Oei. Vervelend, heb jij je best gedaan om op tijd te zijn, komt je afspraak te laat. Misschien staat ie in de file?quote:Op maandag 22 september 2008 09:05 schreef Liejannuh het volgende:
Succes vandaag Vork!
Mijn eerste afspraak voor vandaag is te laat! En dat is heel irritant!
Oooh, vrouwenquote:Op maandag 22 september 2008 09:20 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn eerste afspraak dacht dat we onze afspraak volgende week hadden staan.
De eerste minpunten zijn binnen!
Mijn afspraak was met een man.quote:
Veel succes en plezier vandaagquote:Op maandag 22 september 2008 09:00 schreef Vork het volgende:
Dag lieve mensen, ik ga de hoofdstad maar eens opzoeken.
Hoihoiquote:Op maandag 22 september 2008 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hey freecell!!
Ik heb gerend, m'n schoenen zijn nog schoon, woei
lul. blegh. ik weet nu helemaal niet wat het plan is voor vanavond!quote:
wtfquote:Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
Ja, maar steer. Dat had je me eerder moeten vertellen! Ik wil wat van je leren! En niet m'n eigen fouten maken. Alhoewel, die maak ik altijd. En ik vind m'n onzekerheid echt heeeeeeeel erg kut. Al zie ik er vandaag wel geod uit!quote:Op maandag 22 september 2008 17:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ja klopt. Ik bel áltijd als het om date-afspraken gaat. 't is persoonlijker om de ander in geluid wat te vertellen en te spreken, én het vermindert de kans op miscommunicatie, én je hoeft nooit op een SMS terug te wachten.
Ik vind je onzekerheid wel lief.![]()
als ik meer dan 1 spray opdoe dan ruik ik mezelf wel heel erg, dus dat zowieso niet.quote:Op maandag 22 september 2008 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
én je ruikt lekker. Zou niet meer dan 2 sprays op doen, als jullie uit eten gaan is 1 spray tussen de tieten genoeg. Bulgari BLV heeft een enorme sillage (hoe goed de geur vervliegt) en longevity.
Enne. Het zijn geen fouten die je maakt zeg.Dit hoort erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |