ondertussen wel wat gehoord. vanavond ga ik voo rhem koken, en gaan we happy feet kijken.quote:Op maandag 22 september 2008 17:56 schreef KrnKje het volgende:
@ mensen die niks laten horen... Ik begrijp je nynke
Niet echt een date-filmquote:Op maandag 22 september 2008 17:58 schreef AKnynke het volgende:
ondertussen wel wat gehoord. vanavond ga ik voo rhem koken, en gaan we happy feet kijken.
we hebben het al bijna 3 weken over die film, dus het word eens tijd om hem te bekijken. Ik heb zelfs al als een pinguin gedanst midden op straat....Plus, we moeten wel tegen elkaar aanzitten! Kan niet anders met de opstelling van m'n kamer.quote:Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet echt een date-filmIk zou een griezelfilm kiezen, dan kan je achter/tegen m aan duiken als het griezelig is
![]()
Net m'n eerste behandeling voor permanente ontharing gehad. Ouch
Hahaha, nou dan komt dat in ieder geval wel goedquote:Op maandag 22 september 2008 18:05 schreef AKnynke het volgende:
we hebben het al bijna 3 weken over die film, dus het word eens tijd om hem te bekijken. Ik heb zelfs al als een pinguin gedanst midden op straat....Plus, we moeten wel tegen elkaar aanzitten! Kan niet anders met de opstelling van m'n kamer.
Ja, met laser, het heet IPL geloof ik?quote:
Ja, dat kan ik je nu ook al wel vertellen, heb hem allang gezien! Hij is tof, lief en schattig!quote:Op maandag 22 september 2008 18:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan komt dat in ieder geval wel goedVertel je nog even hoe de film was?
Voorlopig alleen bikinilijn en oksels, het moeten een stuk of 7 á 8 behandelingen worden van 85 euro per stukquote:
Ik HOOP dat het een mind-blowing effect heeft, en dat het minder pijnlijk wordt. Maargoed, is mooi wil zijn moet pijn lijden, eyes on the prize en dan komt t goedquote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, kan behoorlijk pijnlijk zijn. De laser wordt namelijk maar op 1 punt gefocust (denk aan mieren verbranden met je vergrootglas) en dat is een mm ofzo onder de huid, bij het haarzakje. Dus da's wel auw. Hopelijk dat het volgende keer minder auw is en vooral dat het effect mooi is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijk vind ik geitenkaas en gorgonzola nou net weer teveel van 't goede. Ik zou het op geitenkaas houden (en misschien wat zongedroogde tomaatjes bij de rest dat je al voorstelde), of dump de geitenkaas, maak een lekker roomsausje met gorgonzola en voeg wat stukjes peer toe (uit blik werkt dan gewoon het beste in een warm gerecht als dat).quote:Op maandag 22 september 2008 18:11 schreef AKnynke het volgende:
ik denk dat ik voor pasta met spinazie en geitenkaas/gorgonzala ga. Met pijnboompitten of cashews. Wat vinden jullie daarvan?
Dat eerste lijkt me ook wel lekker, als de de gorgonzola er als laatste in blokjes of brokjes door doet, dan heb je nog een beetje een bite in het gerecht, anders smaakt alles ven sterk naar gorgonzola. Dan wordt het ook meer een soort van warme pastasalade idee. Vergeet de cashews niet. Maar let ook maar gelijk niet op die opmerking, ik ben dol op nootjes, als ik het geld had dan kwam je ze in ieder gerecht van mij tegenquote:Op maandag 22 september 2008 19:03 schreef AKnynke het volgende:
Kan ik niet gewoon de spinazie roerbakken/koken, pijnboompitten roosteren, en er stukjes gorgonzola doordoen? Heb geen peer. Maar houd zelf ook niet zo van peer. Of is het lekkerder om een sausje van de gorgonzola te maken? En zo ja, hoe doe ik dat?
en hij is uitermate tof natuurlijk!quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
En precies dít is waarom Vork zo geschikt is als CUL modHij weet zelfs hoe je roux moet maken
Jamaar, jamaar, dat weten toch meer mensen. Toch?quote:Op maandag 22 september 2008 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
En precies dít is waarom Vork zo geschikt is als CUL modHij weet zelfs hoe je roux moet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |