Hij is teruggekeerd naar het jaar 2024.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:48 schreef MaxPower het volgende:
Waar is cultje eigenlijk? Ik zie hem nooit meer.
Zijn glazen bol kent ook wat gebreken;quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:44 schreef Trancelocator het volgende:
En vier jaar terug zag hij ook al Obama de president van de VS worden.
Ik wil die glazen bol van cultheld.
Ja, okay dat was dan wel minder.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zijn glazen bol kent ook wat gebreken;
Bréchet (gelouterde verdediger/controleur van internationale allure die niet alleen basisspeler, maar ook één van de "aanvoerders" wordt in het elftal)
Pieters (who the fuck is Zonneveld?)
Welke voetballers gaan verrassen in het seizoen 2008/09?
Zijn bijdrages in dat topic zijn gewoon een schot hagel, er is altijd wel wat raak.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zijn glazen bol kent ook wat gebreken;
Bréchet (gelouterde verdediger/controleur van internationale allure die niet alleen basisspeler, maar ook één van de "aanvoerders" wordt in het elftal)
Pieters (who the fuck is Zonneveld?)
Welke voetballers gaan verrassen in het seizoen 2008/09?
Niet normaal zegquote:
Uit het eerste KJH-topic.quote:Op maandag 20 september 2004 00:22 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik denk net als tong80 dat hij nooit echt zal doorbreken. Iedere profvoetballer heeft wel eens een mooi doelpunt gemaakt, laten we nou niet opeens op de daken springen. Voor een speler (en stadsgenoot
) als Ugur Yildirim zie ik een grotere toekomst weggelegd.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:01 schreef Radegast het volgende:
cultheld had ook al zo'n mooie voorspelling toen Rosenberg bij Ajax kwam, "die haalt het niet bij Ajax en gaat naar een clubje als Werder ofzo"
quote:
Deze komt uit het welke voetballers vlammen in 2007 toen Elia een jaartje Ado achter de rug hadquote:Op maandag 2 juli 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
Elia.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij is teruggekeerd naar het jaar 2024.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:52 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij is teruggekeerd naar het jaar 2024.
Ik kom de Visser ook altijd op die House partys tegenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:05 schreef shroomer het volgende:
Er was ook eens een topic waarin cultheld werd gelinkt aan Piet Visser. Zelfde schrijfstijl, maniertjes etc.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef Trancelocator het volgende:
Acht goals in zeven klassiekers, dus ik snap de opluchting wel.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:09 schreef Trancelocator het volgende:
Acht goals in zeven klassiekers, dus ik snap de opluchting wel.
Vandaar ook de kritiek dat hij alleen tegen de kleintjes scoort.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:28 schreef BB-boy het volgende:
Het is waarschijnlijk de club waar hij het meest tegen gescoord heeft![]()
tis ook maar net welke kans zich voordoet. Moet je dan nu nee zeggen tegen Real? Dat doe je ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het dom om naar een club te gaan waar al zoveel Nederlanders spelen. Dat gaat toch een beetje tegen ze werken.
Kuyt heeft het veel slimmer gedaan.
Ik kan me niet herrineren dat Real interesse in Kuijt had...quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:32 schreef SCH het volgende:
Ik vind het dom om naar een club te gaan waar al zoveel Nederlanders spelen. Dat gaat toch een beetje tegen ze werken.
Kuyt heeft het veel slimmer gedaan.
Ik zie niks. Bedoel je deze misschien?quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:37 schreef Putdeksels het volgende:
Dit plaatje past denk ik wel goed bij het verdere verloop van deze topicreeks.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |