abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:22:55 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61790584
Confidence through competence
pi_61790589
steer
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:24:24 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_61790604
Zeg. Degene die het topic sluit plaatst een nieuwe.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:24:26 #4
55709 Stereotomy
pi_61790605
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wat grappig! Ik dacht dat je mij quotte voor het nageslacht of zo.

Meisje uit m'n klas: Je doet me denken aan m'n zusje. Die maakt zich ook niet zo snel druk en om wat anderen van haar vinden.

Toen dacht ik echt. O kom ik zo over, en ging ik er over nadenken

En dat iedereen schrikt als ze horen dat ik eenentwintig ben. En niet 19. Of dat zeventienjarige meisjes zeggen "O ik dacht dat je van mijn leeftijd was"

Dan ben ik ook altijd benieuwd hoe dat komt, jonge uitstraling, jong gezicht, lichaam? Jonge stem, jong gedrag? En dan denk ik altijd van, interpreteren anderen het dan verkeerd, of "gedraag" ik mij niet naar mijn leeftijd? Niet dat ik er iets mee zou doen, maar het is wel grappig om je te verplaatsen in een ander, hoe je over komt, hoe anderen je zien.

Vaak sta ik er niet bij stil dat anderen de wereld heel anders zien dan ik. En dan is het wel leuk om dat te bedenken tot op een zekere hoogte.
Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.

Ik reageer ook jonger dan ik ben. Deels is dat omdat ik gek ben en deels natuurlijk omdat ik nog in het studentenleven zit, en geen huisje boompje beestje heb.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:24:48 #5
55709 Stereotomy
pi_61790617
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg. Degene die het topic sluit plaatst een nieuwe.
Mijn TT is leuker.
pi_61790621
Wortels
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:25:28 #7
55709 Stereotomy
pi_61790633
En bovendien trek ik daarmee nieuwe mensen aan.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:25:29 #8
13783 Anthraxx
pi_61790634
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mijn TT is leuker.
We hadden beide hetzelfde idee.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:25:59 #9
13783 Anthraxx
pi_61790649
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
En bovendien trek ik daarmee nieuwe mensen aan.
Wacht maar tot SaraRaats hier komt posten met haar wortel foto. Dan eet jij echt de rest van je leven geen wortel meer.

Of sla je het beffen over.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:26:45 #10
55709 Stereotomy
pi_61790669
Die heeft goddank al tijden niet meer gepost hier.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2008 @ 23:27:00 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61790676
Wortels zijn lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:27:30 #12
55709 Stereotomy
pi_61790686
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef borisz het volgende:
Wortels zijn lekker
Overwinningen ook
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:27:51 #13
13783 Anthraxx
pi_61790694
Heeft ze al haar Bicky Burger fetish gepost? .

zaterdag 20 september 2008 @ 23:28:58 #14
55709 Stereotomy
pi_61790714
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft ze al haar Bicky Burger fetish gepost? .

[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel lekker
pi_61790726
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.

Ik reageer ook jonger dan ik ben. Deels is dat omdat ik gek ben en deels natuurlijk omdat ik nog in het studentenleven zit, en geen huisje boompje beestje heb.
Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.
Het wordt weer winter. Bij zomer voel ik zo iets als een pan vol soep, met allerlei kleurrijke herkenbare groenten, en vol, en druk en veel en zout en smaakvol!
En bij winter zie ik dan diezelfde pan voor me maar dan met koud, zout water en onderin een klein stukje gember. Ik haat gember. Het wordt weer winter.

Anywaysss.. Ik ga deze winter leuk zijn voor mezelf in plaats van het nare vervelender maken en dan in dat gevoel blijven.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2008 @ 23:29:33 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61790727
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Overwinningen ook
Morgen 12.30 drie punten halen in 010
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:30:36 #17
55709 Stereotomy
pi_61790748
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.
Het wordt weer winter. Bij zomer voel ik zo iets als een pan vol soep, met allerlei kleurrijke herkenbare groenten, en vol, en druk en veel en zout en smaakvol!
En bij winter zie ik dan diezelfde pan voor me maar dan met koud, zout water en onderin een klein stukje gember. Ik haat gember. Het wordt weer winter.

Anywaysss.. Ik ga deze winter leuk zijn voor mezelf in plaats van het nare vervelender maken en dan in dat gevoel blijven.
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.

Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen.... Open haard, rode wijn, kaasplankje een plank met kaas erop , gezelligheid, maar voornamelijk vrouwen met korte rokjes en mooie panty's en hoge hakken eronder. totdat de blaasontsteking toeslaat
pi_61790899
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen....
Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebben "
en m'n gezicht (kan nu al niet tegen de verwarming) is dan zo droog, en dan doe ik er bewust niks tegen want dat vervelende brandende gevoel is best vertrouwd om in te blijven hangen. En aan de andere kant ga ik liever niet naar buiten als dat niet nodig is, zodat ik heel naar bleek word en heel suffig van het binnen zitten. Sinterklaas, kerst & oud en nieuw vier ik dan het liefst achter de computer. Wat ik ook doe.
Mijn slaapkamer is dan ook verschrikkelijk, al m'n kleren op de grond, al m'n boeken op stoelen en op de grond. Echt niet leuk

Maar dat is eigenlijk heel stompzinnig
Ik zit daarom nu ook in een bijna nette maar wel gezellige kamer, met kaarsjes En ga morgen in 't bubbelbad met kaarsjes en een wijntje want het mag weer en lekker & gezond eten en zo! En naar buiten! Misschien nog langs de kapper, en gewoon weer een keer met vrienden afspreken

Of zo. Dit was het wel weer voor vandaag, ik moet eens ophouden zoveel te typen Oh, en luisteren zonder dingen in te vullen. Dat is echt moeilijk!
pi_61790921
O ja en openhaard Ik heb hem gister weer aangemaakt
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:41:14 #20
55709 Stereotomy
pi_61790968
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebben "
Die onhebbelijke eigenschap heeft mijn ex ook. Domme tut.
quote:
en m'n gezicht (kan nu al niet tegen de verwarming) is dan zo droog, en dan doe ik er bewust niks tegen want dat vervelende brandende gevoel is best vertrouwd om in te blijven hangen.

Winter, Zomer, Herfst, Lente.... mijn hoofd is altijd een glimmende kerstbal. Voordeel is dat ik een zeer jonge huid heb.

De winter heb je helemaal zelf in de hand
pi_61791035
Ja. En dit keer ga ik niet dagen achter elkaar zoveel drinken om niks meer te voelen en in een andere realiteit te raken Ik heb nog heel wat recht te maken/te praten van vorige winter. (Die ik beter ook niet kan delen, wat ik dus ook gedaan heb en doe) En arme lever.

Ik ga onder de zonnebank deze winter Ik heb nu al een lijkbleek vlekkerig hoofd
pi_61791071
Over huiden: Ik heb dus een gevoelige huid met exzeem. Ik krijg vaak complimentjes dat ik een mooie huid heb, ook al is deze dus wit en dat exzeem zie je niet echt met een dikke laag crème maar voel ik alleen. En bijna nooit pukkels.

Volgens jouw theorie word mijn huid dus snel oud ?
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:50:03 #24
55709 Stereotomy
pi_61791124
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over huiden: Ik heb dus een gevoelige huid met exzeem. Ik krijg vaak complimentjes dat ik een mooie huid heb, ook al is deze dus wit en dat exzeem zie je niet echt met een dikke laag crème maar voel ik alleen. En bijna nooit pukkels.

Volgens jouw theorie word mijn huid dus snel oud ?
Droge huiden zien er vaak ouder uit met de leeftijd. Talg helpt je huid jong en soepel te houden. Maargoed, ik ben de laatste maanden echt eens goed kritisch naar mijn uiterlijk aan het kijken geweest (op de een of andere manier stop je daarmee in een lange relatie ) en denk dat mijn glimmende hoofdhuid toch een van de main afknappers is. Op een boel andere dingen na. Maar daar valt dus wel actief iets tegen te beginnen.

Zo ook tegen eczeem.
pi_61791192
Ik betrap mijzelf er nu al op dat ik minder mijn best doe en mij minder druk maak. Totdat ik vandaag kritisch naar
- de huid
- de haren
- de voeten ging kijken

Nagels staan nu dus in de verf, haar komt morgen, huid gaat nu in de crème of evt. onder de gezichtsbruiner als ik het aandurf. En gezonddd eten Ik kan geen vadsige wit met rode vlekkerige huid diëtiste worden!

En sporten Sporten zorgt dat je mooi blijft en je je goed blijft voelen
pi_61791227
wat hebben jullie geslikt/gedronken zeg?

Ik houd van de zomer heb veel zon nodig voor een goed gemoed endezo
Maar nu zie ik wel uit naar de winter omdat er allemaal mooie dingen in het vooruitzicht staan
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:56:11 #27
55709 Stereotomy
pi_61791231
Zo is dat PF! Morgen ga ik weer zwemmen.

Weet je trouwens wat je ook mooier maakt? Huiswerk maken. Ik voel me altijd zo goed als ik moeilijke sommen heb opgelost die ik voor die week moet doen, tentamens heb gehaald, etc. Euforisch, en dat zíen mensen.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:56:36 #28
55709 Stereotomy
pi_61791239
Oh en voor een mooie huid moet je bij Octo zijn. Die heeft zo'n perfecte huid dat ik helemaal jaloers ben.
pi_61791245
De oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik deze week niet drink.
pi_61791263
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en voor een mooie huid moet je bij Octo zijn. Die heeft zo'n perfecte huid dat ik helemaal jaloers ben.
Mijn vriendje en ex zijn ook jaloers op mijn huid. Maar bij mij is het niet wat het lijkt. Bij octo misschien ook wel niet. Of wel. Dan ben ik ook jaloers.
pi_61791272
quote:
Pff

ik heb geen perfecte huid

ik heb een redelijk goed onderhoudbare huid dankzij Roaccutane, een paar jaar geleden zat ik nog onder de puistjes en de vette smurrie.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:59:07 #32
55709 Stereotomy
pi_61791278
Reality is overrated. Perception is the word.
pi_61791305
stereo, men knapt niet af op een vette huid. Wel op een puistenkop, maar dat heb jij niet.
  zondag 21 september 2008 @ 00:03:32 #34
55709 Stereotomy
pi_61791349
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:00 schreef octopussy het volgende:
stereo, men knapt niet af op een vette huid. Wel op een puistenkop, maar dat heb jij niet.
Geloof me, kerstballenkop doet het niet goed als je iemand wil zoenen. Of eskimoën. Met name als de ander haar voorhoofd dan net zo glimmerd wordt als die van jou. Maar inderdaad, 't is minder erg dan een puistenkop.
pi_61791360
quote:
Zo is dat PF! Morgen ga ik weer zwemmen.

Weet je trouwens wat je ook mooier maakt? Huiswerk maken. Ik voel me altijd zo goed als ik moeilijke sommen heb opgelost die ik voor die week moet doen, tentamens heb gehaald, etc. Euforisch, en dat zíen mensen.
Ja, klopt. Op de een of andere manier vond ik het fijn dat iedereen teleurgesteld in mij was. En boos. En onverschillig. Gister heb ik een normale dochter gespeeld, nou niet gespeeld ik was het gewoon. Heel veel geholpen op m'n mama's verjaardag ipv hysterisch schreeuwen dat iedereen moet stoppen met zeuren en dat het zo vreselijk is

En dan voelt het heel fijn als m'n ouders dan zeggen dat ze het zo fijn vonden dat ik zo geholpen heb, terwijl het helemaal geen moeite was. En toen ze dat zeiden dacht ik echt, waarom deed ik zo mijn best om te vervreemden van m'n ouders en te zorgen dat ze mij ook niet meer zo leuk en geweldig vinden.

Ik dacht echt aan drie jaar geleden dat ze bijvoorbeeld zo trots waren dat ik m'n diploma had gehaald, dat ik echt een walgelijk dure fiets heb gekregen. Die ik deze zomer heb laten stelen En dan heb ik drie jaar geen flikker uitgevoerd, niet leuk gedaan, niet gezellig gedaan. Gefaald. Gewoon kut. En waarom? Geen idee. Bah.

Nu ik iets doe waarvoor ik mij niet schaam (ja ik schaamde me. stom) is het ook weer fijn om met mensen te praten zonder ontwijkend te hoeven doen. En het is fijn dat vrienden van mijn ouders die heel dicht bij me staan het dan ook heel leuk voor mij vinden en zeggen dat het zo goed bij me past.

*opeens heel blij is*
pi_61791405
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Geloof me, kerstballenkop doet het niet goed als je iemand wil zoenen. Of eskimoën. Met name als de ander haar voorhoofd dan net zo glimmerd wordt als die van jou. Maar inderdaad, 't is minder erg dan een puistenkop.
Nou ja, als je ook nog inhammen hebt is het plaatje helemaal compleet
Biologisch gezien is een huid ook heel belangrijk voor de aantrekkelijkheid heb ik mij laten vertellen. Gezonde jonge huid = gezond persoon. Hadden neanderthalers puisten
  zondag 21 september 2008 @ 00:11:44 #37
55709 Stereotomy
pi_61791474
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja, klopt. Op de een of andere manier vond ik het fijn dat iedereen teleurgesteld in mij was. En boos. En onverschillig. Gister heb ik een normale dochter gespeeld, nou niet gespeeld ik was het gewoon. Heel veel geholpen op m'n mama's verjaardag ipv hysterisch schreeuwen dat iedereen moet stoppen met zeuren en dat het zo vreselijk is

En dan voelt het heel fijn als m'n ouders dan zeggen dat ze het zo fijn vonden dat ik zo geholpen heb, terwijl het helemaal geen moeite was. En toen ze dat zeiden dacht ik echt, waarom deed ik zo mijn best om te vervreemden van m'n ouders en te zorgen dat ze mij ook niet meer zo leuk en geweldig vinden.

Ik dacht echt aan drie jaar geleden dat ze bijvoorbeeld zo trots waren dat ik m'n diploma had gehaald, dat ik echt een walgelijk dure fiets heb gekregen. Die ik deze zomer heb laten stelen En dan heb ik drie jaar geen flikker uitgevoerd, niet leuk gedaan, niet gezellig gedaan. Gefaald. Gewoon kut. En waarom? Geen idee. Bah.

Nu ik iets doe waarvoor ik mij niet schaam (ja ik schaamde me. stom) is het ook weer fijn om met mensen te praten zonder ontwijkend te hoeven doen. En het is fijn dat vrienden van mijn ouders die heel dicht bij me staan het dan ook heel leuk voor mij vinden en zeggen dat het zo goed bij me past.

*opeens heel blij is*
Ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten totdat ik mensen weer aan kan kijken en kan zeggen dat ik aan het afstuderen ben. Of nog beter, dat ik afgestudeerd ben. Het bijt wel aan me, maar apathie is inderdaad het slechtste middel daartegen.
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja, als je ook nog inhammen hebt is het plaatje helemaal compleet
Nee, ik heb een mooie, gezonde, pikzwarte haardos.
pi_61791506
Wat een serieusheid hier!

Ja. Apathie. Als je het woordenboek opendoet staat bij apathie mijn foto.

Aan de andere kant ook wel naar, dat wij ons beide zoveel aantrekken van wat anderen vinden.
  zondag 21 september 2008 @ 00:16:26 #39
55709 Stereotomy
pi_61791547
Ja maar da's maar op een zekere hoogte. Bovendien is het échte probleem dat wat mensen vinden, wij óók vinden, júist datgene waar we misschien een beetje teleurgesteld in onszelf zijn. Ook zonder die mensen. Maar die wrijven het dan al dan niet onbewust even in.

Dat iemand vind dat ik niet lekker ruik terwijl ik vandaag de fantastische Bulgari Black op heb kan van mij de middelvinger krijgen, echt.
pi_61791578
Het is dus vooral jezelf recht aan kunnen kijken in de spiegel. En dan is dat makkelijk om die taak af te schuiven op "de andere mensen".
  zondag 21 september 2008 @ 00:21:00 #41
55709 Stereotomy
pi_61791618
Tja, eigenwaarde ja.

Maargoed. Misschien moet ik nu maar naar bed zodat ik morgen vroeg op kan staan en aan mijn eigenwaarde kan werken.

pi_61791640
woah, ze klinkt net als regina!
alleen kut kwaliteit of mn boxen zijn stuk

pi_61791730
Ik heb ook zo vreselijk aan mezelf getwijfeld toen het afstuderen niet lukte Een relatief makkelijke studie ook nog.

Maar ik had dus echt binnen een maand 2 aanbiedingen voor banen (ook bij 2 gesolliciteerd). Ik had echt zoiets van: WTF? blijkbaar kom ik leuk over en geef ik het vertrouwen dat ik ook wat in mijn mars heb. Dat is echt zooooo cool
pi_61791746
Hoe gaat het met het zoeken van een stulpje PF?
pi_61791883
Nog niets gevonden, via via gaat moeizaam, op kamernet is mijn verhaaltje volgens mij niet zo leuk.
pi_61791941
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nog niets gevonden, via via gaat moeizaam, op kamernet is mijn verhaaltje volgens mij niet zo leuk.
Laat eens lezen?
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_61791956
Hai, DE met een gelukkig hele goeie huid, just luck , en verder een beschonken hoofd meldt zich eventjes

Sushi en sashimi was heerlijk, de wijn erbij ook. Visite was erg leuk, as always, en de wijn daarbij óók dus ik zal goed slapen vannacht...

Wilde nog ff en weltrusten wensen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61791962
Ik weet nooit zo goed wat ik moet reageren dus ik zeg altijd maar iets van
hoi dat klinkt leuk. dus.
pi_61791995
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet reageren dus ik zeg altijd maar iets van
hoi dat klinkt leuk. dus.
Het hielp bij mij erg om te zeggen dat de kamer aan specifieke eigenschappen voldoet. Als de kamer in het centrum ligt zeg je bijvoorbeeld dat je het belangrijk vindt om een kamer in het centrum te hebben enzo. Op die manier kreeg ik veel meer uitnodigingen om te worden afgewezen op hospiteeravonden.

Nu is september natuurlijk ook niet de beste maand om een kamer te zoeken, maar goed.

zondag 21 september 2008 @ 00:49:19 #51
55709 Stereotomy
pi_61792003
PF, ik hou van brunettes met een hoog voorhoofd.

Kusje?
pi_61792030
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:

Kusje?
Oh, that's me

Ok
pi_61792050
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:

Kusje?

ff wijntje opdrinken en dan ga ik manlief achterna nu mijn voeten warm zijn
  zondag 21 september 2008 @ 01:26:00 #55
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61792438
niet zo veel lullen hier zeg!

Ik was om 9 uur vanavon zooooo dronken. Daarna allene maar water gedronken, en nu is het al veel beter. Nu even bijlezen.......
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 21 september 2008 @ 08:46:54 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793819
quote:
Op zondag 21 september 2008 01:26 schreef AKnynke het volgende:
niet zo veel lullen hier zeg!

Ik was om 9 uur vanavon zooooo dronken. Daarna allene maar water gedronken, en nu is het al veel beter. Nu even bijlezen.......
zo. klaar met bijlezen. en een kater. en alweer wakker. nog maar even slapen, maar ik kan niet meer slapen.
  zondag 21 september 2008 @ 08:55:34 #57
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61793866
Ja ineens gaat het hard. Maar wel goede morgen iedereen.
  zondag 21 september 2008 @ 09:01:39 #58
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61793904
Goedemorgen Vork
Ben jij vroeg
en ja ik ga slapen dus truste
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 21 september 2008 @ 09:03:00 #59
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61793911
Ja ik ben maar thuis gebleven gisteren. Beetje slapen en zo.
Tijd voor ontbijt!
  zondag 21 september 2008 @ 09:03:06 #60
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793912
trusten hobs!
  zondag 21 september 2008 @ 09:03:33 #61
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793916
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:03 schreef Vork het volgende:
Ja ik ben maar thuis gebleven gisteren. Beetje slapen en zo.
Tijd voor ontbijt!
wil je mij ook wat brengen?? Heb reuze honger, maar m'n werel draait een beetje.
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 september 2008 @ 09:04:00 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61793917
Mogge

tijd om wat aan de studie te doen Ansoff lastig vallen .
  zondag 21 september 2008 @ 09:05:35 #63
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61793925
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:03 schreef AKnynke het volgende:
wil je mij ook wat brengen?? Heb reuze honger, maar m'n werel draait een beetje.
Dat wil ik best doen, maar ik vrees dat ik dat niet mee ga redden deze ochtend, op de fiets.
  zondag 21 september 2008 @ 09:07:29 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793938
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:05 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat wil ik best doen, maar ik vrees dat ik dat niet mee ga redden deze ochtend, op de fiets.
Jammer Jammer!
  zondag 21 september 2008 @ 09:08:14 #65
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61793942
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:07 schreef AKnynke het volgende:
Jammer Jammer!
Heb je zelf geen eten in huis dan?
  zondag 21 september 2008 @ 09:10:27 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793956
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:08 schreef Vork het volgende:

[..]

Heb je zelf geen eten in huis dan?
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.
  zondag 21 september 2008 @ 09:11:41 #67
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61793965
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:10 schreef AKnynke het volgende:
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.
Die heb ik zelfs niet eens. Krentenbollen met kaas gaat het worden.
  zondag 21 september 2008 @ 09:13:04 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61793974
ook lekker! smakelijk!!
  zondag 21 september 2008 @ 09:13:41 #69
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61793981
En een sloot koffie natuurlijk.
  zondag 21 september 2008 @ 09:41:21 #70
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61794209
Hmm, autovrije dag vandaag. Ik zat me net af te vragen of we dan wel de repetitieruimte zouden kunnen bereiken, maar toen hoorde ik alweer auto's door de straat rijden. Ik denk ook niet dat al die Turken hier hun auto ook maar een dagdeel kunnen laten staan, laat staan een hele dag.
  zondag 21 september 2008 @ 10:43:01 #71
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61794910
Die hele lekkere croissantjes kan ik niet eens maken, ieman heeft gisteren de oven kapot gemaakt....

Nu maar een beker yoghurt.
  zondag 21 september 2008 @ 10:47:00 #72
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61794974
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:43 schreef AKnynke het volgende:
Die hele lekkere croissantjes kan ik niet eens maken, ieman heeft gisteren de oven kapot gemaakt....

Nu maar een beker yoghurt.
Oja, dat was ook mijn grote ergernis toen ik nog in een studentenhuis zat. Een oven die stuk ging. Het was zo'n oven en gasstel in een (die dus onlosmakelijk aan elkaar zaten). Het gasstel werd door de woning verzorgd, maar de oven niet. Dus die kapotte oven, daar deden ze niets mee. Die kon ik zelfs niet vervangen, want die zat vast aan het gasstel dat wel tot de door de woningbouw geleverde huisraad behoorde.

Snapt u het nog?
  zondag 21 september 2008 @ 10:57:11 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61795117
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:47 schreef Vork het volgende:

[..]

Oja, dat was ook mijn grote ergernis toen ik nog in een studentenhuis zat. Een oven die stuk ging. Het was zo'n oven en gasstel in een (die dus onlosmakelijk aan elkaar zaten). Het gasstel werd door de woning verzorgd, maar de oven niet. Dus die kapotte oven, daar deden ze niets mee. Die kon ik zelfs niet vervangen, want die zat vast aan het gasstel dat wel tot de door de woningbouw geleverde huisraad behoorde.

Snapt u het nog?
Ik was gewoon naar de kringloopwinkel gegaan en had voor 50,- een nieuwe combi gekocht en die omgeruild zonder er iets van te zeggen
  zondag 21 september 2008 @ 11:02:08 #74
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61795180
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen.... Open haard, rode wijn, kaasplankje, een plank met kaas erop , gezelligheid, maar voornamelijk vrouwen met korte rokjes en mooie panty's en hoge hakken eronder. totdat de blaasontsteking toeslaat
Steer het zou tussen ons blijven! Wat doe je!
Anyway, nu weet iedereen het toch, kom je vanavond gezellig langs? Ik heb wel zin in jouw glimmende hoofd
  zondag 21 september 2008 @ 11:07:09 #75
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61795252
morguh...

Gisterenmiddag/avond bij oma en familie geweest... ik had moeite haar te herkennen, maar het is goed dat we er geweest zijn... ze lag er naar omstandigheden vredig bij... donderdag begrafenis...

Ik ga mijn blog weer nieuw leven in blazen heb ik besloten...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
  zondag 21 september 2008 @ 11:07:52 #76
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61795266
quote:
Op zondag 21 september 2008 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was gewoon naar de kringloopwinkel gegaan en had voor 50,- een nieuwe combi gekocht en die omgeruild zonder er iets van te zeggen
Ik wilde er graag weg. Ik had dus enige tijd later een combimagnetron gekocht en op m'n kamer gezet. Niet lang daarna kon ik er weg.
  zondag 21 september 2008 @ 11:15:13 #77
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61795396
En ik wil zooo graag croissantjes!
  zondag 21 september 2008 @ 11:16:31 #78
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61795414
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik wilde er graag weg. Ik had dus enige tijd later een combimagnetron gekocht en op m'n kamer gezet. Niet lang daarna kon ik er weg.
Zo heb ik wel eens een huisbazin gehad die (gehuld in een wit joggingpak en met gouden kettingen behangen) onaangekondigd de stekker van onze koelkast eruit kwam trekken omdat ze vond dat die teveel stroom vrat. Het was zoon oude bolle uit de 50s dus echt zuinig was ie niet, wij ook niet btw want we betaalden huur incl. Wat een teef was dat zeg!
  zondag 21 september 2008 @ 11:16:47 #79
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61795419
Nog steeds wakker
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 21 september 2008 @ 11:22:11 #80
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61795486
Ga slapen dan Hobs!

Verdorie, als je om 2 uur 's nachts een berichtje krijgt, dan kun je om 11 uur toch wel terug smsen? Ik hou niet van wachten op smsjes.
pi_61795664
hahaha @ Nynke

zo naar de hockey. wat een heerlijk weer voor een wedstrijd en een feestje
  zondag 21 september 2008 @ 11:37:57 #82
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61795719
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:22 schreef AKnynke het volgende:
Ga slapen dan Hobs!

Verdorie, als je om 2 uur 's nachts een berichtje krijgt, dan kun je om 11 uur toch wel terug smsen? Ik hou niet van wachten op smsjes.
Nynke, ben je verliefd? Zorg dat je niet te makkelijk voor m bent hé
pi_61796225
goedemorgen
Ja doei.
pi_61796269
quote:
Op zondag 21 september 2008 09:10 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Arme Nynke!
pi_61796314
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeey MB
pi_61796326

Is Nynke er inmiddels zeker van dat ze gezoend heeft?
Ja doei.
pi_61796424
Ik neem aan van wel, ze is het niet meer komen ontkennen !
pi_61796443
Bleuh!
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 12:23:04 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61796470
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zo heb ik wel eens een huisbazin gehad die (gehuld in een wit joggingpak en met gouden kettingen behangen) onaangekondigd de stekker van onze koelkast eruit kwam trekken omdat ze vond dat die teveel stroom vrat. Het was zoon oude bolle uit de 50s dus echt zuinig was ie niet, wij ook niet btw want we betaalden huur incl. Wat een teef was dat zeg!
Oja wacht, dit verhaal heeft nog een staartje;

Toen ze die stekker vd frigo eruit had getrokken hebben we met haar ruzie staan maken op de gang, waarbij zij een beetje haar zelfbeheersing verloor en ging lopen dreigen met fysiek geweld enzo
Toen ben ik de trap afgehobbeld en heb in de stamkroeg waarboven ik woonde (en waar huisbazin's zoonlief achter de toog stond) in een volle kroeg geroepen: "E.! Je moeder is een [enge ziekte]wijf!!" Vond ie niet zo leuk, zei hij later een keer tegen me
pi_61796473
was nynke weer zo dronken?
pi_61796528
Heeft ze zelf geschreven & gezongen
Woah

pi_61796646
Principessa: ik word blij van binnen als ik lees wat je hebt geschreven (het serieuze deel )

Steer: kaasplateau is een heel mooi woord en dat kan prima bij een open haard

Krnkje, hoe gaat het vandaag met je? *knuffel*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_61796662
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:23 schreef Den_Haag het volgende:
was nynke weer zo dronken?
Moet je niet bij de hockey zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_61796699
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Principessa: ik word blij van binnen als ik lees wat je hebt geschreven (het serieuze deel )

Steer: kaasplateau is een heel mooi woord en dat kan prima bij een open haard

Krnkje, hoe gaat het vandaag met je? *knuffel*
Wat lief
pi_61796719
ga zo maar 's een dagschema maken en dan me daaraan houden, voor wat betreft opdrachten en colleges voorbereiden enzo
Ja doei.
pi_61796753
Wat goed! Ik ga vandaag mijn agenda maar eens terug vinden Zou vervelend zijn als ie echt kwijt is!!
  zondag 21 september 2008 @ 12:44:26 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61796963
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:

Is Nynke er inmiddels zeker van dat ze gezoend heeft?
nope.

Heb maar ontbijt voor mezelf gehaald, chocoladebroodjes en een gekookt eitje en een vers sapje. Heerlijk. En dat alles in bed.
pi_61796992
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:44 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nope.

Heb maar ontbijt voor mezelf gehaald, chocoladebroodjes en een gekookt eitje en een vers sapje. Heerlijk. En dat alles in bed.
je beseft je overigens wel dat het een duitser is?
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 12:46:23 #99
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61797021
en kaal en klein. Ja.

Hij was er gister maar heel kort, en op het hoogtepunt van m'n dronkenheid. Ik heb geloof ik wel 10x 'i really hate it to be so drunk' gezegd, en 'we should talk about this'.
pi_61797109
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 12:55:26 #101
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61797213
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
en kaal en klein. Ja.

Hij was er gister maar heel kort, en op het hoogtepunt van m'n dronkenheid. Ik heb geloof ik wel 10x 'i really hate it to be so drunk' gezegd, en 'we should talk about this'.
Ow wauw en daarna is hij weggerend?
  zondag 21 september 2008 @ 12:59:58 #102
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61797317
hij was compleet nuchter. Dus dat zou ik ook doen!

Oh, ik herriner me net dat we gisteravond zelfs de stoelendans gedaan hebben!
  zondag 21 september 2008 @ 13:07:59 #103
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61797465
quote:
Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef AKnynke het volgende:
hij was compleet nuchter. Dus dat zou ik ook doen!

Oh, ik herriner me net dat we gisteravond zelfs de stoelendans gedaan hebben!
Stoelendans

Maarre, hij is klein zeg je? Is het dan wel wat voor je Nyn?
  zondag 21 september 2008 @ 13:16:18 #104
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61797665

Pas op, wellicht komt het plafond naar beneden.

zondag 21 september 2008 @ 13:17:04 #105
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61797683
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:07 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Stoelendans

Maarre, hij is klein zeg je? Is het dan wel wat voor je Nyn?
zo klein is ie nu ook weer niet. paar centimeter kleiner dan ik.
pi_61797705
ziet er leuk uit

feesten!!!
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 13:22:49 #107
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61797802
Niets geen feesten hier. Afbeulen. Maar ik heb me straks toch een conditie.
pi_61797850
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Vork het volgende:
je bent al aardig op weg om goddelijk slank te worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 13:30:15 #109
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61797947
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Vork het volgende:
Wat heb je gedaan?

@Nyn: leuke foto's en over een paar cm (lichaamslengte) ga je toch ni tobben
  zondag 21 september 2008 @ 13:30:28 #110
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61797953
(Goddelijk) slank zal ik nooit worden, daar ben ik helemaal niet voor gebouwd. Maar het kan wel wat lichter en zo. Scheelt weer meesjouwen. Over goddelijk slank worden gesproken, jij bent eigenlijk al een hele tijd heel erg goed opweg, sterker nog je bent er zelfs al.
  zondag 21 september 2008 @ 13:32:19 #111
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61797992
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef kaasplankje het volgende:
Wat heb je gedaan?
'fietsen' en 'roeien' voornamelijk. Volgende week ga ik maar eens beginnen met wat krachttraining erbij. Er zijn nog wel wat spiergroepen die het hard nodig hebben.
  zondag 21 september 2008 @ 13:32:58 #112
13783 Anthraxx
pi_61798005
Heb je je haar afgeknipt Vork?
  zondag 21 september 2008 @ 13:34:42 #113
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61798035
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je je haar afgeknipt Vork?
Nee, dat heb ik iemand laten doen die daar een opleiding voor heeft gevolgd en relevante werkervaring heeft opgedaan.
  zondag 21 september 2008 @ 13:35:22 #114
13783 Anthraxx
pi_61798063
We moeten maar eens afspreken voor die boeken.
  zondag 21 september 2008 @ 13:36:11 #115
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61798076
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
We moeten maar eens afspreken voor die boeken.
Inderdaad. Hoe laat ben jij doordeweeks eigenlijk thuis/in Utrecht?
  zondag 21 september 2008 @ 13:37:35 #116
13783 Anthraxx
pi_61798100
Ik loop rond 18:40 op Utrecht rond en ben meestal 19:00 wel thuis (of iets later).
pi_61798270
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef Vork het volgende:
(Goddelijk) slank zal ik nooit worden, daar ben ik helemaal niet voor gebouwd. Maar het kan wel wat lichter en zo. Scheelt weer meesjouwen. Over goddelijk slank worden gesproken, jij bent eigenlijk al een hele tijd heel erg goed opweg, sterker nog je bent er zelfs al.
slijmjurk!

Moet alleen nog even zover komen (van mezelf) dat ik er zo uitzie als nu zónder mn buik in te houde, dán ben ik tevreden

dus na het studeren (ben zooi aan het uitprinten, écht waar ) maar weer hardlopen
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 13:47:42 #118
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61798356
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik loop rond 18:40 op Utrecht rond en ben meestal 19:00 wel thuis (of iets later).
Dat moet wel lukken.
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
slijmjurk!
Mag ook wel ene keer gezegd worden, jij bent al langer (en zichtbaar) aan het krimpen :' )
pi_61798638
quote:
Op zondag 21 september 2008 13:16 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]

Pas op, wellicht komt het plafond naar beneden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die middelste vráágt om een PP-fotoshop
pi_61798701
Beetje suffe vraag
maar weet iemand toevallig hoeveel dit kost bij de hema:
wattenstaafjes (doosje)
wattenstaafjes voor baby oren
tissues in een versierde doos
  zondag 21 september 2008 @ 14:13:12 #121
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61798982
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beetje suffe vraag
maar weet iemand toevallig hoeveel dit kost bij de hema:
wattenstaafjes (doosje)
wattenstaafjes voor baby oren
tissues in een versierde doos
!!! Waarom moet je dat precies weten PF?
ik schat 5 Euro.
pi_61799015
Ik had het voor iemand gekocht maar ben het bonnetje kwijt
pi_61799025
het is sowieso 0.90 1.20 1.50 of 1.90 per stuk
maar goed
  zondag 21 september 2008 @ 14:20:29 #124
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61799746
Grmbl ik wil naar de ikea maar zonder rijbewijs heb ik iemand nodig die rijdt
pi_61799826
Het moet ....nu......
Eigenlijk een beetje suf, ik wist vrijdag of eerder al dat ik vandaag wou gaan. Dan had ik natuurlijk moeten zeggen: hoi ik wil nu naar de ikea, ga je mee? Wanneer dan? Morgen? Nee? Overmorgen? Oke!

Ipv altijd alles 1-2-3-uur van te voren te vragen omdat het dan wel MOET omdat ik anders sowieso niet ga
  zondag 21 september 2008 @ 14:47:24 #127
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61799891
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het moet ....nu......
Eigenlijk een beetje suf, ik wist vrijdag of eerder al dat ik vandaag wou gaan. Dan had ik natuurlijk moeten zeggen: hoi ik wil nu naar de ikea, ga je mee? Wanneer dan? Morgen? Nee? Overmorgen? Oke!

Ipv altijd alles 1-2-3-uur van te voren te vragen omdat het dan wel MOET omdat ik anders sowieso niet ga
sorry, ik heb geen zin nu
pi_61799922
Haha, he jammer! Wanneer wil je wel?
  zondag 21 september 2008 @ 14:51:10 #129
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61799981
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, he jammer! Wanneer wil je wel?
Overmorgen wat moet je bij de Ikea dan?

pi_61799994
  zondag 21 september 2008 @ 14:56:16 #131
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61800089
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Die bank? Daar zitten van die harde smalle leuningen op, das ni zo lekkah als je daar met je hoofd op ligt, Wel een mooie kleurtie
  zondag 21 september 2008 @ 14:56:47 #132
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61800104
Dat onding? Die slaapt in elk geval voor geen ene meter.
  zondag 21 september 2008 @ 14:58:01 #133
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61800132
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef Vork het volgende:
Dat onding? Die slaapt in elk geval voor geen ene meter.
dat zeg ik
pi_61800154
Ik ga er niet op slapen, heb een tweepersoons bed!
  zondag 21 september 2008 @ 14:59:31 #135
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61800164
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:58 schreef kaasplankje het volgende:

dat zeg ik
Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kant .
pi_61800264
Jeeeej ik ga toch vandaag
  zondag 21 september 2008 @ 15:07:44 #137
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61800333
quote:
Op zondag 21 september 2008 14:59 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kant .
Ow het is een slaapbankje?

PF Heb je je pa overgehaald?
pi_61800404
Nou ik ging het alleen vragen en niet zeuren of zo
Dus toen kwam ie net naar me toe: Uh ja we kunnen zo wel gaan

zondag 21 september 2008 @ 15:42:00 #139
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61801142
heerlijk nog een uurtje geslapen. Wat houd ik van deze langzame dagen.
  zondag 21 september 2008 @ 15:46:22 #140
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61801231
Ik heb eigenlijk een hekel aan zondagen. er gebeurt niets en alles gaat traag. Helemaal nu, de repetitie gaat niet door dus in feite is het gewoon wachten tot morgen.
  zondag 21 september 2008 @ 15:47:20 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61801262
zondagen zijn echt mijn favoriete dagen van de week.

Maar eens even douchen, m'n handen stinken nog naar kreeft.
  zondag 21 september 2008 @ 15:56:47 #142
55709 Stereotomy
pi_61801479
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:47 schreef AKnynke het volgende:
zondagen zijn echt mijn favoriete dagen van de week.

Maar eens even douchen, m'n handen stinken nog naar kreeft.
  zondag 21 september 2008 @ 16:23:23 #143
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61802069
quote:
Op zondag 21 september 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

zondag 21 september 2008 @ 16:26:52 #144
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61802149
Steer heeft de dirtiest mind ever. Soms moet je het gewoon even negeren...
  zondag 21 september 2008 @ 16:29:45 #145
55709 Stereotomy
pi_61802207
pi_61802466
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:26 schreef AKnynke het volgende:
Steer heeft de dirtiest mind ever. Soms moet je het gewoon even negeren...
Ach, kreeft is nog geen vis
  zondag 21 september 2008 @ 16:55:50 #147
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61802776
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:42 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach, kreeft is nog geen vis
Hee visje! nog wat gevangen vandaag?
pi_61802825
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
Hee visje! nog wat gevangen vandaag?
Nope. Wel veel mensen blij gemaakt. Jij nog wat gevangen dit weekend dan?
pi_61803005
Owh Schiet me een stukje songtekst te binnen

Je bent net een vlinder
En ik hoef je niet te vangen
In een net van woorden die je hoorde
En begreep voordat ik sprak

En nu rennen
pi_61803020
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:05 schreef Leintjeuh het volgende:

En nu rennen
idem

Evy
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 17:23:25 #151
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61803398
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nope. Wel veel mensen blij gemaakt. Jij nog wat gevangen dit weekend dan?
alleen gisteren bot k wilde naar Club Watt, en k zou mss met een vriend gaan, maar die had vette ruzie met z´n zus gehad en chago enzeau. Dus ben ik uiteindelijk ook maar niet gegaan
  zondag 21 september 2008 @ 17:24:04 #152
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61803419
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

idem

Evy
pi_61803428
Bank
  zondag 21 september 2008 @ 17:30:21 #154
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61803554
stoel!
pi_61803663
Plaidje
  zondag 21 september 2008 @ 17:38:43 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61803730
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Plaidje
Boekenkast!
pi_61803743
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:

idem

Evy
Evy

MoBlo

Plankje's poster

Zweten na sporten
pi_61803760
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
alleen gisteren bot k wilde naar Club Watt, en k zou mss met een vriend gaan, maar die had vette ruzie met z´n zus gehad en chago enzeau. Dus ben ik uiteindelijk ook maar niet gegaan
Och zieltje
  zondag 21 september 2008 @ 17:53:22 #159
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61804046
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Och zieltje
Maakt niet uit hoor ik ga wel een andere keer

@PF Heb je een nieuwe slaapbank?
pi_61804106
Ja
I gots it
pi_61804480
quote:
Op zondag 21 september 2008 17:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Evy

MoBlo Lein

Plankje's poster

Zweten na sporten
Ja doei.
  zondag 21 september 2008 @ 18:24:44 #162
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61804672
Godver, ik heb gewoon zin in morgen.
en voor iedereen. En voor mijn eten dat zo wel klaar zal zijn.
  zondag 21 september 2008 @ 18:26:50 #163
13783 Anthraxx
pi_61804720
Terecht dat je zin in morgen hebt. Laat maar snel weten hoe het gaat .
  zondag 21 september 2008 @ 18:30:33 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61804794
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Vork het volgende:
Logisch! Weet je al wat je aan gaat trekken?

Ik heb waars. morgen een date! Eindelijk antwoord gekregen.
pi_61804806
quote:
Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Vork het volgende:
Ik ben benieuwd hoe je eerste stagedag gaat zijn
pi_61804895
Wat leuk N!
  zondag 21 september 2008 @ 18:36:31 #167
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61804913
Op mijn eerste stagedag zal ik waarschijnlijk niet zoveel gaan doen, omdat ik nog het een en ander moet regelen en plannen. Ik ben wel benieuwd naar de mensen, collega's (heb er maar een paar gezien) de werkplek de projecten (hoewel ik die eigenlijk al weet) en zo. Wat ik aan ga doen zal niet heel veel anders zijn dan normaal, kledingvoorschriften zijn er uiteraard niet en verder is het allemaal zo informeel als het maar kan.
  zondag 21 september 2008 @ 20:13:28 #168
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61807220
uitgestorven hier..ongeloofelijk!
pi_61807378
Ja ik was m'n bank in elkaar aan het zetten
  zondag 21 september 2008 @ 20:26:15 #170
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61807650
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik was m'n bank in elkaar aan het zetten
doe es foto maken
pi_61807689
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:13 schreef AKnynke het volgende:
uitgestorven hier..ongeloofelijk!
Ja en ook al de tweede avond op rij!

Ik kom er net achter dat mn mobiele telefoontje erg schoon is. 40 graden schoon Wasmachine aanzetten met je telefoon erin is best wel erg dom
  zondag 21 september 2008 @ 20:43:04 #172
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61808240
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja en ook al de tweede avond op rij!

Ik kom er net achter dat mn mobiele telefoontje erg schoon is. 40 graden schoon Wasmachine aanzetten met je telefoon erin is best wel erg dom
Oeps!
pi_61808707
Ik haat telefoneren en vanavond heb ik dat al meer dan een uur moeten doen om dingen voor mijn werk te regelen

Lein, ben benieuwd of die nog werkt Ruikt hij naar Dash Zomerfris?
  zondag 21 september 2008 @ 20:58:29 #174
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61808724
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik haat telefoneren en vanavond heb ik dat al meer dan een uur moeten doen om dingen voor mijn werk te regelen
Is het gelukt?
  zondag 21 september 2008 @ 20:58:57 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61808740
oeps. blijkbaar heb ik me niet echt gedragen gisteravond. Heel fijn om dat te horen. Gelukkig was ik niet de enige.
pi_61808744
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:57 schreef Isabeau het volgende:

Lein, ben benieuwd of die nog werkt Ruikt hij naar Dash Zomerfris?
Ik hou ook niet van 'moeten' bellen. Bel liever mensen voor lulgesprekken

Mama heeft geen Dash Zomerfris maar vieze Ariel en Dreft Maar (ze weet t nog niet) ze krijgt een pak wasmiddel voor haar verjaardag
pi_61808751
hahaha

en wat leuk, een date Nyn!!!
Ja doei.
pi_61808762
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:58 schreef AKnynke het volgende:
oeps. blijkbaar heb ik me niet echt gedragen gisteravond. Heel fijn om dat te horen. Gelukkig was ik niet de enige.
Heb je weer dronken op iemands borsten gelegen met je hoofd?
  zondag 21 september 2008 @ 21:02:12 #179
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61808832
Goedemorgen allemaal

[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_61808889
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:02 schreef MissHobje het volgende:
Goedemorgen allemaal

Hobje!! Nachtdiensten al klaar?
  zondag 21 september 2008 @ 21:05:02 #181
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61808905
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hobje!! Nachtdiensten al klaar?
leinemeis

nee de laatste nu en pff heb het ff gehad
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 21 september 2008 @ 21:05:51 #182
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61808925
quote:
Op zondag 21 september 2008 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Heb je weer dronken op iemands borsten gelegen met je hoofd?
Lekker zacht!

"anything you should be reminded about? oh, you asked everybody who was present whether you "should make a move". i suppose some people might have some expectations now and might be watching you. but it was such a schnaps night, probably many won't remember that either"

en

"people were expressing a lot of views on relationships... you as well. when matt started to say how he didn't care about his girlfriend in vancouver being with another guy, he's just break up with her and meet a swedish woman... you always said "but than you don't really love her""

volgens een vriendin.
pi_61808957
Ja doei.
pi_61808989
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:05 schreef AKnynke het volgende:

Lekker zacht!

"anything you should be reminded about? oh, you asked everybody who was present whether you "should make a move". i suppose some people might have some expectations now and might be watching you. but it was such a schnaps night, probably many won't remember that either"

en

"people were expressing a lot of views on relationships... you as well. when matt started to say how he didn't care about his girlfriend in vancouver being with another guy, he's just break up with her and meet a swedish woman... you always said "but than you don't really love her""

volgens een vriendin.
Alweer?

Gelukkig ben ik niet de enige die een tikkie genant dronken is

Hobs, babe, de laatste, je kan het Ik geloof in je
  zondag 21 september 2008 @ 21:09:06 #185
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61809044
gelukkig hebben er ook mensen die al relaties hebben gezoend met elkaar, mensen in een relatie bekend dat ze vreemdgegaan zijn, dus ik was niet de enige vreemde.

Sterkte vannacht Hobs!
pi_61809389
Oei de laatste keer dat ik dronken was.. was het ook gênant!
Uiteraard gezoend met vriendje, met zijn gay best friend, hij trouwens ook volgens mij Met een chick geloof ik? Foto's met Mr PF die wel heel ver gaan

Of dat was een van de keren. Volgens mij was de laatste keer dat ik dronken was dat ik de hele avond DJ Chuckie had gefilmd, hij mij na afloop kwam bedanken en ik herkende hem niet Vervolgens giet ik thuis op de bank een glas drank in m'n schoot in gesprek met z'n vader. En daarna is vader weg, wij vunzig doen in de keuken en vunzige dingen zeggen. Blijkt m00der opeens op de bank te liggen. Gênant

Dronken zijn
pi_61809689
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Uiteraard gezoend met vriendje, met zijn gay best friend, hij trouwens ook volgens mij Met een chick geloof ik? Foto's met Mr PF die wel heel ver gaan

Of dat was een van de keren. Volgens mij was de laatste keer dat ik dronken was dat ik de hele avond DJ Chuckie had gefilmd, hij mij na afloop kwam bedanken en ik herkende hem niet Vervolgens giet ik thuis op de bank een glas drank in m'n schoot in gesprek met z'n vader. En daarna is vader weg, wij vunzig doen in de keuken en vunzige dingen zeggen. Blijkt m00der opeens op de bank te liggen. Gênant

Dronken zijn
Ouch. PF, booze is bad, mmkay?
pi_61809884
Ja Drokz zijn leuker!
pi_61810168
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja Drokz zijn leuker!
Duuuuuude.... Nee. Drokz are evil. Behalve wiet
pi_61810339
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Dronken zijn
Jaaaaaaa dronken zijn

De rest zal ik jullie besparen
pi_61810569
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Duuuuuude.... Nee. Drokz are evil. Behalve wiet
Staring contest op pilletjes zijn
pi_61810694
wanneer gaan we weer blowen Lein?

ik ga slapen, morgen vroeg op om opdrachten te maken
Ja doei.
pi_61810766
quote:
Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer gaan we weer blowen Lein?

ik ga slapen, morgen vroeg op om opdrachten te maken
Ik heb geen idee, we plannen wel een keer Maar nu ga ik nog éven WoW'en en dan slapen
  zondag 21 september 2008 @ 22:15:20 #194
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61811360
hier ook bedtijd. Nog eventjes lezen...Morgen weer een nieuwe dag. Een teamgenootje van Maastricht komt naar Uppsala voor het werk, maar ze heeft een middag vrij voor mij!
  zondag 21 september 2008 @ 22:39:49 #195
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61812490
quote:
Me like
  zondag 21 september 2008 @ 23:18:30 #197
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61813589
quote:
Op zondag 21 september 2008 22:48 schreef FleshWound het volgende:

[..]

Me like
http://www.myspace.com/omid16b me 2
pi_61815007
hoi

was vandaag even een rondje motorrijden en daarna verjaardag van mijn vader.

Mijn kater heeft een vriendinnetje een lief wit katje die zonder angst mee naar binnen huppelt en dat zwarte monster tackelt
  maandag 22 september 2008 @ 04:56:21 #200
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61816769
Good morning
Zo lekker vroeg he hehe, laatste nachtje zit er bijna op!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 22 september 2008 @ 05:10:50 #201
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61816781
Morning MissHobje.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 22 september 2008 @ 07:07:40 #202
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61816906
Hey Megumi!! jij vroege vogel hehe, welkom in Cul
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 22 september 2008 @ 07:10:30 #203
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61816913
mogguh het is nog donker buiten ik dacht al waarom wil ik mijn bedje niet uit
  maandag 22 september 2008 @ 08:45:28 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61817612
blegh. Nooit meer zo vroeg naar bed, dan slaap ik altijd belabberd.

En m'n koffie was bijna niet te zuipen zo sterk. Men o Men.
pi_61817731
Nynke is een echte Hollandse! Er is altijd iets om over te klagen.
  maandag 22 september 2008 @ 08:56:58 #206
104871 remlof
Europees federalist
pi_61817779
Koffie kan niet sterk genoeg zijn 's ochtends
  maandag 22 september 2008 @ 09:00:25 #207
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61817828
Dag lieve mensen, ik ga de hoofdstad maar eens opzoeken.
  maandag 22 september 2008 @ 09:01:24 #208
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61817845
goeie morgen...
Vandaag lekker thuis werken... beetje achterstand bijwerken en vooruitwerken voor wat andere vakken
pi_61817923
Succes vandaag Vork!

Mijn eerste afspraak voor vandaag is te laat! En dat is heel irritant!
  maandag 22 september 2008 @ 09:07:56 #210
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_61817954
Even weer, zonder iets te hebben nagelezen, een snelle zwaai vanuit de bibliotheek in Armidale.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 22 september 2008 @ 09:10:55 #211
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61817999
Hej golfer! Hoe is het daar?

@liejannuh, te laat komers zijn irritant!
pi_61818028
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Succes vandaag Vork!

Mijn eerste afspraak voor vandaag is te laat! En dat is heel irritant!
Oei. Vervelend, heb jij je best gedaan om op tijd te zijn, komt je afspraak te laat. Misschien staat ie in de file?
pi_61818038
au, het was gezellig gister
pi_61818141
Mijn eerste afspraak dacht dat we onze afspraak volgende week hadden staan.
De eerste minpunten zijn binnen!
  maandag 22 september 2008 @ 09:25:34 #215
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61818219
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn eerste afspraak dacht dat we onze afspraak volgende week hadden staan.
De eerste minpunten zijn binnen!
Oooh, vrouwen
  maandag 22 september 2008 @ 09:25:49 #216
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61818225
Douche-tijd en dan studeren...
pi_61818280
Zo eens wat Indonesisch eten
  maandag 22 september 2008 @ 09:30:36 #218
13783 Anthraxx
pi_61818309
Hoi .
pi_61818598
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:25 schreef KrnKje het volgende:

[..]

Oooh, vrouwen
Mijn afspraak was met een man. En sollicitatiegesprekken vergeten is niet zo goed hoor.
pi_61818759
mooie eerste indruk
pi_61819901
Nou, verslapen
Maar ik was toch vrij vandaag
pi_61819925
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef Vork het volgende:
Dag lieve mensen, ik ga de hoofdstad maar eens opzoeken.
Veel succes en plezier vandaag
Ja doei.
pi_61820734
Vork Veelplezier
pi_61822793
Vanaf 7 oktober word de badkamer verbouwd Het is hoog nodig ook Maar het komt wel goed Nog 2,5 week
  maandag 22 september 2008 @ 13:11:00 #225
13783 Anthraxx
pi_61823002
Wat een positieve energie
pi_61823261
Ik heb nieuwe witte hardloopschoenen
maar ik heb er nog niet op gerend want ik vind het zonde als ze vies worden
pi_61824887
Hoi
pi_61825466
Hey freecell!!

Ik heb gerend, m'n schoenen zijn nog schoon, woei
pi_61825566
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey freecell!!

Ik heb gerend, m'n schoenen zijn nog schoon, woei
Hoihoi

Lekker rennen (en lekker je schoenen nog schoon, haha)
Ik wil ook weer gaan rennen over 2 weken ongeveer. (eerder mag niet ) Begin weer lekker rustig aan bij Evy serie 1.
  maandag 22 september 2008 @ 15:36:07 #230
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61826290
Rennen Echt niet mijn ding
Kan me er ergens wel iets bij voorstellen dat het lekker is om je in het zweet te werken... maar dan doe ik t liever met m'n team tijdens een training in een kutoefening...
En zo zie je maar weer... ieder z'n smaak/ding

Van lieve docent hoef ik morgen niet persé te presenteren, als ik er maar bij ben is het oke... had geen tijd gehad om de papers te lezen waar we over moeten presenteren... Ergens toch een beetje gebruik maken van de situatie
pi_61826820
Vanavond ga ik de Tajine voor het eerst gebruiken. Ik heb hem 24 uur in water laten staan en nu staat hij ingesmeerd met olie op een laag vuurtje te 'trekken'.

Ik doe kipvleugeltjes erin, samen met kikkererwten, courgette, aubergine en wortel en bosui. En heb Rad Al Haoud kruiden gekocht.
Voor erbij kruidige couscous

Ben heel benieuwd of het lekker wordt
  maandag 22 september 2008 @ 16:05:03 #232
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61827073
Zo, ik ben weer terug (ja wat nu al? Ja nu al). Ik had alleen een introductie een rondleiding, en verder pas morgen een afspraak met de projectleider en in principe ook gelijk maar even wat werk voor erbij geregeld (als ik wil kan ik daar ook nog vandeweek aan de slag). En nu heb ik ook nog eens een gigantisch goed voorstel om dat alles te combineren, nu nog hopen dat alle partijen dat pikken.
pi_61828329
Wat weten jullie van Maldon zout? Nigella is er lyrisch over maar ik ken het niet echt. Is het lekker? En vooral, is het makkelijk te krijgen?
  maandag 22 september 2008 @ 16:57:59 #234
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61828565
mmmm..chocolade pepernoten!
  maandag 22 september 2008 @ 17:00:23 #235
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61828640
Lein, geen idee...

Nynke; post gekregen?

Donderdag even naar de Lidl sturen voor n externe netwerkschijf (linkje)
  maandag 22 september 2008 @ 17:03:15 #236
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61828719
Nee, een oud teamgenootje van me heeft een conferentie hieri n Uppsala. Even een paar uur samen de stad in geweest. 2 pakken koffie, 2 pakken hagelslag en pepernoten rijker.

Mannen die niet terug sms'en
  maandag 22 september 2008 @ 17:06:13 #237
55709 Stereotomy
pi_61828819
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:03 schreef AKnynke het volgende:

Mannen die niet terug sms'en
En nu dan?
  maandag 22 september 2008 @ 17:08:47 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61828888
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En nu dan?
lul. blegh. ik weet nu helemaal niet wat het plan is voor vanavond!
  maandag 22 september 2008 @ 17:10:38 #239
55709 Stereotomy
pi_61828933
He loves you, yeah, yeah, yeah
He loves you, yeah, yeah, yeah
And with a love like that
You know you should be glad
  maandag 22 september 2008 @ 17:16:11 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61829097
dat was net op de radio!

Ik had hem ook gwoon moeten bellen ipv sms'en. Maar ja, dat kan nu ook niet meer natuurlijk. bah. stomme onzekerheid.
  maandag 22 september 2008 @ 17:17:30 #241
55709 Stereotomy
pi_61829139
Ja klopt. Ik bel áltijd als het om date-afspraken gaat. 't is persoonlijker om de ander in geluid wat te vertellen en te spreken, én het vermindert de kans op miscommunicatie, én je hoeft nooit op een SMS terug te wachten.

Ik vind je onzekerheid wel lief.
  maandag 22 september 2008 @ 17:18:35 #242
55709 Stereotomy
pi_61829172
quote:
Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
wtf
  maandag 22 september 2008 @ 17:18:53 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61829183
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ja klopt. Ik bel áltijd als het om date-afspraken gaat. 't is persoonlijker om de ander in geluid wat te vertellen en te spreken, én het vermindert de kans op miscommunicatie, én je hoeft nooit op een SMS terug te wachten.

Ik vind je onzekerheid wel lief.
Ja, maar steer. Dat had je me eerder moeten vertellen! Ik wil wat van je leren! En niet m'n eigen fouten maken. Alhoewel, die maak ik altijd. En ik vind m'n onzekerheid echt heeeeeeeel erg kut. Al zie ik er vandaag wel geod uit!
  maandag 22 september 2008 @ 17:20:59 #244
55709 Stereotomy
pi_61829253
én je ruikt lekker. Zou niet meer dan 2 sprays op doen, als jullie uit eten gaan is 1 spray tussen de tieten genoeg. Bulgari BLV heeft een enorme sillage (hoe goed de geur vervliegt) en longevity.

Enne. Het zijn geen fouten die je maakt zeg. Dit hoort erbij.
  maandag 22 september 2008 @ 17:23:25 #245
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61829337
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
én je ruikt lekker. Zou niet meer dan 2 sprays op doen, als jullie uit eten gaan is 1 spray tussen de tieten genoeg. Bulgari BLV heeft een enorme sillage (hoe goed de geur vervliegt) en longevity.

Enne. Het zijn geen fouten die je maakt zeg. Dit hoort erbij.
als ik meer dan 1 spray opdoe dan ruik ik mezelf wel heel erg, dus dat zowieso niet.

Goed, nog maar even studeren dan. bah.
  maandag 22 september 2008 @ 17:24:20 #246
55709 Stereotomy
pi_61829364
Ik spray mijn geurtjes ook altijd tussen mijn tieten.

Overigens, Nynke, volgens mij kun je nu toch wel redelijk relaxen. Het is duidelijk dat jullie elkaar leuk vinden, en elkaar beter willen leren kennen. Dus vanaf nu hoef je in ieder geval niet meer onzeker te zijn over hoe leuk hij hou vindt. Nu is het een kwestie om uit te vogelen of *hij* wel leuk genoeg voor *jou* is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Stereotomy op 22-09-2008 17:30:43 ]
  maandag 22 september 2008 @ 17:31:40 #247
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61829558
HELP!!

Wat voor vegetarisch moet ik voor hem koken??????
  maandag 22 september 2008 @ 17:38:34 #248
55709 Stereotomy
pi_61829696

Iets wat makkelijk is, niet-stressbaar klaar te maken is, en waar veel liefde in zit.

oh wacht, je wilde geen abstract antwoord?
  maandag 22 september 2008 @ 17:39:55 #249
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61829730
ik wil verdorie recepten! PF! Waar ben je!!!!!
  maandag 22 september 2008 @ 17:41:10 #250
55709 Stereotomy
pi_61829761
Ik vind de recepten van deze site altijd erg lekker:

http://www.elise.com/recipes/archives/vegetarian/
  maandag 22 september 2008 @ 17:50:58 #251
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61829992
lastig lastig!
  maandag 22 september 2008 @ 17:56:35 #252
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_61830127
@ mensen die niks laten horen... Ik begrijp je nynke
  maandag 22 september 2008 @ 17:58:41 #253
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61830182
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef KrnKje het volgende:
@ mensen die niks laten horen... Ik begrijp je nynke
ondertussen wel wat gehoord. vanavond ga ik voo rhem koken, en gaan we happy feet kijken.
pi_61830314
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef AKnynke het volgende:

ondertussen wel wat gehoord. vanavond ga ik voo rhem koken, en gaan we happy feet kijken.
Niet echt een date-film Ik zou een griezelfilm kiezen, dan kan je achter/tegen m aan duiken als het griezelig is

Net m'n eerste behandeling voor permanente ontharing gehad. Ouch
  maandag 22 september 2008 @ 18:05:16 #255
55709 Stereotomy
pi_61830347

Met laser, Lein?
  maandag 22 september 2008 @ 18:05:27 #256
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61830352
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Niet echt een date-film Ik zou een griezelfilm kiezen, dan kan je achter/tegen m aan duiken als het griezelig is

we hebben het al bijna 3 weken over die film, dus het word eens tijd om hem te bekijken. Ik heb zelfs al als een pinguin gedanst midden op straat....Plus, we moeten wel tegen elkaar aanzitten! Kan niet anders met de opstelling van m'n kamer.
  maandag 22 september 2008 @ 18:06:23 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61830366
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef Stereotomy het volgende:

Met laser, Lein?
en inderdaad, ouch!
pi_61830395
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
we hebben het al bijna 3 weken over die film, dus het word eens tijd om hem te bekijken. Ik heb zelfs al als een pinguin gedanst midden op straat....Plus, we moeten wel tegen elkaar aanzitten! Kan niet anders met de opstelling van m'n kamer.
Hahaha, nou dan komt dat in ieder geval wel goed Vertel je nog even hoe de film was?
pi_61830432
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef Stereotomy het volgende:

Met laser, Lein?
Ja, met laser, het heet IPL geloof ik?

Het doet nu wel een beetje pijn eigenlijk. Het schijnt dat volgende behandelingen een stuk minder zeer doen Even afwachten dus.
  maandag 22 september 2008 @ 18:10:07 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61830444
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hahaha, nou dan komt dat in ieder geval wel goed Vertel je nog even hoe de film was?
Ja, dat kan ik je nu ook al wel vertellen, heb hem allang gezien! Hij is tof, lief en schattig!
  maandag 22 september 2008 @ 18:11:05 #261
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61830472
ik denk dat ik voor pasta met spinazie en geitenkaas/gorgonzala ga. Met pijnboompitten of cashews. Wat vinden jullie daarvan?
  maandag 22 september 2008 @ 18:11:19 #262
55709 Stereotomy
pi_61830476
Ja, kan behoorlijk pijnlijk zijn. De laser wordt namelijk maar op 1 punt gefocust (denk aan mieren verbranden met je vergrootglas ) en dat is een mm ofzo onder de huid, bij het haarzakje. Dus da's wel auw. Hopelijk dat het volgende keer minder auw is en vooral dat het effect mooi is.
  maandag 22 september 2008 @ 18:12:22 #263
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61830493
bikinilijn, benen en oksels Lein??
pi_61830566
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:12 schreef AKnynke het volgende:
bikinilijn, benen en oksels Lein??
Voorlopig alleen bikinilijn en oksels, het moeten een stuk of 7 á 8 behandelingen worden van 85 euro per stuk elke 6 weken voorlopig Als t goed werkt, ga ik ook mn benen laten doen, maar dat is een minder problematisch gebied dan de rest
pi_61830603
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, kan behoorlijk pijnlijk zijn. De laser wordt namelijk maar op 1 punt gefocust (denk aan mieren verbranden met je vergrootglas ) en dat is een mm ofzo onder de huid, bij het haarzakje. Dus da's wel auw. Hopelijk dat het volgende keer minder auw is en vooral dat het effect mooi is.
Ik HOOP dat het een mind-blowing effect heeft, en dat het minder pijnlijk wordt. Maargoed, is mooi wil zijn moet pijn lijden, eyes on the prize en dan komt t goed
SPOILER
  maandag 22 september 2008 @ 18:19:32 #266
55709 Stereotomy
pi_61830653
Dude, brandwonden schieten onder je huid is gewoon niet heel plezierig, dus kan me voorstellen dat het pijn doet op het moment.

koesje
pi_61830771
... Maakt ze brandwonden onder de huid? Ja maar dát had ze niet gezegd Fraai is dat
  maandag 22 september 2008 @ 19:01:24 #268
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61831748
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
ik denk dat ik voor pasta met spinazie en geitenkaas/gorgonzala ga. Met pijnboompitten of cashews. Wat vinden jullie daarvan?
Persoonlijk vind ik geitenkaas en gorgonzola nou net weer teveel van 't goede. Ik zou het op geitenkaas houden (en misschien wat zongedroogde tomaatjes bij de rest dat je al voorstelde), of dump de geitenkaas, maak een lekker roomsausje met gorgonzola en voeg wat stukjes peer toe (uit blik werkt dan gewoon het beste in een warm gerecht als dat).
  maandag 22 september 2008 @ 19:03:57 #269
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61831827
het wordt zonder geitenkaas, met gorgonzola. De / was ook of/of, voor mij. Beide ligt ook boven het budget!

Kan ik niet gewoon de spinazie roerbakken/koken, pijnboompitten roosteren, en er stukjes gorgonzola doordoen? Heb geen peer. Maar houd zelf ook niet zo van peer. Of is het lekkerder om een sausje van de gorgonzola te maken? En zo ja, hoe doe ik dat?
  maandag 22 september 2008 @ 19:08:59 #270
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61832003
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef AKnynke het volgende:
Kan ik niet gewoon de spinazie roerbakken/koken, pijnboompitten roosteren, en er stukjes gorgonzola doordoen? Heb geen peer. Maar houd zelf ook niet zo van peer. Of is het lekkerder om een sausje van de gorgonzola te maken? En zo ja, hoe doe ik dat?
Dat eerste lijkt me ook wel lekker, als de de gorgonzola er als laatste in blokjes of brokjes door doet, dan heb je nog een beetje een bite in het gerecht, anders smaakt alles ven sterk naar gorgonzola. Dan wordt het ook meer een soort van warme pastasalade idee. Vergeet de cashews niet. Maar let ook maar gelijk niet op die opmerking, ik ben dol op nootjes, als ik het geld had dan kwam je ze in ieder gerecht van mij tegen

Een sausje, daarvoor zou ik gewoon een roux maken van boter en bloem (1:1), verdunnen met melk en daar de gorgonzola in mee laten smelten tot het punt dat je het wel proeft, maar niet overheerst. Tenminste, zo zou ik het doen, maar er zijn natuurlijk nog genoeg andere opties. Je zou wel gewoon nog een beetje room aan het eerdergenoemde idee toe kunnen voegen denk ik, maar dan is het niet echt meer de 'pasta salade' van je, die mij juist wel lekker leek.
  maandag 22 september 2008 @ 19:16:34 #271
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61832234
the first it'll be! Dank je Vork! Kon alleen geen verse spinazie vinden. Dan maar diepvries.
  maandag 22 september 2008 @ 19:17:21 #272
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61832255
Geen dank, het is je eigen idee
Eet smakelijk.
pi_61832346
En precies dít is waarom Vork zo geschikt is als CUL mod Hij weet zelfs hoe je roux moet maken
  maandag 22 september 2008 @ 19:21:32 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61832390
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
En precies dít is waarom Vork zo geschikt is als CUL mod Hij weet zelfs hoe je roux moet maken
en hij is uitermate tof natuurlijk!
  maandag 22 september 2008 @ 19:21:37 #275
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61832394
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Jamaar, jamaar, dat weten toch meer mensen. Toch? (hoop ik).
  maandag 22 september 2008 @ 19:23:54 #276
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61832465
Ondertussen heeft de CULmod voor zichzelf gewoon een diepvriespizza in de oven gepropt.
pi_61832519
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Vork het volgende:

Ik niet

En er zijn wel meer CUL-lers die diepvriespizza's eten hoor Ik niet vaak gelukkig, vraag maar aan MeMo
  maandag 22 september 2008 @ 19:26:57 #278
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61832538
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik HOOP dat het een mind-blowing effect heeft, en dat het minder pijnlijk wordt. Maargoed, is mooi wil zijn moet pijn lijden, eyes on the prize en dan komt t goed
SPOILER
Tjee Lein wat stoer zeg Ik zag bij Tell Sell een doe-het-zelf-laser-apparaat en de mensen die erover vertelden waren er lyrisch over!

enne Leines, jij bent toch al mind-blowing?
  maandag 22 september 2008 @ 19:28:10 #279
55709 Stereotomy
pi_61832577
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roux.

He Nynke?
  maandag 22 september 2008 @ 19:28:21 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61832580
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja. Dat wist ik dan ook wel weer. Eigenlijk.
  maandag 22 september 2008 @ 19:28:46 #281
3878 Vork
Manisch creatief
pi_61832589
Niet dat het bij mij altijd lukt.

Weet je wat het is met de diepvriespizza, als je het vergelijkt met dat wat je van de gemiddelde bezorgpizzaria binnen krijgt, dan is het helemaal zo slecht nog niet. En stukken goedkoper.

Een goede pizza maken, dat is eigenlijk nog wel een kunst apart.
  maandag 22 september 2008 @ 19:30:30 #282
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61832645
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef Vork het volgende:
Niet dat het bij mij altijd lukt.

Weet je wat het is met de diepvriespizza, als je het vergelijkt met dat wat je van de gemiddelde bezorgpizzaria binnen krijgt, dan is het helemaal zo slecht nog niet. En stukken goedkoper.

Een goede pizza maken, dat is eigenlijk nog wel een kunst apart.
Angelo Betti
  maandag 22 september 2008 @ 19:32:03 #283
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_61832685
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

geen aanrader dus ??
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_61832742
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:

Tjee Lein wat stoer zeg Ik zag bij Tell Sell een doe-het-zelf-laser-apparaat en de mensen die erover vertelden waren er lyrisch over!

enne Leines, jij bent toch al mind-blowing?
Ik geloof niet in dat doe-het-zelf-apparaat Dat kan echt niet zo goed werken als het apparaat van de schoonheidsspecialiste. Over deze behandeling ben ik wel enthousiast hoor, moet alleen nog even wennen

En mind-blowing? Nah, blowing in ieder geval wel maar de rest? Ach...
pi_61832764
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef MissHobje het volgende:

geen aanrader dus ??
Eyes on the prize, nooit meer scheren/harsen/epileren. Wel dus. Effe door de zure appel heen bijten
pi_61832773
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:30 schreef kaasplankje het volgende:

Angelo Betti
Zijn ijs is ook zo lekker Roffa rules
  maandag 22 september 2008 @ 19:34:59 #287
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61832778
Dat blowing, dat zal kaasplank beter weten dan ik. Maar mind-blowing, dat ben je zeker meid!
pi_61832784
Whoops
  maandag 22 september 2008 @ 19:48:01 #289
55709 Stereotomy
pi_61833165
... she did it again.
pi_61833328
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
... she did it again.
Al een hele tijd niet meer hoor
  maandag 22 september 2008 @ 19:54:38 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61833354
Men, ik heb honger! Stomme duitser, schiet eens op!
pi_61833382
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef AKnynke het volgende:
Men, ik heb honger! Stomme duitser, schiet eens op!
Bel 'm ! 'So, what's your ETA?'
  maandag 22 september 2008 @ 19:56:45 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61833420
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Bel 'm ! 'So, what's your ETA?'
We hadden "8'ish" gezegd. Maar, ik zie hem net van skype verdwijnen , en hij moet een half uur fietsen!
  maandag 22 september 2008 @ 19:57:17 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61833441
maar, het kan ook zijn dat het netwerk hem eraf gooide, omdat z'n computer te lang niet gebruikt was. Lange leve internet via de Uni!
  maandag 22 september 2008 @ 20:00:12 #295
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61833535
niet dus, hij smst net dat hij net weg is. Ik heb maar terug gesmst: "hungry, hungry"..
  maandag 22 september 2008 @ 20:00:25 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61833540
en just for the sake of it, kwartet.

maandag 22 september 2008 @ 20:01:45 #297
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61833577
Even wat anders; mijn atoot heeft het zwaar te verduren De laatste 2 weken wordt de achterklep iedere keer ondergepiest door honden uit de buurt Er is er ws één mee begonnen en sindsdien moeten ze er telkens overheen Kom ik vanmiddag bij de autoot aan, zit echt de hele fucking achterklep onder de vogelstront! En aan de hoeveelheid te zien moet het minstens een reiger geweest zijn die het een week had opgespaard Echt niet normaal meer
pi_61833688
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Even wat anders; mijn atoot heeft het zwaar te verduren De laatste 2 weken wordt de achterklep iedere keer ondergepiest door honden uit de buurt Er is er ws één mee begonnen en sindsdien moeten ze er telkens overheen Kom ik vanmiddag bij de autoot aan, zit echt de hele fucking achterklep onder de vogelstront! En aan de hoeveelheid te zien moet het minstens een reiger geweest zijn die het een week had opgespaard Echt niet normaal meer
Voor de aardige reactie, klik hier
SPOILER
Voor de gemene reactie, klik hier
SPOILER
  maandag 22 september 2008 @ 20:05:46 #299
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61833698
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef AKnynke het volgende:
niet dus, hij smst net dat hij net weg is. Ik heb maar terug gesmst: "hungry, hungryHorny, Horny"..

maandag 22 september 2008 @ 20:08:37 #300
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_61833791
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Voor de aardige reactie, klik hier
SPOILER
Voor de gemene reactie, klik hier
SPOILER

Hoe durf je Sherman te beledigen fuck you!
pi_61833799
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef AKnynke het volgende:
niet dus, hij smst net dat hij net weg is. Ik heb maar terug gesmst: "hungry, hungry"..
Tssssk pfffft hoe inconsiderate van m
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')