Woei, vertel meerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef AKnynke het volgende:
trusten DE!
Ik ben met m'n moeder aan het skypen, net thuis uit de kroeg. Gezellig, net als vroeger.
Denk trouwens dat ik wellicht niet te lang meer vrijgezel ben.
Ik heb werkelijkwaar geen idee wat er aan het gebeuren is, maar volgens mij is het wederzijds. Nu nog eens alleen zijn, dat zou de boel heel wat makkelijker maken.quote:
we shall see. Ik vind het spelletje leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk voor je, iig ;*
\Haha lachen, goed aangekomen dus ??quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:36 schreef Bluezz het volgende:
G'day mates![]()
lees de blog maar voor updates, maar we wilden gewoon ff zwaaien hier.
Zijn we toch nog nachtploeg, terwijl het hier half 12 in de ochtend is.
Cheers
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
we shall see. Ik vind het spelletje leuk!Dat klinkt trouwens heel gemeen, maar zo is het niet! Meer het om elkaar heen draaien, stiekem wat langer aanraken, handje vasthouden onder tafel zodat niemand het merkt..Heerlijk!
Je tofu was niet lekker, begrijp ik?
Dan ga ik je aflossen, want ik heb lekkah geslapenquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:35 schreef MissHobje het volgende:
Zo en nu ga ik naar huis, slapen
Ben echt uber moe:P
De Duutser?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:21 schreef AKnynke het volgende:
Denk trouwens dat ik wellicht niet te lang meer vrijgezel ben.
Grom gromquote:Op vrijdag 19 september 2008 07:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ga ik je aflossen, want ik heb lekkah geslapen![]()
Leuk om te lezenquote:Op vrijdag 19 september 2008 03:36 schreef Bluezz het volgende:
G'day mates![]()
lees de blog maar voor updates, maar we wilden gewoon ff zwaaien hier.
Zijn we toch nog nachtploeg, terwijl het hier half 12 in de ochtend is.
Cheers
Dan ben ik (Vork) zeker nu te laat?quote:Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef ColdFeet het volgende:
Raar he? Want ik had echt een heerlijke, pittige marinade gebruikt. En de tofu eerst urenlang onder druk gezet om het water eruit te krijgen.
Ik geef het op. Tenzij Vork nu met een perfect recept komt
Nee maar.quote:
Ja maar ik dacht dus dat ik een foolproof recept had: tofu eerst onder druk laten uitlekken; marinade die echt heel smakelijk was; korstje van ei, rijstbloem en kokos; lekker frituren.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee maar.
En voor tofu heb ik toch geen recept. Ik doe meestal maar gewoon wat. Soms werkt het, soms niet.
true, maar een knapperig korstje maakt veel goedquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:02 schreef KrnKje het volgende:
Gefrituurde tofu blijft toch gewoon tofu? Van structuur verandert het niet toch?
Kheb ooit tofu een halve dag laten marineren, toen was t best smakelijk in de pastasaus...
Ja maar MoBlo, schijten is een van je favoriete gespreksonderwerpen toch?quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
de laatste keer dat ik tofu at ben ik flink aan de schijterij geweest
dat was de tofu die Vork mee had genomen overigens
lekker poepen is tofquote:Op vrijdag 19 september 2008 11:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar MoBlo, schijten is een van je favoriete gespreksonderwerpen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |