lekker poepen is tofquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar MoBlo, schijten is een van je favoriete gespreksonderwerpen toch?
Vooral als de lucht ook lang blijft hangenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
lekker poepen is tof
watervallen van poep wat minder
yep, theepot, leuke theeglazen, wat servies, kookboeken.. in de laatjes servetten en tafellopers en kaarsen enzo en beneden achter de deurtjes servies/voorraad/grote dingenquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, wat wil je er allemaal inzetten, Elf? Kookboeken, servies, dat soort dingen, toch?
oh wacht ik haal de maanden door elkaar, 1 nov jaquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
1, toch? 4 oktober was het, oorspronkelijk.
Eigenlijk niet, mar het is zo leuk hier!quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:50 schreef octopussy het volgende:Nynke je bent echt een feestbeest he?
Ik ga even een lekker broodje tonijnsalade eten
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, mar het is zo leuk hier!
lekker dat het zo bevaltquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:55 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, mar het is zo leuk hier!
getsquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Terecht dat je ervan geniet
Fuck, de kine heeft mijn kniebanden gisteren nogal hardhandig gemasseerd, het voelt nu helemaal beurs
nevermind..quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:01 schreef AKnynke het volgende:
Wanneer ga je naar Rome CF??
Als ik jou was zou ik een tripje Stockholm boeken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
we vliegen om half 7, Nynke. En in afwcahting daarvan ben ik maar vast bezig het volgende tripje te plannen: Madrid
Oh, maar dat gaat zeker ook gebeuren! hopelijk komend voorjaar, ofzo.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik een tripje Stockholm boeken!
Alvast veel plezier in Romequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
we vliegen om half 7, Nynke. En in afwcahting daarvan ben ik maar vast bezig het volgende tripje te plannen: Madrid
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:24 schreef octopussy het volgende:
[..]
Alvast veel plezier in Rome![]()
Rome![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga eens even een paar pannekoeken bakken
Omdat ik verder niet echt eten in huis had en een zere knie heb en omdat ik pannekoeken lekker vindquote:
Nee ik zit in de nachtdienst cyclus hihi..quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:27 schreef ColdFeet het volgende:
Hobs, heb je gezopen gister, of ben je gewoon ziek? Beterschap
Elf, ik ben laaiend benieuwd naar de kast! Maak je een foto?
En tot slot: bloes en golf! Jullie hebben de vlucht overleefd, gelukkig maarGa meteen even naar de blog. Mooi weer daar?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef Vork het volgende:
Ze waren me vergeten te bellen. Dus ik had zelf maar gebeld en ik heb (zoals verwacht) m'n stageplaats. Kan gelijk volgende week beginnen.
Amsterdam.quote:
ik bedoelde eignlijk meer het bedrijf. Maar Amsterdam is tof!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Amsterdam.![]()
Nu alleen nog de zaken met school zien te regelen. Maar ik ga er van uit dat dat geen problemen op moet leveren.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:14 schreef AKnynke het volgende:
ik bedoelde eignlijk meer het bedrijf. Maar Amsterdam is tof!
Cool, klinkt goed!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Fair Food. En dan iets met de ontwikkeling van actiecampagnes voor meer gebruik van faire levensmiddelen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:13 schreef Vork het volgende:
Amsterdam.![]()
Nu alleen nog de zaken met school zien te regelen. Maar ik ga er van uit dat dat geen problemen op moet leveren.
Het is toch al een smeerboel hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:18 schreef Vork het volgende:
Pas maar op, ik kom op regelmatige basis je stad vervuilen
Da's wel gaaf.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Fair Food. En dan iets met de ontwikkeling van actiecampagnes voor meer gebruik van faire levensmiddelen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef Vork het volgende:
Ze waren me vergeten te bellen. Dus ik had zelf maar gebeld en ik heb (zoals verwacht) m'n stageplaats. Kan gelijk volgende week beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |