Oh, that's mequote:Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
PF, ik hou van brunettes met een hoog voorhoofd.![]()
Kusje?
quote:Op zondag 21 september 2008 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
PF, ik hou van brunettes met een hoog voorhoofd.![]()
Kusje?
zo. klaar met bijlezen. en een kater. en alweer wakker. nog maar even slapen, maar ik kan niet meer slapen.quote:Op zondag 21 september 2008 01:26 schreef AKnynke het volgende:
niet zo veel lullen hier zeg!
Ik was om 9 uur vanavon zooooo dronken. Daarna allene maar water gedronken, en nu is het al veel beter. Nu even bijlezen.......
wil je mij ook wat brengen?? Heb reuze honger, maar m'n werel draait een beetje.quote:Op zondag 21 september 2008 09:03 schreef Vork het volgende:
Ja ik ben maar thuis gebleven gisteren. Beetje slapen en zo.
Tijd voor ontbijt!
Dat wil ik best doen, maar ik vrees dat ik dat niet mee ga redden deze ochtend, op de fiets.quote:Op zondag 21 september 2008 09:03 schreef AKnynke het volgende:
wil je mij ook wat brengen?? Heb reuze honger, maar m'n werel draait een beetje.
Jammer Jammer!quote:Op zondag 21 september 2008 09:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen, maar ik vrees dat ik dat niet mee ga redden deze ochtend, op de fiets.
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.quote:
Die heb ik zelfs niet eens. Krentenbollen met kaas gaat het worden.quote:Op zondag 21 september 2008 09:10 schreef AKnynke het volgende:
jawel. Van die heerlijke croissantjes die je zelf nog moet maken. Maar dan moet ik uit bed. En ik ben duizelig enzo. Ik ga geloof ik nog maar even proberen te slapen.
Oja, dat was ook mijn grote ergernis toen ik nog in een studentenhuis zat. Een oven die stuk ging. Het was zo'n oven en gasstel in een (die dus onlosmakelijk aan elkaar zaten). Het gasstel werd door de woning verzorgd, maar de oven niet. Dus die kapotte oven, daar deden ze niets mee. Die kon ik zelfs niet vervangen, want die zat vast aan het gasstel dat wel tot de door de woningbouw geleverde huisraad behoorde.quote:Op zondag 21 september 2008 10:43 schreef AKnynke het volgende:
Die hele lekkere croissantjes kan ik niet eens maken, ieman heeft gisteren de oven kapot gemaakt....
Nu maar een beker yoghurt.
quote:Op zondag 21 september 2008 10:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Oja, dat was ook mijn grote ergernis toen ik nog in een studentenhuis zat. Een oven die stuk ging. Het was zo'n oven en gasstel in een (die dus onlosmakelijk aan elkaar zaten). Het gasstel werd door de woning verzorgd, maar de oven niet. Dus die kapotte oven, daar deden ze niets mee. Die kon ik zelfs niet vervangen, want die zat vast aan het gasstel dat wel tot de door de woningbouw geleverde huisraad behoorde.
Snapt u het nog?
Steerquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jezus PF, doe niet zo volwassen, ik herken je niet meer.![]()
![]()
Ik hou van de winter. Als ik het in een flesje kon stoppen, zou ik dat doen.... Open haard, rode wijn, kaasplankje,een plank met kaas erop
, gezelligheid, maar voornamelijk vrouwen met korte rokjes en mooie panty's en hoge hakken eronder.
![]()
![]()
totdat de blaasontsteking toeslaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |