abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61726070

Het vorige deel: deeltje 231
Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Tevens inspiratieloze TT

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 18-09-2008 12:20:37 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_61726097
fipo
pi_61726103
O, Kwak en MoBlo: gefeliciteerd!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:50:32 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61726169
tvp.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 september 2008 @ 10:58:42 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61726341
Goeiemorgen allemaal!

Snel even teruggelezen, en voor iedereen die verdient heeft!

Gister een toffe dag gehad, na een heel saai college. Ik mag toch hopen dat iedereen die aan een master begint snapt dat je om een theorie naar de werkelijkheid te vertalen nog wat anders nodig hebt, een zekere methode van meten en onderzoek doen. Men, 2 uur lang.

Daarna een biertje gedronken met klasgenoten, en gegeten en een film gekeken met een groepje. Hutspot gemaakt, maar dat viel niet echt in de smaak. Een Zwitser: "Dit is wat baby's voor het eerst krijgen als ze gestopt zijn met borstvoeding in Zwitserland." . Uiteindelijk schepte hij wel 2x op.

Nu zo eerst maar eens ontbijten/lunchen.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_61726342
op naar de 65 ofzo
Ja doei.
pi_61726462
Hutspot is gewoon cultureel erfgoed AKnynke! En als het smaakt naar babyvoer, dan hou ik wel van babyvoer Alhoewel, die potjes bij dat Superdik-Superdun-programma op TV gisteren over het babyvoer-dieet zagen er wel echt héél vies uit.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 18 september 2008 @ 11:08:57 #8
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61726587
quote:
Op donderdag 18 september 2008 11:03 schreef Merel het volgende:
Hutspot is gewoon cultureel erfgoed AKnynke! En als het smaakt naar babyvoer, dan hou ik wel van babyvoer Alhoewel, die potjes bij dat Superdik-Superdun-programma op TV gisteren over het babyvoer-dieet zagen er wel echt héél vies uit.
ik vond het heeeerlijk. Mistte alleen de rookworst. Maar ja, je kunt niet alles hebben!

Vanmiddag ga ik naar een lezing van Martti Ahtisaari, oud-Finse president, en hij is afgezant van de VN in Kosovo, en hij heeft een vredesakkoord in Atjeh bereikt. Het onderwerp van de lezing is 'can de international community meet the challenges ahead of us'. Ik ben heel benieuwd!
pi_61726812
quote:
Op donderdag 18 september 2008 10:58 schreef motorbloempje het volgende:
op naar de 65 ofzo
Wat zij zegt.
*kuch* Eerst maar eens onder de 80 en dat gaat niet lang meer duren.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 18 september 2008 @ 11:28:11 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61726993
Tvp bitches!

vrije dag vandaag
pi_61727845

Wederom hard werken vandaag en aan het einde van de middag naar de kine

Eetlijst:
O: kwark
T: smoothie frambozen/yoghurt
T: winterwortel
L: 2 volkoren bolletjes met zelfgemaakte eiersalade
T: wat amandelen
T: 2 nectarines
D: gemarineerde tofu (ik denk dat ik m ga frituren ) en broccoli of sperzieboontjes

Vrij braaf, toch?
pi_61727926
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:05 schreef ColdFeet het volgende:

Wederom hard werken vandaag en aan het einde van de middag naar de kine

T: winterwortel

Vrij braaf, toch?
een hele? Je had wel honger dan
pi_61728021
Moet 't niet deel 223 zijn?

Ik was zó trots op mezelf toen ik om kwart voor 7 opstond om te gaan zwemmen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_61728070
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef computergirl het volgende:

[..]

een hele? Je had wel honger dan
Is dat raar? Ik heb er weleens 4 achter elkaar opgegeten Het knaagt zo lekker
pi_61728163
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is dat raar? Ik heb er weleens 4 achter elkaar opgegeten Het knaagt zo lekker
nou, hier in nederland zijn ze enorm groot meestal. Zo'n ding weeg dan wel 300 gram of zo. Daar zou ik er geen 4 van op kunnen.
misschien hebben ze in Belgie een kleiner formaat?
Het is bij koken van engelse recpten ook altijd zo lastig: '1 large carrot', ja hoe large is large. Gewone worteltjes heb je ook in verschillende formaten
  donderdag 18 september 2008 @ 12:18:30 #16
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61728184
Boh, het gaat nu al goed met mijn schema. Na een hele ochtend gevuld met consultatiebureau en huisarts heb ik nog niet eens ontbeten. SHE, ik moet nog aan mijn lijst van vandaag beginnen. Maakt het uit dat het wat minder verspreid is en gaat het om de samenstelling van het eten, of gaat het echt ook om de spreiding tussen wat je eet?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61728193
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet 't niet deel 223 zijn?

Ik was zó trots op mezelf toen ik om kwart voor 7 opstond om te gaan zwemmen. .
Hey, wie heeft de TT veranderd! Even kijken of die opmerking wel klopt

Ik vind toch echt deel 231 terug. En daarvoor nog een deel 230, 229 etc. Lijkt me dus gewoon deeltje 232 hoor
pi_61728209
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

nou, hier in nederland zijn ze enorm groot meestal. Zo'n ding weeg dan wel 300 gram of zo. Daar zou ik er geen 4 van op kunnen.
misschien hebben ze in Belgie een kleiner formaat?
Het is bij koken van engelse recpten ook altijd zo lastig: '1 large carrot', ja hoe large is large. Gewone worteltjes heb je ook in verschillende formaten
Ik denk dat ik nu zo'n 300/400 gram weggewerkt heb. Lekker hoor
pi_61728233
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik vind toch echt deel 231 terug. En daarvoor nog een deel 230, 229 etc. Lijkt me dus gewoon deeltje 232 hoor
Oh, pardon, ik had ook een typo gemaakt. Maar eerst stond er een deel van in de 300, dat klopte dus sowieso niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:22:06 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61728270
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

SHE, doe je werk eens wat beter! .

Ik ga straks naar mijn ouders. Voor het eerst zonder OV, maar mijn moeder wil zo graag dat ik thuiskom dat ze m'n reiskosten wel vergoedt (tientje ofzo).
Niet meer actief op Fok!
pi_61728274
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, pardon, ik had ook een typo gemaakt. Maar eerst stond er een deel van in de 300, dat klopte dus sowieso niet.
Ik dacht toch echt dat ik 232 had gepost Anyway, kan een mod de TT aanpassen: het moet dus nummer 232 zijn.
pi_61728314
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik denk dat ik nu zo'n 300/400 gram weggewerkt heb. Lekker hoor
woei!
Groot voordeel: zit maar iets van 10 kcal in per ons.
  donderdag 18 september 2008 @ 12:56:17 #23
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61729102
Heel gezond, ColdFeet!

Webkim, ben je nog steeds zo goed aan het SHEieten?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61729477
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

woei!
Groot voordeel: zit maar iets van 10 kcal in per ons.
Precies. In de laatste fase van mijn afstuderen heb ik heel wat nachten doorgehaald, en op dat soort momenten eet ik werkelijk alles, of het nou engelse drop, chips, roze koeken of wortels zijn. maakt niet uit hoe lekker ik het vind. Kilo's en kilo's wortels heb ik weggewerkt. En bleekselderij. En radijzen (daar ga je zo mechtig vies van boeren ). En zo ben ik de slotfase doorgekomen zonder aan te komen
  donderdag 18 september 2008 @ 13:19:36 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61729627
radijsjes FTW (eigenlijk wel t lekkerst met heel slecht een lekkere snuf zeezout eroverheen...)

mijn lijstje van vandaag

O: smacks
L: restje pasta, stukje makreel, volkoren sesam vitalu crackers, winterwortel
D: wok maaltijd van de eazie wok (gem. 149 ckal per 100 gram- vers gemaakt waar je bij staat mjam) ik ga voor de udon noodles, met beef, prei, uien, paprika etc. in zwarte bonen saus

k heb vanavond een uurtje om eten te regelen en op te eten tussen werk en een vergadering in, vandaar. maar wokhappen zijn niet zo ongezond als patat enzo jeej
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61729727
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:19 schreef kwakveense het volgende:
radijsjes FTW (eigenlijk wel t lekkerst met heel slecht een lekkere snuf zeezout eroverheen...)
No way! Selderijzout
  donderdag 18 september 2008 @ 13:36:54 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61730064
Whatever, zout

Eigenlijk eet ik nauwelijks zout,kook meestal zoutloos. Maar selderijzout met kaas en (zee)zout op rauwe groente is wel erg lekker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:44:04 #28
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61730251
titel change.
  donderdag 18 september 2008 @ 13:45:32 #29
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61730280
quote:
Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef k_i_m het volgende:
Boh, het gaat nu al goed met mijn schema. Na een hele ochtend gevuld met consultatiebureau en huisarts heb ik nog niet eens ontbeten. SHE, ik moet nog aan mijn lijst van vandaag beginnen. Maakt het uit dat het wat minder verspreid is en gaat het om de samenstelling van het eten, of gaat het echt ook om de spreiding tussen wat je eet?
Er zit idd een logica achter, maar begin gewoon met eten op het desbetreffende tijdstip ( dus niet inhalen )
Ontbijt skippen is echter muy foei!
  donderdag 18 september 2008 @ 13:46:45 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61730302
*kwak heeft net ook nog twee nieuwe jurkjes gekocht...* eigenlijk had ik mezelf een shopverbod opgelegd...maar ik heb niet zoveel winterkleren nog..
pi_61730844
Oeps.... Zie nu pas dak de vorige dicht gooide!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 18 september 2008 @ 14:30:19 #32
14746 k_i_m
pi_61731457
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Er zit idd een logica achter, maar begin gewoon met eten op het desbetreffende tijdstip ( dus niet inhalen )
Ontbijt skippen is echter muy foei!
Oh, ik dacht, ik maak een combo met de eieren en de twee broodjes, dan heb ik alleen het beleg gemist. Maar ik zal morgen de volgorde aanhouden dan!

Ja, ik weet het, maar 's ochtends vroeg naar CB is stress, ik ben al blij als ik een schone onderbroek aan kan trekken .
In my life
Why do I smile
pi_61731473
ik ben echt neit vooruit te branden vandaag en moet nog hardlopen

neem nog maar een beker melk
Ja doei.
pi_61731575
Ik ga vanavond ook maar weer hardlopen... Zou wilen dat vriendlief 's avonds weer eens wat meer op tijd thuis was! Hij wat meer rust en ik naar de sportschool!
pi_61731834
Pfff, gisteren de hele dag bezig geweest met roosters maken, vandaag proberen om alles op Blackboard te krijgen... Druk terwijl ik eigenlijk wel wat beters te doen heb.
pi_61732304
Zo, opdrachten voor Frans zijn bijna klaar. En ik schrok me net rot, want mijn laptop viel ineens uit tijdens het stofzuigen en ik kreeg ik 'm ook niet meer aan.

Gelukkig bleek het een losgeschoten stekker te zijn
  donderdag 18 september 2008 @ 15:27:00 #37
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61732858
@ Cf bedacht me ineens dat je in t vorige topic wat aan me vroeg lekker snel ben ik he?

ik heb niet veel onderwijstaken (lucky me) omdat er nooit aio's zijn bij engels normaal gesproken, echt 1 of 2 maximaal... en nu zitten er 4 in ons project en nog 2 in andere projecten, dus er is geen onderwijs meer over haast.
daarnaast wil mn begeleidster niet dat we te veel lesgeven nu t geen noodzaak is. dus ik heb vorig jaar 1 groepje pre-university college kids begeleid in hun onderzoek, en ik doe in t voorjaar een werkgroep met een collega. en dat is t

voor mn Cv zou t beter zijn om meer te doen, maar t boeit me niet zoveel omdat ik niet zo nodig verder wil hier in. lekker rustig wel zo dus...
pi_61733021
Zit weer in de MacDo (KIM, idd bij de Hyper-U. én de Mango, waar ik zo ook nog even naar binnen wip.)
Ik heb net een p'tit wrap gegeten. Geen aanrader, geen kraak of smaak aan. Wel zó klein dat het niet veel calorieen kunnen zijn. Ik moet mezelf wel even herpakken, want gisteren heb ik volgens mij ruim 3000 cal. gegeten. (croissant, appeltaart, rozijnenbroodje, nootjes, halve pizza. De hele dikmaak rataplan.)

Ik zou bijna zeggen, SHE geef mij ook eens op m'n donder. (hoewel nee toch maar niet, want ik ben zo stronteigenwijs dat ik waarschijnlijk nog méér zou eten )
pi_61733038
@KV: You lucky cow
Ik moet in m'n eentje alle oefeningen (8 in getal) twee keer geven aan groepen van 25-30 bachelorstudenten, daarnaast zelf de toetsen maken en afnemen, en de practica begeleiden En alle verslagen en toetsen nakijken. En ik krijg wrs ook nog een afstudeerder, en moet volgend jaar in het eerste semester 2 (!) vakken geven.
En ik heb al een extra onderzoek naast het mijne (commercieel). Ik zit me serieus af te vragen waar ik de tijd vandaan moet halen
  donderdag 18 september 2008 @ 15:36:31 #40
14746 k_i_m
pi_61733087
Oeh, ik zat nog te twijfelen of ik die moest proberen, maar gelukkig heb ik het niet gedaan .

Ik vind dat ze die chicken mythic ook in NL zo moeten maken, want die was echt .
In my life
Why do I smile
pi_61733115
Lekker man, conleche! Nou ja, Frankrijk dan. Jouw eetpatroon niet
pi_61733198
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, ik zat nog te twijfelen of ik die moest proberen, maar gelukkig heb ik het niet gedaan .

Ik vind dat ze die chicken mythic ook in NL zo moeten maken, want die was echt .

O fijn, dacht ik net dat ik de volgende keer alleen koffie ging nemen, ben ik nu natuurlijk benieuwd naar de mystieke kipsandwich

CF: erg hè al die koolhydraten!! Het rare is dat ik ook heel erg honger had vanochtend! Koolhydratenmonster is weer ontwaakt
  donderdag 18 september 2008 @ 15:46:03 #43
14746 k_i_m
pi_61733305
Co, ik moet van mijn wederhelft vragen hoe het weer is. Is het lekker??
In my life
Why do I smile
pi_61733372
Ik wil ook en wel nu naar Frankrijk!
Helaas moet ik nog even wachten tot half oktober, hoop dat we dan nog een beetje mooi weer kunnen meepikken (Provence, dus wie weet).

Verder een bijzonder kort lijstje:
O: magere kwark, paar aardbeien
L: bouillon

Ben niet zo lekker...
pi_61733408
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Co, ik moet van mijn wederhelft vragen hoe het weer is. Is het lekker??
Eigenlijk niet eens zo! Wel warm, maar zeewind en dan is het bewolkt! Niet heel erg hoor, ik geloof wel dat het vanaf morgen beter wordt. (en ik moet ook nog 2 schilderijopdrachten afmaken deze week, dus vervelen ga ik me niet. Maar wil nog wel een kleurtje opdoen, voordat die ellenlange winter weer begint!)

Zo, nu ga ik de Hyper U in. Tot snel!!
pi_61733447
blergh

ben heel moe, heb 't koud en ga niet meer hardlopen

ga zo nog wel even wat halen uit de supermarkt wat ik vergeten ben en dan koken voorbereiden zodat ik dat vanavond niet hoef te doen (snijden enzo).
Komt een vriend wat spullen ophalen (motortassen voor een kratje bier ) en heb m lang niet gezien. Wel gezellig opzich, maar heb er eigenlijk alles behalve fut voor

*zucht* en dan moet ik mezelf zo dus ook nog naar de supermarkt werken
Ja doei.
  donderdag 18 september 2008 @ 15:54:31 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61733520
het is erg. ik ben nog niet eens zo heel veel afgevallen, maar nu al ontwkkt het winkelmonster in mij. omdat ik nu dingen pas...

vandaag dit gekocht:
(had deze al in lichtgrijs zoals op t plaatje, nu ook donkerder)

en deze (ik had m in t zwart, nu in t donkerrood/bordeaux, en heb deze baluwe ook besteld)

ik heb ook nog een donkerpaars blousejurkje besteld, een donkergrijze legging...

het lijkt een beetje dubbelope met die dezelfde dingen in meerdere kleuren, maar ik word zó diepgelukkig van jurkjes als deze, en ze flatteren me echt heel erg (zo voelt t in elk geval, vooral die blousejurkjes, die vestjukrjes moet ik zelf nog iets tailleren met een stukje doorgestikt elastiek aan de zijkant)... dus dan vind ik t prima om drie dezelfde jurkjes in verschillende kleuren in mn kast te hebben. ik draag er toch weer andere ascessoires bij enzo...

kwak is al blij met haar maat 44/46 (ipv 50) hoe moet dat wel niet gaan als ik straks 42 of 40 heb
  donderdag 18 september 2008 @ 15:59:10 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61733652
oh trws. ik koop wel voornamelijk goedkope kleren dat dan weer wel, gelukkig... en ook voornamelijk omdat ik voor de winter alleen nog 1 broek, 1 spijkerbroek en 3 vestjes had hangen...

*verontschuldig modus...als mn moeder me zo zag*
pi_61734242
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:54 schreef kwakveense het volgende:
het is erg. ik ben nog niet eens zo heel veel afgevallen, maar nu al ontwkkt het winkelmonster in mij. omdat ik nu dingen pas...

vandaag dit gekocht:
(had deze al in lichtgrijs zoals op t plaatje, nu ook donkerder)
[ afbeelding ]

en deze (ik had m in t zwart, nu in t donkerrood/bordeaux, en heb deze baluwe ook besteld)
[ afbeelding ]

ik heb ook nog een donkerpaars blousejurkje besteld, een donkergrijze legging...

het lijkt een beetje dubbelope met die dezelfde dingen in meerdere kleuren, maar ik word zó diepgelukkig van jurkjes als deze, en ze flatteren me echt heel erg (zo voelt t in elk geval, vooral die blousejurkjes, die vestjukrjes moet ik zelf nog iets tailleren met een stukje doorgestikt elastiek aan de zijkant)... dus dan vind ik t prima om drie dezelfde jurkjes in verschillende kleuren in mn kast te hebben. ik draag er toch weer andere ascessoires bij enzo...

kwak is al blij met haar maat 44/46 (ipv 50) hoe moet dat wel niet gaan als ik straks 42 of 40 heb
Leuk!

Waar heb je ze besteld?
pi_61734259
@kwak; feli met je gewicht en die jurkjes/tuniekjes zien dr erg leuk uit! doe je een foto als je ze binnen hebt ???

@MoBlo. goed dat je weer onder de 70 bent gedoken! knap hoor!

@de rest ik ben ook bekaf.... druk druk druk deze week. En de komende weken heb ik de agenda bom en bomvol met bijscholingen, symposia, klinische avonden, en o ja ik moet ook nog werken en volleyballen....
en wtf mijn sociale leven.......

zo eerst maar eens ff een uurtje helemaal NIETS doen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61735919
Ook weer thuis. Knallende koppijn van mijn overzetbril (veiligheidsbril over mijn gewone bril, maar dat ding is gekrast en je moet dus moeite doen om te kijken = koppijn), moe van de hele dag staan en het experiment was saai + ging een paar keer mis. Helemaal opgebrand nu. Moet eigenlijk nog naar de stad voor een enkelsteun, maar waar ik de energie vandaan ga halen ... mn avondeten heeft gelukkig heel veel groente, dus misschien dat ik dan weer een beetje uit mijn vermoeide toestand kom . Ik wil sporten

Kwak, zo weinig kleren had je nog . Lekker doorshoppen jij, zeker als het goedkoop is en je leuk staat.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_61736121
tuhvuhpuh
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61736218
Leuke kleren Kwak, die onderste heb ik ook maar dan als bloes. Omdat ik een lange slanke hals (dat deel van m'n lijf wel ja) heb, staat het mooi en accentueert het dat stuk. Denk dat je er wel slanker in zult lijken ja.

Zojuist mezelf even in het zweet gewerkt in de sportschool, en nu zit ik de chips in mijn gratis studentenbox op te eten.... Shame on me. Bah. Ik eet vandaag maar al het lekkers op, dan kan ik morgen weer verder met gezond doen.
  donderdag 18 september 2008 @ 18:13:49 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61736487
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef Plukie86 het volgende:
Leuke kleren Kwak, die onderste heb ik ook maar dan als bloes. Omdat ik een lange slanke hals (dat deel van m'n lijf wel ja) heb, staat het mooi en accentueert het dat stuk. Denk dat je er wel slanker in zult lijken ja.

Zojuist mezelf even in het zweet gewerkt in de sportschool, en nu zit ik de chips in mijn gratis studentenbox op te eten.... Shame on me. Bah. Ik eet vandaag maar al het lekkers op, dan kan ik morgen weer verder met gezond doen.
En dat is dus niet goed. Volgende keer dat je weer in zo'n situatie komt ga je weer alles opeten om het maar 'weg' te hebben.
Weggooien of weggeven, maar niet alles maar opeten om er vanaf te zijn.
pi_61737013
tieviepie
Prrrrr
pi_61737014
Voor Greys en alle anderen.

WIjvenfilm alert: Net5 - The Wedding date

Ik zelf vond 'm leuk in ieder geval.
The way you rock'n'roll
pi_61737025
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:13 schreef SHE het volgende:

[..]

En dat is dus niet goed. Volgende keer dat je weer in zo'n situatie komt ga je weer alles opeten om het maar 'weg' te hebben.
Weggooien of weggeven, maar niet alles maar opeten om er vanaf te zijn.
Ja maar weggooien is zonde... Nouja eigenlijk niet want het was gratis. Maar iets in mij weerhoudt me ervan.

Ach wat zeur ik ook *gooit chips in de prullebak*. DONE!
En het pak tucjes geef ik wel aan vriendje.

*Trots op zichzelf is*

SHE
  donderdag 18 september 2008 @ 19:42:51 #58
14746 k_i_m
pi_61738408
Dit is mijn lijstje vandaag';

Verlaat ontbijt; twee boterhammen met gekookt ei
Lunch; twee boterhammen met pindakaas
Tussendoor; een handje (ja, echt, ik wist niet dat ik het kon . ) walnoten
Avondeten; Nicoise a la Sjors .

Nu mis ik alleen nog mijn bakje yoghurt met fruit. Mag/moet dat nog? En de Nicoise was voortreffelijk. We hebben zitten vréten. Mijn wederhelft was dol enthousiast en ziet nu al uit naar de rest van het dieet .
In my life
Why do I smile
  donderdag 18 september 2008 @ 19:44:34 #59
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61738443
Well done, Plukie!

Wij gingen bij Ikea eten. En ik heb het keurig gedaan, vind ik zelf: salade in een bakje gemikt, gerookte zalmplakjes en een gekookt ei. De frietjes die ik van Maria's bordje heb meegepikt, waren op 1 hand te tellen, dus tellen ze niet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61738479
Kim, wat is het verschil tussen een Nicoise a la Sjors en een gewone?

Sugar: goed Heb je leuke dingen gekocht?
  donderdag 18 september 2008 @ 19:51:23 #61
14746 k_i_m
pi_61738627
Nouja, ik zou bijvoorbeeld al niet op het idee komen om verse tonijnsteaks te halen bij de visboer, maar gewoon een blikje tonijn op sap gebruiken .
In my life
Why do I smile
  donderdag 18 september 2008 @ 19:51:37 #62
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61738633
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61738998
Verse tonijnsteak is idd veul lekkerder, doe ik ook altijd!

Sugar Ieuw
  donderdag 18 september 2008 @ 20:08:21 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61739086
Ja, daarom wil jij geen kinderen, toch?
  donderdag 18 september 2008 @ 20:10:57 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61739159
Ik doe dat ook soms hoor Sugar! Als ik onderweg ben in Nederland en hoger heb, eet ik liever een salade bij Ikea dan een hamburger bij de Macdrek of een vies benzinepompbroodje. Niets geks dus!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 20:12:08 #66
163650 Greys
pi_61739200
quote:
Op donderdag 18 september 2008 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Greys en alle anderen.

WIjvenfilm alert: Net5 - The Wedding date

Ik zelf vond 'm leuk in ieder geval.
Thanks!
Aangezien ik de hele voortuin heb leeggehaald vanmiddag (inclusief sierbestrating, wil niet weten hoe mijn rug voelt morgen ) heb ik wel een wijvenfilm avondje verdiend!

Ik ben nu ook verse tonijnsteak met een beetje sojasaus aan het eten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 20:19:00 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61739352
Overigens heb ik vandaag besloten dat mijn nieuwe doel op gewicht blijven is. Dus niet meer afvallen naar 60 kg, maar op 62 blijven. Afvallen mag wel, maar hoeft dus niet.

De belangrijkste redenen zijn dat ik
1. niet smaller wil worden in mijn gezicht (te dun maakt oud)
2. vandaag een spijkerrokje maat 34 paste; maat 36 was te groot
3. mijn kleren nu eigenlijk wel mooi zitten. Als ik nog smaller word, moet ik een nieuwe collectie kopen
4. mijn borsten beginnen te krimpen

Een aantal van jullie zullen zichzelf bij mijn huidige bmi wel als te dik beschouwen, en ja, er zijn nog wel een paar vetrolletjes te zien/voelen, maar ik vind het prima zo. En eigenlijk vind ik op gewicht bijven een grotere uitdaging dan afvallen

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 18-09-2008 20:40:16 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 20:24:41 #68
163650 Greys
pi_61739499
Gefeliciteerd Tink, met deze goede beslissing!

(Als ik zo je redenen zie, MOET het wel een goede beslissing zijn namelijk )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61739651
Oh Tink...Wat goehoed!!
pi_61739736
Succes Tink! Het klinkt als een goed doordacht besluit .

Ik heb juist vandaag besloten dat op gewicht blijven geen goed idee is, maar dat mn bovenbenen even een maatje mogen krimpen. Reden: ben naar de H&M geweest voor spijkerbroeken. Ik had altijd maat 32. Om mijn middel/heupen zit een 30 nu zelfs losjes (moet echt een riem in) ... maar ik kan geen 29 proberen, omdat mijn bovenbenen een 30 al nauwelijks passen. Een 31 gaat nog wel, maar dat ziet op mn heupen weer te wijd. Bij alle modellen. Dus tja , ik wil mijn bovenbenen weghebben. Dan kan ik eindelijk goed passende broeken in normale winkels kopen, heb dat nog nooit gedaan.

Hoe is even de vraag. Gewoon afvallen zou je zeggen, maar dat gaat bij mij altijd van mn buik/heupen af en dan is de verhouding met been helemaal zoek. Squads doen, fanatiek sporten (ok, ik wacht nog een weekje, heb nu wel een hele leuke nieuwe enkelband die lekker zit) en veel lopen. Zoiets. Nu het plan nog uitvoeren en daarna shoppen .
  donderdag 18 september 2008 @ 20:39:34 #71
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61739958
Dank je! Natuurlijk zijn er ook nog wel tegenargumenten te verzinnen (ik heb nog geen bmi van 19, ik heb nog een beetje vet rond mijn bh-bandje, ik heb nog een heel klein zacht buikje, er zit nog een klein polstertje rond mijn heupen), maar de argumenten om op gewicht te blijven wogen zwaarder

Wel moeilijk hoor! Moet nu op zoek naar een nieuw evenwicht.
pi_61740043
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je! Natuurlijk zijn er ook nog wel tegenargumenten te verzinnen (ik heb nog geen bmi van 19, ik heb nog een beetje vet rond mijn bh-bandje, ik heb nog een heel klein zacht buikje, er zit nog een klein polstertje rond mijn heupen), maar de argumenten om op gewicht te blijven wogen zwaarder

Wel moeilijk hoor! Moet nu op zoek naar een nieuw evenwicht.
Wat is er mis met een zacht buikje en een BMI dat niet rond ondergewicht hangt? Ik vind eerlijk gezegd je redenen om op gewicht te blijven een stuk gezonder (beter over nagedacht, minder door media beinvloed, blabla) dan je tegenargumenten .
  donderdag 18 september 2008 @ 20:44:53 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61740103
Aparte film trouwens, de wijvenfilm op net5.
pi_61740119
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Aparte film trouwens, de wijvenfilm op net5.
Wat is er apart aan? Regular chickflick toch?
The way you rock'n'roll
  donderdag 18 september 2008 @ 20:46:25 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61740133
Ander sfeertje dan de "standaard" wijvenfilm denk ik. Ik weet het niet. Anders iig.
  donderdag 18 september 2008 @ 20:47:27 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61740154
Ja, dat noemen van een BMI van 19 snap ik totaaaaaaaal niet.
  donderdag 18 september 2008 @ 20:49:03 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61740205
Tink: klinkt goed hoor! op gewicht blijven is trouwens nog moeilijk genoeg

iemand vroeg waar ik besteld had: ik heb een deel bij H&M besteld en een deel bij H&M gekocht in de winkel. Gek genoeg bieden ze in de webwinkel en de echte winkel vaak verschillende kleuren aan, dus ik heb nu met combinatiekopen mn collectie gecompleteerd

ik had idd. echt nog maar weinig passende kleren. vorige winter was ik 2 maten groter en heb toen al vanwege budget problemen de hele winter zomershirts doorgedragen met longsleeves eronder...dus moest echt nieuwe kleren. gelukkig!

en nu de rest van de avond lekker niks. lekker vergaderd, inkopen gedaan voor een feest dit weekend (we organiseren een feest voor onze dirigent die 15 jaar bij t koor is al) en nu klaaaaaaaar
  donderdag 18 september 2008 @ 20:49:14 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61740210
De tegenargumenten waren ook niet helemaal serieus. Het was meer een kleine hint naar het feit dat het tegenwoordig dun, dunner, dunst moet zijn en ik dus gelukkig ben met een bmi van 23 ofzo.
pi_61740280
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ander sfeertje dan de "standaard" wijvenfilm denk ik. Ik weet het niet. Anders iig.
Positief of negatief? Ik heb 'm al meerdere keren gezien en blijf 'm leuk vinden terwijl ik Love Actually na 1x wel gezien had.
The way you rock'n'roll
pi_61740345
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
De tegenargumenten waren ook niet helemaal serieus. Het was meer een kleine hint naar het feit dat het tegenwoordig dun, dunner, dunst moet zijn en ik dus gelukkig ben met een bmi van 23 ofzo.
Daar hoopte ik al op .

@PF en Ewelina: er staan nu zulke leuke huisjes op StudentenWoningWeb . Kijken bij zelfstandig, Amsterdam Centrum/buiten Centrum. Allemaal in de binnenstad, eentje zelfs naast Roeterseiland! (waar ik dus colleges volg) Zou bijna reageren, als er niet overal al 300 tot 500 reacties waren .
  donderdag 18 september 2008 @ 20:54:20 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61740348
Het lijkt me wel een leuke film. Geloof ik. Ik ben er nog niet helemaal uit. De hoofdrolspelers trekken me niet zo aan (voor hij niet), maar het verhaal op zich is wel leuk gefilmd.
pi_61740361
BMI van 19 dat had dat meisje gister toch?
  donderdag 18 september 2008 @ 21:00:05 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61740543
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef vamperotica het volgende:
BMI van 19 dat had dat meisje gister toch?
Geen idee. Ik heb het niet gezien. Was ze erg slank/dun?
  donderdag 18 september 2008 @ 21:01:18 #84
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61740578
Jezus, die woog 27 kilo. Die zal wel een lager BMI hebben gehad.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:01:50 #85
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61740594
En daarvan zei iedereen: ik schrik zo van die verhalen. De volgende dag vergeten?
  donderdag 18 september 2008 @ 21:03:56 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61740659
Heb je het tegen mij Sugar? Ik heb die programma's niet gezien.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:05:34 #87
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61740707
Nee, maar wel gereageerd op 'de verhalen' hier gisteren, toch? En een van die verhalen (het begin) was Dr Phil met een zeer ernstig ziek meisje dat niet meer in bad durfde.
pi_61740742
Dag lieve dames!
Ik dacht: laat ik nu ipv meelezen maar mee gaan posten, want ik ga toch telkens weer de fout in....Dit is misschien wat meer een stok achter de deur!

Ik ben 1m70, weeg nu 65 kilo, wil naar 60. Probleem is dat mijn bovenlijf okee tot vrij mager oogt - het gedeelte tot mijn navel kan zo figureren in Zwartboek- , maar de onderste helft lijkt dan weer uit de Surinaamse toko te komen, compleet met de extra handgreepjes boven en onder de billen. En iedere cm die ik verlies aan de onderkant valt toch nauwelijks op, terwijl bij iedere millimeter dat mijn gezicht vet verliest mensen gaan vragen of het wel goed met me gaat...waardoor ik denk: nou, dan laat ik het toch fijn zo, een wijd uitstaand rokje aan en geen haan die ernaar kraait!

De combinatie van gezond eten en sporten kan ik op één of andere manier nooit langer volhouden dan een paar maanden. Dan komt er weer een moment dat ik vind dat ik iets ontzettends ongezonds 'verdiend' heb, en is vervolgens het hek van de dam....
Zwaarder dan 65 wordt ik ook nooit, en omdat ik dat punt dan snel bereik is het ook weer heerlijk om daar maar weer onbeperkt etend in te berusten, tot het schuldgevoel weer opspeelt...vervelende golfbeweging dus.

Oja, nu het toch over tonijnsteak gaat: mijn maakt die altijd met yakatorisaus en een beetje wasabimayonaise...

[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 19-09-2008 15:53:25 ]
pi_61740760
Ik had het over dat meisje van dik en dun of zoiets..... die woog dacht ik 47 met een bmi van 19
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:07:15 #90
163650 Greys
pi_61740761
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:01 schreef Sugar het volgende:
En daarvan zei iedereen: ik schrik zo van die verhalen. De volgende dag vergeten?
Die van 27 kilo was een ander meisje dan die Vamp bedoelt denk ik.
Weet ik eigenlijk wel zeker

Tink en DML, ik vind het een enige film
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 21:08:06 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61740793
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar wel gereageerd op 'de verhalen' hier gisteren, toch? En een van die verhalen (het begin) was Dr Phil met een zeer ernstig ziek meisje dat niet meer in bad durfde.
En dat was dat meisje met een bmi van 19? Hoe moet ik dat weten? Lijkt me trouwens sterk dat dat meisje een bmi van 19 had. Met 19 heb je nog een normaal gewicht. Dat ik die link niet leg neem ik mezelf dus niet kwalijk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:08:13 #92
163650 Greys
pi_61740799
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Sugar het volgende:
Die had een BMI van 2, waarschijnlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61740815
Welcome Laurine,

En het is alsof ik mijn eigen verhaal terug lees, alleen ben ik een paar centimeter langer en iets lichter.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:09:19 #94
163650 Greys
pi_61740832
Sugar, waarom reageer je zo geagiteerd eigenlijk?
Jij bedoelt iets heel anders dan waar het hier over ging
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 21:09:22 #95
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61740834
Ah, excusez-moi!
  donderdag 18 september 2008 @ 21:10:58 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61740884
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.
pi_61740908
Yay Greys we zijn het weer een keer eens over een film Ik heb 'm op dvd zelfs
The way you rock'n'roll
pi_61740924
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Die had een BMI van 2, waarschijnlijk.
Wrs een BMI van rond de 10, afhankelijk van haar lengte.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:13:49 #99
163650 Greys
pi_61740989
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.
Ik denk dat niemand die dat gezien heeft van de week het licht zal vergeten, maak je daar maar geen zorgen om.
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yay Greys we zijn het weer een keer eens over een film Ik heb 'm op dvd zelfs
Ik vind Dermot op het eerste gezicht niet zo aantrekkelijk, maar zoals hij zich gedraagt in de film is dan wel weer lekker En die vent met wie het zusje gaat trouwen is een van die knakkers uit Coupling volgens mij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 21:14:26 #100
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61741012
quote:
Op donderdag 18 september 2008 19:42 schreef k_i_m het volgende:
Dit is mijn lijstje vandaag';

Verlaat ontbijt; twee boterhammen met gekookt ei
Lunch; twee boterhammen met pindakaas
Tussendoor; een handje (ja, echt, ik wist niet dat ik het kon . ) walnoten
Avondeten; Nicoise a la Sjors .

Nu mis ik alleen nog mijn bakje yoghurt met fruit. Mag/moet dat nog? En de Nicoise was voortreffelijk. We hebben zitten vréten. Mijn wederhelft was dol enthousiast en ziet nu al uit naar de rest van het dieet .
Die salade is ook mijn favoriet. Heb het ooit in een restaurant gegeten en ben toen thuis gaan broeden op de ingredienten.
De kopie is uiteindelijk meer dan geslaagd, hij staat hier elke week op het menu,

Je mag altijd yoghurt, zoveel als je wilt. ( mits mager, mits suikervrij )
  donderdag 18 september 2008 @ 21:14:41 #101
331 Merel
Be here now.
pi_61741020
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef Laureline het volgende:
Probleem is dat mijn bovenlijf okee tot vrij mager oogt - het gedeelte tot mijn navel kan zo figureren in Zwartboek- , maar de onderste helft lijkt dan weer uit de Surinaamse toko te komen, compleet met de extra handgreepjes boven en onder de billen.
Dat klinkt echt heel eh... apart! Ik zou ook wel lokaal willen afvallen, want ik heb niet zoveel problemen met m'n borsten of m'n billen ofzo. Ik wil m'n buikie weg. Maar lokaal vet verbranden is onmogelijk hè?

Doet Kim nu een speciaal op maat gemaakt SHE-dieet? Misschien moet ik er toch ook maar eens aan geloven, want sinds ik hier post word ik wel lichter, maar het gaat heeeeeeel langzaam en met ups en downs, het blijft gewoon schommelen. Misschien moet ik gewoon even een jumpstart hebben ofzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:14:47 #102
163650 Greys
pi_61741027
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wrs een BMI van rond de 10, afhankelijk van haar lengte.
Sorry, ik bedoel het niet serieus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61741041
quote:

Sjoeg..Vroeg me gister ook al af eik.... Hoe voel je je met je "verleden" als je naar Maria kijkt....En aan "later" denkt?? Als het te persoonlijk is gum ik het weer uit hoor, maar het spookt me eik al best ff door mn hoofd....
pi_61741042
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welcome Laurine,

En het is alsof ik mijn eigen verhaal terug lees, alleen ben ik een paar centimeter langer en iets lichter.
Merci! Langer gaat niet meer lukken, lichter hoop ik wel ooit permanent te bereiken....
Het dieet van SHE lijkt me prima, vooral het eten om de 2 uur spreekt me erg aan! Ook wil ik proberen het brood zoveel mogelijk weg te laten, omdat ik het idee heb dat daarna een soort onverzadigbare honger naar koolhydraten ontstaat, die anders wegblijft.
Nog een moeilijk moment is altijd de midnight snack.
pi_61741057
Dermot is oud geworden
The way you rock'n'roll
  donderdag 18 september 2008 @ 21:16:17 #106
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61741084
quote:

ik weet zeker dat mensen dat verhaal niet zo snel vergeten hoor! ik in elk geval niet... het zet mij altijd weer aan t denken over hoe ik mn problemen heb "verdrongen" door teveel te eten, maar dat als ik net een iets ander karakter had gehad of een andere omgeving/situatie het ook net zo goed andersom had kunnen zijn...

tink had even geen idee waar t over ging. we hebben t gisteren ook over verschillende tv programma's gehad...
pi_61741097
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoel het niet serieus
Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:17:39 #108
163650 Greys
pi_61741139
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dermot is oud geworden
Ik zou hem doen!
Maar ik ben dan ook tig jaar meer dan tien jaar ouder dan jij

Potdorie, wat was mijn tonijnsteakje lekker!

Oh en hoe onbeleefd van me
Welkom Laureline!

Merel, zal ik de accukabels voor je gaan zoeken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 21:18:02 #109
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61741155
quote:
Realiseer je dat niet iedereen in jouw mindset zit. Het raakt jou meer, omdat je de angst en worsteling kent.
Een ander vind het rot, maar gaat vervolgens verder met leven.

Ik heb de herhaling vandaag toevallig gezien en ik vind het niet lulliger of rotter dan het zien van uitgemergelde drugsverslaafden, gestoorde drankverslaafden of boulimia patientjes.
Een verslaving is rot, maar alleen de patient zelf kan zichzelf redden.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:18:25 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61741171
ik moest echt heel erg nadenken over die accukabels

welkom laureline!
pi_61741183
Dat ie oud is betekend niet dat ie niet do-able is heur!
Maar hij oogt oud ivm my best friends wedding
The way you rock'n'roll
pi_61741189
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Merel het volgende:

Dat klinkt echt heel eh... apart! Ik zou ook wel lokaal willen afvallen, want ik heb niet zoveel problemen met m'n borsten of m'n billen ofzo. Ik wil m'n buikie weg. Maar lokaal vet verbranden is onmogelijk hè?

Heh, gewoon standaard peervormig figuur

Vet herverdelen lijkt me heerlijk, dan waren al mijn probleemzones in één klap opgelost! Gewoon die bilvetjes naar het decolleté transponeren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:19:25 #113
163650 Greys
pi_61741200
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
Hij was dan ook wel heel erg flauw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61741233
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zat ook al te rekenen

@Laureline: dat van de bovenlichaam/onderlichaam klinkt bekend. Alleen is mijn gezicht wel mooi rond . Welkom .
  donderdag 18 september 2008 @ 21:20:47 #115
331 Merel
Be here now.
pi_61741257
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
Me too! Maar ik kan dus wel accukabels gebruiken ja. 't Moet maar eens afgelopen zijn met m'n smoesjes
  donderdag 18 september 2008 @ 21:21:56 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61741310
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef vamperotica het volgende:

Sjoeg..Vroeg me gister ook al af eik.... Hoe voel je je met je "verleden" als je naar Maria kijkt....En aan "later" denkt?? Als het te persoonlijk is gum ik het weer uit hoor, maar het spookt me eik al best ff door mn hoofd....
Is niet erg dat je dat vraagt.
Kijkend naar Maria heb ik daar geen echte gedachten over, zij staat wat dat betreft fysiek los van mijn fysiek en ik voel dus geen controle-achtige neigingen over haar lichaam of haar eetpatroon (niet meer dan elke opvoeder daarin de lijn bepaalt). Waar ik wel mee worstel is wat mijn eetgedrag en mijn manier van omgaan met mijn lijf later voor haar betekent. Ik wil ervoor waken signalen te geven die zij ooit interpreteert als 'dun zijn is belangrijk' of 'het is normaal om dwangmatig of neurotisch met eten bezig te zijn'. Nu speelt dat niet heel letterlijk, ik eet gewoon en geef dus geen gek signaal. Maar er is in haar leven al wel een periode geweest dat ik zo min mogelijk at en dat vind ik zelf natuurlijk niet oké voor haar.
pi_61741333
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zat ook al te rekenen
Nerds United Chico
  donderdag 18 september 2008 @ 21:24:17 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61741402
SHE, dat ben ik helemaal met je eens.
pi_61741506
Dank allemaal voor het welkom

Je moet hier ook lijstjes posten toch? Net als je stoppenkastfoto in K&W? Leuk!

Nu ik toch bezig ben (voelt bijna als biechten) maar mijn foute lijstje van vandaag:
O: croissant + 2 witte verse tijgerboterhammen met niets
T: yoghurt met frambozenshake
L: 2 boterhammen met kaas en ham
T: 2 augurk-hamrolletjes
T: 2 glazen witte wijn
D: uit eten: heel veel kimchi (Koreaanse barbecue): beef, vis en garnalen, met heerlijke spinazie met sesamzaadjes en witte rijst.
En straks nog een glaasje witte wijn
Of twee...
pi_61741543
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef Sugar het volgende:

[..]

Is niet erg dat je dat vraagt.
Kijkend naar Maria heb ik daar geen echte gedachten over, zij staat wat dat betreft fysiek los van mijn fysiek en ik voel dus geen controle-achtige neigingen over haar lichaam of haar eetpatroon (niet meer dan elke opvoeder daarin de lijn bepaalt). Waar ik wel mee worstel is wat mijn eetgedrag en mijn manier van omgaan met mijn lijf later voor haar betekent. Ik wil ervoor waken signalen te geven die zij ooit interpreteert als 'dun zijn is belangrijk' of 'het is normaal om dwangmatig of neurotisch met eten bezig te zijn'. Nu speelt dat niet heel letterlijk, ik eet gewoon en geef dus geen gek signaal. Maar er is in haar leven al wel een periode geweest dat ik zo min mogelijk at en dat vind ik zelf natuurlijk niet oké voor haar.
Ik herken het wel ja... Dochterlief is best een beetje stevig, maar "slechts" 12 jaar nog maar, dus nog heus wel wat babyvet, maar duidelijk wel wat meer als gemiddeld Nu wil ze meedoen en tot op zekere hoogte vind ik dat prima...Gewoon lekker gezond eten, lekker sporten geen enkel probleem.... Maar zooooo bang dat ze doorslaat. Ze hoort van vriendinnetnes die broodmager zijn dat ze zich te dik vinden enzo...En die eet dit niet meer en die dat niet enz enz...

Zoonlief van 4 roept de best vaak ow...daar wordt je dik van.... En op de meest rare momenten floept zoiets er uit (kan er nu natuurlijk geen voorbeeld van bedenken) En ik vraag me wel af of dat nou een fase is, of dat ik (onbewust) toch een beetje overspannen signalen af aan het geven ben.

Vandaar eik een beetje mn vraag denk ik ( pff...warhoofd enzo)
pi_61741563
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nerds United Chico

Laat ik dan nu maar het echte rekenwerk gaan doen en me op de complexe getallen storten. Over uurtje ofzo weer terug!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:29:48 #122
163650 Greys
pi_61741612
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef Laureline het volgende:
Dank allemaal voor het welkom

Je moet hier ook lijstjes posten toch? Net als je stoppenkastfoto in K&W? Leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 21:35:08 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61741806
t hóeft niet hoor, laureline, maar we doen t af en toe wel...
pi_61742169
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef kwakveense het volgende:
t hóeft niet hoor, laureline, maar we doen t af en toe wel...
Ja, maar het lijkt mij dat het prima kan werken! Als ik dan straks al die bossche bollen zwart op wit zie staan eet ik ze misschien juist de volgende keer niet
  donderdag 18 september 2008 @ 21:46:43 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61742259
Meh... Leuke nieuwe trend qua huisdier.

Kitler!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:49:53 #126
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61742370
Mijn mams zei gister tegen me, toen ik aan haar aanrecht aan het afwassen was 'meid, je wordt echt smal van achter gezien' *blij*

Welkom ook Laureline!
Merel, van squads krijg je toch juist steviger bovenbenen, spiertechnisch gezien, of zit ik dan mis te denken?
En Vamp en Sugar, mijn zoons (!) van 9 en 11 denken er ook over na wat ze eten hoor, maar die zijn allebei superstrak en zeker niet bezig met afvallen ofzo. Ik weet niet of het slécht is dat een kind zich realiseert dat hij niet alles zomaar in mijn smuicheltje moet stoppen, dat dat ook een effect heeft op zijn lijf. Toch?
Prrrrr
pi_61742437
Ik dacht heel even dat je het had over die andere nieuwe hobby: Knitler!
  donderdag 18 september 2008 @ 21:57:32 #128
14746 k_i_m
pi_61742679
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik herken het wel ja... Dochterlief is best een beetje stevig, maar "slechts" 12 jaar nog maar, dus nog heus wel wat babyvet, maar duidelijk wel wat meer als gemiddeld Nu wil ze meedoen en tot op zekere hoogte vind ik dat prima...Gewoon lekker gezond eten, lekker sporten geen enkel probleem.... Maar zooooo bang dat ze doorslaat. Ze hoort van vriendinnetnes die broodmager zijn dat ze zich te dik vinden enzo...En die eet dit niet meer en die dat niet enz enz...

Zoonlief van 4 roept de best vaak ow...daar wordt je dik van.... En op de meest rare momenten floept zoiets er uit (kan er nu natuurlijk geen voorbeeld van bedenken) En ik vraag me wel af of dat nou een fase is, of dat ik (onbewust) toch een beetje overspannen signalen af aan het geven ben.

Vandaar eik een beetje mn vraag denk ik ( pff...warhoofd enzo)
Nou had ik een supersmalle bouw, net zoals mijn moeder, maar als het dan toch over dikke buiken ging bij andere mensen zei mijn moeder altijd doordat dat kwam dat ze niet op sport zaten. Ik heb echt nooit de link gelegd dat mensen dik werden van eten .
In my life
Why do I smile
pi_61743409
quote:
Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Daar hoopte ik al op .

@PF en Ewelina: er staan nu zulke leuke huisjes op StudentenWoningWeb . Kijken bij zelfstandig, Amsterdam Centrum/buiten Centrum. Allemaal in de binnenstad, eentje zelfs naast Roeterseiland! (waar ik dus colleges volg) Zou bijna reageren, als er niet overal al 300 tot 500 reacties waren .
Dat had ik al gezien, en ook al gereageerd (op die Uilenstede woning van 48m2)

Denk niet dat ik voor de overige woningen genoeg wachttijd heb. (en ook niet voor die Uilenstede woning )
pi_61743444
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nou had ik een supersmalle bouw, net zoals mijn moeder, maar als het dan toch over dikke buiken ging bij andere mensen zei mijn moeder altijd doordat dat kwam dat ze niet op sport zaten. Ik heb echt nooit de link gelegd dat mensen dik werden van eten .
nee, maar hij legt die wél... En niet zomaar een keertje, maar telkens.... En dan roep je een keer ik kan je wel opvreten ofzo en dan zegt ie nee...daar wordt je dik van!
En is dit eten waar je dik van wordt, of groot en sterk?
Maar t is niet zo dat ie dat "dikmaaketen" niet wil ofzo... Als t aan hem ligt vreet ie de hele dag alles wat maar los en vast zit!

Dochterlief wil best wat slanker enzo, maar heeft genoeg zefvertrouwen om zich wat dat betreft niet aan andere te spiegelen!! Zo trots op mn meissie..... Ook qua kleding... Brugklas nu, dus supereng en wat vindt die er van en wat heeft die nou aan......

Tssss....mama, als ïk het maar mooi vind!
pi_61743723
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef vamperotica het volgende:
Ik had het over dat meisje van dik en dun of zoiets..... die woog dacht ik 47 met een bmi van 19
Van gisteravond? Die was 47,5 kilo en had een BMI van 16. Ze zag er best scary uit in d'r ondergoed.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:25:36 #132
14746 k_i_m
pi_61743750
Dat klinkt eigenlijk alsof hij geen flauw idee heeft waar hij het over heeft als hij zoiets zegt . Dat hij gewoon iemand anders napraat die dat ooit gezegd heeft omdat hij ziet dat er een reactie op komt die hij leuk vindt?
In my life
Why do I smile
pi_61744028
hai
  donderdag 18 september 2008 @ 22:33:24 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61744052
.
Niet meer actief op Fok!
pi_61744100
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef k_i_m het volgende:
Dat klinkt eigenlijk alsof hij geen flauw idee heeft waar hij het over heeft als hij zoiets zegt . Dat hij gewoon iemand anders napraat die dat ooit gezegd heeft omdat hij ziet dat er een reactie op komt die hij leuk vindt?
Ja,, toch wel hé?!
Pffffffoei!
Tnx beeb!
pi_61744322
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat had ik al gezien, en ook al gereageerd (op die Uilenstede woning van 48m2)

Denk niet dat ik voor de overige woningen genoeg wachttijd heb. (en ook niet voor die Uilenstede woning )
Ik zou die bij de Jordaan wel willen, lekker groot enzo . Misschien waag ik de gok, kijken of ik niet de allerlaatste word
  donderdag 18 september 2008 @ 22:45:08 #137
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61744537
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je moeder heeft dan ook gelijk, wie genoeg sport, kan alles eten
Of je moet medicijnen slikken, of een superslome schildklier hebben. Maar in principe is dat de gouden regel.
1 uur per dag intensief sporten en je kunt je prima te goed doen aan sjippies, burgers, snoep en crap zonder daar echt last van te hebben.

Zo doet een vriendin van mij het, ze is een vreetzak pur sang. dieten werkte dus niet voor haar.
Die sport gewoon elke dag, 7 dagen per week 1.5 uur en vreet zichzelf helemaal klem
Al deed ik dat vroeger na voetbaltraining ook hoor, keihard patatjes eten na de oefen wedstrijd
  donderdag 18 september 2008 @ 22:46:22 #138
14746 k_i_m
pi_61744591
Ja zo is squashen en daarna gezellig teveel bier drinken hier ook een succes .
In my life
Why do I smile
pi_61744620
quote:
Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef SHE het volgende:
Middag!

Ik heb vandaag mijn schattige Asus EEE mini pc binnengekregen, zoooo schattig en past met gemak in mijn handtasje
Dat ze zoveel snelheid in zo'n klein ding kunnen proppen is echt wonderbaarlijk
Oooh gaaf Wil ik oook!
pi_61744633
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Met kerst zit ik gewoon thuis .
Mijn vader is 2e kerstdag jarig en Marks vader op 1e kerstdag, daar ben ik de afgelopen jaren steeds naartoe gegaan, maar of dat deze kerst ook zo is, aangezien ik dan hopelijk elders woon, dat weet ik niet.
Mijn ouders vieren geen kerst Dus ik mag dit jaar (jeetje, wat ver vooruit gedacht ) ook wel kerst vieren bij Mr PF

Dat vind ik zo leuk he Eindelijk kerst vieren! Want we vieren ook geen sinterklaas (meer).
  donderdag 18 september 2008 @ 22:49:19 #141
14746 k_i_m
pi_61744725
Vanaf dit jaar zijn Sinterklaas en Kerst weer speciaal hier in huis . Ik verheug me nu al op volgend jaar, als Lilah een beetje begrijpt wat het allemaal is .
In my life
Why do I smile
pi_61744739
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf dit jaar zijn Sinterklaas en Kerst weer speciaal hier in huis . Ik verheug me nu al op volgend jaar, als Lilah een beetje begrijpt wat het allemaal is .
Zo leuk lijkt mij dat!
  donderdag 18 september 2008 @ 22:50:48 #143
14746 k_i_m
pi_61744782
Ik heb nog ergens een briljante foto van mezelf van afgelopen jaar. Daar ben ik eigenlijk een slinger in de boom aan het hangen, maar hij is zo gemaakt dat het net lijkt alsof ik hem eruit ruk .
In my life
Why do I smile
  donderdag 18 september 2008 @ 22:52:55 #144
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61744867
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Ja zo is squashen en daarna gezellig teveel bier drinken hier ook een succes .
Ah, nog iemand met die traditie! Wij drinken wodka na de squash en eten durum
Maar goed, Ollie laat me ook altijd alle hoeken van de baan zien dus 800 kcal verbranden is echt een peuleschil.
  donderdag 18 september 2008 @ 22:55:10 #145
14746 k_i_m
pi_61744961
Ik heb ook een keer éérst teveel bier gedronken en dáárna gesquashed.

Dat was geen succes .
In my life
Why do I smile
pi_61745256
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog ergens een briljante foto van mezelf van afgelopen jaar. Daar ben ik eigenlijk een slinger in de boom aan het hangen, maar hij is zo gemaakt dat het net lijkt alsof ik hem eruit ruk .
Ja, krijgen we die dan ook te zien?

Ik probeer de kerst altijd te mijden door in het buitenland te zijn. Waardoor je effectief juist een dubbele dosis kerst krijgt
pi_61745370
quote:
Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef k_i_m het volgende:

Die hadden ze vorig jaar tijdelijk !
pi_61745406
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Je moeder heeft dan ook gelijk, wie genoeg sport, kan alles eten
Of je moet medicijnen slikken, of een superslome schildklier hebben. Maar in principe is dat de gouden regel.
1 uur per dag intensief sporten en je kunt je prima te goed doen aan sjippies, burgers, snoep en crap zonder daar echt last van te hebben.

Zo doet een vriendin van mij het, ze is een vreetzak pur sang. dieten werkte dus niet voor haar.
Die sport gewoon elke dag, 7 dagen per week 1.5 uur en vreet zichzelf helemaal klem
Al deed ik dat vroeger na voetbaltraining ook hoor, keihard patatjes eten na de oefen wedstrijd
Dat klinkt verleidelijk goed. Wat is 'intensief' sporten? Hardlopen okee? Of crosstrainer 65 rpm?
  donderdag 18 september 2008 @ 23:12:27 #149
14746 k_i_m
pi_61745581
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, krijgen we die dan ook te zien?

Ik probeer de kerst altijd te mijden door in het buitenland te zijn. Waardoor je effectief juist een dubbele dosis kerst krijgt
Wij zijn rond kerst naar Stockholm geweest. Met min 5 krijg je pas echt een kerstgevoel .

Ik heb hem gevonden trouwens .
In my life
Why do I smile
  donderdag 18 september 2008 @ 23:14:06 #150
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61745632
1.5 uur hardlopen zou ik zelf niet doen, krijg je een lelijk lijf van.
crosstrainer, steps, aerobics, pilates, dansen, fitness..allemaal prima.
Zwemmen op hardlopen gaat je dan bepaalde lichaamstrekken geven die ik persoonlijk verre van mooi vind.
pi_61745681
Oh mên, ik moet nog zo een kut eetlijstje maken en ik wou gaan slapen
En ik moet m'n pillen nog zoeken en innemen

*moe is*

Maar hier wel alles goed En heb ik nog iets gemist?
*net terug gelezen heeft*
pi_61745744
Bedoel je hangborsten? Als er een sport bestaat waar je onderlijf van slinkt en je bovenlijf van aankomt lijkt me dat ook erg prettig
Maarja, dan zitten we altijd nog met de heupbotjes
pi_61745880
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Wij zijn rond kerst naar Stockholm geweest. Met min 5 krijg je pas echt een kerstgevoel .

Ik heb hem gevonden trouwens .
[ afbeelding ]

Wij waren overigens jaren geleden met kerst in Praag; het vroor 10 graden en het sneeuwde En we gingen naar de Notenkraker

Ryanair Laatste keer dat ik met die eikels vlieg. je moet 40!!!! euro bijlappen als je een koffer mee wilt nemen.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:22:41 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61745939
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef Laureline het volgende:
Bedoel je hangborsten? Als er een sport bestaat waar je onderlijf van slinkt en je bovenlijf van aankomt lijkt me dat ook erg prettig
Maarja, dan zitten we altijd nog met de heupbotjes
De enige, en echt ENIGE manier om je lichaam te shapen naar je eigen wens = krachttraining
de sportschool in dus, goed schema maken, goed eetplan ( veel eiwitjes ) en trainen als een beest en slapen als een baby.
En nee, daar krijg je geen spierballen van. Spierballen krijg je alleen als je boven onderhoudsniveau eet.
Dit is echter wel een beproefde methode om zogenaamde zwakke plekken te verbeteren en sterke punten extra te benadrukken.
Je kunt spiergroepen isoleren, dus veel beter werken aan die punten die je anders wil.
Geen enkele andere sport doet dat voor je.
In jouw geval ( bovenlijf aankomen, onderlijf slinken ) is een enkeltje sportschool een absolute must.

En mocht je het saai vinden...wacht maar tot je je lichaam ziet veranderen. Ineens is het verslavend
pi_61745946
Ik post hem hier wel, niet slaan, morgen weer gezond of zo

O: 2 schaaltjes vanille yoghurt + verse frambozen + water
T: kauwgum
L: 1 hele grote schaal vruchtenyoghurt (500 gram of zo) + 1 blikje cola light
T: bijna 1 grote zak bananen snoepjes met suiker + flesje water
T: 1 pakje soja drink (200 mL)
D: nog een paar bananen snoepjes, bekertje 7up splash, 300 gr gebakken aardappelen, 180 gr groentenmix, 1 tofu/soja grill burger
T: 1 reuzen mergpijp (225kcal) 1 stroopwafel, water

ik vind het niet eens zo erg dat ik dit allemaal heb gegeten,
ja eigenlijk is het wel zonde. Maar ik moet het nu allemaal uit gaan werken Confronterend!
Dan denk ik de hele tijd, oh, dat had best gezonder gekund. Oh, vandaaaaar dat ik niks afval. etc.
pi_61746127
Ojee, nog een verslaving erbij straks. Maar serieus: aankomen in die holtes onder je jukbeenderen? En op die horizontale 'botjes' die je kan tellen boven je borsten? Dat is toch niet te trainen?

Edit: Het slapen heb ik al prima onder de knie trouwens!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:31:03 #157
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746205
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik las snotjesneuroot!

Mijn avondeten was een baconburger en frietjes, en 5 bier. Niet echt gezond geloof ik!
  donderdag 18 september 2008 @ 23:35:47 #158
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746360
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Ojee, nog een verslaving erbij straks. Maar serieus: aankomen in die holtes onder je jukbeenderen? En op die horizontale 'botjes' die je kan tellen boven je borsten? Dat is toch niet te trainen?
Jawel hoor, je borst krijg meer volume met een goed dieet en de juiste oefeningen.
De holtes onder je jukbeenderen verdwijnen vanzelf als je iets aankomt.
Het vervelende met jouw bouw is dat je eerst iets zult moeten aankomen, en vervolgens specifiek zult moeten trainen.

Maar alles is mogelijk, een ook de reden waarom ik qua sportadvies voor vrouwen er ook altijd maar 1 heb: the gym
Ik zal tzt eens mijn lief vragen naar de foto's van enkele jaren geleden, toen ik nog intensief trainde ( staan ergens op een schijf, maar waar )
Het verschil met nu is dan goed te zien en je ziet ook meteen dat ik specifiek op mijn bouw trainde. ( mijn meeste uren zaten in mijn dijen, binnenkant dijen, buik schouders, borst, billen en schouders )
Dat zijn mijn zwakke plekken, op mijn dijen kom ik heel snel aan, mijn billen zijn van nature weer plat , mijn schouders zijn iel en mijn borst krijgt snel botjes.

Grappige is dat als je before en now foto's zou zien, je acuut de transformatie zou zien. Zo werkt het echt ( mits je echt een goed eet en workout schema hebt. )
Mijn ervaring is echter wel dat weinig sportscholen echt goede trainers hebben en goed fitnessen is een kunst. Daarom wel zaak dat je je goed laat informeren, je je streng aan je voeding houd en je schema steeds aanpast op je vorderingen.
  donderdag 18 september 2008 @ 23:37:50 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746421
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik post hem hier wel, niet slaan, morgen weer gezond of zo

O: 2 schaaltjes vanille yoghurt + verse frambozen + water
T: kauwgum
L: 1 hele grote schaal vruchtenyoghurt (500 gram of zo) + 1 blikje cola light
T: bijna 1 grote zak bananen snoepjes met suiker + flesje water
T: 1 pakje soja drink (200 mL)
D: nog een paar bananen snoepjes, bekertje 7up splash, 300 gr gebakken aardappelen, 180 gr groentenmix, 1 tofu/soja grill burger
T: 1 reuzen mergpijp (225kcal) 1 stroopwafel, water

ik vind het niet eens zo erg dat ik dit allemaal heb gegeten,
ja eigenlijk is het wel zonde. Maar ik moet het nu allemaal uit gaan werken Confronterend!
Dan denk ik de hele tijd, oh, dat had best gezonder gekund. Oh, vandaaaaar dat ik niks afval. etc.

Sinds je vegetarisch eet, eet je ook veel beroerder.
Daarbij ben ik bang dat jij steeds meer essentiele voedingstoffen gaat missen. Dat jij nog niet ziek bent is echt me echt een raadsel

Ga eens normaal eten, bolletje
  donderdag 18 september 2008 @ 23:39:32 #160
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746469
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik las snotjesneuroot!

Mijn avondeten was een baconburger en frietjes, en 5 bier. Niet echt gezond geloof ik!
Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjes
pi_61746584
Maar daar heb je toch een dagtaak aan? Ik ben eerlijk gezegd al bekaf van 1 kind en 2 banen, en heb geen idee waar ik de sportschool nog tussen moet plannen in een dag.

Maar het klinkt wel verleidelijk, een figuur waar je altijd naar hebt verlangd te creëren...Als ik nou eerst afval (op onze eigen crosstrainer klimmen lukt nog wel iedere dag) en dan aankom, gaat het dan ook niet eerst naar boven? Of meteen weer naar mijn probleemzones?
pi_61746593
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Sinds je vegetarisch eet, eet je ook veel beroerder.
Daarbij ben ik bang dat jij steeds meer essentiele voedingstoffen gaat missen. Dat jij nog niet ziek bent is echt me echt een raadsel

Ga eens normaal eten, bolletje
Ik ben niet vegetarisch Ik at samen met Mr PF, die eet wel vegetarisch, dus doe ik mee En gister ook.
En ik ben wel ziek, heb blaasontsteking

Morgennn... eet ik wel normaal. Of zo.
Het is alleen zo stom, de laatste keer dat ik thuis was was woensdag om 08:00 oid. Dan kom ik donderdag om 22:00 thuis.. Hele tijd spullen versleept, steeds dingen moeten kopen, niet zo veel tijd/middelen om te koken. Dan is friet/wok to go opeens best fijn Maar ik haal de volgende keer wel een wortelsnack of zo
  donderdag 18 september 2008 @ 23:46:01 #163
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746641
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjes
Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!
pi_61746664
Morgen wordt sowieso iets met soja yoghurt en soja melk
en met tofu

Maar goed Daar buiten kan ik nog heel veel gezonde dingen eten! Alleen ben ik bang dat ik taart ga eten, mama is jarig, heb net slingers op gehangen maar ben daar verschrikkelijk slecht in
pi_61746686
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!
Morgen
  donderdag 18 september 2008 @ 23:49:18 #166
14746 k_i_m
pi_61746735
Mag soja chocolademelk eigenlijk?
In my life
Why do I smile
  donderdag 18 september 2008 @ 23:49:42 #167
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746747
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Morgen
wat is er morgen??
pi_61746766
"En elke dag zeg ik weer: Morgen! Stop ik met die rotzooi..."
Citaat denk ik alleen herkenbaar voor mensen boven de 30

Update lijstje sinds 21.00: 3 glazen wijn
  donderdag 18 september 2008 @ 23:51:52 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746801
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Morgen wordt sowieso iets met soja yoghurt en soja melk
en met tofu

Maar goed Daar buiten kan ik nog heel veel gezonde dingen eten! Alleen ben ik bang dat ik taart ga eten, mama is jarig, heb net slingers op gehangen maar ben daar verschrikkelijk slecht in
Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???
pi_61746809
Ik heb iig zondag voor het laatst alcohol gedronken! Of maandag, dat weet ik niet meer
Oh ik moet meer vis eten want ik was m'n OV vergeten, daarna m'n sleutels, daarna m'n boek, nu ben ik m'n agenda ook nog kwijt, en ik was m'n mama's verjaardag bijna vergeten. Vis is goed voor je hersenen toch

Ik ga maar slapen Doeg, kusjes

Hoe klinkt dit:
O: soja yoghurt, banaan, kiwi
T: Uhm.
L: bolletje mozerella/pesto/tomaat/sla of.. iets anders. Ben die dingen wel zat eigenlijk

Ik weet het eigenlijk niet Ik ga wel jouw ding doen SHE, of ik eet gewoon een keer brood. Of ik ga kijken wat dat skinny bitch dieet inhoud. Want ik heb helemaal geen trek en inspiratie. Ik eet gewooon omdat 't moet.

Doeg
pi_61746830
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:49 schreef AKnynke het volgende:

[..]

wat is er morgen??
Nou, we gaan het morgen beide beter doen
Vandaar, morgen!

En ik wou nog iets eten bij m'n pilletje
en toen dacht ik, neuh Is wel prima..
  donderdag 18 september 2008 @ 23:54:37 #172
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61746881
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu

Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
pi_61746924
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???
Wij eten:
Pizza mozerella
Patatjes
nasi schijf, bami schijf, groentenkroket
broodjes pesto/tomaat/mozerella
voor het eerst aardappels en dan met nepvlees + groenten
en m'n ouders maken vaak nep vlees als mr pf komt eten (vales of zo)

we hebben ook wel eens vegetarische spaghetti iets gemaakt
en rijst + japanse? groenten + japanse wokblokjes + soja saus

of een bak rijst bij de wok to go
of noodles bij de chinees

of dim sum (die cheater eet wel garnalen )

en overdag gewoon croissantjes/broodjes jam of gebakken ei
(ik hou niet van brood en vleeswaar, hij ook niet)

en we houden beiden niet van Nederlands eten, is wel makkelijk.
En ik hou niet echt van vlees (en groenten)
scheelt ook

Gaat wel makkelijk, ik ben wel flexibel, meegaand, etc
pi_61746943
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu

Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Ik was benieuwd hoe het smaakte

(m'n kat wil het niet, en hij is verslaaafd aan yoghurt )
  donderdag 18 september 2008 @ 23:57:47 #175
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61746957
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Wij eten:
Pizza mozerella
Patatjes
nasi schijf, bami schijf, groentenkroket
broodjes pesto/tomaat/mozerella
voor het eerst aardappels en dan met nepvlees + groenten
en m'n ouders maken vaak nep vlees als mr pf komt eten (vales of zo)

we hebben ook wel eens vegetarische spaghetti iets gemaakt
en rijst + japanse? groenten + japanse wokblokjes + soja saus

of een bak rijst bij de wok to go
of noodles bij de chinees

of dim sum (die cheater eet wel garnalen )

en overdag gewoon croissantjes/broodjes jam of gebakken ei
(ik hou niet van brood en vleeswaar, hij ook niet)

en we houden beiden niet van Nederlands eten, is wel makkelijk.
En ik hou niet echt van vlees (en groenten)
scheelt ook

Gaat wel makkelijk, ik ben wel flexibel, meegaand, etc

Lekker slapen meid, ik ga d'r ook in! Weltrusten allemaal!
pi_61747002
PF, ga nou in hemelsnaam niet Skinny-Bitchen, probeer eerst eens 'normaal' te gaan eten, mens!
pi_61747021
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ga nou in hemelsnaam niet Skinny-Bitchen, probeer eerst eens 'normaal' te gaan eten, mens!
Ik hou niet van brood, aardappels, rijst, pasta, groenten, vlees.
Of zo. Ik hou eigenlijk helemaal niet van eten tenzij puur suiker of zelf gemaakt en warm.

Ik weet meestal niet wat te ontbijten,
alleen crackers met hagelslag, maar die vind ik ook niet zo lekker meer dus die eet ik eigenlijk niet.

Ik eet dan vaak een banaan. En dan krijg ik na een paar uur best honger, dan heb ik natuurlijk geen eten bij me want ik had nergens trek in, en dan is er natuurlijk niks open behalve een snoep automaat dus haal ik daar wat uit Of er zijn wel broodjes mozerella/zalm etc. Ook niet echt gezond en niet super lekker.

Ik ben gewoon ongesteld, vieze antibiotica in m'n lichaam, en koud.
Dus ik kan nu even alleen maar zeuren geloof ik
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:00:41 #178
14746 k_i_m
pi_61747030
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?

Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm is .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:04:18 #179
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61747097
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm is .
Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!
Chocolademelk is nergens echt goed voor, dus beter ga je gewoon slapen.
pi_61747112
Zegen mijn water ook gelijk even
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:07:10 #181
14746 k_i_m
pi_61747155
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef SHE het volgende:

[..]

Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!
Chocolademelk is nergens echt goed voor, dus beter ga je gewoon slapen.
Mens, ik heb geeneens chocolademelk in huis! Adem in, adem uit! .

Maar dat slapen is inderdaad wel een goed plan, want om half 8 gaat mijn vrolijke wekkerkind weer af .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 19 september 2008 @ 00:07:32 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61747165
Hoeft niet, water is al gezegend!. Door god. En Oprah.
pi_61747195

Nou
nu echt doeg

en morgen ontbijten met....
gekookt ei
pi_61748279
Net thuis van mijn werk. Had een veradering in Ede die tot 23:00 duurde.

Lijstje:

O: yoghurt & gojimuesli
T: VitaLinea
L: er waren weer luxe broodjes besteld; ik heb een meergranenbol met pâté genomen
D: tomatensoep en een groene salade met o.a. zongedroogde tomaatjes en cashews (bij Lebkov)
T: stuk chocola 85% bij thuiskomst om niet met honger naar bed te gaan
  vrijdag 19 september 2008 @ 07:22:52 #185
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61749527
Goedemorgen!
Laureline, ook van mij: welkom!

SHE, ik ben wel benieuwd naar die foto's.
pi_61749565
Mgguh

Ik merk dat ik eerder "vol" zit....
Waar ik eerder gewoon door kon blijven vreeeeeeten ( en dat ook vrolijk deed) heb ik nu na een "normaal" maaltijdsportie vaak al wel genoeg...Én vreet ik de rest niet ook nog eens op

Toen ik begon at ik rustig zo'n hele mengkom (groot tupperwareachtig ding) met salade leeg
Nu kan ik daar gewoon een portie uithalen en de rest weg zetten.

Ook met het avondeten gister.... Ik had 6 rolletjes witlof gemaakt (Wel met ham en kaas, dat dan weer wel) .... 2 voor degene die ook wilde en dat betekende dus 4 voor mij "Vroegah" gingen die alle 4 op, was het niet tijdens de maaltijd, dan wel 's avonds als snack. Nu hoef ik niet meer te bedenken wat ik vanavond eet!
pi_61749701
en weer een kilo zwaarder

goedemorgen
Ja doei.
pi_61749762
Goedemorgen!
Gisteren zei ik morgen, dus vandaag moet ik gezond gaan leven. Hm. Straks even op de crosstrainer en dan racen naar werk...
@SHE, ben ook benieuwd naar de foto's, ter inspiratie! Maar volgens mij heb jij toch al een vrij ideale bouw, vind het altijd veel leuker eruit zien, zo'n 'tuimelaartje'-figuur, ipv peertje.
  vrijdag 19 september 2008 @ 08:10:14 #189
331 Merel
Be here now.
pi_61749836
quote:
Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:

Mijn ervaring is echter wel dat weinig sportscholen echt goede trainers hebben en goed fitnessen is een kunst.
Dusss... Hoe vind je zo'n sportschool/trainer? Ik geloof niet dat de jochies die bij mijn sportschool rondlopen verstand van zaken hebben.

Vandaag mag ik nog even prutsen. Vanaf morgen wordt de broekriem weer aangehaald. Boodschappen van tevoren doen en braaf eetlijstjes posten. Die eetlijstjes voelen toch als een soort dwangmiddel om netjes en weinig te eten, want anders ziet iedereen wat voor vreetzak je bent!
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:32:52 #190
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61752539
Met het gevaar af een (vroegere) miss_s kopie te worden; ik begrijp wel waarom een aantal van jullie niet afvallen of zelfs aankomen (PF bijvoorbeeld ). Mijn god,wat snoepen jullie veel. Die dag dat ik op een schop onder mijn hol kreeg van SHE was echt een rare dag. Misschien dat ik één of twee keer per week écht verkeerd eet (iets te zoet en te vet meestal), maar de rest van de dagen voert groente toch echt de boventoon. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik perfect ben , ik woog niet voor niets 68 kilo en ook nog laat ik nog regelmatig steekjes vallen...

Maar toch, ik had het nooit verwacht, maar afvallen en toch veel eten is niet eens zo moeilijk. Gewoon zorgen dat je voldoende groentes in huis hebt, gezonnde tussendoortjes eten en regelmatig sporten. Dat is echt alles!
pi_61752561
Merel, bij welke sportschool zit jij?
Ik mag nog bij het studentensportcentrum fitnessen voor gereduceerd tarief, ik heb geen idee van de begeleiding daar. Volgens mijn allemaal HLO-studenten. Maar met de knie kan ik beter fitnessen en vooral zwaar trainen op de quadriceps om mijn knie te ontlasten, volgens mijn kine.

Ise, Lebkov is best leuk he? Wel prijzig, maar ook niet teveel schuldgevoel
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:34:31 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61752586
moggeh! daar ben ik bij mijn vorige sportschool ook zo op afgeknapt, ze wilden me maar licht laten trainen, en van die stomme sneltrain circuitjes...en veel cardio. ik wilde op de losse apparaten en ik wilde losse gewichten trainen...

voor BJ: een fotootje van mn nieuwe jurkje

(aan mn gezicht en mn hand kun je zien hoveel cm mijn spiegel er op de spiegelnaden tussenuitknipt )

ok en eentje waar mn hoofd wel normaal op is
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:35:49 #193
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61752624
@ tink: ik snoep niet zo heel veel en van wel af hoor maar ik snap je punt...
pi_61752661
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, Lebkov is best leuk he? Wel prijzig, maar ook niet teveel schuldgevoel
Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:40:44 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61752759
Wat een leuk jurkje in een mooie kleur kwakveense! Helemaal mijn smaak. Ik heb nog een tip voor je om je lichaam optisch te verlengen: draag een lange sjaal los om je nek, waarbij de uiteinden van de sjaal iets boven je knieen eindigen. Een (of meerdere) lange kettingen hebben hetzelfde effect, in het bijzonder kettingen die tussen je borsten in een v-vorm vallen en dan nog een stukje recht naar beneden lopen (sorry, kon het niet beter omschrijven).

Ik had het trouwens ook niet over jou kwakveense Vind het sowieso heel knap dat iemand zo lang een dieet vol kan houden.
pi_61752815
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.
Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijk
pi_61752849
@ Tink: ik voel me ook niet aangesproken, hoor. En dan ga ik zo lekker pannekoeken bakken
pi_61752882
ik voel me ook niet aangesproken, ondanks het feit dat ik nauwelijks afval

want ik snoep gewoon NIET

of eigenlijk
Ja doei.
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:44:58 #199
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61752891
Die zondagmiddag met flamkuchen en wijn staat ook nog in mijn geheugen gegrift hoor Tinkie!

[conleche modus off]

Maar je hebt gewoon gelijk, zo is het.
@ Merel; ik weet alleen goede in Utrecht.
Kom je er niet uit, dan wil ik best wel eet-train schema's maken. Ik heb ze hier liggen.
pi_61752911
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijk
Ben ook blij dat ik deze heb ontdekt. Ik wilde sushi gaan halen maar dat is zo duur en ik had eigenlijk geen geld, dus toen ben ik bij Lebkov naar binnen gelopen en het was erg lekker.
pi_61752935
En ik blijf maar afvallen, 67,7.
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:48:33 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61753000
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Die zondagmiddag met flamkuchen en wijn staat ook nog in mijn geheugen gegrift hoor Tinkie!

[conleche modus off]
En weet je wat het gekke is, zo veel calorien heb ik die dag niet eens gegeten
  vrijdag 19 september 2008 @ 10:59:19 #203
331 Merel
Be here now.
pi_61753251
Lebkov

Leuk jurkje Kwak! Ik ben de laatste paar weken ook opeens weer van de jurkjes. Die flatteren zo lekker

Ik sport bji Fit4Free in Rotterdam. Kost niks, maar dan heb je ook niks
pi_61753331
Ik typ dit op mijn Asus EEE mini-peeceetje! Ben er zo blij mee. Hij is klein, licht, cute.
Overal is tegenwoordig wifi, dan kan soms zo goed van pas komen...
Ga zo college in, en ga ook mijn aantekeningen op dit dingetje maken. Het heeft OpenOffice, een open source-pakket dat compatible is met MS Office.
pi_61753339
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:46 schreef Isegrim het volgende:
En ik blijf maar afvallen, 67,7.
zij wel

gaat lekker
Ja doei.
pi_61753389
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik typ dit op mijn Asus EEE mini-peeceetje! Ben er zo blij mee. Hij is klein, licht, cute.
Overal is tegenwoordig wifi, dan kan soms zo goed van pas komen...
Ga zo college in, en ga ook mijn aantekeningen op dit dingetje maken. Het heeft OpenOffice, een open source-pakket dat compatible is met MS Office.
Ik wil ook een mini-PC. Misschien neem ik er wel zo eentje icm T-Mobile onbeperkt mobiel i-net, dan issie 'gratis'.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:04:33 #207
331 Merel
Be here now.
pi_61753404
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:

@ Merel; ik weet alleen goede in Utrecht.
Kom je er niet uit, dan wil ik best wel eet-train schema's maken. Ik heb ze hier liggen.
Jaaaa, zou je dat willen doen? Is er iets te bedenken waar een normaal mens zich ook aan kan houden? Ik ben nu op het punt dat ik er echt wel tijd en moeite in wil steken, maar elke dag 5 uur sporten ofzo is bijvoorbeeld onmenselijk Vind het een beetje flauw om dan zo te "profiteren" van jouw kennis, maar als het niet te veel moeite is....

Bij mijn sportschool hebben ze wel kant-en-klare trainschema's liggen, maar die zijn dan weer zó algemeen dat ik me afvraag hoe nuttig ze zijn. Er staan dingen op die ik zelf ook kan bedenken, ze voegen niet zoveel toe. En volgens mij slaat het ook nergens op als ik precies dezelfde oefeningen moet doen als de écht dikke huisvrouw met compleet andere bouw die naast me staat te sporten, of wel?
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:17:04 #208
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61753780
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef Merel het volgende:

[..]

Jaaaa, zou je dat willen doen? Is er iets te bedenken waar een normaal mens zich ook aan kan houden? Ik ben nu op het punt dat ik er echt wel tijd en moeite in wil steken, maar elke dag 5 uur sporten ofzo is bijvoorbeeld onmenselijk Vind het een beetje flauw om dan zo te "profiteren" van jouw kennis, maar als het niet te veel moeite is....

Bij mijn sportschool hebben ze wel kant-en-klare trainschema's liggen, maar die zijn dan weer zó algemeen dat ik me afvraag hoe nuttig ze zijn. Er staan dingen op die ik zelf ook kan bedenken, ze voegen niet zoveel toe. En volgens mij slaat het ook nergens op als ik precies dezelfde oefeningen moet doen als de écht dikke huisvrouw met compleet andere bouw die naast me staat te sporten, of wel?
Nee, dat slaat ook nergens op. Maar vaak proppen ze je gewoon zo'n fitness circuit schema in je handen en mag je het uitzoeken.
Dan heb je er echt geen fluit aan.

Ik wil het best voor je doen, op 1 simpele voorwaarde: je moet je eraan houden!
En nee, je hoeft geen 5 uur te sporten. Uurtje, max.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:25:22 #209
331 Merel
Be here now.
pi_61754043
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef SHE het volgende:

Ik wil het best voor je doen, op 1 simpele voorwaarde: je moet je eraan houden!
En nee, je hoeft geen 5 uur te sporten. Uurtje, max.
Je maakt me bang! Maar dat is juist goed
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:32:59 #210
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61754332
Moet ik alleen nog weten hoe vaak je denkt te kunnen sporten.
Ik adviseer min 3 x per week, anders zit je er je tijd te verdoen.

Verder graag Pm met je lengte, gewicht, evt blessures en leeftijd.
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:33:58 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61754364
Ik ben de hele ochtend al bezig een lijst te maken met boeken die ik wil gaan verkopen.
Wat een klus: alle titels, auteursnamen, ISBN'nrs invoeren, nieuwprijs opzoeken, mijn prijs bepalen, status vh boek bepalen, boeken wegen ivm porto, opmeten ivm pakketpost of brievenbust post... . Maar er zitten wel hele dure boeken tussen (duurste: 73 euro ) die nu nog steeds gebruikt worden en er nog heel goed uit zien, dus al vraag ik maar de helft van de nieuwprijs, dan levert het nog wel aardig wat op .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:44:08 #212
331 Merel
Be here now.
pi_61754666
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de hele ochtend al bezig een lijst te maken met boeken die ik wil gaan verkopen.
Wat een klus: alle titels, auteursnamen, ISBN'nrs invoeren, nieuwprijs opzoeken, mijn prijs bepalen, status vh boek bepalen, boeken wegen ivm porto, opmeten ivm pakketpost of brievenbust post... . Maar er zitten wel hele dure boeken tussen (duurste: 73 euro ) die nu nog steeds gebruikt worden en er nog heel goed uit zien, dus al vraag ik maar de helft van de nieuwprijs, dan levert het nog wel aardig wat op .
Leuk!! Waar ga je ze verkopen, op Fok of ergens anders?
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:48:27 #213
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61754784
thnks tink voor de tip! ik heb een paar lange kettingen maar die hebben een vrij hoog Miss Etam gehalte dus ik ga nieuwe zoeken... een lange sjaal is idd ook een idee, had ik al eens over gedacht maar heb nog geen goeie gevonden...

ben weer @ work. net inkopen gedaan voor een borrel van mn werk vanmiddag.... ook maar veel dingen gekocht die ik zelf niet lust, dan kan ik ze tenminste ook niet eten...
  vrijdag 19 september 2008 @ 11:54:47 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61754985
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Merel het volgende:

[..]

Leuk!! Waar ga je ze verkopen, op Fok of ergens anders?
Via Bol.com, denk ik. Daar heb ik in het verleden de meeste successen geboekt.
Ik vind het eigenlijk maar niks om ze te verkopen (iets in mij roept: "Het kan zomaar zijn dat je ze nog eens wilt raadplegen in de toekomst."), maar ik doe er toch niks meer mee en ik kan het geld wel gebruiken .
Vorige keer was ik echter vergeten dat niet alle boeken in de brievenbus pasten, dus toen maakte ik maar weinig winst .
Niet meer actief op Fok!
pi_61757094
Eetlijst voor vandaag: amandelen, sarrasinpannekoeken, frambozensmoothie en verder nog onbekend.

straks naar Rome
pi_61757158
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst voor vandaag: amandelen, sarrasinpannekoeken, frambozensmoothie en verder nog onbekend.

straks naar Rome
hou 's op

Rome
Ja doei.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:12:29 #217
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61757170
oeh heerlijk CF! veel plezier!!

sarassin is boekweit toch? waar ze in frankrijk galettes van maken? lekkah, doe ik ook altijd deels in mn volkorenpannenkoek beslag.
pi_61757253
Ja, klopt. Ik was aan het bedenken hoe ik glutenvrije pannekoeken kon maken, en zo kwam ik erop. Ze zijn veel steviger en smakelijker zo, vind ik.
pi_61757263
maar veel plezier hoor
Ja doei.
pi_61757344
Twee jaar getrouwd alweer, woei. Alleen doet mijn knie vandaag echt onwijs zeer... Hopen dat dat morgen beter is

En het is warm in Rome, woei
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:17:45 #221
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61757380
Veel plezier Coldfeet * Tinkepink een beetje jaloers is.

Overigens is het vandaag de eerste keer sinds ik aan het dieten ben geslagen dat ik niet bijhou wat ik eet. Ik hoop dat ik ongeveer op het zelfde gewicht blijf, ondanks dat ik niet meer minitieus in de gaten hou of ik niet te veel calorien binnenkrijg.
pi_61757578
http://www.millerscanterbury.co.uk/

hier verblijven wij overigens met Oud en Nieuw
Ja doei.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:26:49 #223
14746 k_i_m
pi_61757632
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:

straks naar Rome
In my life
Why do I smile
pi_61757685
Vandaag gaat het gelukkig alweer beter na de chips van gister:
O: biogarde, muesli (van Zonnatura ) en suiker
T: vergeten
L: Noodles (350 kcal.... ) en 2 boterhammen met tonijn
T: druiven en cherrytomaten
D: geen idee, hangt er vanaf wat mijn moeder maakt
T: taart, want mijn ma is jarig. En iets van nootjes ofzo.

Nja al met al nog niet super, maar de schade valt mee.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:28:19 #225
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61757686
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.millerscanterbury.co.uk/

hier verblijven wij overigens met Oud en Nieuw
Leuk!Leuk!Leuk!
Ik ben dol op Canterbury. In de tijd dat ik nog regelmatig in Engeland kwam begon en eindigde de reis altijd hier met één a twee dagen relaxen.
pi_61757820
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:26 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ga natuurlijk Heel Cultureel doen. Naar de Galleria Borghese en het Forum enzo
En leuke eettentjes zoeken, maar dat spreekt voor zich.

MB: cute!!!!
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:45:10 #227
331 Merel
Be here now.
pi_61758210
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:

Ik ga natuurlijk Heel Cultureel doen. Naar de Galleria Borghese en het Forum enzo
En leuke eettentjes zoeken, maar dat spreekt voor zich.

MB: cute!!!!
Mag ik mee in je koffer?
pi_61758701
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef Merel het volgende:

[..]

Mag ik mee in je koffer?
Ryanair en koffers Maar voor de rest: sure, gezellig. Neem aan dat jij alle leuke tentjes en pleintjes weet in Rome?
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:03:01 #229
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_61758786
Veel plezier in Rome dit weekend CF! Maar dat meot wel goed komen denk ik! Stuur je een kaartje?
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:19:17 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61759322
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 13:45 schreef Merel het volgende:

[..]

Mag ik mee in je koffer?
En ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_61759395
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik .
Even het lijstje in de OP checken, hoor
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:23:16 #232
331 Merel
Be here now.
pi_61759448
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:

Ryanair en koffers Maar voor de rest: sure, gezellig. Neem aan dat jij alle leuke tentjes en pleintjes weet in Rome?
In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zit Ik moet er zelf zijn om me weer te kunnen herinneren waar alles ookalweer is. Bovendien woont een hele goede vriendin van mij in Rome, dus ik laat me ook vaak gewoon door haar op sleeptouw nemen
  vrijdag 19 september 2008 @ 14:24:14 #233
331 Merel
Be here now.
pi_61759479
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ik .
Duiken we samen de koffer in
pi_61762576
Wow, Rome
Wel nog je hand in de Bocca della Verità steken en zeggen: "Ik blijf altijd slank en gezond!"

Mijn lijstje tot nu toe:
O: sinaasappelsap
L: roerei met sla
T: bramen met yoghurtshake
T: pistache- en cashewnootjes

@kwakveense (?kan de naam niet helemaal thuisbrengen, iemand met liefde voor eendjes uit Amstelveen?), mooi jurkje, goede dramatische kleur. Als je slanker wil lijken nog een zelfde kleur kousen eronder!

En krijgen alle moderaters hier een Asus mini-pc?
pi_61762654
Rome.
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:48:29 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61763315
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:24 schreef Merel het volgende:

[..]

Duiken we samen de koffer in
.

En ik wil ook zo'n schattig netbookje .
Maar ik heb vorig jaar nog een laptop gekocht (al ga ik die miss wel verkopen) en ik heb nu geen geld .
Dan maar wachten tot de volgende generatie netbooks uit komt .
Niet meer actief op Fok!
pi_61763367
Maar waarom een laptop én een netbook?
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:51:14 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61763377
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Merel het volgende:

[..]

In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zit Ik moet er zelf zijn om me weer te kunnen herinneren waar alles ookalweer is. Bovendien woont een hele goede vriendin van mij in Rome, dus ik laat me ook vaak gewoon door haar op sleeptouw nemen
Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat wel .
Maar ik moet zeggen dat ik ook alleen maar de standaarddingen weet, zoals San Clemente, San Giovanni, Scala sancta, Colosseum, Basilica di Santa Cecilia, Forum Romanum.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 19 september 2008 @ 16:53:31 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61763435
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Maar waarom een laptop én een netbook?
Nee, dan doe ik m'n laptop weg en een netbook ervoor in de plaats (heb nml ook nog wel een desktop van 4 jr oud, geen idee hoe lang die het nog uithoudt).
Maar: ik vind een netbook alleen gerechtvaardigd als je veel onderweg bent en / of veel op locatie moet werken bij klanten. In Cinnamon's geval zou ik er ook absoluut eentje nemen!
Ik ben echter maar een werkloze ex-student, dus voorlopig komt zo'n ding er nog niet, ook al roep ik heel hard van wel . Alles wat ik aanschaf moet echt nut hebben. Dat is mijn manier om met het gat in m'n hand om te gaan .

Maar die netbooks zijn zo lief! .
Niet meer actief op Fok!
pi_61763512
@kwak: leuk jurkje hoor staat je goed. En die kleur kan je ook heel goed hebben met je blonde haar

ik heb weer een hele drukke dag achter de rug en heb dr hoofdpijn van....

mijn eetlijstje van gister:
o; optimel met allbran
D: meuslibolletje met geitenkaas en salade
L: worteltjes, olijven, en 2 kipburgers...

vandaag:
o; optimel met allbran
D: meuslibolletje met geitenkaas en salade
l: maaltijdsalade
t: ws iets van fruit (nectarines) en een blokje 20+ kaas

ik voel me trouwens ook niet aangesproken over het snoepen enzo. Ik eet best wel eens wat lekkers, maar over het algemeen heb ik weinig slechte dagen

morgen lekker een volleybaltoernooi

*gaat ff een uurtje slapen.... bekaf*
pi_61763521
Nuttige dingen zijn saai.
pi_61763541
Mijn lijstje tot nu toe: yoghurt met gojimuesli, een VL-yoghurtje en een gehaktbal met mayo. Straks eet ik wat bij de Wok to Go. Alweer niet thuis eten want ik heb een afspraak bij de bank.
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:12:03 #243
331 Merel
Be here now.
pi_61763817
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat wel .
Maar ik moet zeggen dat ik ook alleen maar de standaarddingen weet, zoals San Clemente, San Giovanni, Scala sancta, Colosseum, Basilica di Santa Cecilia, Forum Romanum.
Ja nee die weet ik allemaal blind, maar de leuke barretjes en restaurantjes zou ik alleen kunnen vinden als ik ín Rome sta, dan weet ik precies welke kant ik op moet, maar ik zou nu niet kunnen uitleggen hoe ze heten en waar ze zitten
pi_61764400
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen . Mijn lijstje:

O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop
T: -
L: 2 boterhammen frambozenjam en 2 rijstwafels
T: 2 rijstwafels
D: Rijst met roerbakgroentes en komkommer. Bakje yoghurt met zoetstof.
T: Geen idee. Ik hoop van de chips af te blijven.
En verspreid over de dag wat kauwgompjes, tegen de heerlijk ruikende adem.

@CF: veel plezier . Rome .

@kwak: staat je leuk . En die laatste foto sta je leuk op!

@SHE: is het ook mogelijk om dat ideale lichaam te krijgen zonder de gym, maar met gewichten thuis? Mijn rekening is iedere maand leeg en kan niet bij mijn ouders aankomen met nóg een sport. En doe al 3x per week taekwondo, dus liever iets dat ik thuis kan doen erbij. Wil ook wel benen weg en rest wat steviger . Kan ik broeken gaan kopen enzo.
pi_61764538
pilletjes?
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:46:50 #246
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61764542
Vamp, stuur je vanavond mail!
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:48:07 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61764570
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen . Mijn lijstje:

O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop

@CF: veel plezier . Rome .

@kwak: staat je leuk . En die laatste foto sta je leuk op!

@SHE: is het ook mogelijk om dat ideale lichaam te krijgen zonder de gym, maar met gewichten thuis? Mijn rekening is iedere maand leeg en kan niet bij mijn ouders aankomen met nóg een sport. En doe al 3x per week taekwondo, dus liever iets dat ik thuis kan doen erbij. Wil ook wel benen weg en rest wat steviger . Kan ik broeken gaan kopen enzo.
yep; als je thuis gewichten hebt dan kan al een hele hoop.
Zelfs met tafels en stoelen...dat is de hardcore manier zelfs

Ik zal asap proberen een algemeen trainingsplan voor de liefhebber te maken voor thuis/weinig tijd.
Kan die in de OP ofzo.
( anders blijf ik mensen mailen )
  vrijdag 19 september 2008 @ 17:49:51 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61764598
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
Kan die in de OP ofzo.
( anders blijf ik mensen mailen )
Zet maar in de Wiki, dan staat 'ie in het eerstvolgende topic .
Niet meer actief op Fok!
pi_61764613
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 17:46 schreef SHE het volgende:
Vamp, stuur je vanavond mail!
Tnx Beeb!
pi_61764643
Popjes, dit was een zeer fijne dag. Ontbeten op het dakterras, gelunched met een geitenkaassalade en rosé op het strand, daarna een tukkie onder het parasolletje en zo weer naar huis op het dakterras een wodkaatje. Het leven is niet zo heel slecht. Ik probeer iedere dag een nieuw recept uit. Gisteren had ik sperziebonen à la bonne femme, met spekkies, ei, sjalot en vinaigrette; niet vies. Vanavond denk ik een uientaartje te maken met brisée deeg. Heb gisteren wel gewoon 8 km hardgelopen, dus helemaal dichtgroeien zal wel meevallen.

Ik zag Vivi posten, hoe was Ibiza???
pi_61764677
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 17:52 schreef conleche het volgende:
Popjes, dit was een zeer fijne dag. Ontbeten op het dakterras, gelunched met een geitenkaassalade en rosé op het strand, daarna een tukkie onder het parasolletje en zo weer naar huis op het dakterras een wodkaatje. Het leven is niet zo heel slecht. Ik probeer iedere dag een nieuw recept uit. Gisteren had ik sperziebonen à la bonne femme, met spekkies, ei, sjalot en vinaigrette; niet vies. Vanavond denk ik een uientaartje te maken met brisée deeg. Heb gisteren wel gewoon 8 km hardgelopen, dus helemaal dichtgroeien zal wel meevallen.

Ik zag Vivi posten, hoe was Ibiza???
Oh kind....Klinkt heerlijk!
* vamperotica is jaloers!
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:13:53 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61765037
Lijstje

4:45 cruesli balance met halvolle melk
7:30 halve komkommer
8:30 1 sneetje meergranenbrood met boter en lever
10:30 tomaat
11:00 appel
12:30 3 sneetjes brood met boter en 20+ kaas met veel mosterd (lekkaH)
1 kom mosterdsoep
14:30 appel en kiwi
16:00 blokje chocolade
17:30 4 taco's met veel sla

Lange dagen zijn dit altijd, het voelt alsof je constant zit te eten ofzo
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:45:41 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61765609
Ik vandaag:

O Allbran en magere melk
T 2 gekookte eieren
T 1 Fjord cracker
L Allbran en magere melk
T plakje kipfilet
D Spinazie a la creme (ja, ik weet) met gehakt, champignons en een uitje

Hoe erg is mijn dag?
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:59:56 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61765867
erg? ik vindt juist vrij weinig klinken...ik schat een kcal of 1400 maximaal, misschien 1200?
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:01:15 #255
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61765903
oh: laureline, mn naam komt omdat ik me ooit geregistreerd heb, omdat er iemand uit mijn dorp meedeed aan big brother ik wilde de naam van m dorp niet noemen maar ebdacht de carnavals naam van t dorp als gebruikersnaam...vandaar...ik doe niet eens aan carnaval trouwens
pi_61766156
zo de salade op en lekker een uurtje geslapen doet me wel weer goed.
Ga zo lekker ff douchen en vanavond lekker op de bank voor de tv.
pi_61766180
Zo lekker eten
pi_61766246
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
Met het gevaar af een (vroegere) miss_s kopie te worden; ik begrijp wel waarom een aantal van jullie niet afvallen of zelfs aankomen (PF bijvoorbeeld ). Mijn god,wat snoepen jullie veel. Die dag dat ik op een schop onder mijn hol kreeg van SHE was echt een rare dag. Misschien dat ik één of twee keer per week écht verkeerd eet (iets te zoet en te vet meestal), maar de rest van de dagen voert groente toch echt de boventoon. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik perfect ben , ik woog niet voor niets 68 kilo en ook nog laat ik nog regelmatig steekjes vallen...

Maar toch, ik had het nooit verwacht, maar afvallen en toch veel eten is niet eens zo moeilijk. Gewoon zorgen dat je voldoende groentes in huis hebt, gezonnde tussendoortjes eten en regelmatig sporten. Dat is echt alles!
Yeah, i kneuwz. Ik vind het eerder verbazingwekkend dat ik een stabiele 68/69/70 kilo ben En geen 200 kilo oid. Net alsof ik de grens probeer uit te rekken van wat kan.
Maar daar moet ik mee stoppen
pi_61766324
Oh en CF feli met je twee jaar !
pi_61766383
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:

It sucks to be us
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:21:48 #261
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61766411
Sug, is nog te weinig. Maar gelukkig wel lekkere regelmaat erin!
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:23:56 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61766462
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje

4:45 cruesli balance met halvolle melk
7:30 halve komkommer
8:30 1 sneetje meergranenbrood met boter en lever
10:30 tomaat
11:00 appel
12:30 3 sneetjes brood met boter en 20+ kaas met veel mosterd (lekkaH)
1 kom mosterdsoep
14:30 appel en kiwi
16:00 blokje chocolade
17:30 4 taco's met veel sla

Lange dagen zijn dit altijd, het voelt alsof je constant zit te eten ofzo

Je hebt ook constant zitten eten.
pi_61766501
Mijn dag begon prima, maar toen had mijn moeder een pardy!
Nootjes, kip, soep gegeten en een frikandelbroodje, geeen idee waarom. en een stukje kwarktaart
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:30:14 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61766607
Maar ik heb best veel allbran op, denk 80-90 gram, beide keren. En ook veel spinazie-gehakt-prut. Dan zal het wel meevallen met de calorieën denk ik? Ik bedoel, dan zijn het er niet gauw te weinig volgens mij!
pi_61766803
Lijstje vandaag:
T: 2 cappuchino
T: magere kwark
D: broccolisoep met stukjes chorizo

en straks in de planning 2 glaasjes chardonnay (weekeinde )en stukje komijnekaas...

Te weinig neem ik aan? Heb geen honger gehad eigenlijk....

@Sugar, als je kinderen hebt ben je de rest van je leven gewoon veroordeeld tot spinazie à la crème Iets anders is niet mogelijk, dus geen schuldgevoelens!
pi_61767388
Avondeten was tjap tjoy met tahoe. Lekker, maar véél te zout. Nu nog dorst...

Geld bijlenen voor vloer & badkamer gaat wel lukken.
  vrijdag 19 september 2008 @ 19:59:48 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61767426
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
T: 2 cappuchino
T: magere kwark
D: broccolisoep met stukjes chorizo

en straks in de planning 2 glaasjes chardonnay (weekeinde )en stukje komijnekaas...

Te weinig neem ik aan? Heb geen honger gehad eigenlijk....

@Sugar, als je kinderen hebt ben je de rest van je leven gewoon veroordeeld tot spinazie à la crème Iets anders is niet mogelijk, dus geen schuldgevoelens!
Toen ik nog kind was hield ik anders absoluut niet van spinazie crème. Ik had het liefst verse spinazie . Dus er is nog hoop voor Sugar .
Niet meer actief op Fok!
pi_61767846
Ik ben dol op spinazie à la crème.
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:17:32 #269
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61767852
Ik vind spinazie sowieso vies. Mijn tanden worden er stroef van.
Prrrrr
pi_61767919
Ja, dat heb ik ook. Maar daar wordt het niet minder lekker van.
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:23:59 #271
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61768007
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:27:27 #272
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61768093
Ik vind niks lekker als er geen alcohol in zit.
*opstandig*
Prrrrr
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:30:41 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_61768149
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 19:23 schreef SHE het volgende:

[..]

Je hebt ook constant zitten eten.
Ik weet het maar het zijn kleine beetjes of fruit.. ik ben dan ook vanaf 6 uur tot 6 uur in beweging, ik loop zo'n 8 uur per dag op het werk... Wordt er nog voor betaald ook
Maar ja, ik ben op deze manier bijna 17 kg afgevallen, het werkt voor mij geloof ik, zelfs zonder peuken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_61768681
Nog even een gebakken eitje gemaakt, want van zo'n bakkie van de Wok To Go zit je ook niet lang vol.
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:14:09 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61768987
Mijn dag:
O: bakje zelfgemaakt griesmeelpap
T: bakje magere yoghurt
L: kleine loempia uit de oven met sambal en ketjap + roergebakken chinese kool (3/4 kool!) met knoflook, paprika, rode peper en oestersaus
T: magnum
T: 4 augurken met ham
D: groene currysoep met 5 gamba's

Volgens het voedingscentrum bijna 1400 kcal. Om op gewicht te blijven moet ik nog wat meer eten. En eigenlijk heb ik alleen zin in chips of groente. Helaas is de groente op
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:15:14 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61769026
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal
Oh, zeekraal Dat vind ik toch zó lekker.
pi_61769159
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Oi lekker: zeekraal! (Visje trouwens ook ).

Eetlijstje van vandaag:

O: magere kwark, aardbeien, lepel volkorenmuesli zonder suiker
T: paar worteltjes
L: 2 cracottes met rosbief
T: handje rookamandelen, glas rosé
D: omelet met een vulling van tomaat, courgette, paprika en een paar blokjes camembert

Ik ben wel benieuwd naar de fitness voor thuis van SHE. Ik ben wel heel actief (elke dag minimaal 2 uur lopen met de roedel, fietsen, zwemmen, in de tuin werken) maar naar de sportschool ga ik maar twee keer per week. Het komt er gewoon niet vaker van. Te druk, te veel andere dingen die moeten.
pi_61769186
Ik schaam me diep als culifan, maar ik heb dus nog nooit zeekraal gegeten.
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:23:11 #279
14746 k_i_m
pi_61769225
O: 2 boterhammen met 10+ kaas (en het smaakte niet eens naar plastic)
T: yoghurt met banaan
T: handje walnoten
L: 2 boterhammen met omelet en een beetje mayo
T: 3 handjes amandelen
D: gekruide rijst met kebab
In my life
Why do I smile
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:23:50 #280
14746 k_i_m
pi_61769241
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik schaam me diep als culifan, maar ik heb dus nog nooit zeekraal gegeten.
Het smaakt naar zout .
In my life
Why do I smile
pi_61769272
Ik heb zeekraal nog nooit op, waar smaakt het naar?

Volgens mij ben ik trouwens iets aangekomen (niet opvallend veel) want m'n galajurken zaten ineens wat strakker. Of mijn vet is zich aan het herverdelen Maar weer even wat strenger
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:25:57 #282
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61769311
zeekraal smaakt als een hap zoute snot,vind ik dan.

o-2 ei
t-druiven
l-2boterhammen pindakaas
t-cupasoup
t-2rode wijn
d-X
t-4rodewijn
Prrrrr
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:26:53 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61769330
Kennen jullie die Celeberationsreclame trouwens? Die met die dansende vrouw in die rode jurk. Ligt het aan mij of heeft ze echt enge dunne armpjes?

Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:27:49 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61769355
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:25 schreef mspoez het volgende:
zeekraal smaakt als een hap zoute snot,vind ik dan.
Echt? Dan heb je het te lang laten koken. Zeekraal hoort knapperig te zijn!
pi_61769358
Ah, zo te horen past zeekraal in het rijtje waar ook oesters en kaviaar in staan. Dan is het niks voor mij, maar ik zal het toch eens proberen.
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:30:36 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61769403
Inderdaad een toffe reactie, Tinkepink!
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:31:52 #287
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61769429
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?

Reageerde je op een vacature waarin je schrijverskwaliteiten van belang zijn? Dan is het super extra leuk!!
Prrrrr
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:35:34 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61769510
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 21:31 schreef mspoez het volgende:

[..]

Reageerde je op een vacature waarin je schrijverskwaliteiten van belang zijn? Dan is het super extra leuk!!
Ja.
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:45:29 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61769757
quote:
Is dat niet cool?
.
Niet meer actief op Fok!
pi_61769785
quote:
Kennen jullie die Celeberationsreclame trouwens? Die met die dansende vrouw in die rode jurk. Ligt het aan mij of heeft ze echt enge dunne armpjes?

Is dat niet cool?
Zeker leuk. Er zijn ook maar weinig mensen die een écht goede sollicitatiebrief kunnen schrijven.
pi_61770064
Pompidom feestje hier
En al die nootjes, drank, pfoe!

En ik neem maar geen alcohol, want heb antibiotica (voor le zekerheid)
  vrijdag 19 september 2008 @ 21:58:51 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61770101
Wat leuk om zo'n reactie te krijgen Tink!

Even een toepasselijke foto spammen als impressie van mijn vakantie...ik heb voor het eerst van mijn leven bijna moeten janken als een klein kind bij het naar huis gaan .

De schade viel mee, zo'n 60 gram aangekomen...maar de bikinifoto's vond ik toch nog confronterender dan dat ik had gedacht n.a.v. mijn beeltenis in de spiegel (waar ik natuurlijk de meest voordelige pose aannam.. (niet ademend) ).

Vanaf maandag ga ik maar weer ff aan de repen, sporten gaat ook moeilijk omdat ik erg last heb van mijn been momenteel, wel gestepped vanochtend en bij gebrek aan beter op de power plate gelegen .

Oh ja, de foto

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 19-09-2008 22:16:46 ]
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:02:44 #293
14746 k_i_m
pi_61770175
Vief, waar is dat? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:03:59 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61770206
Wat een leuke foto. En je ziet er mooi slank uit Vivi

waarom lukt het me niet om er een smilie bij te zetten? Of dit stukje tekst in subscript?
pi_61770216
Wat zijn jullie een knap stel.
pi_61770290
Cuuuuuuuuuute
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:09:58 #297
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_61770343
En wát een lekkertje die kleine.
Prrrrr
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:11:32 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61770372
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Vief, waar is dat? .
Portinatx...ik zal later nog wel wat meer foto's plaatsen, ben nu een selectie aan het maken uit de ruim 1100 (of een linkje naar waar ze te bekijken zijn, anders zijn we zo in topic 120000 ).

Tink, mijn hoofd ziet er wel slank uit ja .

Edit: Tenks Ise en Poezz!
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:14:09 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61770442
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tink, mijn hoofd ziet er wel slank uit ja .
Ik zie je arm en bovenlijf ook En je het in ieder geval geen plofkop of onderkin
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:19:39 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61770570
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik zie je arm en bovenlijf ook En je het in ieder geval geen plofkop of onderkin
De eerlijkheid gebied me op te biechten dat ik wel een slap vel onder aan mijn kin aan het cultiveren ben .

Ik heb wel een smal koppie ja, dat is ook net het vervelende, als ik veel afval en mijn lijf oke is is mijn smoelie veel te smal.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:32:04 #301
14746 k_i_m
pi_61770939
Leuk Vief! Daar zijn wij helemaal niet geweest, dus ik wacht vol spanning .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')