abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63689112
En we waren destijds ook blij met Lindgren, Silva, Perez en Davids.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 2 december 2008 @ 09:44:24 #152
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63689291
Ik ben niet zozeer bang voor zijn vertrek maar meer voor de opvolger die gaat komen. Als we echt geen topper kunnen halen deze winter doe dan gewoon een jeugdspeler ofzo. Ik wil in ieder geval geen Berg of Wolfswinkel in de spits zien staan. En Elia is geen spits maar die mogen ze wel halen van mij (ruil met Kennedy? )
pi_63689498
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 07:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[..]

En ondertussen is Ajax al druk bezig met zijn opvolging Elia , Berg zouden op het lijstje staan en ze zouden zich al voor Van Wolfswinkel hebben gemeld
Volgens Sportjournaal gister zijn Berg en Djiby Fall van OB de belangrijkste kandidaten om hem op te volgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:04:57 #154
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63689741
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:35 schreef RayMania het volgende:
En we waren destijds ook blij met Lindgren, Silva, Perez en Davids.
Ik wilde er niet over beginnen, maar inderdaad.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:07:17 #155
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63689784
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Djiby Fall van OB
pi_63689796
Bij de telegraaf zijn ze aan het photoshoppen geslagen:
quote:
Toekomstbeeld: Huntelaar in shirt Real

AMSTERDAM -

Als Ajax – net als Klaas-Jan Huntelaar eerder – tot een akkoord komt met Real Madrid, is dit het toekomstbeeld: de nuchtere Achterhoeker in het shirt van de Koninklijke.

Telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:08:59 #157
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63689814
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef venomsnake het volgende:
Bij de telegraaf zijn ze aan het photoshoppen geslagen:
[..]
lol @ waardeloze fotoshop..
Heeft ie daar nog een Ajax-uitshirt onder zijn Real-shirt aan?
pi_63689819
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

34 wedstrijden, 20 goals voor OB volgens de wiki.

Vers van de pers:
quote:
AMSTERDAM - Djiby Fall, spits van het Deense Odense BK, zou op de nominatie staan om Klaas-Jan Huntelaar te vervangen bij Ajax. ''Nee, die naam hoor ik niet voor het eerst'', lachte trainer Marco van Basten, die maandagavond aanwezig was bij het duel Jong Ajax-Jong De Graafschap (3-0).

Danny Blind, manager technische zaken van Ajax, was maandag in Denemarken. In Aarhus speelde Fall met Odense de één na laatste competitiewedstrijd voor de winterstop, die in Denemarken tot 1 maart duurt. De geboren Senegalees scoorde niet in het met 2-1 verloren duel. Het winnende doelpunt van Aarhus werd overigens gemaakt door oud-Ajacied Nando Rafael.

De 23-jarige Fall, een 1.86 meter lange, kopsterke aanvaller, is intensief gevolgd door scouts van Ajax. Hij werd onlangs uitgeroepen tot beste speler van de Deense competitie en wekte de interesse van clubs als HSV, Werder Bremen, Sampdoria, Aston Villa, FC Twente, FC Groningen en Feyenoord. De spits moet ongeveer vijf miljoen euro kosten.

Fall, die een deel van zijn opleiding genoot bij het Franse AJ Auxerre, wordt in Denemarken geprezen om zijn fysieke kwaliteiten, zijn schotkracht met links en rechts en zijn snelheid. Hij is bezig aan zijn tweede seizoen bij Odense (29 duels, zestien doelpunten). Daarvoor voetbalde hij korte tijd voor Al Ain in de Verenigde Arabische Emiraten. Ook speelde hij in Denemarken al voor Randers FC.

Als Fall naar Ajax komt, is hij speelgerechtigd voor het Uefa-Cuptoernooi. Odense speelde dit seizoen in Europees verband alleen in de Intertoto.

Van Basten wilde niet verder ingaan op de eventuele komst van Fall. Op de vraag of Ajax al had nagedacht over een opvolger voor Huntelaar, antwoordde Van Basten: ''Die hebben we met Dario Cvitanich in huis.'' De Argentijn (24) kwam vier maanden geleden over van Banfield, maar hij was in zijn eerste periode bij Ajax vaak geblesseerd en hij scoorde nog niet. Cvitanich maakte gisteren zijn rentree in het tweede elftal na een hamstringblessure die hem anderhalve maand aan de kant hield. (GPD)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:12:55 #159
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63689901
Een nieuwe Nwanko Kanu?
pi_63689929
Ben benieuwd aan welke club hij komende zomer wordt verhuurd.
pi_63689968
Sulejmani was toch ook al gehaald als vervanger van?
pi_63690089
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:14 schreef SCH het volgende:
Ben benieuwd aan welke club hij komende zomer wordt verhuurd.
Wanneer raak jij eens overtuigd van de kwaliteiten van Huntelaar?
pi_63690153
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:21 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wanneer raak jij eens overtuigd van de kwaliteiten van Huntelaar?
Denk jij dan echt dat hij het gaat maken bij Real Madrid?
pi_63690201
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Denk jij dan echt dat hij het gaat maken bij Real Madrid?
Ja, net zoals ik dat dacht toen hij naar sc Heerenveen, en vervolgens naar Ajax ging.
pi_63690216
Ik heb Huntelaar trouwens ontdekt, hier op Fok!
pi_63690262
Huntelaar is echt heel erg goed wanneer het hele elftal in zijn dienst speelt, oftewel; Klaasje hobbelt met zijn ene arm omhoog en met zijn andere arm wild om zich heen meppend door het strafschop gebied en schiet alles erin. Heel erg functioneel maar bij mij doet het pijn aan mijn ogen. Klaas is geen Ajax spits. Inpakken en weg ermee.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_63690274
Ik heb ergens een stevig vermoeden dat Huntelaar gewoon gebruikt wordt om een serieuzer contact met Lukas Podolski uit de aandacht te houden..

iedereen richt zich nu op Huntelaar en eind deze week presenteerd Real dan Podolski, die waarschijnlijk niet veel meer dan 7 tot 10 miljoen zal kosten, terwijl Huntelaar gewoon weer moet opdraven in amsterdam ... en, mocht Podolski succesloos blijven in Madrid, (waarvoor wel angst bestaat omdat die nooit bij een top-club is doorgebroken) kunnen de madrilenen hem in de zomer waarschijnlijk veel goedkoper dan de huidige prijs alsnog Huntelar binnenhalen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_63690327
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:26 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ja, net zoals ik dat dacht toen hij naar sc Heerenveen, en vervolgens naar Ajax ging.
Hij heeft Ajax ook echt naar het kampioenschap geschoten inderdaad

Maar we zullen zien. Ik ben inderdaad van mening dat hij een fragiele en opportunistische spits is die veel te veel afhankelijk is van andere spelers is. Bovendien heeft hij het karakter van een pitloze druif.
pi_63690345
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar we zullen zien. Ik ben inderdaad van mening dat hij een fragiele en opportunistische spits is die veel te veel afhankelijk is van andere spelers is. Bovendien heeft hij het karakter van een pitloze druif.
En zo is het
pi_63690348
quote:

[..]
Bovendien heeft hij het karakter van een pitloze druif.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63690400
quote:

[..]

Daar heb je ook 10 andere spelers voor nodig. Zolang Ajax niet investeert in goede verdedigers zal dat zelfs met Fernando Torres niet lukken.
pi_63690519
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Daar heb je ook 10 andere spelers voor nodig. Zolang Ajax niet investeert in goede verdedigers zal dat zelfs met Fernando Torres niet lukken.
Nogmaals: jij denkt dat hij bij Real gaat slagen? Wedje?
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:42:02 #173
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63690523
Ik snap mensen wel die niet echt geloven in Huntelaar. Ik vind het ook niet een spits voor Ajax en vind hem heel veel wedstrijden ook zo onopvallend. Ik verwacht meer van een Ajaxspits als dat Huntelaar de afgelopen jaren heeft laten zien. Mij zullen Kluivert, Van Basten, Bergkamp, Bosman, Arveladze, Mido en Ibrahimovich meer bijblijven dan Huntelaar. Ze scoorden dan misschien wel niet zoveel allemaal als Huntelaar dat per seizoen misschien heeft gedaan maar het zijn gewoon spitsen waar ik meer vertrouwen in heb gehad en die ik aantrekkelijker vond om naar te kijken (qua voetbal ).
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:47:33 #174
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63690642
El Cazador
Ik wens hem succes in Madrid!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:48:13 #175
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63690660
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:30 schreef RM-rf het volgende:
Ik heb ergens een stevig vermoeden dat Huntelaar gewoon gebruikt wordt om een serieuzer contact met Lukas Podolski uit de aandacht te houden..

iedereen richt zich nu op Huntelaar en eind deze week presenteerd Real dan Podolski, die waarschijnlijk niet veel meer dan 7 tot 10 miljoen zal kosten, terwijl Huntelaar gewoon weer moet opdraven in amsterdam ... en, mocht Podolski succesloos blijven in Madrid, (waarvoor wel angst bestaat omdat die nooit bij een top-club is doorgebroken) kunnen de madrilenen hem in de zomer waarschijnlijk veel goedkoper dan de huidige prijs alsnog Huntelar binnenhalen.
Haha ouwe roddelnicht.

Podolski gaat mooi naar Man-city.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:52:03 #176
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63690732
Podolski mag trouwens wel naar Ajax komen.
pi_63690947
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat vind jij slagen? Voordat we daar weer discussie over krijgen.
pi_63691164
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Wat vind jij slagen? Voordat we daar weer discussie over krijgen.
Ik doe wel weer een voorstel:

Tot het einde van de competitie minimaal de helft van de wedstrijden in de basis en 10+ doelpunten?

+ Drie doelpunten in de CL?
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:20:29 #179
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_63691370
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 09:32 schreef sjimz het volgende:
Ach, ik had er ook geen problemen mee dat Huntelaar destijds in de winterstop overkwam van Heerenveen.
Dan ga ik nu ook niet lopen miepen nu Real Madrid het zelfde doet.
Kijk dat vind ik nog eens eerlijk
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_63691476
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik doe wel weer een voorstel:

Tot het einde van de competitie minimaal de helft van de wedstrijden in de basis en 10+ doelpunten?

+ Drie doelpunten in de CL?
Na een half seizoen al geslaagd? Ik dacht meer aan het winnen van de CL volgend seizoen.

Bovendien draait Real voor geen meter dit seizoen dus is het wat gewaagd om nu al voor 10 doelpunten te tekenen. Weddenschap niet aangenomen.
pi_63691640
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:25 schreef MaxPower het volgende:
Weddenschap niet aangenomen.
Dan is het normaal dat de opponent met een nieuw voorstel komt.
pi_63691703
De komende anderhalf seizoen 2/3e van de competitiewedstrijden in de basis, en in zijn eerste volledige seizoen 15+ competitiedoelpunten.
pi_63692083
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:35 schreef MaxPower het volgende:
De komende anderhalf seizoen 2/3e van de competitiewedstrijden in de basis, en in zijn eerste volledige seizoen 15+ competitiedoelpunten.
Dat vind ik niet geslaagd. 20+ doelpunten.
Blessures tellen gewoon mee.
pi_63692175
Het gaat je goed, Klaas Jan.
pi_63692293
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:42 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik snap mensen wel die niet echt geloven in Huntelaar. Ik vind het ook niet een spits voor Ajax en vind hem heel veel wedstrijden ook zo onopvallend. Ik verwacht meer van een Ajaxspits als dat Huntelaar de afgelopen jaren heeft laten zien. Mij zullen Kluivert, Van Basten, Bergkamp, Bosman, Arveladze, Mido en Ibrahimovich meer bijblijven dan Huntelaar. Ze scoorden dan misschien wel niet zoveel allemaal als Huntelaar dat per seizoen misschien heeft gedaan maar het zijn gewoon spitsen waar ik meer vertrouwen in heb gehad en die ik aantrekkelijker vond om naar te kijken (qua voetbal ).
Jij snapt het helemaal
pi_63693132
Ach dit jaar word hij weer geen kampioen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63693246
Ik gun het je KJH!
pi_63693423
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik niet geslaagd. 20+ doelpunten.
Blessures tellen gewoon mee.
Prima.
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:02:28 #189
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63693743
Ik heb veel vertrouwen in Huntelaar maar 20+ alleen al in de competitie. Dat is wel heel veel. Misschien in alle competities.
#FreeHat
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:08:08 #190
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63693867
Nou we zullen het zien, over anderhalf jaar
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_63693870
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:50 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Prima.
Okay, nu nog een (tegen)prestatie of andere deal sluiten. Jij weet wel wat ik graag wil
pi_63693924
Ik hoop dat Ajax wel een vervanger haalt die anders is dan Suarez en Sulejmani. Hoewel die negert van Odense me niets zegt lijkt hij kwa fysiek (ongeveer even lang en even zwaar als KJH) wel op Huntelaar.
pi_63693992
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Okay, nu nog een (tegen)prestatie of andere deal sluiten. Jij weet wel wat ik graag wil
Ik heb het serieus al eens gevraagd maar de man in het pak weigert 1 wedstrijd aan jou af te staan..
pi_63694188
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 10:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom maar op. Wat staat er tegenover. Jij drinkt toch geen bier .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63694511
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

En jij levert geen bier.
pi_63694648
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik drink je zo onder tafel vriend
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 2 december 2008 @ 13:39:50 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63694664
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 07:41 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

[..]

En ondertussen is Ajax al druk bezig met zijn opvolging Elia , Berg zouden op het lijstje staan en ze zouden zich al voor Van Wolfswinkel hebben gemeld
er is 2 miljoen geboden aan Vitesse
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63694814
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik heb het serieus al eens gevraagd maar de man in het pak weigert 1 wedstrijd aan jou af te staan..
Okay, een SCH-badjas dan maar?
pi_63695170
Grappig de reacties in het 1e KJH topic.
pi_63695211
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 13:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

er is 2 miljoen geboden aan Vitesse
Nou dan kan Ajax van de rest de Fortis/ABN combinatie wel eens van de ondergang redden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')