Bij mensen schoonmaken of ergens anders?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik werk dit weekend, en mn humeur bestaat voornamelijk uit![]()
Joy
Een ochtend in de twee weken schoonmaken en verder stage in een verpleeghuisquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij mensen schoonmaken of ergens anders?
Ik was vanochtend zo vrolijk, echt leuk om zo wakker te worden (ipv met een idee van, neee ik moet weer)
Euh... Iets leuks...quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja
vertel jij eens iets leuks
ik praat al teveel
Ja maar ja maar ja maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:40 schreef Vork het volgende:
Ik heb toch helemaal geen tijd voor een dode sc?
Eh, ik leef nog? Ik weet niet wat al die anderen hebben gedaan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar ja maar ja maarEn de bijna dode SC'ers dan? Massa suïcide in CUL?
Hey MBquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik leef ook nogna een gezellige familiedag
én het vinden van een 'gratis mee te nemen' mega pan in de gang hier beneden... een gietijzeren pan, voor stofpotjes voor de grotere gezelschappen
dat dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
En ook ik leef en doe niets boeiends.
ik ook niet, kijken naar Dooske, Brard en Geer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
En ook ik leef en doe niets boeiends.
Aardig van je om mij op te zoekenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:07 schreef Vork het volgende:
Jullie zullen het ook nog even met mij moeten doen. Ik dacht, kom laat ik eens mensen die ik al heel lang niet heb gezien op gaan zoeken in Utrecht, wordt er (uiteraard) aan het spoor gewerkt..
Nee laat dan maar zitten.
Dat was zelfs ook nog een optie, maar helaas feest gaat niet door. Dank de NS maar. Of Prorail.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:26 schreef Anthraxx het volgende:
Aardig van je om mij op te zoeken.
`esy ertky rt niry? Wat werkt er niet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat was zelfs ook nog een optie, maar helaas feest gaat niet door. Dank de NS maar. Of Prorail.
Ze zijn juist wel aan het werk. Waardoor de treinrit via Amersfoort verloopt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
`esy ertky rt niry? Wat werkt er niet?
Misschien kan je zelf de rondleiding gevenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
net aangemeld bij studieverenigging voor strafrecht en criminologie, de eerst volgende excursie is naar de gevangenenpoortgrappig
ben hierna meteen weer op de bank geploft, en plof zo mijn bed maar 's in....quote:
euh wat is precies zo goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat goed MeMo!
trustenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je zelf de rondleiding geven
Ik ga slapen, lange dag gehad
dat je een sociaal leven buiten Fok! aan het creëren bentquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh wat is precies zo goed
ik begrijp wat je zegt.. is dat goed of angstaanjagendquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, omdat je wel eens zegt dat je niet zo veel vrienden hebt,
en nu ga je bij een studievereniging, dus leer je mensen kennen.
Dat vond ik eigenlijk wel goed!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RETTEKETET!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
* borisz ziet Steer klapperen, en ik wil wel mee klapperen![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar ik ben dan ook graag alleen.
GMTA, PFquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En vervolgens denk ik, eigenlijk zijn de meisjes die naast me lopen best leukEn gezellig! Dus dan is het aan mij om bijvoorbeeld voor te stellen om samen iets te doen. Of niet.
Wat grappig! Ik dacht dat je mij quotte voor het nageslacht of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GMTA, PF
Zo denk ik er ook altijd over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |