Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wat grappig! Ik dacht dat je mij quotte voor het nageslacht of zo.
Meisje uit m'n klas: Je doet me denken aan m'n zusje. Die maakt zich ook niet zo snel druk en om wat anderen van haar vinden.
Toen dacht ik echt. O kom ik zo over, en ging ik er over nadenken
En dat iedereen schrikt als ze horen dat ik eenentwintig ben. En niet 19. Of dat zeventienjarige meisjes zeggen "O ik dacht dat je van mijn leeftijd was"
Dan ben ik ook altijd benieuwd hoe dat komt, jonge uitstraling, jong gezicht, lichaam? Jonge stem, jong gedrag? En dan denk ik altijd van, interpreteren anderen het dan verkeerd, of "gedraag" ik mij niet naar mijn leeftijd? Niet dat ik er iets mee zou doen, maar het is wel grappig om je te verplaatsen in een ander, hoe je over komt, hoe anderen je zien.
Vaak sta ik er niet bij stil dat anderen de wereld heel anders zien dan ik. En dan is het wel leuk om dat te bedenken tot op een zekere hoogte.
Mijn TT is leuker.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg. Degene die het topic sluit plaatst een nieuwe.
Wacht maar tot SaraRaats hier komt posten met haar wortel foto. Dan eet jij echt de rest van je leven geen wortel meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
En bovendien trek ik daarmee nieuwe mensen aan.
Die vind ik ook wel lekkerquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft ze al haar Bicky Burger fetish gepost?.
[ afbeelding ]
Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.
Ik reageer ook jonger dan ik ben. Deels is dat omdat ik gek benen deels natuurlijk omdat ik nog in het studentenleven zit, en geen huisje boompje beestje heb.
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.
Het wordt weer winter. Bij zomer voel ik zo iets als een pan vol soep, met allerlei kleurrijke herkenbare groenten, en vol, en druk en veel en zout en smaakvol!
En bij winter zie ik dan diezelfde pan voor me maar dan met koud, zout water en onderin een klein stukje gember. Ik haat gember. Het wordt weer winter.
Anywaysss.. Ik ga deze winter leuk zijn voor mezelf in plaats van het nare vervelender maken en dan in dat gevoel blijven.
Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.![]()
![]()
Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen....
Die onhebbelijke eigenschap heeft mijn ex ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebben"
quote:en m'n gezicht (kan nu al niet tegen de verwarming) is dan zo droog, en dan doe ik er bewust niks tegen want dat vervelende brandende gevoel is best vertrouwd om in te blijven hangen.
Droge huiden zien er vaak ouder uit met de leeftijd. Talg helpt je huid jong en soepel te houden. Maargoed, ik ben de laatste maanden echt eens goed kritisch naar mijn uiterlijk aan het kijken geweest (op de een of andere manier stop je daarmee in een lange relatiequote:Op zaterdag 20 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over huiden: Ik heb dus een gevoelige huid met exzeem. Ik krijg vaak complimentjes dat ik een mooie huid heb, ook al is deze dus wit en dat exzeem zie je niet echt met een dikke laag crème maar voel ik alleen. En bijna nooit pukkels.
Volgens jouw theorie word mijn huid dus snel oud?
Mijn vriendje en ex zijn ook jaloers op mijn huid. Maar bij mij is het niet wat het lijkt. Bij octo misschien ook wel niet. Of wel. Dan ben ik ook jaloers.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en voor een mooie huid moet je bij Octo zijn. Die heeft zo'n perfecte huid dat ik helemaal jaloers ben.
Pffquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en voor een mooie huid moet je bij Octo zijn. Die heeft zo'n perfecte huid dat ik helemaal jaloers ben.
Geloof me, kerstballenkop doet het niet goed als je iemand wil zoenen. Of eskimoën.quote:Op zondag 21 september 2008 00:00 schreef octopussy het volgende:
stereo, men knapt niet af op een vette huid. Wel op een puistenkop, maar dat heb jij niet.
Ja, klopt. Op de een of andere manier vond ik het fijn dat iedereen teleurgesteld in mij was. En boos. En onverschillig. Gister heb ik een normale dochter gespeeld, nou niet gespeeld ik was het gewoon. Heel veel geholpen op m'n mama's verjaardag ipv hysterisch schreeuwen dat iedereen moet stoppen met zeuren en dat het zo vreselijk isquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zo is dat PF! Morgen ga ik weer zwemmen.
Weet je trouwens wat je ook mooier maakt? Huiswerk maken. Ik voel me altijd zo goed als ik moeilijke sommen heb opgelost die ik voor die week moet doen, tentamens heb gehaald, etc. Euforisch, en dat zíen mensen.
Nou ja, als je ook nog inhammen hebt is het plaatje helemaal compleetquote:Op zondag 21 september 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geloof me, kerstballenkop doet het niet goed als je iemand wil zoenen. Of eskimoën.Met name als de ander haar voorhoofd dan net zo glimmerd wordt als die van jou. Maar inderdaad, 't is minder erg dan een puistenkop.
Ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten totdat ik mensen weer aan kan kijken en kan zeggen dat ik aan het afstuderen ben. Of nog beter, dat ik afgestudeerd ben. Het bijt wel aan me, maar apathie is inderdaad het slechtste middel daartegen.quote:Op zondag 21 september 2008 00:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, klopt. Op de een of andere manier vond ik het fijn dat iedereen teleurgesteld in mij was. En boos. En onverschillig. Gister heb ik een normale dochter gespeeld, nou niet gespeeld ik was het gewoon. Heel veel geholpen op m'n mama's verjaardag ipv hysterisch schreeuwen dat iedereen moet stoppen met zeuren en dat het zo vreselijk is
En dan voelt het heel fijn als m'n ouders dan zeggen dat ze het zo fijn vonden dat ik zo geholpen heb, terwijl het helemaal geen moeite was. En toen ze dat zeiden dacht ik echt, waarom deed ik zo mijn best om te vervreemden van m'n ouders en te zorgen dat ze mij ook niet meer zo leuk en geweldig vinden.
Ik dacht echt aan drie jaar geleden dat ze bijvoorbeeld zo trots waren dat ik m'n diploma had gehaald, dat ik echt een walgelijk dure fiets heb gekregen. Die ik deze zomer heb laten stelenEn dan heb ik drie jaar geen flikker uitgevoerd, niet leuk gedaan, niet gezellig gedaan. Gefaald. Gewoon kut. En waarom? Geen idee. Bah.
Nu ik iets doe waarvoor ik mij niet schaam (ja ik schaamde me. stom) is het ook weer fijn om met mensen te praten zonder ontwijkend te hoeven doen. En het is fijn dat vrienden van mijn ouders die heel dicht bij me staan het dan ook heel leuk voor mij vinden en zeggen dat het zo goed bij me past.
*opeens heel blij is*
Nee, ik heb een mooie, gezonde, pikzwarte haardos.quote:Op zondag 21 september 2008 00:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nou ja, als je ook nog inhammen hebt is het plaatje helemaal compleet
Laat eens lezen?quote:Op zondag 21 september 2008 00:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nog niets gevonden, via via gaat moeizaam, op kamernet is mijn verhaaltje volgens mij niet zo leuk.
Het hielp bij mij erg om te zeggen dat de kamer aan specifieke eigenschappen voldoet. Als de kamer in het centrum ligt zeg je bijvoorbeeld dat je het belangrijk vindt om een kamer in het centrum te hebben enzo. Op die manier kreeg ik veel meer uitnodigingen om te worden afgewezen op hospiteeravonden.quote:Op zondag 21 september 2008 00:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet reageren dus ik zeg altijd maar iets van
hoi dat klinkt leuk. dus.
Oh, that's mequote:Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
PF, ik hou van brunettes met een hoog voorhoofd.![]()
Kusje?
quote:Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
PF, ik hou van brunettes met een hoog voorhoofd.![]()
Kusje?
zo. klaar met bijlezen. en een kater. en alweer wakker. nog maar even slapen, maar ik kan niet meer slapen.quote:Op zondag 21 september 2008 01:26 schreef AKnynke het volgende:
niet zo veel lullen hier zeg!
Ik was om 9 uur vanavon zooooo dronken. Daarna allene maar water gedronken, en nu is het al veel beter. Nu even bijlezen.......
wil je mij ook wat brengen?? Heb reuze honger, maar m'n werel draait een beetje.quote:Op zondag 21 september 2008 09:03 schreef Vork het volgende:
Ja ik ben maar thuis gebleven gisteren. Beetje slapen en zo.
Tijd voor ontbijt!
Dat wil ik best doen, maar ik vrees dat ik dat niet mee ga redden deze ochtend, op de fiets.quote:Op zondag 21 september 2008 09:03 schreef AKnynke het volgende:
wil je mij ook wat brengen?? Heb reuze honger, maar m'n werel draait een beetje.
Jammer Jammer!quote:Op zondag 21 september 2008 09:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen, maar ik vrees dat ik dat niet mee ga redden deze ochtend, op de fiets.
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.quote:
Die heb ik zelfs niet eens. Krentenbollen met kaas gaat het worden.quote:Op zondag 21 september 2008 09:10 schreef AKnynke het volgende:
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.
Oja, dat was ook mijn grote ergernis toen ik nog in een studentenhuis zat. Een oven die stuk ging. Het was zo'n oven en gasstel in een (die dus onlosmakelijk aan elkaar zaten). Het gasstel werd door de woning verzorgd, maar de oven niet. Dus die kapotte oven, daar deden ze niets mee. Die kon ik zelfs niet vervangen, want die zat vast aan het gasstel dat wel tot de door de woningbouw geleverde huisraad behoorde.quote:Op zondag 21 september 2008 10:43 schreef AKnynke het volgende:
Die hele lekkere croissantjes kan ik niet eens maken, ieman heeft gisteren de oven kapot gemaakt....
Nu maar een beker yoghurt.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Oja, dat was ook mijn grote ergernis toen ik nog in een studentenhuis zat. Een oven die stuk ging. Het was zo'n oven en gasstel in een (die dus onlosmakelijk aan elkaar zaten). Het gasstel werd door de woning verzorgd, maar de oven niet. Dus die kapotte oven, daar deden ze niets mee. Die kon ik zelfs niet vervangen, want die zat vast aan het gasstel dat wel tot de door de woningbouw geleverde huisraad behoorde.
Snapt u het nog?
Steerquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.![]()
![]()
Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen.... Open haard, rode wijn, kaasplankje,een plank met kaas erop
, gezelligheid, maar voornamelijk vrouwen met korte rokjes en mooie panty's en hoge hakken eronder.
![]()
![]()
totdat de blaasontsteking toeslaat
Ik wilde er graag weg. Ik had dus enige tijd later een combimagnetron gekocht en op m'n kamer gezet. Niet lang daarna kon ik er weg.quote:Op zondag 21 september 2008 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was gewoon naar de kringloopwinkel gegaan en had voor 50,- een nieuwe combi gekocht en die omgeruild zonder er iets van te zeggen
quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wilde er graag weg. Ik had dus enige tijd later een combimagnetron gekocht en op m'n kamer gezet. Niet lang daarna kon ik er weg.
Nynke, ben je verliefd?quote:Op zondag 21 september 2008 11:22 schreef AKnynke het volgende:
Ga slapen dan Hobs!
Verdorie, als je om 2 uur 's nachts een berichtje krijgt, dan kun je om 11 uur toch wel terug smsen? Ik hou niet van wachten op smsjes.
Arme Nynke!quote:Op zondag 21 september 2008 09:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeey MB![]()
Oja wacht, dit verhaal heeft nog een staartje;quote:Op zondag 21 september 2008 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens een huisbazin gehad die (gehuld in een wit joggingpak en met gouden kettingen behangen) onaangekondigd de stekker van onze koelkast eruit kwam trekken omdat ze vond dat die teveel stroom vrat.
Het was zoon oude bolle uit de 50s dus echt zuinig was ie niet, wij ook niet btw want we betaalden huur incl.
Wat een teef was dat zeg!
Moet je niet bij de hockey zijnquote:
Wat liefquote:Op zondag 21 september 2008 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Principessa: ik word blij van binnen als ik lees wat je hebt geschreven(het serieuze deel
)
Steer: kaasplateau is een heel mooi woorden dat kan prima bij een open haard
Krnkje, hoe gaat het vandaag met je? *knuffel*
nope.quote:Op zondag 21 september 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Is Nynke er inmiddels zeker van dat ze gezoend heeft?
je beseft je overigens wel dat het een duitser is?quote:Op zondag 21 september 2008 12:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nope.![]()
Heb maar ontbijt voor mezelf gehaald, chocoladebroodjes en een gekookt eitje en een vers sapje. Heerlijk. En dat alles in bed.
Ow wauwquote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
en kaal en klein. Ja.
Hij was er gister maar heel kort, en op het hoogtepunt van m'n dronkenheid. Ik heb geloof ik wel 10x 'i really hate it to be so drunk' gezegd, en 'we should talk about this'.
Stoelendansquote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef AKnynke het volgende:
hij was compleet nuchter. Dus dat zou ik ook doen!
Oh, ik herriner me net dat we gisteravond zelfs de stoelendans gedaan hebben!
zo klein is ie nu ook weer niet. paar centimeter kleiner dan ik.quote:Op zondag 21 september 2008 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Stoelendans![]()
Maarre, hij is klein zeg je? Is het dan wel wat voor je Nyn?
je bent al aardig op weg om goddelijk slank te wordenquote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Vork het volgende:
Niets geen feesten hier. Afbeulen. Maar ik heb me straks toch een conditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Vork het volgende:
Niets geen feesten hier. Afbeulen. Maar ik heb me straks toch een conditie.
'fietsen' en 'roeien' voornamelijk. Volgende week ga ik maar eens beginnen met wat krachttraining erbij. Er zijn nog wel wat spiergroepen die het hard nodig hebben.quote:
Nee, dat heb ik iemand laten doen die daar een opleiding voor heeft gevolgd en relevante werkervaring heeft opgedaan.quote:
Inderdaad. Hoe laat ben jij doordeweeks eigenlijk thuis/in Utrecht?quote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
We moeten maar eens afspreken voor die boeken.
slijmjurk!quote:Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef Vork het volgende:
(Goddelijk) slank zal ik nooit worden, daar ben ik helemaal niet voor gebouwd. Maar het kan wel wat lichter en zo. Scheelt weer meesjouwen. Over goddelijk slank worden gesproken, jij bent eigenlijk al een hele tijd heel erg goed opweg, sterker nog je bent er zelfs al.
Dat moet wel lukken.quote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik loop rond 18:40 op Utrecht rond en ben meestal 19:00 wel thuis (of iets later).
Mag ook wel ene keer gezegd worden, jij bent al langer (en zichtbaar) aan het krimpen :' )quote:
Die middelste vráágt om een PP-fotoshopquote:Op zondag 21 september 2008 13:16 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op, wellicht komt het plafond naar beneden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beetje suffe vraag
maar weet iemand toevallig hoeveel dit kost bij de hema:
wattenstaafjes (doosje)
wattenstaafjes voor baby oren
tissues in een versierde doos
sorry, ik heb geen zin nuquote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het moet ....nu......
Eigenlijk een beetje suf, ik wist vrijdag of eerder al dat ik vandaag wou gaan. Dan had ik natuurlijk moeten zeggen: hoi ik wil nu naar de ikea, ga je mee? Wanneer dan? Morgen? Nee? Overmorgen? Oke!
Ipv altijd alles 1-2-3-uur van te voren te vragen omdat het dan wel MOET omdat ik anders sowieso niet ga
Overmorgenquote:Op zondag 21 september 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, he jammer! Wanneer wil je wel?
Die bank? Daar zitten van die harde smalle leuningen op, das ni zo lekkah als je daar met je hoofd op ligt,quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef Vork het volgende:
Dat onding? Die slaapt in elk geval voor geen ene meter.
Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kantquote:
Ow het is een slaapbankje?quote:Op zondag 21 september 2008 14:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kant.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:47 schreef AKnynke het volgende:
zondagen zijn echt mijn favoriete dagen van de week.
Maar eens even douchen, m'n handen stinken nog naar kreeft.
Ach, kreeft is nog geen visquote:Op zondag 21 september 2008 16:26 schreef AKnynke het volgende:
Steer heeft de dirtiest mind ever. Soms moet je het gewoon even negeren...
Nope. Wel veel mensen blij gemaakt. Jij nog wat gevangen dit weekend dan?quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
Hee visje!nog wat gevangen vandaag?
quote:Op zondag 21 september 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nope. Wel veel mensen blij gemaakt. Jij nog wat gevangen dit weekend dan?
Och zieltjequote:Op zondag 21 september 2008 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
alleen gisteren bot
k wilde naar Club Watt, en k zou mss met een vriend gaan, maar die had vette ruzie met z´n zus gehad en chago enzeau. Dus ben ik uiteindelijk ook maar niet gegaan
quote:Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Evy
MoBlo Lein
Plankje's poster
Zweten na sporten
Logisch! Weet je al wat je aan gaat trekken?quote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Vork het volgende:
Godver, ik heb gewoon zin in morgen.en
voor iedereen. En voor mijn eten dat zo wel klaar zal zijn.
Ik ben benieuwd hoe je eerste stagedag gaat zijnquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Vork het volgende:
Godver, ik heb gewoon zin in morgen.en
voor iedereen. En voor mijn eten dat zo wel klaar zal zijn.
doe es foto makenquote:Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik was m'n bank in elkaar aan het zetten
Ja en ook al de tweede avond op rij!quote:
Oeps!quote:Op zondag 21 september 2008 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja en ook al de tweede avond op rij!
Ik kom er net achter dat mn mobiele telefoontje erg schoon is. 40 graden schoonWasmachine aanzetten met je telefoon erin is best wel erg dom
![]()
Is het gelukt?quote:Op zondag 21 september 2008 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik haat telefoneren en vanavond heb ik dat al meer dan een uur moeten doen om dingen voor mijn werk te regelen![]()
Ik hou ook niet van 'moeten' bellen. Bel liever mensen voor lulgesprekkenquote:Op zondag 21 september 2008 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik haat telefoneren en vanavond heb ik dat al meer dan een uur moeten doen om dingen voor mijn werk te regelen![]()
Lein, ben benieuwd of die nog werktRuikt hij naar Dash Zomerfris?
Heb je weer dronken op iemands borsten gelegen met je hoofd?quote:Op zondag 21 september 2008 20:58 schreef AKnynke het volgende:
oeps. blijkbaar heb ik me niet echt gedragen gisteravond. Heel fijn om dat te horen. Gelukkig was ik niet de enige.
leinemeisquote:Op zondag 21 september 2008 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hobje!! Nachtdiensten al klaar?
Lekker zacht!quote:Op zondag 21 september 2008 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je weer dronken op iemands borsten gelegen met je hoofd?
Alweer?quote:Op zondag 21 september 2008 21:05 schreef AKnynke het volgende:
Lekker zacht!
"anything you should be reminded about? oh, you asked everybody who was present whether you "should make a move". i suppose some people might have some expectations now and might be watching you. but it was such a schnaps night, probably many won't remember that either"
en
"people were expressing a lot of views on relationships... you as well. when matt started to say how he didn't care about his girlfriend in vancouver being with another guy, he's just break up with her and meet a swedish woman... you always said "but than you don't really love her""
volgens een vriendin.
Ouch. PF, booze is bad, mmkay?quote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Oei de laatste keer dat ik dronken was.. was het ook gênant!
Uiteraard gezoend met vriendje, met zijn gay best friend, hij trouwens ook volgens mijMet een chick geloof ik? Foto's met Mr PF die wel heel ver gaan
Of dat was een van de keren. Volgens mij was de laatste keer dat ik dronken was dat ik de hele avond DJ Chuckie had gefilmd, hij mij na afloop kwam bedanken en ik herkende hem nietVervolgens giet ik thuis op de bank een glas drank in m'n schoot in gesprek met z'n vader. En daarna is vader weg, wij vunzig doen in de keuken en vunzige dingen zeggen. Blijkt m00der opeens op de bank te liggen. Gênant
Dronken zijn
Jaaaaaaa dronken zijnquote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Oei de laatste keer dat ik dronken was.. was het ook gênant!
Uiteraard gezoend met vriendje, met zijn gay best friend, hij trouwens ook volgens mijMet een chick geloof ik? Foto's met Mr PF die wel heel ver gaan
Of dat was een van de keren. Volgens mij was de laatste keer dat ik dronken was dat ik de hele avond DJ Chuckie had gefilmd, hij mij na afloop kwam bedanken en ik herkende hem nietVervolgens giet ik thuis op de bank een glas drank in m'n schoot in gesprek met z'n vader. En daarna is vader weg, wij vunzig doen in de keuken en vunzige dingen zeggen. Blijkt m00der opeens op de bank te liggen. Gênant
Dronken zijn
Staring contest op pilletjes zijnquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Duuuuuude.... Nee. Drokz are evil. Behalve wiet
Ik heb geen idee, we plannen wel een keerquote:Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer gaan we weer blowen Lein?
ik ga slapen, morgen vroeg op om opdrachten te maken
Me likequote:
Oei. Vervelend, heb jij je best gedaan om op tijd te zijn, komt je afspraak te laat. Misschien staat ie in de file?quote:Op maandag 22 september 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Succes vandaag Vork!
Mijn eerste afspraak voor vandaag is te laat! En dat is heel irritant!
Oooh, vrouwenquote:Op maandag 22 september 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn eerste afspraak dacht dat we onze afspraak volgende week hadden staan.
De eerste minpunten zijn binnen!
Mijn afspraak was met een man.quote:
Veel succes en plezier vandaagquote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef Vork het volgende:
Dag lieve mensen, ik ga de hoofdstad maar eens opzoeken.
Hoihoiquote:Op maandag 22 september 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey freecell!!
Ik heb gerend, m'n schoenen zijn nog schoon, woei
lul. blegh. ik weet nu helemaal niet wat het plan is voor vanavond!quote:
wtfquote:Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
Ja, maar steer. Dat had je me eerder moeten vertellen! Ik wil wat van je leren! En niet m'n eigen fouten maken. Alhoewel, die maak ik altijd. En ik vind m'n onzekerheid echt heeeeeeeel erg kut. Al zie ik er vandaag wel geod uit!quote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ja klopt. Ik bel áltijd als het om date-afspraken gaat. 't is persoonlijker om de ander in geluid wat te vertellen en te spreken, én het vermindert de kans op miscommunicatie, én je hoeft nooit op een SMS terug te wachten.
Ik vind je onzekerheid wel lief.![]()
als ik meer dan 1 spray opdoe dan ruik ik mezelf wel heel erg, dus dat zowieso niet.quote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
én je ruikt lekker. Zou niet meer dan 2 sprays op doen, als jullie uit eten gaan is 1 spray tussen de tieten genoeg. Bulgari BLV heeft een enorme sillage (hoe goed de geur vervliegt) en longevity.
Enne. Het zijn geen fouten die je maakt zeg.Dit hoort erbij.
ondertussen wel wat gehoord. vanavond ga ik voo rhem koken, en gaan we happy feet kijken.quote:Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef KrnKje het volgende:
@ mensen die niks laten horen... Ik begrijp je nynke
Niet echt een date-filmquote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef AKnynke het volgende:
ondertussen wel wat gehoord. vanavond ga ik voo rhem koken, en gaan we happy feet kijken.
we hebben het al bijna 3 weken over die film, dus het word eens tijd om hem te bekijken. Ik heb zelfs al als een pinguin gedanst midden op straat....Plus, we moeten wel tegen elkaar aanzitten! Kan niet anders met de opstelling van m'n kamer.quote:Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet echt een date-filmIk zou een griezelfilm kiezen, dan kan je achter/tegen m aan duiken als het griezelig is
![]()
Net m'n eerste behandeling voor permanente ontharing gehad. Ouch
Hahaha, nou dan komt dat in ieder geval wel goedquote:Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
we hebben het al bijna 3 weken over die film, dus het word eens tijd om hem te bekijken. Ik heb zelfs al als een pinguin gedanst midden op straat....Plus, we moeten wel tegen elkaar aanzitten! Kan niet anders met de opstelling van m'n kamer.
Ja, met laser, het heet IPL geloof ik?quote:
Ja, dat kan ik je nu ook al wel vertellen, heb hem allang gezien! Hij is tof, lief en schattig!quote:Op maandag 22 september 2008 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan komt dat in ieder geval wel goedVertel je nog even hoe de film was?
Voorlopig alleen bikinilijn en oksels, het moeten een stuk of 7 á 8 behandelingen worden van 85 euro per stukquote:
Ik HOOP dat het een mind-blowing effect heeft, en dat het minder pijnlijk wordt. Maargoed, is mooi wil zijn moet pijn lijden, eyes on the prize en dan komt t goedquote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, kan behoorlijk pijnlijk zijn. De laser wordt namelijk maar op 1 punt gefocust (denk aan mieren verbranden met je vergrootglas) en dat is een mm ofzo onder de huid, bij het haarzakje. Dus da's wel auw. Hopelijk dat het volgende keer minder auw is en vooral dat het effect mooi is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik geitenkaas en gorgonzola nou net weer teveel van 't goede. Ik zou het op geitenkaas houden (en misschien wat zongedroogde tomaatjes bij de rest dat je al voorstelde), of dump de geitenkaas, maak een lekker roomsausje met gorgonzola en voeg wat stukjes peer toe (uit blik werkt dan gewoon het beste in een warm gerecht als dat).quote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
ik denk dat ik voor pasta met spinazie en geitenkaas/gorgonzala ga. Met pijnboompitten of cashews. Wat vinden jullie daarvan?
Dat eerste lijkt me ook wel lekker, als de de gorgonzola er als laatste in blokjes of brokjes door doet, dan heb je nog een beetje een bite in het gerecht, anders smaakt alles ven sterk naar gorgonzola. Dan wordt het ook meer een soort van warme pastasalade idee. Vergeet de cashews niet. Maar let ook maar gelijk niet op die opmerking, ik ben dol op nootjes, als ik het geld had dan kwam je ze in ieder gerecht van mij tegenquote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef AKnynke het volgende:
Kan ik niet gewoon de spinazie roerbakken/koken, pijnboompitten roosteren, en er stukjes gorgonzola doordoen? Heb geen peer. Maar houd zelf ook niet zo van peer. Of is het lekkerder om een sausje van de gorgonzola te maken? En zo ja, hoe doe ik dat?
en hij is uitermate tof natuurlijk!quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
En precies dít is waarom Vork zo geschikt is als CUL modHij weet zelfs hoe je roux moet maken
Jamaar, jamaar, dat weten toch meer mensen. Toch?quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
En precies dít is waarom Vork zo geschikt is als CUL modHij weet zelfs hoe je roux moet maken
quote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Vork het volgende:
Jamaar, jamaar, dat weten toch meer mensen. Toch?(hoop ik).
quote:Op maandag 22 september 2008 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het een mind-blowing effect heeft, en dat het minder pijnlijk wordt. Maargoed, is mooi wil zijn moet pijn lijden, eyes on the prize en dan komt t goedTjee Lein wat stoer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag bij Tell Sell een doe-het-zelf-laser-apparaat
en de mensen die erover vertelden waren er lyrisch over!
![]()
enne Leines, jij bent toch al mind-blowing?![]()
Ja. Dat wist ik dan ook wel weer. Eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, dat weten toch meer mensen. Toch?(hoop ik).
Angelo Bettiquote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef Vork het volgende:
Niet dat het bij mij altijd lukt.
Weet je wat het is met de diepvriespizza, als je het vergelijkt met dat wat je van de gemiddelde bezorgpizzaria binnen krijgt, dan is het helemaal zo slecht nog niet. En stukken goedkoper.
Een goede pizza maken, dat is eigenlijk nog wel een kunst apart.
geen aanrader dus ??quote:Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet echt een date-filmIk zou een griezelfilm kiezen, dan kan je achter/tegen m aan duiken als het griezelig is
![]()
Net m'n eerste behandeling voor permanente ontharing gehad. Ouch
Ik geloof niet in dat doe-het-zelf-apparaatquote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
Tjee Lein wat stoer zegIk zag bij Tell Sell een doe-het-zelf-laser-apparaat
en de mensen die erover vertelden waren er lyrisch over!
![]()
enne Leines, jij bent toch al mind-blowing?
Eyes on the prize, nooit meer scheren/harsen/epileren. Wel dus. Effe door de zure appel heen bijtenquote:
Bel 'mquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef AKnynke het volgende:
Men, ik heb honger! Stomme duitser, schiet eens op!
We hadden "8'ish" gezegd. Maar, ik zie hem net van skype verdwijnenquote:Op maandag 22 september 2008 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bel 'm! 'So, what's your ETA?'
Voor de aardige reactie, klik hierquote:Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Even wat anders; mijn atoot heeft het zwaar te verdurenDe laatste 2 weken wordt de achterklep iedere keer ondergepiest door honden uit de buurt
Er is er ws één mee begonnen en sindsdien moeten ze er telkens overheen
![]()
Kom ik vanmiddag bij de autoot aan, zit echt de hele fucking achterklep onder de vogelstront!
En aan de hoeveelheid te zien moet het minstens een reiger geweest zijn die het een week had opgespaard
Echt niet normaal meer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de gemene reactie, klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef AKnynke het volgende:
niet dus, hij smst net dat hij net weg is. Ik heb maar terug gesmst: "hungry, hungryHorny, Horny"..
quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor de aardige reactie, klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de gemene reactie, klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe durf je Sherman te beledigen
fuck you!
![]()
Tssssk pfffft hoe inconsiderate van mquote:Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef AKnynke het volgende:
niet dus, hij smst net dat hij net weg is. Ik heb maar terug gesmst: "hungry, hungry"..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |