Ik hou ook niet van 'moeten' bellen. Bel liever mensen voor lulgesprekkenquote:Op zondag 21 september 2008 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik haat telefoneren en vanavond heb ik dat al meer dan een uur moeten doen om dingen voor mijn werk te regelen![]()
Lein, ben benieuwd of die nog werktRuikt hij naar Dash Zomerfris?
Heb je weer dronken op iemands borsten gelegen met je hoofd?quote:Op zondag 21 september 2008 20:58 schreef AKnynke het volgende:
oeps. blijkbaar heb ik me niet echt gedragen gisteravond. Heel fijn om dat te horen. Gelukkig was ik niet de enige.
leinemeisquote:Op zondag 21 september 2008 21:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hobje!! Nachtdiensten al klaar?
Lekker zacht!quote:Op zondag 21 september 2008 20:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je weer dronken op iemands borsten gelegen met je hoofd?
Alweer?quote:Op zondag 21 september 2008 21:05 schreef AKnynke het volgende:
Lekker zacht!
"anything you should be reminded about? oh, you asked everybody who was present whether you "should make a move". i suppose some people might have some expectations now and might be watching you. but it was such a schnaps night, probably many won't remember that either"
en
"people were expressing a lot of views on relationships... you as well. when matt started to say how he didn't care about his girlfriend in vancouver being with another guy, he's just break up with her and meet a swedish woman... you always said "but than you don't really love her""
volgens een vriendin.
Ouch. PF, booze is bad, mmkay?quote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Oei de laatste keer dat ik dronken was.. was het ook gênant!
Uiteraard gezoend met vriendje, met zijn gay best friend, hij trouwens ook volgens mijMet een chick geloof ik? Foto's met Mr PF die wel heel ver gaan
Of dat was een van de keren. Volgens mij was de laatste keer dat ik dronken was dat ik de hele avond DJ Chuckie had gefilmd, hij mij na afloop kwam bedanken en ik herkende hem nietVervolgens giet ik thuis op de bank een glas drank in m'n schoot in gesprek met z'n vader. En daarna is vader weg, wij vunzig doen in de keuken en vunzige dingen zeggen. Blijkt m00der opeens op de bank te liggen. Gênant
Dronken zijn
Jaaaaaaa dronken zijnquote:Op zondag 21 september 2008 21:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:Oei de laatste keer dat ik dronken was.. was het ook gênant!
Uiteraard gezoend met vriendje, met zijn gay best friend, hij trouwens ook volgens mijMet een chick geloof ik? Foto's met Mr PF die wel heel ver gaan
Of dat was een van de keren. Volgens mij was de laatste keer dat ik dronken was dat ik de hele avond DJ Chuckie had gefilmd, hij mij na afloop kwam bedanken en ik herkende hem nietVervolgens giet ik thuis op de bank een glas drank in m'n schoot in gesprek met z'n vader. En daarna is vader weg, wij vunzig doen in de keuken en vunzige dingen zeggen. Blijkt m00der opeens op de bank te liggen. Gênant
Dronken zijn
Staring contest op pilletjes zijnquote:Op zondag 21 september 2008 21:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Duuuuuude.... Nee. Drokz are evil. Behalve wiet
Ik heb geen idee, we plannen wel een keerquote:Op zondag 21 september 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer gaan we weer blowen Lein?
ik ga slapen, morgen vroeg op om opdrachten te maken
Me likequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |