quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Houdt hij van de bush-bush dan?
Wel ideale hoogte dan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hohoho, eerst zienstraks is het een of andere hobbit
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders doe je shaving seks of zo
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders doe je shaving seks of zo
goedzo!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke, ik heb nu eens van te voren @ schule aangegeven dat ik moeite heb met plannen. Dus nu weet mijn coach dat en ben ik verplicht volgende week vrijdag mijn planning te laten zien
Nou ja, beter dan achteraf dan is er toch niets meer aan te doen
ik neem aan dat name-choice random is?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, veel vrouwen zeuren over kortdradigheid, dus wees blij.
[ afbeelding ]
Je weet dat ik weinig invloed heb op de strips die deze tekenaar maakt, en hoe de personages heten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik neem aan dat name-choice random is?
you knever know. Ik heb 2 hartige taarten in de oven staan. Vanavon heb ik een 'crayfish' party..En daar hoort donker bier, schnaps, rare liedjes en hartige taarten bij. Ben wel heel benieuwd eigenlijk!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat ik weinig invloed heb op de strips die deze tekenaar maakt, en hoe de personages heten?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik neem aan dat name-choice random is?
Ik heb 2 winterjassen. Een bruine, nette. En een rode snowboardjas.quote:
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das geil hoor annienog nooit gedaan?
Je moet ook niet alles geloven wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
Je impliceerde net namelijk even dat je er ervaring mee hebt.
Ik wel. Aan te raden is om een scheerder met vaste hand te zoeken. En wat zelfvertrouwen en zelfbeheersingquote:
Goed genoeg. En met jou? Bevalt het studeren?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Leintjee hoe gaat het eigenlijk met jou?
Heb ik niet gedaan hoor!!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen dokter of apotheker. PF, geen dubbele doseringen nemen hoor!!
Geen druppel alcohol gedronkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef Vork het volgende:
Dat zal je lever leuk vinden, een dubbele dosis antibiotica en alcohol. Die heeft het al zwaar genoeg met een enkele dosis of antibiotica.
Het is leuk, maar wennen! Ook dat ik minder vrije (fok) tijd hebquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goed genoeg. En met jou? Bevalt het studeren?
Van fruit na maaltijden en veel bonen/erwten/linzen/uien en kool ookquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij ga je van grote hoeveelheden zuivel ruften.
Ging dus over dat ik antibiotica hadquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb geen idee, maar je leeft nog en daar gaat t om
Ik wou alleen nog even antwoorden op jou, omdat jij de moeite had genomen om antwoord te geven en ik verder niks had laten horen. Vandaar.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk hehPraat eens met Isa over medisch advies via PM ofzo
idd, je bent altijd meteen de expert danquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb vandaag een voedings anamnese bij m'n oma gedaan, vet cool!
M'n moeder was gister jarig, en iedereen had natuurlijk gehoord dat ik nu iets met voeding doen.
O maar mag ik dit dan eten? En is dit goed? En dit dan?
Wel grappig, maar ik weet nog bijna niks!
Ik werk dit weekend, en mn humeur bestaat voornamelijk uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij ben jij in eenbui
vertel eens, hoe komt dat? Als je wil natuurlijk! Nog leuke dingen mee gemaakt? Ben je dit weekend vrij en wat ga je doen?
Kan ook na je werkquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:08 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, niet echt meer sinds mijn sollicitatie. Ik zou ook niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om tijdens het werken ook nog eens daarheen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |