch gewoon netjes kritiek leveren op een arbiter?
quote:Huntelaar op rand van Ajax' Club van Honderd
25/09/2008 11:00
Vorige week zag Klaas-Jan Huntelaar zich geconfronteerd met het feit dat hij al 592 minuten niet meer had gescoord voor Ajax. Nu, een week later, heeft niemand het meer over de haperende productie van de 25-jarige centrumspits.
Door zijn twee doelpunten in het UEFA Cup-duel met het Servische Borac Cacak van vorige week donderdag (1-4 zege) én een treffer in de Klassieker tegen Feyenoord van afgelopen zondag (2-2), heeft hij de aandacht weer op een andere statistiek kunnen vestigen.
Huntelaar heeft nog namelijk één doelpunt nodig om toe te treden tot de Club van Honderd in de Ajax-historie. Dat zou donderdag in de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht al het geval kunnen zijn.
Met zijn treffer tegen Feyenoord van afgelopen zondag bracht de Oranje-international zijn competitietotaal voor Ajax op 71, in slechts 85 wedstrijden. Inclusief nationale bekerduels, de play-offs, de diverse Europese toernooien en een wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal staat de teller voor hem nu op 99 officiële Ajax-goals.
Scoort Huntelaar inderdaad tegen FC Utrecht, dan is hij de dertiende Ajacied met minimaal honderd doelpunten in Amsterdamse dienst. De Fin Jari Litmanen (periode 1992-1999) en de Zweed Stefan Pettersson (1988-1994) waren de laatste spelers die die mijlpaal bereikten.
Clublegende Johan Cruijff is met 271 officiële doelpunten in 369 wedstrijden nog altijd de productiefste Ajacied aller tijden.
De cijfers van Huntelaar bij Ajax
Competitie Duels Goals
Eredivisie 85 71
Play-offs 12 4
KNVB-Beker 11 10
Champions League 2 1
Champions League voorronde 4 2
UEFA Cup 10 11
Johan Cruijff Schaal 1 0
Totaal 125 99
Volgens mij had hij al 100 Eredivisie doelpunten gemaakt in zijn carrière.quote:Op donderdag 25 september 2008 12:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dacht dat ie er al 100 had gemaakt. Zal wel Romariaanse telling zijn geweest.
Dat zal het zijn geweestquote:Op donderdag 25 september 2008 12:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij had hij al 100 Eredivisie doelpunten gemaakt in zijn carrière.
Niet liegen, hij is nu al geweldig.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:31 schreef toma het volgende:
ben er nog mee bezig. !
Dan zal 'ie moeten blijven, want Huntelaar heeft niets bij de absolute top te zoekenquote:Op maandag 10 november 2008 10:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik HOOP dat Huntelaar Ajax niet verruilt voor een club net onder de top.
quote:Huntelaar scheurt voorste enkelband
Amsterdam, 10 nov 2008 Ajax.nl
Klaas Jan Huntelaar heeft in de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam (5-2) de voorste enkelband van zijn linkervoet volledig afgescheurd. Huntelaar is minstens zes weken uitgeschakeld.
De ernst van de blessure werd duidelijk uit de MRI-scan die maandag in het ziekenhuis werd uitgevoerd.
Tegen Sparta moest Huntelaar zich in de 38ste minuut laten vervangen. Evander Sno kwam voor hem in het veld.
Oranje maakt niet veel uit, die oefenwedstrijd tegen Zweden waar geen hond zich voor interesseert is de enige die hij hoeft te missen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:06 schreef Prosac het volgende:
Lullig voor Klaas Jan, Kuyt in de spits bij Oranje.
En het herstel zal gezien de medische staf van Ajax eerder minimaal 6 weken duren, dan max 6.
Ah, dus Maxima hoeft niet naar Madrid om Ruud te "overtuigen" voor volk en vaderland terug te keren.quote:Op maandag 10 november 2008 17:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oranje maakt niet veel uit, die oefenwedstrijd tegen Zweden waar geen hond zich voor interesseert is de enige die hij hoeft te missen.
Van: VP.quote:Huntelaar heeft akkoord met Arsenal
Klaas-Jan Huntelaar vertrekt na het seizoen naar Arsenal, dat meldt de Spaanse krant Sport althans. De Londenaren zouden afgelopen week tot een akkoord met de Ajax-spits zijn gekomen.
Na een serie van gesprekken zou er een mondelinge overeenkomst zijn gesloten, meldt de sportkrant. Met Ajax zou Arsenal volop in onderhandeling zijn. De Amsterdammers willen dertig miljoen voor de spits, terwijl de Engelse club enkele miljoenen minder biedt.
Arsenal is niet de enige club met belangstelling, maar lijkt nu wel aan het langste eind te trekken. Ook Real Madrid, Juventus, Valencia en FC Barcelona zouden interesse hebben getoond.
Niets op de site van sport.es te vinden.quote:Op maandag 10 november 2008 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Van: VP.
Erg vaag bericht.
Jah, voetbalprimeur is een baggerbron, maar het zou dus in Sport moeten staan
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=560179&idseccio_PK=849quote:Op maandag 10 november 2008 20:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jah, voetbalprimeur is een baggerbron, maar het zou dus in Sport moeten staan
Voetballend zal hij inderdaad enorm in de weg lopen.. vind het sowieso geen speler voor de PL. Te traag en te stijfjes. Primera Division is meer iets voor hem.quote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef Blawh het volgende:
Helemaal geen type speler voor Arsenal/ Wenger heb ik het idee.
Als hij zich staande zou kunnen houden in de PL hebben we er een goede aan, een afmaker in de 16 hebben we niet.quote:Op maandag 10 november 2008 20:12 schreef Blawh het volgende:
Helemaal geen type speler voor Arsenal/ Wenger heb ik het idee.
Na dit seizoen nog een jaar toch? Echt niet dat Arsenal daar 30 miljoen voor neerlegt.quote:
Maar je weet niet of ie zich staande houdt, dus voor 30 miljoen ook nooit doen.quote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als hij zich staande zou kunnen houden in de PL hebben we er een goede aan, een afmaker in de 16 hebben we niet.
Ben nooit voorstander van hem geweest maar nu ik erover nadenk zou het wel kunnen.
Arsenal zal nooit 30 mio betalen voor welke speler dan ook.quote:Op maandag 10 november 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maar je weet niet of ie zich staande houdt, dus voor 30 miljoen ook nooit doen.
Daarna nog zoveel doelpunten voorbereiden als Adebayor.quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Denk dat hij meer kansen afmaakt dan Adebayor
Behalve Reyes danquote:Op maandag 10 november 2008 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Arsenal zal nooit 30 mio betalen voor welke speler dan ook.
Een stoelpoot maakt nog meer kansen af dan Adebayor.quote:Op maandag 10 november 2008 20:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Denk dat hij meer kansen afmaakt dan Adebayor
Laat Adebayor ze maar voorbereiden, schiet Klaas ze erinquote:Op maandag 10 november 2008 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Daarna nog zoveel doelpunten voorbereiden als Adebayor.
Waarom hoop je dat?quote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoop dat ie bij Real op de bank beland.
Dan hebben we een betere kans op de wereldtitel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
waar rook is is vuur.quote:Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef Ronaldsen het volgende:
van teletekst
"Ajax preses Coronel ontkent de transfer"
Dan had Ronaldo bij Madrid gezeten, Lampard bij Inter en zou Adebayor gestopt zijn met voetballen.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 20:41 schreef Dos37 het volgende:
Mooi dat zo kan, Ajax hem kwijt en Real gaat er niet sterker van worden
quote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan hebben we een betere kans op de wereldtitel.
Omdat Van Marwijk geen bankzitters selecteert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
quote:Marca schrijft dat Real het jawoord van Huntelaar heeft en een bod bij Ajax heeft neergelegd. De Amsterdammers zouden 48 uur bedenktijd hebben gevraagd
Meh, hij had nog een contract voor een half jaar toch? beter nu voor wat geld weg dan dadelijk gratis (en dat is in dit geval een hele korte termijn)quote:Op maandag 1 december 2008 20:48 schreef navigator het volgende:
Ajax leert het ook godverdomme nooit![]()
Ben hier wel ziek van, dag kampioenschap.
Hij blijft 'm in het begin vast wel selecterenquote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Omdat Van Marwijk geen bankzitters selecteert?
Dat was allemaal last minute.. en dat wilde ze niet bij Ajax omdat er dan geen vervanger meer te halen was.. en voor KJH is het nu natuurlijk ook de perfecte tijd om naar real te gaan aangezien RvN zolang geblesseerd is.quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef Beschouw het volgende:
Twintig miljoen meldt VI. De helft van wat Man City bood, begin van het seizoen.
Misschien wou die zelf niet daar heenquote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef Beschouw het volgende:
Twintig miljoen meldt VI. De helft van wat Man City bood, begin van het seizoen.
Dat lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoop dat ie bij Real op de bank beland.
quote:Berichtgeving Huntelaar onjuist
Amsterdam, 01 dec 2008
Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht.
'Heeft niet verkocht' wil niet zeggen dat de onderhandelingen (heel) ver gevorderd zijn.quote:Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
Als Ajax dat meldt, dan is het vast wel waar
Dat bedoel ik. Met dit bericht lijkt het bijna zeker dat het deze week rond komt.quote:Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
'Heeft niet verkocht' wil niet zeggen dat de onderhandelingen (heel) ver gevorderd zijn.
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Met dit bericht lijkt het bijna zeker dat het deze week rond komt.
Was er destijds ook niet zo'n berichtje bij Sneijder?quote:Op maandag 1 december 2008 22:09 schreef sjimz het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68197
[..]
Eens, goed dat hij de stap nu maakt!quote:Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
hij was wel toe aan een stap omhoog, hopelijk redt hij het bij Real.
Ook John, Raffie en Wesley?quote:Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laat ze maar allemaal mooi de graftyfus krijgen in Madrid.
Het is alleen de vraag of dat stand houdt wanneer 'Oranje-fan' Schuster daar de zak krijgt.quote:Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel stoer heel het Nederlands elftal aanval bij Real
Schuster's rol lijkt me daar wel uitgespeeld. Mijatovic trekt aan de touwtjes daar.quote:Op maandag 1 december 2008 23:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of dat stand houdt wanneer 'Oranje-fan' Schuster daar de zak krijgt.
http://www.sportwereld.nl(...)sten_en_Coronel.htmlquote:Ongeloof bij Van Basten en Coronel
AMSTERDAM - In de bestuurskamer van jeugdcomplex de Toekomst vraagt Uri Coronel om de afstandsbediening. De voorzitter van Ajax heeft net gehoord dat er op teletekst staat dat Klaas-Jan Huntelaar is verkocht aan Real Madrid.
Nieuwsgierig wacht hij tot op het televisiescherm aan de muur pagina 608 in beeld verschijnt. Hardop leest Coronel de kop van het nieuwsbericht voor: ‘Huntelaar naar Real Madrid’. En dan meteen: ,,Wat een onzin zeg! Er is op dit moment geen deal en we zitten deze avond ook niet in de afrondende fase van een deal.’’
De voorzitter, 60-plusser en gepokt en gemazeld in het voetbal, heeft zijn conclusie snel klaar: dit is een drukmiddel, zoals hij er in al die jaren al zoveel voorbij heeft zien komen, vooral vanuit Spaanse clubs en Spaanse media. Rond de Sneijder-deal van twee jaar geleden werden dezelfde trucs uit de kast gehaald om Ajax voor het blok te zetten. In eerste instantie kon de club die druk weerstaan, maar toen Real nog een tweede poging waagde en Sneijder zelf mee ging drukken, was er geen houden meer aan.
Dus voorziet Coronel zijn stellige ‘onzin’, meteen zelf van een nuancering. ,,Omdat het nu onzin is, zeg ik niet dat het op termijn niet tot een transfer kan komen. Maar laat één ding duidelijk zijn: Ajax bepaalt en niet Real Madrid of de media.’’
Aan de bar heeft Ajax-coryfee Sjaak Swart ook meegelezen. De genoemde transfersom van 20 miljoen euro deed mister Ajax op zijn barkruk al meteen in de lach schieten. ,,Nou Uri, daar moet toch minstens 10 miljoen bij.’’
Verderop in de bestuurskamer gaat net het wedstrijdformulier over tafel van het duel van de Ajax-beloften met De Graafschap. Daarvoor waren Coronel, Swart en nog honderden andere belangstellenden eigenlijk naar de Toekomst gekomen. Maar het bericht dat Huntelaar verkocht zou zijn en Real hem vandaag al presenteert, beheerst uiteraard al snel de gemoederen.
Ook Marco van Basten kan daar niet aan voorbij. Als hij acht minuten voor tijd naar zijn auto stiefelt, is de hoofdtrainer annex technisch eindverantwoordelijke man net zo stellig in zijn ontkenning als de voorzitter. ,,Er is vandaag niet onderhandelt over Huntelaar. Ik heb dus niets te melden,’’ zegt Van Basten.
Hij maakt van de gelegenheid gebruik om meteen ook een statement af te geven. ,,Als het aan mij ligt, maakt Klaas-Jan nog steeds het seizoen af bij Ajax. Precies zoals we dat ook afgelopen zomer zeiden toen er al volop werd gespeculeerd over zijn vertrek.
,,Ik sta er nog hetzelfde in. Alleen besef ik natuurlijk ook dat alles uiteindelijk zijn prijs heeft. En dat Huntelaar komende zomer een contract heeft dat nog slechts één jaar doorloopt. Maar we zitten nu pas in de winter en dus is het zo dat Ajax bepaalt.’’
Luttele minuten voor Van Basten heeft ook Danny Blind zich telefonisch gemeld vanuit Denemarken. De technisch manager weet ook al van geen deal met Real, bezweert hij stellig. ,,Ja, ook wij horen van alles, maar het gaat altijd om de vraag: wordt iets wel of niet concreet. En dat is in het geval van Huntelaar nog niet het geval geweest. We wachten rustig af.’’
Blind is in Denemarken voor het afhandelen van formaliteiten in de transfer van een Deens talent dat Ajax onlangs al vastlegde. Maar op de achtergrond speelt ontegenzeggelijk al de opvolging van Huntelaar, die vroeg of laat toch aan de orde zal komen.
Als je dit zo leest hapt Ajax bij 25 m inderdaad wel toequote:Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef Houniet het volgende:
Zo, hier ook maar even.
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)sten_en_Coronel.html
Hmm, ook van Sportwereld.quote:Hunter pakt nooduitgang bij Freek
AMSTELVEEN - Iedereen kwam maandagavond aan het woord over zijn transfer naar Real Madrid, maar de hoofdrolspeler zelf zweeg in alle toonaarden. Dat kon niet anders, want Klaas-Jan Huntelaar zat bij een voorstelling van Freek de Jonge in Amstelveen.
Een cameraploeg van de NOS die was getipt, werd gesommeerd te wachten op een reactie tot de show was afgelopen. Maar aan het eind liep tussen de circa 200 bezoekers geen Huntelaar. Die had de nooduitgang genomen.
Komende zomer levert 'ie minder op.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:36 schreef JeroenV het volgende:
Dan maakt Ajax dus weinig winst en zijn ze gek als ze het doen
jullie balen dat hij afgelopen zomer niet voor 40 miljoen is gegaan.quote:
Waar komt die 25% eigenlijk vandaan? Klopt dat wel?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:12 schreef MaxPower het volgende:
1 miljoen + 25% van het bedrag boven de 10 miljoen gaat naar ons.
quote:Bij een transfersom van 20 miljoen euro zou dat neerkomen op ¤ 2 miljoen voor sc Heerenveen.
Dat het percentage 25% is heb ik van onze financieel directeur zelf gehoord op de ledenvergadering van Nieuw Noord.quote:Heerenveen deelt mee bij verkoop Huntelaar
AMSTERDAM/HEERENVEEN - SC Heerenveen wist bij de verkoop van Klaas-Jan Huntelaar aan Ajax, begin 2006, te bedingen dat de Friese club bij een volgende transfer van Klaas-Jan Huntelaar een percentage van de transfersom zou ontvangen. Bovendien krijgen de Friezen sowieso een bedrag van één miljoen euro overgemaakt op het moment dat de 23-jarige spits door Ajax zou worden verkocht.
Klaas Jan Huntelaar
Aanvankelijk bood Ajax volgens oud-voorzitter Riemer van der Velde aanzienlijk minder dan de negen miljoen euro die uiteindelijk op tafel werd gelegd. "Ajax begon de onderhandelingen met twee miljoen. Daar konden wij hard om lachen, we wilden toch écht tien miljoen hebben."
"Uiteindelijk zijn we op negen miljoen uitgekomen en hebben bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog één miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_bij_verkoop__.htmlquote:
Nou dan zal het wel zo zijn hè?quote:Dat het percentage 25% is heb ik van onze financieel directeur zelf gehoord op de ledenvergadering van Nieuw Noord.
quote:Drenthe ontvangt Huntelaar met open armen
Royston Drenthe is blij met de vermoedelijke komst van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid. De aanvaller van de Madrilenen trekt al de vergelijking tussen de Ajax-spits en Ruud van Nistelrooy.
"Hij wordt hier met open armen ontvangen", zegt Drenthe dinsdag in De Telegraaf. De oud-Feyenoorder speelde twee keer tegen de spits. "Hij is een motor in het zestienmetergebied. Als hij de trekker overhaalt, is het - net als bij Ruud van Nistelrooy - raak."
Huntelaar moet in Madrid het gemis van de geblesseerde Van Nistelrooy opvangen. Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat de overgang definitief beklonken wordt.
En ondertussen is Ajax al druk bezig met zijn opvolging Elia , Berg zouden op het lijstje staan en ze zouden zich al voor Van Wolfswinkel hebben gemeldquote:Emanuelson: "Ik was er al bang voor"
Urby Emanuelson had stiekem al rekening gehouden met een vertrek van Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop. De linkerflankspeler baalt, maar gunt het zijn ploeggenoot van harte.
"Ik was er al bang voor", zegt de Ajacied in gesprek met De Telegraaf. "Als je de ene na de andere spits bij Real geblesseerd ziet afvallen, weet je dat ze wel eens bij Klaas terecht kunnen komen. Hij is ook wel geblesseerd, maar sneller fit dan Ruud van Nistelrooy en Gonzalo Higuain. Het is balen, maar aan de andere kant gun ik het hem van harte."
"Dit is een aderlating voor de club", beseft Emanuelson. " Voor de groep is het heel erg jammer. Qua doelpunten was dit misschien niet zijn beste jaar, maar als veldspeler was hij ongelooflijk belangrijk. Hij is heel balvast en laat anderen beter voetballen."
De elfvoudig international pleit wel voor een kwalitatief goede aankoop. "We willen immers kampioen worden. Ik zou niet weten wie Ajax moet halen. Dat laat ik aan de scouts en de directie over. Misschien hoeft het geen echte spits te zijn. Een buitenspeler kan ook. Luis Suarez doet het nu goed als stand-in van Klaas. En Dario Cvitanich kan daar ook spelen", aldus Emanuelson.
Ah meteen de concurrentie weer leeg kopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
En ondertussen is Ajax al druk bezig met zijn opvolging Elia , Berg zouden op het lijstje staan en ze zouden zich al voor Van Wolfswinkel hebben gemeld
Ja helaas is Nijland al weg bij FC Groningenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah meteen de concurrentie weer leeg kopen
Ja dus? Dat gebeurt nu toch elke keer bij Ajax? Dan moet er maar eens een normale regelgeving komen mbt contracten en spelers etc.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah meteen de concurrentie weer leeg kopen
Volgens Sportjournaal gister zijn Berg en Djiby Fall van OB de belangrijkste kandidaten om hem op te volgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 07:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
En ondertussen is Ajax al druk bezig met zijn opvolging Elia , Berg zouden op het lijstje staan en ze zouden zich al voor Van Wolfswinkel hebben gemeld
Ik wilde er niet over beginnen, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:35 schreef RayMania het volgende:
En we waren destijds ook blij met Lindgren, Silva, Perez en Davids.
quote:Toekomstbeeld: Huntelaar in shirt Real
AMSTERDAM -
Als Ajax – net als Klaas-Jan Huntelaar eerder – tot een akkoord komt met Real Madrid, is dit het toekomstbeeld: de nuchtere Achterhoeker in het shirt van de Koninklijke.
Telegraaf
lol @ waardeloze fotoshop..quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef venomsnake het volgende:
Bij de telegraaf zijn ze aan het photoshoppen geslagen:![]()
[..]
34 wedstrijden, 20 goals voor OB volgens de wiki.quote:
quote:AMSTERDAM - Djiby Fall, spits van het Deense Odense BK, zou op de nominatie staan om Klaas-Jan Huntelaar te vervangen bij Ajax. ''Nee, die naam hoor ik niet voor het eerst'', lachte trainer Marco van Basten, die maandagavond aanwezig was bij het duel Jong Ajax-Jong De Graafschap (3-0).
Danny Blind, manager technische zaken van Ajax, was maandag in Denemarken. In Aarhus speelde Fall met Odense de één na laatste competitiewedstrijd voor de winterstop, die in Denemarken tot 1 maart duurt. De geboren Senegalees scoorde niet in het met 2-1 verloren duel. Het winnende doelpunt van Aarhus werd overigens gemaakt door oud-Ajacied Nando Rafael.
De 23-jarige Fall, een 1.86 meter lange, kopsterke aanvaller, is intensief gevolgd door scouts van Ajax. Hij werd onlangs uitgeroepen tot beste speler van de Deense competitie en wekte de interesse van clubs als HSV, Werder Bremen, Sampdoria, Aston Villa, FC Twente, FC Groningen en Feyenoord. De spits moet ongeveer vijf miljoen euro kosten.
Fall, die een deel van zijn opleiding genoot bij het Franse AJ Auxerre, wordt in Denemarken geprezen om zijn fysieke kwaliteiten, zijn schotkracht met links en rechts en zijn snelheid. Hij is bezig aan zijn tweede seizoen bij Odense (29 duels, zestien doelpunten). Daarvoor voetbalde hij korte tijd voor Al Ain in de Verenigde Arabische Emiraten. Ook speelde hij in Denemarken al voor Randers FC.
Als Fall naar Ajax komt, is hij speelgerechtigd voor het Uefa-Cuptoernooi. Odense speelde dit seizoen in Europees verband alleen in de Intertoto.
Van Basten wilde niet verder ingaan op de eventuele komst van Fall. Op de vraag of Ajax al had nagedacht over een opvolger voor Huntelaar, antwoordde Van Basten: ''Die hebben we met Dario Cvitanich in huis.'' De Argentijn (24) kwam vier maanden geleden over van Banfield, maar hij was in zijn eerste periode bij Ajax vaak geblesseerd en hij scoorde nog niet. Cvitanich maakte gisteren zijn rentree in het tweede elftal na een hamstringblessure die hem anderhalve maand aan de kant hield. (GPD)
Wanneer raak jij eens overtuigd van de kwaliteiten van Huntelaar?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:14 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd aan welke club hij komende zomer wordt verhuurd.
Denk jij dan echt dat hij het gaat maken bij Real Madrid?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wanneer raak jij eens overtuigd van de kwaliteiten van Huntelaar?
Ja, net zoals ik dat dacht toen hij naar sc Heerenveen, en vervolgens naar Ajax ging.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk jij dan echt dat hij het gaat maken bij Real Madrid?
Hij heeft Ajax ook echt naar het kampioenschap geschoten inderdaadquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:26 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ja, net zoals ik dat dacht toen hij naar sc Heerenveen, en vervolgens naar Ajax ging.![]()
En zo is hetquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft Ajax ook echt naar het kampioenschap geschoten inderdaad![]()
Maar we zullen zien. Ik ben inderdaad van mening dat hij een fragiele en opportunistische spits is die veel te veel afhankelijk is van andere spelers is. Bovendien heeft hij het karakter van een pitloze druif.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij het karakter van een pitloze druif.
Daar heb je ook 10 andere spelers voor nodig. Zolang Ajax niet investeert in goede verdedigers zal dat zelfs met Fernando Torres niet lukken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft Ajax ook echt naar het kampioenschap geschoten inderdaad![]()
Maar we zullen zien. Ik ben inderdaad van mening dat hij een fragiele en opportunistische spits is die veel te veel afhankelijk is van andere spelers is. Bovendien heeft hij het karakter van een pitloze druif.
Nogmaals: jij denkt dat hij bij Real gaat slagen? Wedje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Daar heb je ook 10 andere spelers voor nodig. Zolang Ajax niet investeert in goede verdedigers zal dat zelfs met Fernando Torres niet lukken.
Haha ouwe roddelnicht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb ergens een stevig vermoeden dat Huntelaar gewoon gebruikt wordt om een serieuzer contact met Lukas Podolski uit de aandacht te houden..
iedereen richt zich nu op Huntelaar en eind deze week presenteerd Real dan Podolski, die waarschijnlijk niet veel meer dan 7 tot 10 miljoen zal kosten, terwijl Huntelaar gewoon weer moet opdraven in amsterdam ... en, mocht Podolski succesloos blijven in Madrid, (waarvoor wel angst bestaat omdat die nooit bij een top-club is doorgebroken) kunnen de madrilenen hem in de zomer waarschijnlijk veel goedkoper dan de huidige prijs alsnog Huntelar binnenhalen.
Wat vind jij slagen? Voordat we daar weer discussie over krijgen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogmaals: jij denkt dat hij bij Real gaat slagen? Wedje?
Ik doe wel weer een voorstel:quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:01 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat vind jij slagen? Voordat we daar weer discussie over krijgen.
Kijk dat vind ik nog eens eerlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:32 schreef sjimz het volgende:
Ach, ik had er ook geen problemen mee dat Huntelaar destijds in de winterstop overkwam van Heerenveen.
Dan ga ik nu ook niet lopen miepen nu Real Madrid het zelfde doet.
Na een half seizoen al geslaagd? Ik dacht meer aan het winnen van de CL volgend seizoen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe wel weer een voorstel:
Tot het einde van de competitie minimaal de helft van de wedstrijden in de basis en 10+ doelpunten?
+ Drie doelpunten in de CL?
Dan is het normaal dat de opponent met een nieuw voorstel komt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef MaxPower het volgende:
Weddenschap niet aangenomen.
Dat vind ik niet geslaagd. 20+ doelpunten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:35 schreef MaxPower het volgende:
De komende anderhalf seizoen 2/3e van de competitiewedstrijden in de basis, en in zijn eerste volledige seizoen 15+ competitiedoelpunten.
Jij snapt het helemaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik snap mensen wel die niet echt geloven in Huntelaar. Ik vind het ook niet een spits voor Ajax en vind hem heel veel wedstrijden ook zo onopvallend. Ik verwacht meer van een Ajaxspits als dat Huntelaar de afgelopen jaren heeft laten zien. Mij zullen Kluivert, Van Basten, Bergkamp, Bosman, Arveladze, Mido en Ibrahimovich meer bijblijven dan Huntelaar. Ze scoorden dan misschien wel niet zoveel allemaal als Huntelaar dat per seizoen misschien heeft gedaan maar het zijn gewoon spitsen waar ik meer vertrouwen in heb gehad en die ik aantrekkelijker vond om naar te kijken (qua voetbal).
Prima.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet geslaagd. 20+ doelpunten.
Blessures tellen gewoon mee.
Ik heb het serieus al eens gevraagd maar de man in het pak weigert 1 wedstrijd aan jou af te staan..quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, nu nog een (tegen)prestatie of andere deal sluiten. Jij weet wel wat ik graag wil
Kom maar op. Wat staat er tegenover. Jij drinkt toch geen bierquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogmaals: jij denkt dat hij bij Real gaat slagen? Wedje?
En jij levert geen bier.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom maar op. Wat staat er tegenover. Jij drinkt toch geen bier.
Ik drink je zo onder tafel vriendquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom maar op. Wat staat er tegenover. Jij drinkt toch geen bier.
er is 2 miljoen geboden aan Vitessequote:Op dinsdag 2 december 2008 07:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
[..]
Okay, een SCH-badjas dan maar?quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb het serieus al eens gevraagd maar de man in het pak weigert 1 wedstrijd aan jou af te staan..
Nou dan kan Ajax van de rest de Fortis/ABN combinatie wel eens van de ondergang redden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is 2 miljoen geboden aan Vitesse
Wat zag ik het destijds al goed he!quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Grappig de reacties in het 1e KJH topic.
Moet je de post van cultheld lezen, die gast kan in de toekomst kijkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat zag ik het destijds al goed he!![]()
Grappig trouwens: de makers van dit spandoek zijn vrienden van me, leuk dat de door hun verzonnen bijnaam nu zelfs in Madrid genoemd wordt.
[ afbeelding ]
Zitten inderdaad grappige reacties tussen zeg. De vergelijkingen met v. Nistelrooij zijn nu extra leuk natuurlijk. En wat zat methodmich er naast zeg..quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Moet je de post van cultheld lezen, die gast kan in de toekomst kijken
jij zei ook dat hij niet zo hoog zou komen, juist dat Yildirim verder zou komenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zitten inderdaad grappige reacties tussen zeg. De vergelijkingen met v. Nistelrooij zijn nu extra leuk natuurlijk. En wat zat methodmich er naast zeg..
ssssstquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij zei ook dat hij niet zo hoog zou komen, juist dat Yildirim verder zou komen
quote:Op maandag 27 september 2004 17:53 schreef cultheld het volgende:
Het zal blijken, dat dit de domste verkoop van PSV óóit is. Want Huntelaar is namelijk een Ajacied net als z'n broertje en die hele familie. Als Ajax over een jaar aan de poort rammelt zie ik hem nog bij Ajax tekenen en dan opeens aan de lopende band scoren
Hij is teruggekeerd naar het jaar 2024.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef MaxPower het volgende:
Waar is cultje eigenlijk? Ik zie hem nooit meer.
Zijn glazen bol kent ook wat gebreken;quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef Trancelocator het volgende:
En vier jaar terug zag hij ook al Obama de president van de VS worden.
Ik wil die glazen bol van cultheld.
Ja, okay dat was dan wel minder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zijn glazen bol kent ook wat gebreken;
Bréchet (gelouterde verdediger/controleur van internationale allure die niet alleen basisspeler, maar ook één van de "aanvoerders" wordt in het elftal)
Pieters (who the fuck is Zonneveld?)
Welke voetballers gaan verrassen in het seizoen 2008/09?
Zijn bijdrages in dat topic zijn gewoon een schot hagel, er is altijd wel wat raak.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zijn glazen bol kent ook wat gebreken;
Bréchet (gelouterde verdediger/controleur van internationale allure die niet alleen basisspeler, maar ook één van de "aanvoerders" wordt in het elftal)
Pieters (who the fuck is Zonneveld?)
Welke voetballers gaan verrassen in het seizoen 2008/09?
Niet normaal zegquote:
Uit het eerste KJH-topic.quote:Op maandag 20 september 2004 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk net als tong80 dat hij nooit echt zal doorbreken. Iedere profvoetballer heeft wel eens een mooi doelpunt gemaakt, laten we nou niet opeens op de daken springen. Voor een speler (en stadsgenoot
) als Ugur Yildirim zie ik een grotere toekomst weggelegd.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:01 schreef Radegast het volgende:
cultheld had ook al zo'n mooie voorspelling toen Rosenberg bij Ajax kwam, "die haalt het niet bij Ajax en gaat naar een clubje als Werder ofzo"
quote:
Deze komt uit het welke voetballers vlammen in 2007 toen Elia een jaartje Ado achter de rug hadquote:Op maandag 2 juli 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
Elia.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij is teruggekeerd naar het jaar 2024.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij is teruggekeerd naar het jaar 2024.
Ik kom de Visser ook altijd op die House partys tegenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:05 schreef shroomer het volgende:
Er was ook eens een topic waarin cultheld werd gelinkt aan Piet Visser. Zelfde schrijfstijl, maniertjes etc.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef Trancelocator het volgende:
Acht goals in zeven klassiekers, dus ik snap de opluchting wel.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef Trancelocator het volgende:
Acht goals in zeven klassiekers, dus ik snap de opluchting wel.
Vandaar ook de kritiek dat hij alleen tegen de kleintjes scoort.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:28 schreef BB-boy het volgende:
Het is waarschijnlijk de club waar hij het meest tegen gescoord heeft![]()
tis ook maar net welke kans zich voordoet. Moet je dan nu nee zeggen tegen Real? Dat doe je ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het dom om naar een club te gaan waar al zoveel Nederlanders spelen. Dat gaat toch een beetje tegen ze werken.
Kuyt heeft het veel slimmer gedaan.
Ik kan me niet herrineren dat Real interesse in Kuijt had...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het dom om naar een club te gaan waar al zoveel Nederlanders spelen. Dat gaat toch een beetje tegen ze werken.
Ik zie niks. Bedoel je deze misschien?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:37 schreef Putdeksels het volgende:
Dit plaatje past denk ik wel goed bij het verdere verloop van deze topicreeks.
[ afbeelding ]
Nee die niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik zie niks. Bedoel je deze misschien?
[ afbeelding ]
Ik zou niet weten waarom niet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis ook maar net welke kans zich voordoet. Moet je dan nu nee zeggen tegen Real? Dat doe je ook niet zomaar.
quote:Op maandag 25 oktober 2004 23:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zat bij z'n broertje in de klas afgelopen jaar in havo 5, hij vroeg aan mij voor welke club ben je eigenlijk? Ik zeg: PSV. Hij zo: PSV, daar snap ik nou niks van, wat brengen die nou. Dus ik zeg zo: Je broer staat er toch onder contract? Hij zo: "Nog wel ja, hij is net als ik voor Ajax hoor en Arnesen (toen nog werkzaam voor PSV) belde hem op en zei, als je zo lekker blijft draaien als je nu doet bij AGOVV dan mag je misschien wel terugkomen naar PSV volgend seizoen, waarop mijn broer voor de gein antwoordde: Ik ga mooi naar Manchester United. Arnesen kon er niet om lachen"
Typisch Huntelaar. Held!quote:
Kuijt is inderdaad een stuk beter al is het alleen al omdat hij iedere wedstrijd uit de pleuris werkt!111111quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:53 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Nee die niet.
Alhoewel deze foto weer eens de onsportiviteit van broer konijn aantoont. Kan moeilijk tegen z'n verlies, of tegen een spits die beter dan hem is.
Inderdaad. Basisspeler bij Ajax of bankzitter bij Real is nu de keuze voor hem.quote:
denk maar even goed na, misschien kun je nog iets bedenken.quote:
Kuijt had een basisplaats tijdens het EK.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kuijt is inderdaad een stuk beter al is het alleen al omdat hij iedere wedstrijd uit de pleuris werkt!111111
dat zei heul niet indereen!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toen Sneijder bij Ajax vertrok zei ook iedereen dat hij op de bank terecht zou komen. Klaas scoort altijd en overal. Laat dat nou toevallig net het belangrijkste aspect van voetbal zijn. Ik zie hem wel slagen bij Real.
Nog een reden om Real nog meer te volgen
Hij zal nu niet voor de bank gehaald worden hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:55 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Inderdaad. Basisspeler bij Ajax of bankzitter bij Real is nu de keuze voor hem.
Dat is niet waar. Wel werd voorspeld dat hij niet de grote jongen meer zou zijn, en dat is uitgekomen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toen Sneijder bij Ajax vertrok zei ook iedereen dat hij op de bank terecht zou komen.
Huntelaar is toch minder bepalend bij Ajax dan destijds bij Heereveen. Er zit een limiet op.quote:Klaas scoort altijd en overal. Laat dat nou toevallig net het belangrijkste aspect van voetbal zijn. Ik zie hem wel slagen bij Real.
hoe doe jij dat dan? heb je sport1?quote:Nog een reden om Real nog meer te volgen
Dus Kuyt had nu Real Madrid afgewezen als hij nog bij Feyenood speelde, omdat er teveel Nederlanders zouden spelen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
1. Huntelaar wordt nu boven Kuijt verkozen in de spits. Dus als je zo redeneert is Huntelaar beter dan Kuijtquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:57 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Kuijt had een basisplaats tijdens het EK. (1)
Kuijt heeft zich al bewezen in een grotere competitie. (2)
Maar daar gaat dit topic volgens mij niet over.
Dat is ook niet zo moeilijk als je voor die positie 2e keuze bent en Van Persie al snel ziet afhaken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:57 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Kuijt had een basisplaats tijdens het EK.
Klopt, maar de algemen opinie was dat hij bankzitter bij Real zou worden. Uiteraard was ik het daar niet mee eensquote:
Kuyt is zo lekker gewoon gebleven inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus Kuyt had nu Real Madrid afgewezen als hij nog bij Feyenood speelde, omdat er teveel Nederlanders zouden spelen?
Onzin, er waren heel erg veel fokkers hier die zeiden dat Sneijder op de bank zou belanden. Weet ik zeker!quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Wel werd voorspeld dat hij niet de grote jongen meer zou zijn, en dat is uitgekomen.
[..]
Huntelaar is toch minder bepalend bij Ajax dan destijds bij Heereveen. Er zit een limiet op.
[..]
hoe doe jij dat dan? heb je sport1?
Na 4 wedstrijden welquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal nu niet voor de bank gehaald worden hoor.
Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus Kuyt had nu Real Madrid afgewezen als hij nog bij Feyenood speelde, omdat er teveel Nederlanders zouden spelen?
half jaartje spelen en dan mag hij plaatsmaken voor Ruudquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij zal nu niet voor de bank gehaald worden hoor.
Mag hij weer terugkomen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
half jaartje spelen en dan mag hij plaatsmaken voor Ruud
Ik hoop het want dan zou het betekenen dat Ruud weer op zijn oude niveau terug is maar op de een of andere manier heb ik er een hard hoofd in.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
half jaartje spelen en dan mag hij plaatsmaken voor Ruud
Kuyt zou ook opvallen tijdens dressuurwedstrijd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Feit is dat Kuyt veel meer opvalt en bijzonderder is dan de zoveelste Nederlander bij een buitenlands team.
Opvalt in welke zin? Van der Vaart krijgt lovende kritieken in Madrid. Over Sneijder zijn ze buitengewoon te spreken. Ruud is God daar. Daar lijkt me toch niet zoveel mis mee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Feit is dat Kuyt veel meer opvalt en bijzonderder is dan de zoveelste Nederlander bij een buitenlands team.
vertrouw me maar! Het komt goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoop het want dan zou het betekenen dat Ruud weer op zijn oude niveau terug is maar op de een of andere manier heb ik er een hard hoofd in.
Alves zou er bij een topclub ook meer intrappen dan bij zo'n prutsclub waar hij nu speelt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Naar mijn mening komt hij overigens tekort voor de absolute top. Hij heeft een goed schot en een neusje voor doelpunten maken maar daar blijft het ook bij. Erg afhankelijk van de aanvoer en ik moet maar zien hoe zo iemand stand houd in een competitie van een veel hoger niveau.Zie Alves.
Mwa dat weet ik niet. Ik denk dat spelers hier snel overschat worden. De nederlandse competitie is hartstikke leuk om naar te kijken maar qua niveau echt om te huilen. Ik heb ook gewoon een hekel aan huntelaar, maar buiten dat moet ik eerst nog maar zien wat hij ervan gaat bakken in madrid. Hij heeft 1 groot voordeel en dat is dat hij gelijk een basisplaats heeft.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alves zou er bij een topclub ook meer intrappen dan bij zo'n prutsclub waar hij nu speelt.
Nou zou de aanvoer bij een club als Real natuurlijk wel op een wat hoger niveau moeten liggen dan bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:39 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Naar mijn mening komt hij overigens tekort voor de absolute top. Hij heeft een goed schot en een neusje voor doelpunten maken maar daar blijft het ook bij. Erg afhankelijk van de aanvoer en ik moet maar zien hoe zo iemand stand houd in een competitie van een veel hoger niveau.Zie Alves.
Ja maar dat zijn de verdedigers waartegen hij speelt ook...quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou zou de aanvoer bij een club als Real natuurlijk wel op een wat hoger niveau moeten liggen dan bij Ajax.
ja kan hij eindelijk doorgroeien want in Nederland was hij wel uitgeleerd. Daar hebben we voor Oranje alleen profijt vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:52 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn de verdedigers waartegen hij speelt ook...
psssst Het KJ Huntelaar topic #23 Voor al uw commentaar en verderquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:55 schreef TLC het volgende:
Quote van een user uit het eerste deel van KJ Huntelaar topic ;
"Ik denk net als tong80 dat hij nooit echt zal doorbreken. Iedere profvoetballer heeft wel eens een mooi doelpunt gemaakt, laten we nou niet opeens op de daken springen . Voor een speler (en stadsgenoot ) als Ugur Yildirim zie ik een grotere toekomst weggelegd."
Ja Yildirim heeft het idd veel verder geschopt![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 13:43 schreef SCH het volgende:
Wat een verrader.
Breek je enkel maar in de Arena
Wereldkampioen vrije trappen nemen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:55 schreef TLC het volgende:
Ja Yildirim heeft het idd veel verder geschopt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Hij heeft wel bijna z'n zin gekregen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zit hem nog steeds dwars. Schattig he?
Jammer maar het is hem absoluut gegund!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)_del_Real_Madrid.htm
De graftyfus.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.realmadrid.com(...)_del_Real_Madrid.htm
De graftyfus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
Ik had m al in het Ajax topic gepost maar zijn grijns zal ik nooit vergeten;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |