abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63679451
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Omdat Van Marwijk geen bankzitters selecteert?
Hij blijft 'm in het begin vast wel selecteren
V. Marwijk is sowieso vrij conservatief.

We zullen zien of Klaas-Jan het daar redt.
Misschien haalt hij weer z'n topniveau.
Volgens zit ie namelijk al een poosje niet meer op een stijgende lijn.

In 2006 was hij zo goed (in vorm) dat Van Basten hem had mee moeten nemen naar het WK en die deed het niet. Nu is hij imo een stuk minder en is hij haast onomstreden als eerste spits.
Dat gaat mij een beetje te makkelijk (gebrek aan concurrentie is daar natuurlijk debet aan).

De andere helft van het plan is dus ook dat er een nieuwe superspits opstaat die de rest degradeert tot reserves.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_63679574
Twintig miljoen meldt VI. De helft van wat Man City bood, begin van het seizoen.
pi_63679668
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef Beschouw het volgende:
Twintig miljoen meldt VI. De helft van wat Man City bood, begin van het seizoen.
Dat was allemaal last minute.. en dat wilde ze niet bij Ajax omdat er dan geen vervanger meer te halen was.. en voor KJH is het nu natuurlijk ook de perfecte tijd om naar real te gaan aangezien RvN zolang geblesseerd is.

En wat al die sites melden maakt niet zoveel uit.. Ajax.nl is de enige.. en die melden nog niks dus...
  maandag 1 december 2008 @ 21:28:53 #104
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63679728
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef Beschouw het volgende:
Misschien wou die zelf niet daar heen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 december 2008 @ 21:38:19 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63680110
hij was wel toe aan een stap omhoog, hopelijk redt hij het bij Real.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63680189
Succes in Madrid!

Bedankt voor al je goals
pi_63680242
Wel stoer heel het Nederlands elftal aanval bij Real
pi_63680306
Eerst maar even afwachten of het waar is. De Spaanse kranten zitten er zo vaak naast. Ronaldo speelde ook al lang bij Real, volgens hen.

Als het waar is dan vind ik het een ongelooflijk slechte keuze.
pi_63680335
quote:
Op maandag 1 december 2008 20:36 schreef FritsVanEgters het volgende:

Ik hoop dat ie bij Real op de bank beland.
Dat lijkt me wel een zekerheidje.
pi_63681325
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=68197
quote:
Berichtgeving Huntelaar onjuist

Amsterdam, 01 dec 2008
Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht.
pi_63681449
Als Ajax dat meldt, dan is het vast wel waar
pi_63681512
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:13 schreef SCH het volgende:
Als Ajax dat meldt, dan is het vast wel waar
'Heeft niet verkocht' wil niet zeggen dat de onderhandelingen (heel) ver gevorderd zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63681527
Dat melden ze ivm de beurs natuurlkijk....
Love is in the air!
pi_63681586
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:14 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

'Heeft niet verkocht' wil niet zeggen dat de onderhandelingen (heel) ver gevorderd zijn.
Dat bedoel ik. Met dit bericht lijkt het bijna zeker dat het deze week rond komt.
pi_63681764
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Met dit bericht lijkt het bijna zeker dat het deze week rond komt.
Dat denk ik ook wel ja.
pi_63681788
quote:
Was er destijds ook niet zo'n berichtje bij Sneijder?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63681855
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:38 schreef rubbereend het volgende:
hij was wel toe aan een stap omhoog, hopelijk redt hij het bij Real.
Eens, goed dat hij de stap nu maakt!
That's all folks!
pi_63682737
Laat ze maar allemaal mooi de graftyfus krijgen in Madrid.
pi_63682771
Volgens het Sportjournaal heeft Ajax 48 uur bedenktijd gevraagd om de vraagprijs te bepalen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63683057
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Laat ze maar allemaal mooi de graftyfus krijgen in Madrid.
Ook John, Raffie en Wesley?
  maandag 1 december 2008 @ 23:05:18 #121
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63683438
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel stoer heel het Nederlands elftal aanval bij Real
Het is alleen de vraag of dat stand houdt wanneer 'Oranje-fan' Schuster daar de zak krijgt.
pi_63683761
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:05 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Het is alleen de vraag of dat stand houdt wanneer 'Oranje-fan' Schuster daar de zak krijgt.
Schuster's rol lijkt me daar wel uitgespeeld. Mijatovic trekt aan de touwtjes daar.
pi_63683784
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 1 december 2008 @ 23:38:48 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63684461
Zo, hier ook maar even.
quote:
Ongeloof bij Van Basten en Coronel

AMSTERDAM - In de bestuurskamer van jeugdcomplex de Toekomst vraagt Uri Coronel om de afstandsbediening. De voorzitter van Ajax heeft net gehoord dat er op teletekst staat dat Klaas-Jan Huntelaar is verkocht aan Real Madrid.

Nieuwsgierig wacht hij tot op het televisiescherm aan de muur pagina 608 in beeld verschijnt. Hardop leest Coronel de kop van het nieuwsbericht voor: ‘Huntelaar naar Real Madrid’. En dan meteen: ,,Wat een onzin zeg! Er is op dit moment geen deal en we zitten deze avond ook niet in de afrondende fase van een deal.’’

De voorzitter, 60-plusser en gepokt en gemazeld in het voetbal, heeft zijn conclusie snel klaar: dit is een drukmiddel, zoals hij er in al die jaren al zoveel voorbij heeft zien komen, vooral vanuit Spaanse clubs en Spaanse media. Rond de Sneijder-deal van twee jaar geleden werden dezelfde trucs uit de kast gehaald om Ajax voor het blok te zetten. In eerste instantie kon de club die druk weerstaan, maar toen Real nog een tweede poging waagde en Sneijder zelf mee ging drukken, was er geen houden meer aan.

Dus voorziet Coronel zijn stellige ‘onzin’, meteen zelf van een nuancering. ,,Omdat het nu onzin is, zeg ik niet dat het op termijn niet tot een transfer kan komen. Maar laat één ding duidelijk zijn: Ajax bepaalt en niet Real Madrid of de media.’’

Aan de bar heeft Ajax-coryfee Sjaak Swart ook meegelezen. De genoemde transfersom van 20 miljoen euro deed mister Ajax op zijn barkruk al meteen in de lach schieten. ,,Nou Uri, daar moet toch minstens 10 miljoen bij.’’

Verderop in de bestuurskamer gaat net het wedstrijdformulier over tafel van het duel van de Ajax-beloften met De Graafschap. Daarvoor waren Coronel, Swart en nog honderden andere belangstellenden eigenlijk naar de Toekomst gekomen. Maar het bericht dat Huntelaar verkocht zou zijn en Real hem vandaag al presenteert, beheerst uiteraard al snel de gemoederen.

Ook Marco van Basten kan daar niet aan voorbij. Als hij acht minuten voor tijd naar zijn auto stiefelt, is de hoofdtrainer annex technisch eindverantwoordelijke man net zo stellig in zijn ontkenning als de voorzitter. ,,Er is vandaag niet onderhandelt over Huntelaar. Ik heb dus niets te melden,’’ zegt Van Basten.

Hij maakt van de gelegenheid gebruik om meteen ook een statement af te geven. ,,Als het aan mij ligt, maakt Klaas-Jan nog steeds het seizoen af bij Ajax. Precies zoals we dat ook afgelopen zomer zeiden toen er al volop werd gespeculeerd over zijn vertrek.

,,Ik sta er nog hetzelfde in. Alleen besef ik natuurlijk ook dat alles uiteindelijk zijn prijs heeft. En dat Huntelaar komende zomer een contract heeft dat nog slechts één jaar doorloopt. Maar we zitten nu pas in de winter en dus is het zo dat Ajax bepaalt.’’

Luttele minuten voor Van Basten heeft ook Danny Blind zich telefonisch gemeld vanuit Denemarken. De technisch manager weet ook al van geen deal met Real, bezweert hij stellig. ,,Ja, ook wij horen van alles, maar het gaat altijd om de vraag: wordt iets wel of niet concreet. En dat is in het geval van Huntelaar nog niet het geval geweest. We wachten rustig af.’’

Blind is in Denemarken voor het afhandelen van formaliteiten in de transfer van een Deens talent dat Ajax onlangs al vastlegde. Maar op de achtergrond speelt ontegenzeggelijk al de opvolging van Huntelaar, die vroeg of laat toch aan de orde zal komen.
http://www.sportwereld.nl(...)sten_en_Coronel.html
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 december 2008 @ 23:42:08 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63684562
fijn dat wij ook nog meedelen in de transfer
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 1 december 2008 @ 23:42:29 #126
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63684569
Allemaal spelletjes. Het wordt momenteel zo breed uitgemeten, dat komt deze week gewoon rond. 25 miljoen ofzo
pi_63684776
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:38 schreef Houniet het volgende:
Zo, hier ook maar even.
[..]

http://www.sportwereld.nl(...)sten_en_Coronel.html
Als je dit zo leest hapt Ajax bij 25 m inderdaad wel toe .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 1 december 2008 @ 23:56:08 #128
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63684913
quote:
Hunter pakt nooduitgang bij Freek

AMSTELVEEN - Iedereen kwam maandagavond aan het woord over zijn transfer naar Real Madrid, maar de hoofdrolspeler zelf zweeg in alle toonaarden. Dat kon niet anders, want Klaas-Jan Huntelaar zat bij een voorstelling van Freek de Jonge in Amstelveen.
Een cameraploeg van de NOS die was getipt, werd gesommeerd te wachten op een reactie tot de show was afgelopen. Maar aan het eind liep tussen de circa 200 bezoekers geen Huntelaar. Die had de nooduitgang genomen.
Hmm, ook van Sportwereld.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:07:05 #129
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63685152
Als die 20 miljoen klopt: inpakken en strik erom.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63685263
1 miljoen + 25% van het bedrag boven de 10 miljoen gaat naar ons.
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:12:18 #131
176521 Grulez
rasgroninger
pi_63685271
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:56 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hmm, ook van Sportwereld.
En ook nog eens geen gevoel voor humor...
  dinsdag 2 december 2008 @ 00:28:33 #132
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_63685570
dus bij 25 miljoen is dat 1 miljoen + (0,25 x 15 miljoen) = 4,75 miljoen
Dit + 9 miljoen bij de transfer van Heerenveen naar Ajax maakt een slordige 14 miljoen!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_63685663
Correct.
pi_63685701
Dan maakt Ajax dus weinig winst en zijn ze gek als ze het doen
pi_63685709
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:36 schreef JeroenV het volgende:
Dan maakt Ajax dus weinig winst en zijn ze gek als ze het doen
Komende zomer levert 'ie minder op.
pi_63685744
Ik zat ook even fout te rekenen, maar heel veel blijft er natuurlijk niet over.
Grote vraag is wie ze als vervanger op het oog hebben en of hij zo'n grote rol kan betekenen in een mogelijk kampioenschap.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 december 2008 @ 00:51:57 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63685893
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:34 schreef MaxPower het volgende:
Correct.
jullie balen dat hij afgelopen zomer niet voor 40 miljoen is gegaan.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_63686024
De kans dat dat doorging was minimaal. City bood op het laatste moment op elke goede spits in Europa, ik vraag me af of het door was gegaan als Ajax had toegehapt.
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:21:51 #139
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63686232
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 00:12 schreef MaxPower het volgende:
1 miljoen + 25% van het bedrag boven de 10 miljoen gaat naar ons.
Waar komt die 25% eigenlijk vandaan? Klopt dat wel?

Volgens Riemer van der Velde viel er onder de 10 miljoen niet te onderhandelen. Zonder dat extra percentage zit je al op die 10 miljoen.

De Telegraaf zegt dit:
quote:
Bij een transfersom van 20 miljoen euro zou dat neerkomen op ¤ 2 miljoen voor sc Heerenveen.
pi_63686342
Mijn telegraaf zegt dit:
quote:
Heerenveen deelt mee bij verkoop Huntelaar
AMSTERDAM/HEERENVEEN - SC Heerenveen wist bij de verkoop van Klaas-Jan Huntelaar aan Ajax, begin 2006, te bedingen dat de Friese club bij een volgende transfer van Klaas-Jan Huntelaar een percentage van de transfersom zou ontvangen. Bovendien krijgen de Friezen sowieso een bedrag van één miljoen euro overgemaakt op het moment dat de 23-jarige spits door Ajax zou worden verkocht.

Klaas Jan Huntelaar
Aanvankelijk bood Ajax volgens oud-voorzitter Riemer van der Velde aanzienlijk minder dan de negen miljoen euro die uiteindelijk op tafel werd gelegd. "Ajax begon de onderhandelingen met twee miljoen. Daar konden wij hard om lachen, we wilden toch écht tien miljoen hebben."

"Uiteindelijk zijn we op negen miljoen uitgekomen en hebben bedongen dat SC Heerenveen bij een volgende transfer nog één miljoen overgemaakt kreeg, plús een leuk percentage van de transfersom. Zo werkt dat dus."
Dat het percentage 25% is heb ik van onze financieel directeur zelf gehoord op de ledenvergadering van Nieuw Noord.
  dinsdag 2 december 2008 @ 01:47:03 #141
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63686439
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 01:33 schreef MaxPower het volgende:
Mijn telegraaf zegt dit:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_bij_verkoop__.html

De laatste regel is er bij jou afgevallen. Volgens de Telegraaf zou het dan gaan om 10% bij doorverkoop, bovenop die 1 miljoen die Heerenveen hoe dan ook wilde hebben.
quote:
Dat het percentage 25% is heb ik van onze financieel directeur zelf gehoord op de ledenvergadering van Nieuw Noord.
Nou dan zal het wel zo zijn hè?
pi_63687736
quote:
Drenthe ontvangt Huntelaar met open armen

Royston Drenthe is blij met de vermoedelijke komst van Klaas-Jan Huntelaar naar Real Madrid. De aanvaller van de Madrilenen trekt al de vergelijking tussen de Ajax-spits en Ruud van Nistelrooy.

"Hij wordt hier met open armen ontvangen", zegt Drenthe dinsdag in De Telegraaf. De oud-Feyenoorder speelde twee keer tegen de spits. "Hij is een motor in het zestienmetergebied. Als hij de trekker overhaalt, is het - net als bij Ruud van Nistelrooy - raak."

Huntelaar moet in Madrid het gemis van de geblesseerde Van Nistelrooy opvangen. Het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat de overgang definitief beklonken wordt.
quote:
Emanuelson: "Ik was er al bang voor"

Urby Emanuelson had stiekem al rekening gehouden met een vertrek van Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop. De linkerflankspeler baalt, maar gunt het zijn ploeggenoot van harte.

"Ik was er al bang voor", zegt de Ajacied in gesprek met De Telegraaf. "Als je de ene na de andere spits bij Real geblesseerd ziet afvallen, weet je dat ze wel eens bij Klaas terecht kunnen komen. Hij is ook wel geblesseerd, maar sneller fit dan Ruud van Nistelrooy en Gonzalo Higuain. Het is balen, maar aan de andere kant gun ik het hem van harte."

"Dit is een aderlating voor de club", beseft Emanuelson. " Voor de groep is het heel erg jammer. Qua doelpunten was dit misschien niet zijn beste jaar, maar als veldspeler was hij ongelooflijk belangrijk. Hij is heel balvast en laat anderen beter voetballen."

De elfvoudig international pleit wel voor een kwalitatief goede aankoop. "We willen immers kampioen worden. Ik zou niet weten wie Ajax moet halen. Dat laat ik aan de scouts en de directie over. Misschien hoeft het geen echte spits te zijn. Een buitenspeler kan ook. Luis Suarez doet het nu goed als stand-in van Klaas. En Dario Cvitanich kan daar ook spelen", aldus Emanuelson.
En ondertussen is Ajax al druk bezig met zijn opvolging Elia , Berg zouden op het lijstje staan en ze zouden zich al voor Van Wolfswinkel hebben gemeld
pi_63688179
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63688583
Kut. Niet naar Real...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_63688666
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 07:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[..]

En ondertussen is Ajax al druk bezig met zijn opvolging Elia , Berg zouden op het lijstje staan en ze zouden zich al voor Van Wolfswinkel hebben gemeld
Ah meteen de concurrentie weer leeg kopen
pi_63688677
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja helaas is Nijland al weg bij FC Groningen
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:17:05 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63688725
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja dus? Dat gebeurt nu toch elke keer bij Ajax? Dan moet er maar eens een normale regelgeving komen mbt contracten en spelers etc.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:22:19 #148
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63688837
men moet bij de fifa maar eens serieus die wintertransferperiode opnieuw evalueren. Hoewel deze transfer wel echt lijkt te zijn waarvoor hij eigenlijk bedoeld is. Blessure opvangen. Ik ben erg voor 'seizoen afmaken waarmee je begonnen bent' veel blessures? Je hebt toch je jeugd en anders in januari je transfer bij de bond verzoeken. Ik erger mij aan al die clubs die na de winter een compleet nieuw elftal de wei in sturen, omdat ze bijvoorbeeld 4e staan ipv ruim met 10 punten voorsprong bovenaan
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:29:32 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63688986
Blessures opvangen ten koste van kleinere clubs, dat lijkt me toch niet echt de strekking achter een window.

Ze moeten eens normaal gaan doen daar. Net als voor het seizoen, je kan zo al 2 wedstrijden gespeeld hebben en toch nog spelers kwijtraken.

Real moet gewoon maar eens op tijd bedenken wie ze willen en zijn ze later hebben ze een jaar pech. Maar ja, dat zal nooit meer gebeuren vrees ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63689046
Ach, ik had er ook geen problemen mee dat Huntelaar destijds in de winterstop overkwam van Heerenveen.
Dan ga ik nu ook niet lopen miepen nu Real Madrid het zelfde doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')