Ik wilde er graag weg. Ik had dus enige tijd later een combimagnetron gekocht en op m'n kamer gezet. Niet lang daarna kon ik er weg.quote:Op zondag 21 september 2008 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was gewoon naar de kringloopwinkel gegaan en had voor 50,- een nieuwe combi gekocht en die omgeruild zonder er iets van te zeggen
quote:Op zondag 21 september 2008 11:07 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik wilde er graag weg. Ik had dus enige tijd later een combimagnetron gekocht en op m'n kamer gezet. Niet lang daarna kon ik er weg.
Nynke, ben je verliefd?quote:Op zondag 21 september 2008 11:22 schreef AKnynke het volgende:
Ga slapen dan Hobs!
Verdorie, als je om 2 uur 's nachts een berichtje krijgt, dan kun je om 11 uur toch wel terug smsen? Ik hou niet van wachten op smsjes.
Arme Nynke!quote:Op zondag 21 september 2008 09:10 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeey MB![]()
Oja wacht, dit verhaal heeft nog een staartje;quote:Op zondag 21 september 2008 11:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo heb ik wel eens een huisbazin gehad die (gehuld in een wit joggingpak en met gouden kettingen behangen) onaangekondigd de stekker van onze koelkast eruit kwam trekken omdat ze vond dat die teveel stroom vrat.
Het was zoon oude bolle uit de 50s dus echt zuinig was ie niet, wij ook niet btw want we betaalden huur incl.
Wat een teef was dat zeg!
Moet je niet bij de hockey zijnquote:
Wat liefquote:Op zondag 21 september 2008 12:31 schreef Isabeau het volgende:
Principessa: ik word blij van binnen als ik lees wat je hebt geschreven(het serieuze deel
)
Steer: kaasplateau is een heel mooi woorden dat kan prima bij een open haard
Krnkje, hoe gaat het vandaag met je? *knuffel*
nope.quote:Op zondag 21 september 2008 12:14 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Is Nynke er inmiddels zeker van dat ze gezoend heeft?
je beseft je overigens wel dat het een duitser is?quote:Op zondag 21 september 2008 12:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nope.![]()
Heb maar ontbijt voor mezelf gehaald, chocoladebroodjes en een gekookt eitje en een vers sapje. Heerlijk. En dat alles in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |