ik vond het heeeerlijk. Mistte alleen de rookworst. Maar ja, je kunt niet alles hebben!quote:Op donderdag 18 september 2008 11:03 schreef Merel het volgende:
Hutspot is gewoon cultureel erfgoed AKnynke! En als het smaakt naar babyvoer, dan hou ik wel van babyvoerAlhoewel, die potjes bij dat Superdik-Superdun-programma op TV gisteren over het babyvoer-dieet zagen er wel echt héél vies uit.
Wat zij zegt.quote:
een hele? Je had wel honger danquote:Op donderdag 18 september 2008 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Wederom hard werken vandaag en aan het einde van de middag naar de kine
T: winterwortel
Vrij braaf, toch?
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
een hele? Je had wel honger dan
nou, hier in nederland zijn ze enorm groot meestal. Zo'n ding weeg dan wel 300 gram of zo. Daar zou ik er geen 4 van op kunnen.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Is dat raar? Ik heb er weleens 4 achter elkaar opgegeten
Het knaagt zo lekker
Hey, wie heeft de TT veranderd! Even kijken of die opmerking wel kloptquote:Op donderdag 18 september 2008 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moet 't niet deel 223 zijn?
Ik was zó trots op mezelf toen ik om kwart voor 7 opstond om te gaan zwemmen..
Ik denk dat ik nu zo'n 300/400 gram weggewerkt heb. Lekker hoorquote:Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou, hier in nederland zijn ze enorm groot meestal. Zo'n ding weeg dan wel 300 gram of zo. Daar zou ik er geen 4 van op kunnen.
misschien hebben ze in Belgie een kleiner formaat?
Het is bij koken van engelse recpten ook altijd zo lastig: '1 large carrot', ja hoe large is large. Gewone worteltjes heb je ook in verschillende formaten
Oh, pardon, ik had ook een typo gemaakt. Maar eerst stond er een deel van in de 300, dat klopte dus sowieso niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hey, wie heeft de TT veranderd! Even kijken of die opmerking wel klopt
Ik vind toch echt deel 231 terug. En daarvoor nog een deel 230, 229 etc. Lijkt me dus gewoon deeltje 232 hoor
SHE, doe je werk eens wat beter!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hey, wie heeft de TT veranderd! Even kijken of die opmerking wel klopt
Ik vind toch echt deel 231 terug. En daarvoor nog een deel 230, 229 etc. Lijkt me dus gewoon deeltje 232 hoor
Ik dacht toch echt dat ik 232 had gepostquote:Op donderdag 18 september 2008 12:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, pardon, ik had ook een typo gemaakt. Maar eerst stond er een deel van in de 300, dat klopte dus sowieso niet.
quote:Op donderdag 18 september 2008 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu zo'n 300/400 gram weggewerkt heb. Lekker hoor
Precies. In de laatste fase van mijn afstuderen heb ik heel wat nachten doorgehaald, en op dat soort momenten eet ik werkelijk alles, of het nou engelse drop, chips, roze koeken of wortels zijn. maakt niet uit hoe lekker ik het vind. Kilo's en kilo's wortels heb ik weggewerkt. En bleekselderij. En radijzen (daar ga je zo mechtig vies van boerenquote:Op donderdag 18 september 2008 12:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
woei!
Groot voordeel: zit maar iets van 10 kcal in per ons.
No way! Selderijzoutquote:Op donderdag 18 september 2008 13:19 schreef kwakveense het volgende:
radijsjes FTW (eigenlijk wel t lekkerst met heel slecht een lekkere snuf zeezout eroverheen...)
Er zit idd een logica achter, maar begin gewoon met eten op het desbetreffende tijdstip ( dus niet inhalen )quote:Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef k_i_m het volgende:
Boh, het gaat nu al goed met mijn schema. Na een hele ochtend gevuld met consultatiebureau en huisarts heb ik nog niet eens ontbeten. SHE, ik moet nog aan mijn lijst van vandaag beginnen. Maakt het uit dat het wat minder verspreid is en gaat het om de samenstelling van het eten, of gaat het echt ook om de spreiding tussen wat je eet?
Oh, ik dacht, ik maak een combo met de eieren en de twee broodjes, dan heb ik alleen het beleg gemist. Maar ik zal morgen de volgorde aanhouden dan!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Er zit idd een logica achter, maar begin gewoon met eten op het desbetreffende tijdstip ( dus niet inhalen )
Ontbijt skippen is echter muy foei!
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, ik zat nog te twijfelen of ik die moest proberen, maar gelukkig heb ik het niet gedaan.
Ik vind dat ze die chicken mythic ook in NL zo moeten maken, want die was echt.
Eigenlijk niet eens zo! Wel warm, maar zeewind en dan is het bewolkt! Niet heel erg hoor, ik geloof wel dat het vanaf morgen beter wordt. (en ik moet ook nog 2 schilderijopdrachten afmaken deze week, dus vervelen ga ik me niet. Maar wil nog wel een kleurtje opdoen, voordat die ellenlange winter weer begint!)quote:Op donderdag 18 september 2008 15:46 schreef k_i_m het volgende:
Co, ik moet van mijn wederhelft vragen hoe het weer is. Is het lekker??
Leuk!quote:Op donderdag 18 september 2008 15:54 schreef kwakveense het volgende:
het is erg. ik ben nog niet eens zo heel veel afgevallen, maar nu al ontwkkt het winkelmonster in mij. omdat ik nu dingen pas...
vandaag dit gekocht:
(had deze al in lichtgrijs zoals op t plaatje, nu ook donkerder)
[ afbeelding ]
en deze (ik had m in t zwart, nu in t donkerrood/bordeaux, en heb deze baluwe ook besteld)
[ afbeelding ]
ik heb ook nog een donkerpaars blousejurkje besteld, een donkergrijze legging...
het lijkt een beetje dubbelope met die dezelfde dingen in meerdere kleuren, maar ik word zó diepgelukkig van jurkjes als deze, en ze flatteren me echt heel erg (zo voelt t in elk geval, vooral die blousejurkjes, die vestjukrjes moet ik zelf nog iets tailleren met een stukje doorgestikt elastiek aan de zijkant)... dus dan vind ik t prima om drie dezelfde jurkjes in verschillende kleuren in mn kast te hebben. ik draag er toch weer andere ascessoires bij enzo...
kwak is al blij met haar maat 44/46 (ipv 50) hoe moet dat wel niet gaan als ik straks 42 of 40 heb
En dat is dus niet goed. Volgende keer dat je weer in zo'n situatie komt ga je weer alles opeten om het maar 'weg' te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef Plukie86 het volgende:
Leuke kleren Kwak, die onderste heb ik ook maar dan als bloes. Omdat ik een lange slanke hals (dat deel van m'n lijf wel ja) heb, staat het mooi en accentueert het dat stuk. Denk dat je er wel slanker in zult lijken ja.![]()
Zojuist mezelf even in het zweet gewerkt in de sportschool, en nu zit ik de chips in mijn gratis studentenbox op te eten.... Shame on me.Bah. Ik eet vandaag maar al het lekkers op, dan kan ik morgen weer verder met gezond doen.
Ja maar weggooien is zonde... Nouja eigenlijk niet want het was gratis. Maar iets in mij weerhoudt me ervan.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
[..]
En dat is dus niet goed. Volgende keer dat je weer in zo'n situatie komt ga je weer alles opeten om het maar 'weg' te hebben.
Weggooien of weggeven, maar niet alles maar opeten om er vanaf te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Thanks!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Greys en alle anderen.
WIjvenfilm alert: Net5 - The Wedding date
Ik zelf vond 'm leuk in ieder geval.
Wat is er mis met een zacht buikje en een BMI dat niet rond ondergewicht hangt?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je! Natuurlijk zijn er ook nog wel tegenargumenten te verzinnen (ik heb nog geen bmi van 19, ik heb nog een beetje vet rond mijn bh-bandje, ik heb nog een heel klein zacht buikje, er zit nog een klein polstertje rond mijn heupen), maar de argumenten om op gewicht te blijven wogen zwaarder![]()
Wel moeilijk hoor! Moet nu op zoek naar een nieuw evenwicht.
Wat is er apart aan? Regular chickflick toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Aparte film trouwens, de wijvenfilm op net5.
Positief of negatief? Ik heb 'm al meerdere keren gezien en blijf 'm leuk vinden terwijl ik Love Actually na 1x wel gezien had.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ander sfeertje dan de "standaard" wijvenfilm denk ik. Ik weet het niet. Anders iig.
Daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 18 september 2008 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
De tegenargumenten waren ook niet helemaal serieus.Het was meer een kleine hint naar het feit dat het tegenwoordig dun, dunner, dunst moet zijn en ik dus gelukkig ben met een bmi van 23 ofzo.
Geen idee. Ik heb het niet gezien. Was ze erg slank/dun?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef vamperotica het volgende:
BMI van 19 dat had dat meisje gister toch?
Die van 27 kilo was een ander meisje dan die Vamp bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:01 schreef Sugar het volgende:
En daarvan zei iedereen: ik schrik zo van die verhalen. De volgende dag vergeten?
En dat was dat meisje met een bmi van 19? Hoe moet ik dat weten? Lijkt me trouwens sterk dat dat meisje een bmi van 19 had. Met 19 heb je nog een normaal gewicht. Dat ik die link niet leg neem ik mezelf dus niet kwalijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar wel gereageerd op 'de verhalen' hier gisteren, toch? En een van die verhalen (het begin) was Dr Phil met een zeer ernstig ziek meisje dat niet meer in bad durfde.
Die had een BMI van 2, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar wel gereageerd op 'de verhalen' hier gisteren, toch? En een van die verhalen (het begin) was Dr Phil met een zeer ernstig ziek meisje dat niet meer in bad durfde.
Wrs een BMI van rond de 10, afhankelijk van haar lengte.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had een BMI van 2, waarschijnlijk.
Ik denk dat niemand die dat gezien heeft van de week het licht zal vergeten, maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.
Ik vind Dermot op het eerste gezicht niet zo aantrekkelijk, maar zoals hij zich gedraagt in de film is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yay Greys we zijn het weer een keer eens over een filmIk heb 'm op dvd zelfs
Die salade is ook mijn favoriet. Heb het ooit in een restaurant gegeten en ben toen thuis gaan broeden op de ingredienten.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:42 schreef k_i_m het volgende:
Dit is mijn lijstje vandaag';
Verlaat ontbijt; twee boterhammen met gekookt ei
Lunch; twee boterhammen met pindakaas
Tussendoor; een handje (ja, echt, ik wist niet dat ik het kon. ) walnoten
Avondeten; Nicoise a la Sjors.
Nu mis ik alleen nog mijn bakje yoghurt met fruit. Mag/moet dat nog? En de Nicoise was voortreffelijk. We hebben zitten vréten. Mijn wederhelft was dol enthousiast en ziet nu al uit naar de rest van het dieet.
Dat klinkt echt heel eh... apart!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef Laureline het volgende:
Probleem is dat mijn bovenlijf okee tot vrij mager oogt - het gedeelte tot mijn navel kan zo figureren in Zwartboek- , maar de onderste helft lijkt dan weer uit de Surinaamse toko te komen, compleet met de extra handgreepjes boven en onder de billen.
Sorry, ik bedoel het niet serieusquote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrs een BMI van rond de 10, afhankelijk van haar lengte.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.
Merci! Langer gaat niet meer lukken, lichter hoop ik wel ooit permanent te bereiken....quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welcome Laurine,
En het is alsof ik mijn eigen verhaal terug lees, alleen ben ik een paar centimeter langer en iets lichter.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Ja maar ik ben een sommetjesneurootquote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel het niet serieus
Ik zou hem doen!quote:
Realiseer je dat niet iedereen in jouw mindset zit. Het raakt jou meer, omdat je de angst en worsteling kent.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Heh, gewoon standaard peervormig figuurquote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Merel het volgende:
Dat klinkt echt heel eh... apart!Ik zou ook wel lokaal willen afvallen, want ik heb niet zoveel problemen met m'n borsten of m'n billen ofzo. Ik wil m'n buikie weg. Maar lokaal vet verbranden is onmogelijk hè?
Hij was dan ook wel heel erg flauwquote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
ik moest echt heel erg nadenken over die accukabels
Ik zat ook al te rekenenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
Me too! Maar ik kan dus wel accukabels gebruiken ja. 't Moet maar eens afgelopen zijn met m'n smoesjesquote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
ik moest echt heel erg nadenken over die accukabels
Is niet erg dat je dat vraagt.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Sjoeg..Vroeg me gister ook al af eik.... Hoe voel je je met je "verleden" als je naar Maria kijkt....En aan "later" denkt?? Als het te persoonlijk is gum ik het weer uit hoor, maar het spookt me eik al best ff door mn hoofd....
Ik herken het wel ja... Dochterlief is best een beetje stevig, maar "slechts" 12 jaar nog maar, dus nog heus wel wat babyvet, maar duidelijk wel wat meer als gemiddeld Nu wil ze meedoen en tot op zekere hoogte vind ik dat prima...Gewoon lekker gezond eten, lekker sporten geen enkel probleem.... Maar zooooo bang dat ze doorslaat. Ze hoort van vriendinnetnes die broodmager zijn dat ze zich te dik vinden enzo...En die eet dit niet meer en die dat niet enz enz...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is niet erg dat je dat vraagt.![]()
Kijkend naar Maria heb ik daar geen echte gedachten over, zij staat wat dat betreft fysiek los van mijn fysiek en ik voel dus geen controle-achtige neigingen over haar lichaam of haar eetpatroon (niet meer dan elke opvoeder daarin de lijn bepaalt). Waar ik wel mee worstel is wat mijn eetgedrag en mijn manier van omgaan met mijn lijf later voor haar betekent. Ik wil ervoor waken signalen te geven die zij ooit interpreteert als 'dun zijn is belangrijk' of 'het is normaal om dwangmatig of neurotisch met eten bezig te zijn'. Nu speelt dat niet heel letterlijk, ik eet gewoon en geef dus geen gek signaal. Maar er is in haar leven al wel een periode geweest dat ik zo min mogelijk at en dat vind ik zelf natuurlijk niet oké voor haar.
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef Laureline het volgende:
Dank allemaal voor het welkom![]()
Je moet hier ook lijstjes posten toch? Net als je stoppenkastfoto in K&W? Leuk!
Ja, maar het lijkt mij dat het prima kan werken! Als ik dan straks al die bossche bollen zwart op wit zie staan eet ik ze misschien juist de volgende keer nietquote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef kwakveense het volgende:
t hóeft niet hoor, laureline, maar we doen t af en toe wel...
Nou had ik een supersmalle bouw, net zoals mijn moeder, maar als het dan toch over dikke buiken ging bij andere mensen zei mijn moeder altijd doordat dat kwam dat ze niet op sport zaten. Ik heb echt nooit de link gelegd dat mensen dik werden van etenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik herken het wel ja... Dochterlief is best een beetje stevig, maar "slechts" 12 jaar nog maar, dus nog heus wel wat babyvet, maar duidelijk wel wat meer als gemiddeld Nu wil ze meedoen en tot op zekere hoogte vind ik dat prima...Gewoon lekker gezond eten, lekker sporten geen enkel probleem.... Maar zooooo bang dat ze doorslaat. Ze hoort van vriendinnetnes die broodmager zijn dat ze zich te dik vinden enzo...En die eet dit niet meer en die dat niet enz enz...
Zoonlief van 4 roept de best vaak ow...daar wordt je dik van.... En op de meest rare momenten floept zoiets er uit (kan er nu natuurlijk geen voorbeeld van bedenken) En ik vraag me wel af of dat nou een fase is, of dat ik (onbewust) toch een beetje overspannen signalen af aan het geven ben.
Vandaar eik een beetje mn vraag denk ik ( pff...warhoofd enzo)
Dat had ik al gezien, en ook al gereageerd (op die Uilenstede woning van 48m2)quote:Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar hoopte ik al op.
@PF en Ewelina: er staan nu zulke leuke huisjes op StudentenWoningWeb. Kijken bij zelfstandig, Amsterdam Centrum/buiten Centrum. Allemaal in de binnenstad, eentje zelfs naast Roeterseiland! (waar ik dus colleges volg) Zou bijna reageren, als er niet overal al 300 tot 500 reacties waren
.
nee, maar hij legt die wél... En niet zomaar een keertje, maar telkens.... En dan roep je een keer ik kan je wel opvreten ofzo en dan zegt ie nee...daar wordt je dik van!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou had ik een supersmalle bouw, net zoals mijn moeder, maar als het dan toch over dikke buiken ging bij andere mensen zei mijn moeder altijd doordat dat kwam dat ze niet op sport zaten. Ik heb echt nooit de link gelegd dat mensen dik werden van eten.
Van gisteravond? Die was 47,5 kilo en had een BMI van 16. Ze zag er best scary uit in d'r ondergoed.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef vamperotica het volgende:
Ik had het over dat meisje van dik en dun of zoiets..... die woog dacht ik 47 met een bmi van 19
Ja,, toch wel hé?!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:25 schreef k_i_m het volgende:
Dat klinkt eigenlijk alsof hij geen flauw idee heeft waar hij het over heeft als hij zoiets zegt. Dat hij gewoon iemand anders napraat die dat ooit gezegd heeft omdat hij ziet dat er een reactie op komt die hij leuk vindt?
Ik zou die bij de Jordaan wel willen, lekker groot enzoquote:Op donderdag 18 september 2008 22:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat had ik al gezien, en ook al gereageerd (op die Uilenstede woning van 48m2)
Denk niet dat ik voor de overige woningen genoeg wachttijd heb. (en ook niet voor die Uilenstede woning)
Je moeder heeft dan ook gelijk, wie genoeg sport, kan alles etenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou had ik een supersmalle bouw, net zoals mijn moeder, maar als het dan toch over dikke buiken ging bij andere mensen zei mijn moeder altijd doordat dat kwam dat ze niet op sport zaten. Ik heb echt nooit de link gelegd dat mensen dik werden van eten.
Oooh gaafquote:Op woensdag 17 september 2008 13:23 schreef SHE het volgende:
Middag!
Ik heb vandaag mijn schattige Asus EEE mini pc binnengekregen, zoooo schattig en past met gemak in mijn handtasje
Dat ze zoveel snelheid in zo'n klein ding kunnen proppen is echt wonderbaarlijk
Mijn ouders vieren geen kerstquote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Met kerst zit ik gewoon thuis.
Mijn vader is 2e kerstdag jarig en Marks vader op 1e kerstdag, daar ben ik de afgelopen jaren steeds naartoe gegaan, maar of dat deze kerst ook zo is, aangezien ik dan hopelijk elders woon, dat weet ik niet.
Zo leuk lijkt mij dat!quote:Op donderdag 18 september 2008 22:49 schreef k_i_m het volgende:
Vanaf dit jaar zijn Sinterklaas en Kerst weer speciaal hier in huis. Ik verheug me nu al op volgend jaar, als Lilah een beetje begrijpt wat het allemaal is
.
Ah, nog iemand met die traditie! Wij drinken wodka na de squash en eten durumquote:Op donderdag 18 september 2008 22:46 schreef k_i_m het volgende:
Ja zo is squashen en daarna gezellig teveel bier drinken hier ook een succes.
Ja, krijgen we die dan ook te zien?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb nog ergens een briljante foto van mezelf van afgelopen jaar. Daar ben ik eigenlijk een slinger in de boom aan het hangen, maar hij is zo gemaakt dat het net lijkt alsof ik hem eruit ruk.
Die hadden ze vorig jaar tijdelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 15:36 schreef k_i_m het volgende:
Oeh, ik zat nog te twijfelen of ik die moest proberen, maar gelukkig heb ik het niet gedaan.
Ik vind dat ze die chicken mythic ook in NL zo moeten maken, want die was echt.
Dat klinkt verleidelijk goed. Wat is 'intensief' sporten? Hardlopen okee? Of crosstrainer 65 rpm?quote:Op donderdag 18 september 2008 22:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moeder heeft dan ook gelijk, wie genoeg sport, kan alles eten
Of je moet medicijnen slikken, of een superslome schildklier hebben. Maar in principe is dat de gouden regel.
1 uur per dag intensief sporten en je kunt je prima te goed doen aan sjippies, burgers, snoep en crap zonder daar echt last van te hebben.
Zo doet een vriendin van mij het, ze is een vreetzak pur sang. dieten werkte dus niet voor haar.
Die sport gewoon elke dag, 7 dagen per week 1.5 uur en vreet zichzelf helemaal klem
Al deed ik dat vroeger na voetbaltraining ook hoor, keihard patatjes eten na de oefen wedstrijd
Wij zijn rond kerst naar Stockholm geweest. Met min 5 krijg je pas echt een kerstgevoelquote:Op donderdag 18 september 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, krijgen we die dan ook te zien?
Ik probeer de kerst altijd te mijden door in het buitenland te zijn. Waardoor je effectief juist een dubbele dosis kerst krijgt
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Wij zijn rond kerst naar Stockholm geweest. Met min 5 krijg je pas echt een kerstgevoel.
Ik heb hem gevonden trouwens.
[ afbeelding ]
De enige, en echt ENIGE manier om je lichaam te shapen naar je eigen wens = krachttrainingquote:Op donderdag 18 september 2008 23:17 schreef Laureline het volgende:
Bedoel je hangborsten? Als er een sport bestaat waar je onderlijf van slinkt en je bovenlijf van aankomt lijkt me dat ook erg prettig![]()
Maarja, dan zitten we altijd nog met de heupbotjes
ik las snotjesneuroot!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
Jawel hoor, je borst krijg meer volume met een goed dieet en de juiste oefeningen.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:28 schreef Laureline het volgende:
Ojee, nog een verslaving erbij straks. Maar serieus: aankomen in die holtes onder je jukbeenderen? En op die horizontale 'botjes' die je kan tellen boven je borsten? Dat is toch niet te trainen?
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik post hem hier wel, niet slaan, morgen weer gezond of zo
O: 2 schaaltjes vanille yoghurt + verse frambozen + water
T: kauwgum
L: 1 hele grote schaal vruchtenyoghurt (500 gram of zo) + 1 blikje cola light
T: bijna 1 grote zak bananen snoepjes met suiker + flesje water
T: 1 pakje soja drink (200 mL)
D: nog een paar bananen snoepjes, bekertje 7up splash, 300 gr gebakken aardappelen, 180 gr groentenmix, 1 tofu/soja grill burger
T: 1 reuzen mergpijp (225kcal) 1 stroopwafel, water
ik vind het niet eens zo erg dat ik dit allemaal heb gegeten,
ja eigenlijk is het wel zonde. Maar ik moet het nu allemaal uit gaan werkenConfronterend!
Dan denk ik de hele tijd, oh, dat had best gezonder gekund. Oh, vandaaaaar dat ik niks afval. etc.
Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjesquote:Op donderdag 18 september 2008 23:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik las snotjesneuroot!
Mijn avondeten was een baconburger en frietjes, en 5 bier. Niet echt gezond geloof ik!
Ik ben niet vegetarischquote:Op donderdag 18 september 2008 23:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Sinds je vegetarisch eet, eet je ook veel beroerder.
Daarbij ben ik bang dat jij steeds meer essentiele voedingstoffen gaat missen. Dat jij nog niet ziek bent is echt me echt een raadsel
Ga eens normaal eten, bolletje
Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Da's ongeveer een kleine 1400 kcal voor 1 maaltijd. Netjes
Morgenquote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goed he! T was wel lekker! En daarbij heb ik vandaag ook drop gevonden hier, dus ook engelse drop gegeten. En ontbeten met witbrood met roomboter en hagelslag. Morgen ga ik weer gezond eten!
Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???quote:Op donderdag 18 september 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Morgen wordt sowieso iets met soja yoghurt en soja melk
en met tofu
Maar goedDaar buiten kan ik nog heel veel gezonde dingen eten! Alleen ben ik bang dat ik taart ga eten, mama is jarig, heb net slingers op gehangen maar ben daar verschrikkelijk slecht in
Nou, we gaan het morgen beide beter doenquote:
Wij eten:quote:Op donderdag 18 september 2008 23:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, PF: Mr. Duutser is ook een vegetarier. Hoe moet dat nu???
Ik was benieuwd hoe het smaaktequote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu
Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
quote:Op donderdag 18 september 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wij eten:
Pizza mozerella
Patatjes
nasi schijf, bami schijf, groentenkroket
broodjes pesto/tomaat/mozerella
voor het eerst aardappelsen dan met nepvlees + groenten
en m'n ouders maken vaak nep vlees als mr pf komt eten (vales of zo)
we hebben ook wel eens vegetarische spaghetti iets gemaakt
en rijst + japanse? groenten + japanse wokblokjes + soja saus
of een bak rijst bij de wok to go
of noodles bij de chinees
of dim sum (die cheater eet wel garnalen)
en overdag gewoon croissantjes/broodjes jam of gebakken ei
(ik hou niet van brood en vleeswaar, hij ook niet)
en we houden beiden niet van Nederlands eten, is wel makkelijk.
En ik hou niet echt van vlees (en groenten)
scheelt ook
Gaat wel makkelijk, ik ben wel flexibel, meegaand, etc
Ik hou niet van brood, aardappels, rijst, pasta, groenten, vlees.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
PF, ga nou in hemelsnaam niet Skinny-Bitchen, probeer eerst eens 'normaal' te gaan eten, mens!
Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm isquote:Op donderdag 18 september 2008 23:54 schreef SHE het volgende:
Waarom soja chocomelk?
Ik ben geen fan van Soja, best vet, geen bijzondere eigenschappen en veelal nog gemanipuleerd ook. Bovendien slecht voor het milieu
Magere of halfvolle melk met echte cacao en een beetje zoetstof is een veel beter alternatief.
Dus nee, van mij mag je geen soja chocolademelk.
Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat soja naar de goede soort goedkope chocolademelk smaakt. En het heeft de helft van de calorieën van gewone, geloof ik. Zelf mengen vind ik goor, als het niet warm is.
Mens, ik heb geeneens chocolademelk in huis! Adem in, adem uit!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan drink je het toch op zonder mijn zegen!!
Chocolademelk is nergens echt goed voor, dus beter ga je gewoon slapen.
Dusss... Hoe vind je zo'n sportschool/trainer?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:35 schreef SHE het volgende:
Mijn ervaring is echter wel dat weinig sportscholen echt goede trainers hebben en goed fitnessen is een kunst.
Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:33 schreef ColdFeet het volgende:
Ise, Lebkov is best leuk he? Wel prijzig, maar ook niet teveel schuldgevoel
Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind de prijzen okay eigenlijk. De (grote) bak soep was drie nogwat en de salade ook. De ingrediënten zijn echt vers en dat proef je. Prima te doen, denk dat ik daar voortaan eet als ik via het station naar een vergadering ga.
Ben ook blij dat ik deze heb ontdekt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik was ook zo blij met de Shakies op station Utrecht! Moest vorig jaar vaak bizar lange dagen draaien in Utrecht, dan ging ik pas na 8en met de trein terug naar Den Haag, met een maag die zo hard rammelde dat ik zelfs Smullers-friet zou hebben gegeten... Maar dan nam ik daar lekker zo'n bak tamelijk vers en kruidig smakende zoete-aardappelsoep, of linzensoep ofzo. Echt heerlijk
En weet je wat het gekke is, zo veel calorien heb ik die dag niet eens gegetenquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Die zondagmiddag met flamkuchen en wijn staat ook nog in mijn geheugen gegrift hoor Tinkie!
[conleche modus off]
Ik wil ook een mini-PC.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik typ dit op mijn Asus EEE mini-peeceetje! Ben er zo blij mee. Hij is klein, licht, cute.
Overal is tegenwoordig wifi, dan kan soms zo goed van pas komen...
Ga zo college in, en ga ook mijn aantekeningen op dit dingetje maken. Het heeft OpenOffice, een open source-pakket dat compatible is met MS Office.
Jaaaa, zou je dat willen doen? Is er iets te bedenken waar een normaal mens zich ook aan kan houden? Ik ben nu op het punt dat ik er echt wel tijd en moeite in wil steken, maar elke dag 5 uur sporten ofzo is bijvoorbeeld onmenselijkquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
@ Merel; ik weet alleen goede in Utrecht.
Kom je er niet uit, dan wil ik best wel eet-train schema's maken. Ik heb ze hier liggen.
Nee, dat slaat ook nergens op. Maar vaak proppen ze je gewoon zo'n fitness circuit schema in je handen en mag je het uitzoeken.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:04 schreef Merel het volgende:
[..]
Jaaaa, zou je dat willen doen? Is er iets te bedenken waar een normaal mens zich ook aan kan houden? Ik ben nu op het punt dat ik er echt wel tijd en moeite in wil steken, maar elke dag 5 uur sporten ofzo is bijvoorbeeld onmenselijkVind het een beetje flauw om dan zo te "profiteren" van jouw kennis, maar als het niet te veel moeite is....
Bij mijn sportschool hebben ze wel kant-en-klare trainschema's liggen, maar die zijn dan weer zó algemeen dat ik me afvraag hoe nuttig ze zijn. Er staan dingen op die ik zelf ook kan bedenken, ze voegen niet zoveel toe. En volgens mij slaat het ook nergens op als ik precies dezelfde oefeningen moet doen als de écht dikke huisvrouw met compleet andere bouw die naast me staat te sporten, of wel?
Je maakt me bang!quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:17 schreef SHE het volgende:
Ik wil het best voor je doen, op 1 simpele voorwaarde: je moet je eraan houden!
En nee, je hoeft geen 5 uur te sporten. Uurtje, max.
Leuk!! Waar ga je ze verkopen, op Fok of ergens anders?quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben de hele ochtend al bezig een lijst te maken met boeken die ik wil gaan verkopen.
Wat een klus: alle titels, auteursnamen, ISBN'nrs invoeren, nieuwprijs opzoeken, mijn prijs bepalen, status vh boek bepalen, boeken wegen ivm porto, opmeten ivm pakketpost of brievenbust post.... Maar er zitten wel hele dure boeken tussen (duurste: 73 euro
) die nu nog steeds gebruikt worden en er nog heel goed uit zien, dus al vraag ik maar de helft van de nieuwprijs, dan levert het nog wel aardig wat op
.
Via Bol.com, denk ik. Daar heb ik in het verleden de meeste successen geboekt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:44 schreef Merel het volgende:
[..]
Leuk!! Waar ga je ze verkopen, op Fok of ergens anders?
hou 's opquote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst voor vandaag: amandelen, sarrasinpannekoeken, frambozensmoothie en verder nog onbekend.
straks naar Rome
quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
Eetlijst voor vandaag: amandelen, sarrasinpannekoeken, frambozensmoothie en verder nog onbekend.
straks naar Rome
Leuk!Leuk!Leuk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.millerscanterbury.co.uk/
hier verblijven wij overigens met Oud en Nieuw
quote:
Mag ik mee in je koffer?quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga natuurlijk Heel Cultureel doen. Naar de Galleria Borghese en het Forum enzo
En leuke eettentjes zoeken, maar dat spreekt voor zich.
MB: cute!!!!
Ryanair en koffersquote:
In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zitquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Ryanair en koffersMaar voor de rest: sure, gezellig. Neem aan dat jij alle leuke tentjes en pleintjes weet in Rome?
Duiken we samen de koffer inquote:
quote:
Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat welquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:23 schreef Merel het volgende:
[..]
In het centrum wel ja, maar ik zou je niet kunnen vertellen hoe alles heet en waar het zitIk moet er zelf zijn om me weer te kunnen herinneren waar alles ookalweer is. Bovendien woont een hele goede vriendin van mij in Rome, dus ik laat me ook vaak gewoon door haar op sleeptouw nemen
Nee, dan doe ik m'n laptop weg en een netbook ervoor in de plaats (heb nml ook nog wel een desktop van 4 jr oud, geen idee hoe lang die het nog uithoudt).quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Maar waarom een laptop én een netbook?
Ja nee die weet ik allemaal blind, maar de leuke barretjes en restaurantjes zou ik alleen kunnen vinden als ik ín Rome sta, dan weet ik precies welke kant ik op moet, maar ik zou nu niet kunnen uitleggen hoe ze heten en waar ze zittenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben er maar één keer geweest en ik kan dat wel.
Maar ik moet zeggen dat ik ook alleen maar de standaarddingen weet, zoals San Clemente, San Giovanni, Scala sancta, Colosseum, Basilica di Santa Cecilia, Forum Romanum.
yep; als je thuis gewichten hebt dan kan al een hele hoop.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen. Mijn lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop
T: -
L: 2 boterhammen frambozenjam en 2 rijstwafels
T: 2 rijstwafels
D: Rijst met roerbakgroentes en komkommer. Bakje yoghurt met zoetstof.
T: Geen idee. Ik hoop van de chips af te blijven.
En verspreid over de dag wat kauwgompjes, tegen de heerlijk ruikende adem.
@CF: veel plezier. Rome
.
@kwak: staat je leuk. En die laatste foto sta je leuk op!
@SHE: is het ook mogelijk om dat ideale lichaam te krijgen zonder de gym, maar met gewichten thuis? Mijn rekening is iedere maand leeg en kan niet bij mijn ouders aankomen met nóg een sport. En doe al 3x per week taekwondo, dus liever iets dat ik thuis kan doen erbij. Wil ook wel benen weg en rest wat steviger. Kan ik broeken gaan kopen enzo.
Zet maar in de Wiki, dan staat 'ie in het eerstvolgende topicquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:48 schreef SHE het volgende:
Kan die in de OP ofzo.
( anders blijf ik mensen mailen )
Oh kind....Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:52 schreef conleche het volgende:
Popjes, dit was een zeer fijne dag. Ontbeten op het dakterras, gelunched met een geitenkaassalade en rosé op het strand, daarna een tukkie onder het parasolletje en zo weer naar huis op het dakterras een wodkaatje. Het leven is niet zo heel slecht. Ik probeer iedere dag een nieuw recept uit. Gisteren had ik sperziebonen à la bonne femme, met spekkies, ei, sjalot en vinaigrette; niet vies. Vanavond denk ik een uientaartje te maken met brisée deeg. Heb gisteren wel gewoon 8 km hardgelopen, dus helemaal dichtgroeien zal wel meevallen.
Ik zag Vivi posten, hoe was Ibiza???
Yeah, i kneuwz. Ik vind het eerder verbazingwekkend dat ik een stabiele 68/69/70 kilo benquote:Op vrijdag 19 september 2008 10:32 schreef Tinkepink het volgende:
Met het gevaar af een (vroegere) miss_s kopie te worden; ik begrijp wel waarom een aantal van jullie niet afvallen of zelfs aankomen (PF bijvoorbeeld). Mijn god,wat snoepen jullie veel.
Die dag dat ik op een schop onder mijn hol kreeg van SHE was echt een rare dag. Misschien dat ik één of twee keer per week écht verkeerd eet (iets te zoet en te vet meestal), maar de rest van de dagen voert groente toch echt de boventoon. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat ik perfect ben
, ik woog niet voor niets 68 kilo en ook nog laat ik nog regelmatig steekjes vallen...
Maar toch, ik had het nooit verwacht, maar afvallen en toch veel eten is niet eens zo moeilijk. Gewoon zorgen dat je voldoende groentes in huis hebt, gezonnde tussendoortjes eten en regelmatig sporten. Dat is echt alles!
It sucks to be usquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:39 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me lekker wel aangesproken bij dat snoepen, maak laatste week misbruik van mijn pilletjes en eet alles wat los en vast zit (heel veel chocolade en koekjes). Maar ... vanaf vandaag moet ik eetdagboek bijhouden voor de dietiste, en nu kan ik opeens wel netjes eten zonder pillen. Mijn lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, 1 met frambozenjam (zonder toevoegingen) en 1 met stroop
T: -
L: 2 boterhammen frambozenjam en 2 rijstwafels
T: 2 rijstwafels
D: Rijst met roerbakgroentes en komkommer. Bakje yoghurt met zoetstof.
T: Geen idee. Ik hoop van de chips af te blijven.
En verspreid over de dag wat kauwgompjes, tegen de heerlijk ruikende adem.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje
4:45 cruesli balance met halvolle melk
7:30 halve komkommer
8:30 1 sneetje meergranenbrood met boter en lever
10:30 tomaat
11:00 appel
12:30 3 sneetjes brood met boter en 20+ kaas met veel mosterd (lekkaH)
1 kom mosterdsoep
14:30 appel en kiwi
16:00 blokje chocolade
17:30 4 taco's met veel sla
Lange dagen zijn dit altijd, het voelt alsof je constant zit te eten ofzo
Toen ik nog kind was hield ik anders absoluut niet van spinazie crème. Ik had het liefst verse spinaziequote:Op vrijdag 19 september 2008 19:38 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: sinaasappelsap
T: 2 cappuchino
L: roerei met sla
T: bramen met yoghurtshake
T: pistache- en cashewnootjes
T: magere kwark
D: broccolisoep met stukjes chorizo
en straks in de planning 2 glaasjes chardonnay (weekeinde)en stukje komijnekaas...
Te weinig neem ik aan? Heb geen honger gehad eigenlijk....
@Sugar, als je kinderen hebt ben je de rest van je leven gewoon veroordeeld tot spinazie à la crèmeIets anders is niet mogelijk, dus geen schuldgevoelens!
Ik weet het maar het zijn kleine beetjes of fruit.. ik ben dan ook vanaf 6 uur tot 6 uur in beweging, ik loop zo'n 8 uur per dag op het werk... Wordt er nog voor betaald ookquote:
Oh, zeekraalquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal![]()
Oi lekker: zeekraal! (Visje trouwens ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 20:23 schreef Aventura het volgende:
Vriendlief is op dit moment scholfilet voor me aan het bakken, hij gaat het serveren op een bedje van zeekraal![]()
Het smaakt naar zoutquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik schaam me diep als culifan, maar ik heb dus nog nooit zeekraal gegeten.
Echt? Dan heb je het te lang laten koken. Zeekraal hoort knapperig te zijn!quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:25 schreef mspoez het volgende:
zeekraal smaakt als een hap zoute snot,vind ik dan.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?
Ja.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Reageerde je op een vacature waarin je schrijverskwaliteiten van belang zijn? Dan is het super extra leuk!!
quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, nog iets leuks trouwens. Kreeg vandaag een reactie terug op een voorstellingsbrief waarin de volgende zin stond: "Wat een verademing om zo’n lekker geschreven sollicitatie te ontvangen."
Is dat niet cool?
Zeker leuk. Er zijn ook maar weinig mensen die een écht goede sollicitatiebrief kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
Kennen jullie die Celeberationsreclame trouwens? Die met die dansende vrouw in die rode jurk. Ligt het aan mij of heeft ze echt enge dunne armpjes?
Is dat niet cool?
Portinatx...ik zal later nog wel wat meer foto's plaatsen, ben nu een selectie aan het maken uit de ruim 1100quote:
Ik zie je arm en bovenlijf ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Tink, mijn hoofd ziet er wel slank uit ja![]()
.
De eerlijkheid gebied me op te biechten dat ik wel een slap vel onder aan mijn kin aan het cultiveren benquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie je arm en bovenlijf ookEn je het in ieder geval geen plofkop of onderkin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |