quote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Vork het volgende:
Jamaar, jamaar, dat weten toch meer mensen. Toch?(hoop ik).
quote:Op maandag 22 september 2008 18:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik HOOP dat het een mind-blowing effect heeft, en dat het minder pijnlijk wordt. Maargoed, is mooi wil zijn moet pijn lijden, eyes on the prize en dan komt t goedTjee Lein wat stoer zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag bij Tell Sell een doe-het-zelf-laser-apparaat
en de mensen die erover vertelden waren er lyrisch over!
![]()
enne Leines, jij bent toch al mind-blowing?![]()
Ja. Dat wist ik dan ook wel weer. Eigenlijk.quote:Op maandag 22 september 2008 19:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, dat weten toch meer mensen. Toch?(hoop ik).
Angelo Bettiquote:Op maandag 22 september 2008 19:28 schreef Vork het volgende:
Niet dat het bij mij altijd lukt.
Weet je wat het is met de diepvriespizza, als je het vergelijkt met dat wat je van de gemiddelde bezorgpizzaria binnen krijgt, dan is het helemaal zo slecht nog niet. En stukken goedkoper.
Een goede pizza maken, dat is eigenlijk nog wel een kunst apart.
geen aanrader dus ??quote:Op maandag 22 september 2008 18:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet echt een date-filmIk zou een griezelfilm kiezen, dan kan je achter/tegen m aan duiken als het griezelig is
![]()
Net m'n eerste behandeling voor permanente ontharing gehad. Ouch
Ik geloof niet in dat doe-het-zelf-apparaatquote:Op maandag 22 september 2008 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
Tjee Lein wat stoer zegIk zag bij Tell Sell een doe-het-zelf-laser-apparaat
en de mensen die erover vertelden waren er lyrisch over!
![]()
enne Leines, jij bent toch al mind-blowing?
Eyes on the prize, nooit meer scheren/harsen/epileren. Wel dus. Effe door de zure appel heen bijtenquote:
Bel 'mquote:Op maandag 22 september 2008 19:54 schreef AKnynke het volgende:
Men, ik heb honger! Stomme duitser, schiet eens op!
We hadden "8'ish" gezegd. Maar, ik zie hem net van skype verdwijnenquote:Op maandag 22 september 2008 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bel 'm! 'So, what's your ETA?'
Voor de aardige reactie, klik hierquote:Op maandag 22 september 2008 20:01 schreef kaasplankje het volgende:
Even wat anders; mijn atoot heeft het zwaar te verdurenDe laatste 2 weken wordt de achterklep iedere keer ondergepiest door honden uit de buurt
Er is er ws één mee begonnen en sindsdien moeten ze er telkens overheen
![]()
Kom ik vanmiddag bij de autoot aan, zit echt de hele fucking achterklep onder de vogelstront!
En aan de hoeveelheid te zien moet het minstens een reiger geweest zijn die het een week had opgespaard
Echt niet normaal meer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de gemene reactie, klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 20:00 schreef AKnynke het volgende:
niet dus, hij smst net dat hij net weg is. Ik heb maar terug gesmst: "hungry, hungryHorny, Horny"..
quote:Op maandag 22 september 2008 20:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor de aardige reactie, klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de gemene reactie, klik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe durf je Sherman te beledigen
fuck you!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |