Woei, vertel meerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef AKnynke het volgende:
trusten DE!
Ik ben met m'n moeder aan het skypen, net thuis uit de kroeg. Gezellig, net als vroeger.
Denk trouwens dat ik wellicht niet te lang meer vrijgezel ben.
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat er aan het gebeuren is, maar volgens mij is het wederzijds. Nu nog eens alleen zijn, dat zou de boel heel wat makkelijker maken.quote:
we shall see. Ik vind het spelletje leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk voor je, iig ;*
\Haha lachen, goed aangekomen dus ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:36 schreef Bluezz het volgende:
G'day mates![]()
lees de blog maar voor updates, maar we wilden gewoon ff zwaaien hier.
Zijn we toch nog nachtploeg, terwijl het hier half 12 in de ochtend is.
Cheers
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
we shall see. Ik vind het spelletje leuk!Dat klinkt trouwens heel gemeen, maar zo is het niet! Meer het om elkaar heen draaien, stiekem wat langer aanraken, handje vasthouden onder tafel zodat niemand het merkt..Heerlijk!
Je tofu was niet lekker, begrijp ik?
Dan ga ik je aflossen, want ik heb lekkah geslapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:35 schreef MissHobje het volgende:
Zo en nu ga ik naar huis, slapen
Ben echt uber moe:P
De Duutser?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef AKnynke het volgende:
Denk trouwens dat ik wellicht niet te lang meer vrijgezel ben.
Grom gromquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ga ik je aflossen, want ik heb lekkah geslapen![]()
Leuk om te lezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 03:36 schreef Bluezz het volgende:
G'day mates![]()
lees de blog maar voor updates, maar we wilden gewoon ff zwaaien hier.
Zijn we toch nog nachtploeg, terwijl het hier half 12 in de ochtend is.
Cheers
Dan ben ik (Vork) zeker nu te laat?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
Raar he? Want ik had echt een heerlijke, pittige marinade gebruikt. En de tofu eerst urenlang onder druk gezet om het water eruit te krijgen.
Ik geef het op. Tenzij Vork nu met een perfect recept komt
Nee maar.quote:
Ja maar ik dacht dus dat ik een foolproof recept had: tofu eerst onder druk laten uitlekken; marinade die echt heel smakelijk was; korstje van ei, rijstbloem en kokos; lekker frituren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee maar.
En voor tofu heb ik toch geen recept. Ik doe meestal maar gewoon wat. Soms werkt het, soms niet.
true, maar een knapperig korstje maakt veel goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:02 schreef KrnKje het volgende:
Gefrituurde tofu blijft toch gewoon tofu? Van structuur verandert het niet toch?
Kheb ooit tofu een halve dag laten marineren, toen was t best smakelijk in de pastasaus...
Ja maar MoBlo, schijten is een van je favoriete gespreksonderwerpen toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste keer dat ik tofu at ben ik flink aan de schijterij geweest
dat was de tofu die Vork mee had genomen overigens
lekker poepen is tofquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar MoBlo, schijten is een van je favoriete gespreksonderwerpen toch?
Vooral als de lucht ook lang blijft hangenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
lekker poepen is tof
watervallen van poep wat minder
yep, theepot, leuke theeglazen, wat servies, kookboeken.. in de laatjes servetten en tafellopers en kaarsen enzo en beneden achter de deurtjes servies/voorraad/grote dingenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, wat wil je er allemaal inzetten, Elf? Kookboeken, servies, dat soort dingen, toch?
oh wacht ik haal de maanden door elkaar, 1 nov jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
1, toch? 4 oktober was het, oorspronkelijk.
Eigenlijk niet, mar het is zo leuk hier!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef octopussy het volgende:Nynke je bent echt een feestbeest he?
Ik ga even een lekker broodje tonijnsalade eten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, mar het is zo leuk hier!
lekker dat het zo bevaltquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, mar het is zo leuk hier!
getsquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Terecht dat je ervan geniet
Fuck, de kine heeft mijn kniebanden gisteren nogal hardhandig gemasseerd, het voelt nu helemaal beurs
nevermind..quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:01 schreef AKnynke het volgende:
Wanneer ga je naar Rome CF??
Als ik jou was zou ik een tripje Stockholm boeken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
we vliegen om half 7, Nynke. En in afwcahting daarvan ben ik maar vast bezig het volgende tripje te plannen: Madrid
Oh, maar dat gaat zeker ook gebeuren! hopelijk komend voorjaar, ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een tripje Stockholm boeken!
Alvast veel plezier in Romequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
we vliegen om half 7, Nynke. En in afwcahting daarvan ben ik maar vast bezig het volgende tripje te plannen: Madrid
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Alvast veel plezier in Rome![]()
Rome![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga eens even een paar pannekoeken bakken
Omdat ik verder niet echt eten in huis had en een zere knie heb en omdat ik pannekoeken lekker vindquote:
Nee ik zit in de nachtdienst cyclus hihi..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hobs, heb je gezopen gister, of ben je gewoon ziek? Beterschap
Elf, ik ben laaiend benieuwd naar de kast! Maak je een foto?
En tot slot: bloes en golf! Jullie hebben de vlucht overleefd, gelukkig maarGa meteen even naar de blog. Mooi weer daar?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef Vork het volgende:
Ze waren me vergeten te bellen. Dus ik had zelf maar gebeld en ik heb (zoals verwacht) m'n stageplaats. Kan gelijk volgende week beginnen.
Amsterdam.quote:
ik bedoelde eignlijk meer het bedrijf. Maar Amsterdam is tof!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Amsterdam.![]()
Nu alleen nog de zaken met school zien te regelen. Maar ik ga er van uit dat dat geen problemen op moet leveren.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:14 schreef AKnynke het volgende:
ik bedoelde eignlijk meer het bedrijf. Maar Amsterdam is tof!
Cool, klinkt goed!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Fair Food. En dan iets met de ontwikkeling van actiecampagnes voor meer gebruik van faire levensmiddelen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef Vork het volgende:
Amsterdam.![]()
Nu alleen nog de zaken met school zien te regelen. Maar ik ga er van uit dat dat geen problemen op moet leveren.
Het is toch al een smeerboel hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:18 schreef Vork het volgende:
Pas maar op, ik kom op regelmatige basis je stad vervuilen
Da's wel gaaf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Fair Food. En dan iets met de ontwikkeling van actiecampagnes voor meer gebruik van faire levensmiddelen.
Ze waren me vergeten te bellen. Dus ik had zelf maar gebeld en ik heb (zoals verwacht) m'n stageplaats. Kan gelijk volgende week beginnen.
Helemaal als ze het nu na een uurtje ook gezellig samen hebben opgedweild!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Water gevecht in de keuken net. Tussen paps en mamsDat moet true love zijn
Geweldig tof nieuwsquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef Vork het volgende:
Wat heerlijk puberaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Water gevecht in de keuken net. Tussen paps en mamsDat moet true love zijn
Dat klinkt als behoorlijk ernstig...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
Bij ons werd er vanmorgen de hele ochtend als piraat gepraat.
Niet eens Running Wild?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:48 schreef MuadDib het volgende:
Een passend cd-tje erbij
Rogue's Gallery
mmm hopen dat het snel over is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef Isabeau het volgende:
VorkSupers!
En Annie: lachen man, mijn collega's zijn daar veel te saai voor![]()
Auw in rechterhand, half uurtje warcraft en ik heb krampEn ik ben nog ziekjes ook, misselijk en buikpijn. Vrees dat het iets is wat ik bij Milena heb gegeten, die had joegoslavische (??) hapjes oid. Nou ja, het was wel lekker, alleen was ik heel snel niet lekker
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
epic success Octo
Gisteren sprak ik overigens een meisje die aangaf dat WoW de reden was dat ze brak met haar ex. Die zat elke nacht te WoW'en tot in de late uurtjes, terwijl zij alleen in een koud bed lag.'t is wa.
En ik heb net het hotel geboekt! Easyhotel Earl's Court, knaloranje kamer zonder ramen van 6 vierkante meter.Wel met eigen douche en toilet.
Wil je poolen op yahoo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:01 schreef MissHobje het volgende:
Rustig op werkverveling slaat toe
Knoopje extra open en die nerds zijn al stilquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lol dan gaat de technische dienst flippen
Hihiquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Knoopje extra open en die nerds zijn al stil
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Want? Je bent weer aan de schijterij?
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
Kaasplankje, gaan we nog meeten in Japan?
Gecondoleerd Krnk! Hoewel het raar klinkt, hoop ik dat het een opluchting is!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
Oma is vanmorgen om kwart voor 7 overledenStrakjes er naartoe... Ze was meer dan op en 'eindelijk' kon ze het dus vannacht los laten...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
Oma is vanmorgen om kwart voor 7 overledenStrakjes er naartoe... Ze was meer dan op en 'eindelijk' kon ze het dus vannacht los laten...
Ongelooflijk, gekke japannersquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.panoramio.com/photo/447864!!
Hoe oud is ze geworden Krnk?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef KrnKje het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ik heb het er tot nu toe minder moeilijk mee dan de afgelopen week toen het steeds beetje bij beetje slechter ging en ze het erg zwaar had... Maarja, ik wacht vanmiddag af...
Hier is de zon alweer een tijdje onder.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:41 schreef kaasplankje het volgende:de zon schijnt hier!
en ik ben nu pas wakker
schande
Sterkte van ons allebei!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
Ik wil alles in Japan! Koffie bij de Starbucks op dat hele drukke kruispunt, thermale baden, wandelen, tempels, kastelen, sumo worstelen, sushi, karaoke, verzin het maar!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
Over Japan:
Ik weet ni of ik wel een reisgids meeneem, iig goede kaart.
En ik kies denk ik een paar gebieden uit waar ik heenwil, ik hoef ook niet alles te zien en zo lang ga k ook weer niet; 17 dagen. Ik denk dat als ik op een toffe plek aankom dat ik daar ook wel graag ff een dagje blijf hangen mss om lekker te relaxen.![]()
Ik wil graag naar steden maar ook heel graag de bergenin. of naar de kust, vis eten
Mijn ex is een van de 4 product managers van dat ding bij Philips Lighting.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:36 schreef DarkElf het volgende:
En we hebben een livingcolours gekocht voor op de lamp gisteravond dus gister lekker zitten klooien met allerlei lichtjes, met dat hoge plafond (punt is + 5 meter) is dat erg leuk
Gecondoleerd Krnkje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
ja daar kan ik niets aan doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex is een van de 4 product managers van dat ding bij Philips Lighting.
Als het ff kan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dus we moeten stoppen met het kopen van dat spul omdat je ex daar werkt?.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:04 schreef Vork het volgende:
4 productmanagers voor dat ene product? Willen ze er de wereld mee veroveren ofzo?
tuurlijk is de kostprijs weinig, lijkt me logisch. Maar dat gaat voor alles op, wat je eet, waar je op zit, wat je draagt etc..quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het ff kan.
Maarja, kostprijs van dat ding is 10 EUR. Binnenkort komt er een zwarte en chromen versie uit en die worden nog duurder voor de klant.
Als ik er 20 euro geef, kan je er dan 1 regelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah nee, je hebt marges, en je hebt MARGES.Die living colours heeft MARGES.
![]()
Denk dat ik dan met mijn ex naar bed moet daarvoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik er 20 euro geef, kan je er dan 1 regelen?
Hij is idd wel een beetje duurquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
lekker boeiend allemaaljij weet toevallig iets van dat ding, iemand anders weet weer meer van iets anders.. bottom line: voor alles betalen we teveel.
Doe het voor mijquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat ik dan met mijn ex naar bed moet daarvoor.
En eigenlijk vind ik dat al een tijdje geen opwindende gedachte meer eigenlijk.
we hebben de doorzichtige en die is niet zo lelijk vonden we, bovendien staat hij bovenop een flinke kast dus je ziet hem nauwelijksquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij is idd wel een beetje duurIk vind de kleuren uit dat ding en het licht wat ie geeft echt te gek, alleen de lamp zelf is oerlelijk
Ik weet niet eens meer hoe het was met mijn exquote:
gecondoleerd Krnkquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:39 schreef KrnKje het volgende:
Plank; februari hebben we d'r 90ste verjaardag gevied... een erg mooie leeftijd dus...
Anders neemt kaasplankje het wel overquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat ik dan met mijn ex naar bed moet daarvoor.
Houdt hij van de bush-bush dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Anders neemt kaasplankje het wel over
hohoho, eerst zienquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Anders neemt kaasplankje het wel over
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Houdt hij van de bush-bush dan?
Wel ideale hoogte dan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hohoho, eerst zienstraks is het een of andere hobbit
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders doe je shaving seks of zo
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders doe je shaving seks of zo
goedzo!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke, ik heb nu eens van te voren @ schule aangegeven dat ik moeite heb met plannen. Dus nu weet mijn coach dat en ben ik verplicht volgende week vrijdag mijn planning te laten zien
Nou ja, beter dan achteraf dan is er toch niets meer aan te doen
ik neem aan dat name-choice random is?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, veel vrouwen zeuren over kortdradigheid, dus wees blij.
[ afbeelding ]
Je weet dat ik weinig invloed heb op de strips die deze tekenaar maakt, en hoe de personages heten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik neem aan dat name-choice random is?
you knever know. Ik heb 2 hartige taarten in de oven staan. Vanavon heb ik een 'crayfish' party..En daar hoort donker bier, schnaps, rare liedjes en hartige taarten bij. Ben wel heel benieuwd eigenlijk!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat ik weinig invloed heb op de strips die deze tekenaar maakt, en hoe de personages heten?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik neem aan dat name-choice random is?
Ik heb 2 winterjassen. Een bruine, nette. En een rode snowboardjas.quote:
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das geil hoor annienog nooit gedaan?
Je moet ook niet alles geloven wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
Je impliceerde net namelijk even dat je er ervaring mee hebt.
Ik wel. Aan te raden is om een scheerder met vaste hand te zoeken. En wat zelfvertrouwen en zelfbeheersingquote:
Goed genoeg. En met jou? Bevalt het studeren?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leintjee hoe gaat het eigenlijk met jou?
Heb ik niet gedaan hoor!!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen dokter of apotheker. PF, geen dubbele doseringen nemen hoor!!
Geen druppel alcohol gedronkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef Vork het volgende:
Dat zal je lever leuk vinden, een dubbele dosis antibiotica en alcohol. Die heeft het al zwaar genoeg met een enkele dosis of antibiotica.
Het is leuk, maar wennen! Ook dat ik minder vrije (fok) tijd hebquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed genoeg. En met jou? Bevalt het studeren?
Van fruit na maaltijden en veel bonen/erwten/linzen/uien en kool ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij ga je van grote hoeveelheden zuivel ruften.
Ging dus over dat ik antibiotica hadquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb geen idee, maar je leeft nog en daar gaat t om
Ik wou alleen nog even antwoorden op jou, omdat jij de moeite had genomen om antwoord te geven en ik verder niks had laten horen. Vandaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk hehPraat eens met Isa over medisch advies via PM ofzo
idd, je bent altijd meteen de expert danquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb vandaag een voedings anamnese bij m'n oma gedaan, vet cool!
M'n moeder was gister jarig, en iedereen had natuurlijk gehoord dat ik nu iets met voeding doen.
O maar mag ik dit dan eten? En is dit goed? En dit dan?
Wel grappig, maar ik weet nog bijna niks!
Ik werk dit weekend, en mn humeur bestaat voornamelijk uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij ben jij in eenbui
vertel eens, hoe komt dat? Als je wil natuurlijk! Nog leuke dingen mee gemaakt? Ben je dit weekend vrij en wat ga je doen?
Kan ook na je werkquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, niet echt meer sinds mijn sollicitatie. Ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om tijdens het werken ook nog eens daarheen te gaan.
Bij mensen schoonmaken of ergens anders?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik werk dit weekend, en mn humeur bestaat voornamelijk uit![]()
Joy
Een ochtend in de twee weken schoonmaken en verder stage in een verpleeghuisquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij mensen schoonmaken of ergens anders?
Ik was vanochtend zo vrolijk, echt leuk om zo wakker te worden (ipv met een idee van, neee ik moet weer)
Euh... Iets leuks...quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja
vertel jij eens iets leuks
ik praat al teveel
Ja maar ja maar ja maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:40 schreef Vork het volgende:
Ik heb toch helemaal geen tijd voor een dode sc?
Eh, ik leef nog? Ik weet niet wat al die anderen hebben gedaan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja maar ja maar ja maarEn de bijna dode SC'ers dan? Massa suïcide in CUL?
Hey MBquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik leef ook nogna een gezellige familiedag
én het vinden van een 'gratis mee te nemen' mega pan in de gang hier beneden... een gietijzeren pan, voor stofpotjes voor de grotere gezelschappen
dat dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
En ook ik leef en doe niets boeiends.
ik ook niet, kijken naar Dooske, Brard en Geer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:58 schreef Isabeau het volgende:
En ook ik leef en doe niets boeiends.
Aardig van je om mij op te zoekenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:07 schreef Vork het volgende:
Jullie zullen het ook nog even met mij moeten doen. Ik dacht, kom laat ik eens mensen die ik al heel lang niet heb gezien op gaan zoeken in Utrecht, wordt er (uiteraard) aan het spoor gewerkt..
Nee laat dan maar zitten.
Dat was zelfs ook nog een optie, maar helaas feest gaat niet door. Dank de NS maar. Of Prorail.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:26 schreef Anthraxx het volgende:
Aardig van je om mij op te zoeken.
`esy ertky rt niry? Wat werkt er niet?quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat was zelfs ook nog een optie, maar helaas feest gaat niet door. Dank de NS maar. Of Prorail.
Ze zijn juist wel aan het werk. Waardoor de treinrit via Amersfoort verloopt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:36 schreef Anthraxx het volgende:
`esy ertky rt niry? Wat werkt er niet?
Misschien kan je zelf de rondleiding gevenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
net aangemeld bij studieverenigging voor strafrecht en criminologie, de eerst volgende excursie is naar de gevangenenpoortgrappig
ben hierna meteen weer op de bank geploft, en plof zo mijn bed maar 's in....quote:
euh wat is precies zo goedquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat goed MeMo!
trustenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je zelf de rondleiding geven
Ik ga slapen, lange dag gehad
dat je een sociaal leven buiten Fok! aan het creëren bentquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euh wat is precies zo goed
ik begrijp wat je zegt.. is dat goed of angstaanjagendquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou, omdat je wel eens zegt dat je niet zo veel vrienden hebt,
en nu ga je bij een studievereniging, dus leer je mensen kennen.
Dat vond ik eigenlijk wel goed!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA RETTEKETET!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:35 schreef borisz het volgende:
* borisz ziet Steer klapperen, en ik wil wel mee klapperen![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar ik ben dan ook graag alleen.
GMTA, PFquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En vervolgens denk ik, eigenlijk zijn de meisjes die naast me lopen best leukEn gezellig! Dus dan is het aan mij om bijvoorbeeld voor te stellen om samen iets te doen. Of niet.
Wat grappig! Ik dacht dat je mij quotte voor het nageslacht of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
GMTA, PF
Zo denk ik er ook altijd over
Verander hem danquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Vork het volgende:
Hey, zijn we nou eindelijk bijna van het deel met die akelige topictitel af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |