sorry, ik heb geen zin nuquote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het moet ....nu......
Eigenlijk een beetje suf, ik wist vrijdag of eerder al dat ik vandaag wou gaan. Dan had ik natuurlijk moeten zeggen: hoi ik wil nu naar de ikea, ga je mee? Wanneer dan? Morgen? Nee? Overmorgen? Oke!
Ipv altijd alles 1-2-3-uur van te voren te vragen omdat het dan wel MOET omdat ik anders sowieso niet ga
Overmorgenquote:Op zondag 21 september 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, he jammer! Wanneer wil je wel?
Die bank? Daar zitten van die harde smalle leuningen op, das ni zo lekkah als je daar met je hoofd op ligt,quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef Vork het volgende:
Dat onding? Die slaapt in elk geval voor geen ene meter.
Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kantquote:
Ow het is een slaapbankje?quote:Op zondag 21 september 2008 14:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kant.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:47 schreef AKnynke het volgende:
zondagen zijn echt mijn favoriete dagen van de week.
Maar eens even douchen, m'n handen stinken nog naar kreeft.
Ach, kreeft is nog geen visquote:Op zondag 21 september 2008 16:26 schreef AKnynke het volgende:
Steer heeft de dirtiest mind ever. Soms moet je het gewoon even negeren...
Nope. Wel veel mensen blij gemaakt. Jij nog wat gevangen dit weekend dan?quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
Hee visje!nog wat gevangen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |