quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef Vork het volgende:
Ze waren me vergeten te bellen. Dus ik had zelf maar gebeld en ik heb (zoals verwacht) m'n stageplaats. Kan gelijk volgende week beginnen.
Helemaal als ze het nu na een uurtje ook gezellig samen hebben opgedweild!quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Water gevecht in de keuken net. Tussen paps en mamsDat moet true love zijn
Geweldig tof nieuwsquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef Vork het volgende:
Ze waren me vergeten te bellen. Dus ik had zelf maar gebeld en ik heb (zoals verwacht) m'n stageplaats. Kan gelijk volgende week beginnen.
Wat heerlijk puberaalquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Water gevecht in de keuken net. Tussen paps en mamsDat moet true love zijn
Dat klinkt als behoorlijk ernstig...quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:15 schreef Anthraxx het volgende:
Bij ons werd er vanmorgen de hele ochtend als piraat gepraat.
Niet eens Running Wild?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:48 schreef MuadDib het volgende:
Een passend cd-tje erbij
Rogue's Gallery
mmm hopen dat het snel over is.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef Isabeau het volgende:
VorkSupers!
En Annie: lachen man, mijn collega's zijn daar veel te saai voor![]()
Auw in rechterhand, half uurtje warcraft en ik heb krampEn ik ben nog ziekjes ook, misselijk en buikpijn. Vrees dat het iets is wat ik bij Milena heb gegeten, die had joegoslavische (??) hapjes oid. Nou ja, het was wel lekker, alleen was ik heel snel niet lekker
quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
epic success Octo
Gisteren sprak ik overigens een meisje die aangaf dat WoW de reden was dat ze brak met haar ex. Die zat elke nacht te WoW'en tot in de late uurtjes, terwijl zij alleen in een koud bed lag.'t is wa.
En ik heb net het hotel geboekt! Easyhotel Earl's Court, knaloranje kamer zonder ramen van 6 vierkante meter.Wel met eigen douche en toilet.
Wil je poolen op yahoo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:01 schreef MissHobje het volgende:
Rustig op werkverveling slaat toe
Knoopje extra open en die nerds zijn al stilquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lol dan gaat de technische dienst flippen
Hihiquote:Op zaterdag 20 september 2008 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Knoopje extra open en die nerds zijn al stil
quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:45 schreef Vork het volgende:
[..]
Want? Je bent weer aan de schijterij?
quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
Kaasplankje, gaan we nog meeten in Japan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |