quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Houdt hij van de bush-bush dan?
Wel ideale hoogte dan.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hohoho, eerst zienstraks is het een of andere hobbit
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders doe je shaving seks of zo
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Anders doe je shaving seks of zo
goedzo!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nynke, ik heb nu eens van te voren @ schule aangegeven dat ik moeite heb met plannen. Dus nu weet mijn coach dat en ben ik verplicht volgende week vrijdag mijn planning te laten zien
Nou ja, beter dan achteraf dan is er toch niets meer aan te doen
ik neem aan dat name-choice random is?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:21 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, veel vrouwen zeuren over kortdradigheid, dus wees blij.
[ afbeelding ]
Je weet dat ik weinig invloed heb op de strips die deze tekenaar maakt, en hoe de personages heten?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik neem aan dat name-choice random is?
you knever know. Ik heb 2 hartige taarten in de oven staan. Vanavon heb ik een 'crayfish' party..En daar hoort donker bier, schnaps, rare liedjes en hartige taarten bij. Ben wel heel benieuwd eigenlijk!quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet dat ik weinig invloed heb op de strips die deze tekenaar maakt, en hoe de personages heten?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik neem aan dat name-choice random is?
Ik heb 2 winterjassen. Een bruine, nette. En een rode snowboardjas.quote:
Nee niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Das geil hoor annienog nooit gedaan?
Je moet ook niet alles geloven wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:36 schreef Anthraxx het volgende:
Je impliceerde net namelijk even dat je er ervaring mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |