abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:22:55 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_61790584
Confidence through competence
pi_61790589
steer
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:24:24 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_61790604
Zeg. Degene die het topic sluit plaatst een nieuwe.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:24:26 #4
55709 Stereotomy
pi_61790605
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wat grappig! Ik dacht dat je mij quotte voor het nageslacht of zo.

Meisje uit m'n klas: Je doet me denken aan m'n zusje. Die maakt zich ook niet zo snel druk en om wat anderen van haar vinden.

Toen dacht ik echt. O kom ik zo over, en ging ik er over nadenken

En dat iedereen schrikt als ze horen dat ik eenentwintig ben. En niet 19. Of dat zeventienjarige meisjes zeggen "O ik dacht dat je van mijn leeftijd was"

Dan ben ik ook altijd benieuwd hoe dat komt, jonge uitstraling, jong gezicht, lichaam? Jonge stem, jong gedrag? En dan denk ik altijd van, interpreteren anderen het dan verkeerd, of "gedraag" ik mij niet naar mijn leeftijd? Niet dat ik er iets mee zou doen, maar het is wel grappig om je te verplaatsen in een ander, hoe je over komt, hoe anderen je zien.

Vaak sta ik er niet bij stil dat anderen de wereld heel anders zien dan ik. En dan is het wel leuk om dat te bedenken tot op een zekere hoogte.
Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.

Ik reageer ook jonger dan ik ben. Deels is dat omdat ik gek ben en deels natuurlijk omdat ik nog in het studentenleven zit, en geen huisje boompje beestje heb.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:24:48 #5
55709 Stereotomy
pi_61790617
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
Zeg. Degene die het topic sluit plaatst een nieuwe.
Mijn TT is leuker.
pi_61790621
Wortels
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:25:28 #7
55709 Stereotomy
pi_61790633
En bovendien trek ik daarmee nieuwe mensen aan.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:25:29 #8
13783 Anthraxx
pi_61790634
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mijn TT is leuker.
We hadden beide hetzelfde idee.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:25:59 #9
13783 Anthraxx
pi_61790649
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
En bovendien trek ik daarmee nieuwe mensen aan.
Wacht maar tot SaraRaats hier komt posten met haar wortel foto. Dan eet jij echt de rest van je leven geen wortel meer.

Of sla je het beffen over.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:26:45 #10
55709 Stereotomy
pi_61790669
Die heeft goddank al tijden niet meer gepost hier.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2008 @ 23:27:00 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61790676
Wortels zijn lekker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:27:30 #12
55709 Stereotomy
pi_61790686
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef borisz het volgende:
Wortels zijn lekker
Overwinningen ook
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:27:51 #13
13783 Anthraxx
pi_61790694
Heeft ze al haar Bicky Burger fetish gepost? .

zaterdag 20 september 2008 @ 23:28:58 #14
55709 Stereotomy
pi_61790714
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft ze al haar Bicky Burger fetish gepost? .

[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel lekker
pi_61790726
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, met name aan het begin reageerde je inderdaad een paar jaartjes jonger dan je bent. Maar dat komt voor een gedeelte omdat je in de sleur van de middelbare school zat.

Ik reageer ook jonger dan ik ben. Deels is dat omdat ik gek ben en deels natuurlijk omdat ik nog in het studentenleven zit, en geen huisje boompje beestje heb.
Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.
Het wordt weer winter. Bij zomer voel ik zo iets als een pan vol soep, met allerlei kleurrijke herkenbare groenten, en vol, en druk en veel en zout en smaakvol!
En bij winter zie ik dan diezelfde pan voor me maar dan met koud, zout water en onderin een klein stukje gember. Ik haat gember. Het wordt weer winter.

Anywaysss.. Ik ga deze winter leuk zijn voor mezelf in plaats van het nare vervelender maken en dan in dat gevoel blijven.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 september 2008 @ 23:29:33 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61790727
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Overwinningen ook
Morgen 12.30 drie punten halen in 010
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:30:36 #17
55709 Stereotomy
pi_61790748
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Toen was ik een beetje raar, in de war, en reageerde ik heel...... in de war.
Het wordt weer winter. Bij zomer voel ik zo iets als een pan vol soep, met allerlei kleurrijke herkenbare groenten, en vol, en druk en veel en zout en smaakvol!
En bij winter zie ik dan diezelfde pan voor me maar dan met koud, zout water en onderin een klein stukje gember. Ik haat gember. Het wordt weer winter.

Anywaysss.. Ik ga deze winter leuk zijn voor mezelf in plaats van het nare vervelender maken en dan in dat gevoel blijven.
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.

Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen.... Open haard, rode wijn, kaasplankje een plank met kaas erop , gezelligheid, maar voornamelijk vrouwen met korte rokjes en mooie panty's en hoge hakken eronder. totdat de blaasontsteking toeslaat
pi_61790899
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.

Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen....
Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebben "
en m'n gezicht (kan nu al niet tegen de verwarming) is dan zo droog, en dan doe ik er bewust niks tegen want dat vervelende brandende gevoel is best vertrouwd om in te blijven hangen. En aan de andere kant ga ik liever niet naar buiten als dat niet nodig is, zodat ik heel naar bleek word en heel suffig van het binnen zitten. Sinterklaas, kerst & oud en nieuw vier ik dan het liefst achter de computer. Wat ik ook doe.
Mijn slaapkamer is dan ook verschrikkelijk, al m'n kleren op de grond, al m'n boeken op stoelen en op de grond. Echt niet leuk

Maar dat is eigenlijk heel stompzinnig
Ik zit daarom nu ook in een bijna nette maar wel gezellige kamer, met kaarsjes En ga morgen in 't bubbelbad met kaarsjes en een wijntje want het mag weer en lekker & gezond eten en zo! En naar buiten! Misschien nog langs de kapper, en gewoon weer een keer met vrienden afspreken

Of zo. Dit was het wel weer voor vandaag, ik moet eens ophouden zoveel te typen Oh, en luisteren zonder dingen in te vullen. Dat is echt moeilijk!
pi_61790921
O ja en openhaard Ik heb hem gister weer aangemaakt
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:41:14 #20
55709 Stereotomy
pi_61790968
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik heb het heel snel koud. En als ik het koud heb ga ik eten eten eten. Warme thee helpt wel. In de winter draag ik een dunne jas en open schoenen. Zodat ik het koud heb en "het koud kan hebben "
Die onhebbelijke eigenschap heeft mijn ex ook. Domme tut.
quote:
en m'n gezicht (kan nu al niet tegen de verwarming) is dan zo droog, en dan doe ik er bewust niks tegen want dat vervelende brandende gevoel is best vertrouwd om in te blijven hangen.

Winter, Zomer, Herfst, Lente.... mijn hoofd is altijd een glimmende kerstbal. Voordeel is dat ik een zeer jonge huid heb.

De winter heb je helemaal zelf in de hand
pi_61791035
Ja. En dit keer ga ik niet dagen achter elkaar zoveel drinken om niks meer te voelen en in een andere realiteit te raken Ik heb nog heel wat recht te maken/te praten van vorige winter. (Die ik beter ook niet kan delen, wat ik dus ook gedaan heb en doe) En arme lever.

Ik ga onder de zonnebank deze winter Ik heb nu al een lijkbleek vlekkerig hoofd
pi_61791071
Over huiden: Ik heb dus een gevoelige huid met exzeem. Ik krijg vaak complimentjes dat ik een mooie huid heb, ook al is deze dus wit en dat exzeem zie je niet echt met een dikke laag crème maar voel ik alleen. En bijna nooit pukkels.

Volgens jouw theorie word mijn huid dus snel oud ?
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:50:03 #24
55709 Stereotomy
pi_61791124
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Over huiden: Ik heb dus een gevoelige huid met exzeem. Ik krijg vaak complimentjes dat ik een mooie huid heb, ook al is deze dus wit en dat exzeem zie je niet echt met een dikke laag crème maar voel ik alleen. En bijna nooit pukkels.

Volgens jouw theorie word mijn huid dus snel oud ?
Droge huiden zien er vaak ouder uit met de leeftijd. Talg helpt je huid jong en soepel te houden. Maargoed, ik ben de laatste maanden echt eens goed kritisch naar mijn uiterlijk aan het kijken geweest (op de een of andere manier stop je daarmee in een lange relatie ) en denk dat mijn glimmende hoofdhuid toch een van de main afknappers is. Op een boel andere dingen na. Maar daar valt dus wel actief iets tegen te beginnen.

Zo ook tegen eczeem.
pi_61791192
Ik betrap mijzelf er nu al op dat ik minder mijn best doe en mij minder druk maak. Totdat ik vandaag kritisch naar
- de huid
- de haren
- de voeten ging kijken

Nagels staan nu dus in de verf, haar komt morgen, huid gaat nu in de crème of evt. onder de gezichtsbruiner als ik het aandurf. En gezonddd eten Ik kan geen vadsige wit met rode vlekkerige huid diëtiste worden!

En sporten Sporten zorgt dat je mooi blijft en je je goed blijft voelen
pi_61791227
wat hebben jullie geslikt/gedronken zeg?

Ik houd van de zomer heb veel zon nodig voor een goed gemoed endezo
Maar nu zie ik wel uit naar de winter omdat er allemaal mooie dingen in het vooruitzicht staan
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:56:11 #27
55709 Stereotomy
pi_61791231
Zo is dat PF! Morgen ga ik weer zwemmen.

Weet je trouwens wat je ook mooier maakt? Huiswerk maken. Ik voel me altijd zo goed als ik moeilijke sommen heb opgelost die ik voor die week moet doen, tentamens heb gehaald, etc. Euforisch, en dat zíen mensen.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:56:36 #28
55709 Stereotomy
pi_61791239
Oh en voor een mooie huid moet je bij Octo zijn. Die heeft zo'n perfecte huid dat ik helemaal jaloers ben.
pi_61791245
De oplettende lezer heeft opgemerkt dat ik deze week niet drink.
pi_61791263
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en voor een mooie huid moet je bij Octo zijn. Die heeft zo'n perfecte huid dat ik helemaal jaloers ben.
Mijn vriendje en ex zijn ook jaloers op mijn huid. Maar bij mij is het niet wat het lijkt. Bij octo misschien ook wel niet. Of wel. Dan ben ik ook jaloers.
pi_61791272
quote:
Pff

ik heb geen perfecte huid

ik heb een redelijk goed onderhoudbare huid dankzij Roaccutane, een paar jaar geleden zat ik nog onder de puistjes en de vette smurrie.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:59:07 #32
55709 Stereotomy
pi_61791278
Reality is overrated. Perception is the word.
pi_61791305
stereo, men knapt niet af op een vette huid. Wel op een puistenkop, maar dat heb jij niet.
  zondag 21 september 2008 @ 00:03:32 #34
55709 Stereotomy
pi_61791349
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:00 schreef octopussy het volgende:
stereo, men knapt niet af op een vette huid. Wel op een puistenkop, maar dat heb jij niet.
Geloof me, kerstballenkop doet het niet goed als je iemand wil zoenen. Of eskimoën. Met name als de ander haar voorhoofd dan net zo glimmerd wordt als die van jou. Maar inderdaad, 't is minder erg dan een puistenkop.
pi_61791360
quote:
Zo is dat PF! Morgen ga ik weer zwemmen.

Weet je trouwens wat je ook mooier maakt? Huiswerk maken. Ik voel me altijd zo goed als ik moeilijke sommen heb opgelost die ik voor die week moet doen, tentamens heb gehaald, etc. Euforisch, en dat zíen mensen.
Ja, klopt. Op de een of andere manier vond ik het fijn dat iedereen teleurgesteld in mij was. En boos. En onverschillig. Gister heb ik een normale dochter gespeeld, nou niet gespeeld ik was het gewoon. Heel veel geholpen op m'n mama's verjaardag ipv hysterisch schreeuwen dat iedereen moet stoppen met zeuren en dat het zo vreselijk is

En dan voelt het heel fijn als m'n ouders dan zeggen dat ze het zo fijn vonden dat ik zo geholpen heb, terwijl het helemaal geen moeite was. En toen ze dat zeiden dacht ik echt, waarom deed ik zo mijn best om te vervreemden van m'n ouders en te zorgen dat ze mij ook niet meer zo leuk en geweldig vinden.

Ik dacht echt aan drie jaar geleden dat ze bijvoorbeeld zo trots waren dat ik m'n diploma had gehaald, dat ik echt een walgelijk dure fiets heb gekregen. Die ik deze zomer heb laten stelen En dan heb ik drie jaar geen flikker uitgevoerd, niet leuk gedaan, niet gezellig gedaan. Gefaald. Gewoon kut. En waarom? Geen idee. Bah.

Nu ik iets doe waarvoor ik mij niet schaam (ja ik schaamde me. stom) is het ook weer fijn om met mensen te praten zonder ontwijkend te hoeven doen. En het is fijn dat vrienden van mijn ouders die heel dicht bij me staan het dan ook heel leuk voor mij vinden en zeggen dat het zo goed bij me past.

*opeens heel blij is*
pi_61791405
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Geloof me, kerstballenkop doet het niet goed als je iemand wil zoenen. Of eskimoën. Met name als de ander haar voorhoofd dan net zo glimmerd wordt als die van jou. Maar inderdaad, 't is minder erg dan een puistenkop.
Nou ja, als je ook nog inhammen hebt is het plaatje helemaal compleet
Biologisch gezien is een huid ook heel belangrijk voor de aantrekkelijkheid heb ik mij laten vertellen. Gezonde jonge huid = gezond persoon. Hadden neanderthalers puisten
  zondag 21 september 2008 @ 00:11:44 #37
55709 Stereotomy
pi_61791474
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ja, klopt. Op de een of andere manier vond ik het fijn dat iedereen teleurgesteld in mij was. En boos. En onverschillig. Gister heb ik een normale dochter gespeeld, nou niet gespeeld ik was het gewoon. Heel veel geholpen op m'n mama's verjaardag ipv hysterisch schreeuwen dat iedereen moet stoppen met zeuren en dat het zo vreselijk is

En dan voelt het heel fijn als m'n ouders dan zeggen dat ze het zo fijn vonden dat ik zo geholpen heb, terwijl het helemaal geen moeite was. En toen ze dat zeiden dacht ik echt, waarom deed ik zo mijn best om te vervreemden van m'n ouders en te zorgen dat ze mij ook niet meer zo leuk en geweldig vinden.

Ik dacht echt aan drie jaar geleden dat ze bijvoorbeeld zo trots waren dat ik m'n diploma had gehaald, dat ik echt een walgelijk dure fiets heb gekregen. Die ik deze zomer heb laten stelen En dan heb ik drie jaar geen flikker uitgevoerd, niet leuk gedaan, niet gezellig gedaan. Gefaald. Gewoon kut. En waarom? Geen idee. Bah.

Nu ik iets doe waarvoor ik mij niet schaam (ja ik schaamde me. stom) is het ook weer fijn om met mensen te praten zonder ontwijkend te hoeven doen. En het is fijn dat vrienden van mijn ouders die heel dicht bij me staan het dan ook heel leuk voor mij vinden en zeggen dat het zo goed bij me past.

*opeens heel blij is*
Ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten totdat ik mensen weer aan kan kijken en kan zeggen dat ik aan het afstuderen ben. Of nog beter, dat ik afgestudeerd ben. Het bijt wel aan me, maar apathie is inderdaad het slechtste middel daartegen.
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Nou ja, als je ook nog inhammen hebt is het plaatje helemaal compleet
Nee, ik heb een mooie, gezonde, pikzwarte haardos.
pi_61791506
Wat een serieusheid hier!

Ja. Apathie. Als je het woordenboek opendoet staat bij apathie mijn foto.

Aan de andere kant ook wel naar, dat wij ons beide zoveel aantrekken van wat anderen vinden.
  zondag 21 september 2008 @ 00:16:26 #39
55709 Stereotomy
pi_61791547
Ja maar da's maar op een zekere hoogte. Bovendien is het échte probleem dat wat mensen vinden, wij óók vinden, júist datgene waar we misschien een beetje teleurgesteld in onszelf zijn. Ook zonder die mensen. Maar die wrijven het dan al dan niet onbewust even in.

Dat iemand vind dat ik niet lekker ruik terwijl ik vandaag de fantastische Bulgari Black op heb kan van mij de middelvinger krijgen, echt.
pi_61791578
Het is dus vooral jezelf recht aan kunnen kijken in de spiegel. En dan is dat makkelijk om die taak af te schuiven op "de andere mensen".
  zondag 21 september 2008 @ 00:21:00 #41
55709 Stereotomy
pi_61791618
Tja, eigenwaarde ja.

Maargoed. Misschien moet ik nu maar naar bed zodat ik morgen vroeg op kan staan en aan mijn eigenwaarde kan werken.

pi_61791640
woah, ze klinkt net als regina!
alleen kut kwaliteit of mn boxen zijn stuk

pi_61791730
Ik heb ook zo vreselijk aan mezelf getwijfeld toen het afstuderen niet lukte Een relatief makkelijke studie ook nog.

Maar ik had dus echt binnen een maand 2 aanbiedingen voor banen (ook bij 2 gesolliciteerd). Ik had echt zoiets van: WTF? blijkbaar kom ik leuk over en geef ik het vertrouwen dat ik ook wat in mijn mars heb. Dat is echt zooooo cool
pi_61791746
Hoe gaat het met het zoeken van een stulpje PF?
pi_61791883
Nog niets gevonden, via via gaat moeizaam, op kamernet is mijn verhaaltje volgens mij niet zo leuk.
pi_61791941
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nog niets gevonden, via via gaat moeizaam, op kamernet is mijn verhaaltje volgens mij niet zo leuk.
Laat eens lezen?
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
pi_61791956
Hai, DE met een gelukkig hele goeie huid, just luck , en verder een beschonken hoofd meldt zich eventjes

Sushi en sashimi was heerlijk, de wijn erbij ook. Visite was erg leuk, as always, en de wijn daarbij óók dus ik zal goed slapen vannacht...

Wilde nog ff en weltrusten wensen!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61791962
Ik weet nooit zo goed wat ik moet reageren dus ik zeg altijd maar iets van
hoi dat klinkt leuk. dus.
pi_61791995
quote:
Op zondag 21 september 2008 00:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weet nooit zo goed wat ik moet reageren dus ik zeg altijd maar iets van
hoi dat klinkt leuk. dus.
Het hielp bij mij erg om te zeggen dat de kamer aan specifieke eigenschappen voldoet. Als de kamer in het centrum ligt zeg je bijvoorbeeld dat je het belangrijk vindt om een kamer in het centrum te hebben enzo. Op die manier kreeg ik veel meer uitnodigingen om te worden afgewezen op hospiteeravonden.

Nu is september natuurlijk ook niet de beste maand om een kamer te zoeken, maar goed.

all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')