Gecondoleerd Krnk! Hoewel het raar klinkt, hoop ik dat het een opluchting is!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
Oma is vanmorgen om kwart voor 7 overledenStrakjes er naartoe... Ze was meer dan op en 'eindelijk' kon ze het dus vannacht los laten...
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
Oma is vanmorgen om kwart voor 7 overledenStrakjes er naartoe... Ze was meer dan op en 'eindelijk' kon ze het dus vannacht los laten...
Ongelooflijk, gekke japannersquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:58 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.panoramio.com/photo/447864!!
Hoe oud is ze geworden Krnk?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:15 schreef KrnKje het volgende:
Dank jullie wel![]()
Ik heb het er tot nu toe minder moeilijk mee dan de afgelopen week toen het steeds beetje bij beetje slechter ging en ze het erg zwaar had... Maarja, ik wacht vanmiddag af...
Hier is de zon alweer een tijdje onder.quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:41 schreef kaasplankje het volgende:de zon schijnt hier!
en ik ben nu pas wakker
schande
Sterkte van ons allebei!quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
Ik wil alles in Japan! Koffie bij de Starbucks op dat hele drukke kruispunt, thermale baden, wandelen, tempels, kastelen, sumo worstelen, sushi, karaoke, verzin het maar!quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
Over Japan:
Ik weet ni of ik wel een reisgids meeneem, iig goede kaart.
En ik kies denk ik een paar gebieden uit waar ik heenwil, ik hoef ook niet alles te zien en zo lang ga k ook weer niet; 17 dagen. Ik denk dat als ik op een toffe plek aankom dat ik daar ook wel graag ff een dagje blijf hangen mss om lekker te relaxen.![]()
Ik wil graag naar steden maar ook heel graag de bergenin. of naar de kust, vis eten
Mijn ex is een van de 4 product managers van dat ding bij Philips Lighting.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:36 schreef DarkElf het volgende:
En we hebben een livingcolours gekocht voor op de lamp gisteravond dus gister lekker zitten klooien met allerlei lichtjes, met dat hoge plafond (punt is + 5 meter) is dat erg leuk
Gecondoleerd Krnkje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef KrnKje het volgende:
Morguh!
ja daar kan ik niets aan doenquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex is een van de 4 product managers van dat ding bij Philips Lighting.
Als het ff kan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
Dus we moeten stoppen met het kopen van dat spul omdat je ex daar werkt?.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:04 schreef Vork het volgende:
4 productmanagers voor dat ene product? Willen ze er de wereld mee veroveren ofzo?
tuurlijk is de kostprijs weinig, lijkt me logisch. Maar dat gaat voor alles op, wat je eet, waar je op zit, wat je draagt etc..quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als het ff kan.
Maarja, kostprijs van dat ding is 10 EUR. Binnenkort komt er een zwarte en chromen versie uit en die worden nog duurder voor de klant.
Als ik er 20 euro geef, kan je er dan 1 regelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:08 schreef Stereotomy het volgende:
Mwah nee, je hebt marges, en je hebt MARGES.Die living colours heeft MARGES.
![]()
Denk dat ik dan met mijn ex naar bed moet daarvoor.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Als ik er 20 euro geef, kan je er dan 1 regelen?
Hij is idd wel een beetje duurquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:13 schreef DarkElf het volgende:
lekker boeiend allemaaljij weet toevallig iets van dat ding, iemand anders weet weer meer van iets anders.. bottom line: voor alles betalen we teveel.
Doe het voor mijquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat ik dan met mijn ex naar bed moet daarvoor.
En eigenlijk vind ik dat al een tijdje geen opwindende gedachte meer eigenlijk.
we hebben de doorzichtige en die is niet zo lelijk vonden we, bovendien staat hij bovenop een flinke kast dus je ziet hem nauwelijksquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij is idd wel een beetje duurIk vind de kleuren uit dat ding en het licht wat ie geeft echt te gek, alleen de lamp zelf is oerlelijk
Ik weet niet eens meer hoe het was met mijn exquote:
gecondoleerd Krnkquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:39 schreef KrnKje het volgende:
Plank; februari hebben we d'r 90ste verjaardag gevied... een erg mooie leeftijd dus...
Anders neemt kaasplankje het wel overquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat ik dan met mijn ex naar bed moet daarvoor.
Houdt hij van de bush-bush dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Anders neemt kaasplankje het wel over
hohoho, eerst zienquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Anders neemt kaasplankje het wel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |