Ow wauwquote:Op zondag 21 september 2008 12:46 schreef AKnynke het volgende:
en kaal en klein. Ja.
Hij was er gister maar heel kort, en op het hoogtepunt van m'n dronkenheid. Ik heb geloof ik wel 10x 'i really hate it to be so drunk' gezegd, en 'we should talk about this'.
Stoelendansquote:Op zondag 21 september 2008 12:59 schreef AKnynke het volgende:
hij was compleet nuchter. Dus dat zou ik ook doen!
Oh, ik herriner me net dat we gisteravond zelfs de stoelendans gedaan hebben!
zo klein is ie nu ook weer niet. paar centimeter kleiner dan ik.quote:Op zondag 21 september 2008 13:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Stoelendans![]()
Maarre, hij is klein zeg je? Is het dan wel wat voor je Nyn?
je bent al aardig op weg om goddelijk slank te wordenquote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Vork het volgende:
Niets geen feesten hier. Afbeulen. Maar ik heb me straks toch een conditie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 21 september 2008 13:22 schreef Vork het volgende:
Niets geen feesten hier. Afbeulen. Maar ik heb me straks toch een conditie.
'fietsen' en 'roeien' voornamelijk. Volgende week ga ik maar eens beginnen met wat krachttraining erbij. Er zijn nog wel wat spiergroepen die het hard nodig hebben.quote:
Nee, dat heb ik iemand laten doen die daar een opleiding voor heeft gevolgd en relevante werkervaring heeft opgedaan.quote:
Inderdaad. Hoe laat ben jij doordeweeks eigenlijk thuis/in Utrecht?quote:Op zondag 21 september 2008 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
We moeten maar eens afspreken voor die boeken.
slijmjurk!quote:Op zondag 21 september 2008 13:30 schreef Vork het volgende:
(Goddelijk) slank zal ik nooit worden, daar ben ik helemaal niet voor gebouwd. Maar het kan wel wat lichter en zo. Scheelt weer meesjouwen. Over goddelijk slank worden gesproken, jij bent eigenlijk al een hele tijd heel erg goed opweg, sterker nog je bent er zelfs al.
Dat moet wel lukken.quote:Op zondag 21 september 2008 13:37 schreef Anthraxx het volgende:
Ik loop rond 18:40 op Utrecht rond en ben meestal 19:00 wel thuis (of iets later).
Mag ook wel ene keer gezegd worden, jij bent al langer (en zichtbaar) aan het krimpen :' )quote:
Die middelste vráágt om een PP-fotoshopquote:Op zondag 21 september 2008 13:16 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
Pas op, wellicht komt het plafond naar beneden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Beetje suffe vraag
maar weet iemand toevallig hoeveel dit kost bij de hema:
wattenstaafjes (doosje)
wattenstaafjes voor baby oren
tissues in een versierde doos
sorry, ik heb geen zin nuquote:Op zondag 21 september 2008 14:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het moet ....nu......
Eigenlijk een beetje suf, ik wist vrijdag of eerder al dat ik vandaag wou gaan. Dan had ik natuurlijk moeten zeggen: hoi ik wil nu naar de ikea, ga je mee? Wanneer dan? Morgen? Nee? Overmorgen? Oke!
Ipv altijd alles 1-2-3-uur van te voren te vragen omdat het dan wel MOET omdat ik anders sowieso niet ga
Overmorgenquote:Op zondag 21 september 2008 14:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, he jammer! Wanneer wil je wel?
Die bank? Daar zitten van die harde smalle leuningen op, das ni zo lekkah als je daar met je hoofd op ligt,quote:
dat zeg ikquote:Op zondag 21 september 2008 14:56 schreef Vork het volgende:
Dat onding? Die slaapt in elk geval voor geen ene meter.
Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kantquote:
Ow het is een slaapbankje?quote:Op zondag 21 september 2008 14:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat er niet vanuit dat je de bank uit kunt klappen voordat je er op gaat liggen. Als je gewoon in de bankstand er op wil liggen is die sowieso wel erg aan de korte kant.
quote:Op zondag 21 september 2008 15:47 schreef AKnynke het volgende:
zondagen zijn echt mijn favoriete dagen van de week.
Maar eens even douchen, m'n handen stinken nog naar kreeft.
Ach, kreeft is nog geen visquote:Op zondag 21 september 2008 16:26 schreef AKnynke het volgende:
Steer heeft de dirtiest mind ever. Soms moet je het gewoon even negeren...
Nope. Wel veel mensen blij gemaakt. Jij nog wat gevangen dit weekend dan?quote:Op zondag 21 september 2008 16:55 schreef kaasplankje het volgende:
Hee visje!nog wat gevangen vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |