quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
@MD: hij heeft zijn chemo afgerond. Beenmergtransplantatie ook gehad. 't zag er allemaal niet lekker uit. Die foto's laten dat wel zien...
http://www.camelproductions.com/news.html
't is ook nog ff afwachten of ie ooit nog normaal gitaar kan spelen, aangezien een bijeffect is dat de gewrichten in zijn vingers pijn zijn gaan doen.
Ik heb ze 1 keer gezien, tijdens de Dust and Dreams tour.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ben wel blij dat ik 2x ben geweest, in Utrecht én Tilburg, op de Farewell-tour.... kon inderdaad wel zijn laatste zijn.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:49 schreef AKnynke het volgende:
Ook hier nog even spammen:
Zweden:![]()
[ afbeelding ]
Toen was ik 11 ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:49 schreef MuadDib het volgende:
Ik heb ze 1 keer gezien, tijdens de Dust and Dreams tour.
Toen ik 11 ofzo was mocht ik van m'n zus niet mee naar The Police...quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:54 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Toen ik 11 ofzo was mocht ik van m'n zus niet mee naar The Police...
Ik wacht nu op een flauw inkoppertje van K. Plankje
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:10 schreef kaasplankje het volgende:
Zó flauw ben ik nou ook weer niet hoor
ook hier bedtijd! Ik heb een toffe stage gevonden voor de zomer. In New York.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Is het alweer bedtijdIk mis de oude nachtploeg
Ik heb een baan, jeweetsquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, als jij werkt slaap ik, dus het zal wel op hetzelfde neerkomenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een baan, jeweetsIk ga naar bed. En Nynke, leuk! Waar, de VN?
Nee. Bij de World Federalist Movement, een NGO. Werken aan een project dat civil society probeert te betrekken bij de responsiblity to protect.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een baan, jeweetsIk ga naar bed. En Nynke, leuk! Waar, de VN?
Wel balenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Vork het volgende:
Oh en PF, je had gelijk, na 3 kwartier werd ik misselijk en begon ik m'n avondeten een beetje op te boeren. Dus ben ik maar gestopt, voordat het zo'n zooitje wordt.
Wat best jammer was, want het ging best lekker.
Dat zou voor een maand of 3-4 zijn. Wat ook perfect zou zijn, want ik mag ipv 1 blok stage lopen en er credits voor krijgen. Dan kan ik er een maand zomervakantie bij aanplakken, en klaar ben ik!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Nynke, dat klinkt allemaal reuze spannend! En het sluit uitstekend aan bij je opleiding, staat er ook bij voor hoe lang het is en van wanneer tot wanneer?
Vanaf donderdag 4 nachtdienstenquote:Op dinsdag 16 september 2008 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als jij werkt slaap ik, dus het zal wel op hetzelfde neerkomen
Alleen is het hier zo saai 's nachts.
(hetgeen uitstekend is, want dan werk ik tenminste een beetje door)
Jij bent echt zo'n wereldvrouw hequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ook hier bedtijd! Ik heb een toffe stage gevonden voor de zomer. In New York.Binnenkort maar eens een sollicitatiebrief schrijven.
ja die waarin de ramen opgaan inde grijze vlakkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
Is het trouwens dat complex aan de Heidelberglaan, MeMo?
Ik vind de kleuren van de tegeltjes leuk
Binnenkort ga ik weer nachtploegen. Eerst nu een laatste Nederlandse nacht doorbrengen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:16 schreef Isabeau het volgende:
Probeer in je sollicitatiebrief dan wel wat minder fouten te maken.quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:30 schreef AKnynke het volgende:
Ik denk dat ik opzcih best een kans zou maken. Alleen de financieen zijn een beetje problematisch. Maar goed, eerst maar eens solliciteren. Tis pas voor de zomer, dus nog wel even de tijd. Zou wel heeeeeel erg gaaf zijn!
We vliegen om 14:00 uur, dus zijn rond 11 uur straks hier weg uit Bloemendaal.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:13 schreef MissHobje het volgende:
Woei golfer
Hoe laat straks enzo ???
Spannend
Ow en heel veel plezier jullie 2
quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wel balen
maar told ya so
Bij spinning vraag je veel van je lichaamquote:
Dat klopt. eerste half uur ging overigens prima. Maarja dat is helaas geen garantie voor het tweede half uur. Volgende keer zal dat niet meer gebeuren, dan ligt als het goed is m'n hele planning overhoop.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Bij spinning vraag je veel van je lichaamVandaar.
Ik heb net 14 uur geslapen
Nu snel douchen/tas inpakken voor vandaag & morgen
Doeg
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:55 schreef Bluezz het volgende:
Tnxx Isawe hebben alle voorzorgsmaatregelen genomen, de vliegtuigsokken aangetrokken, we zijn er klaar voor
Nog even een paar bakken koffie en dan naar de tussenstop rijden die ons naar SH brengt.
Hangt van de antibiotica af. Kijk ff op de bijsluiterquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is dat nog steeds zo, geen alcohol en zonnebank bij antibiotica
Werd mij eerst verteld toen ik *ooit* longonsteking had,
of misschien krijg je dan wel wat anders dan antibiotica
Welke heb je? Je kan ook online zoeken, op www.fk.cvz.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
zwaai zwaaiquote:
Bwah, ik heb idd ook wel eens gehoord dat antibiotica maar voor de helft werkt als je alcohol gaat drinken. Maar dan moet je gewoon 2x zoveel antibiotica nemen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Jij bent duidelijk geen dokter of apotheker. PF, geen dubbele doseringen nemen hoor!!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:09 schreef kaasplankje het volgende:
zwaai zwaai![]()
Bwah, ik heb idd ook wel eens gehoord dat antibiotica maar voor de helft werkt als je alcohol gaat drinken. Maar dan moet je gewoon 2x zoveel antibiotica nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |