abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2008 @ 21:14:41 #101
331 Merel
Be here now.
pi_61741020
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef Laureline het volgende:
Probleem is dat mijn bovenlijf okee tot vrij mager oogt - het gedeelte tot mijn navel kan zo figureren in Zwartboek- , maar de onderste helft lijkt dan weer uit de Surinaamse toko te komen, compleet met de extra handgreepjes boven en onder de billen.
Dat klinkt echt heel eh... apart! Ik zou ook wel lokaal willen afvallen, want ik heb niet zoveel problemen met m'n borsten of m'n billen ofzo. Ik wil m'n buikie weg. Maar lokaal vet verbranden is onmogelijk hè?

Doet Kim nu een speciaal op maat gemaakt SHE-dieet? Misschien moet ik er toch ook maar eens aan geloven, want sinds ik hier post word ik wel lichter, maar het gaat heeeeeeel langzaam en met ups en downs, het blijft gewoon schommelen. Misschien moet ik gewoon even een jumpstart hebben ofzo.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:14:47 #102
163650 Greys
pi_61741027
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wrs een BMI van rond de 10, afhankelijk van haar lengte.
Sorry, ik bedoel het niet serieus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61741041
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.

Sjoeg..Vroeg me gister ook al af eik.... Hoe voel je je met je "verleden" als je naar Maria kijkt....En aan "later" denkt?? Als het te persoonlijk is gum ik het weer uit hoor, maar het spookt me eik al best ff door mn hoofd....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61741042
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welcome Laurine,

En het is alsof ik mijn eigen verhaal terug lees, alleen ben ik een paar centimeter langer en iets lichter.
Merci! Langer gaat niet meer lukken, lichter hoop ik wel ooit permanent te bereiken....
Het dieet van SHE lijkt me prima, vooral het eten om de 2 uur spreekt me erg aan! Ook wil ik proberen het brood zoveel mogelijk weg te laten, omdat ik het idee heb dat daarna een soort onverzadigbare honger naar koolhydraten ontstaat, die anders wegblijft.
Nog een moeilijk moment is altijd de midnight snack.
pi_61741057
Dermot is oud geworden
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 18 september 2008 @ 21:16:17 #106
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61741084
quote:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.

ik weet zeker dat mensen dat verhaal niet zo snel vergeten hoor! ik in elk geval niet... het zet mij altijd weer aan t denken over hoe ik mn problemen heb "verdrongen" door teveel te eten, maar dat als ik net een iets ander karakter had gehad of een andere omgeving/situatie het ook net zo goed andersom had kunnen zijn...

tink had even geen idee waar t over ging. we hebben t gisteren ook over verschillende tv programma's gehad...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61741097
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry, ik bedoel het niet serieus
Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:17:39 #108
163650 Greys
pi_61741139
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dermot is oud geworden
Ik zou hem doen!
Maar ik ben dan ook tig jaar meer dan tien jaar ouder dan jij

Potdorie, wat was mijn tonijnsteakje lekker!

Oh en hoe onbeleefd van me
Welkom Laureline!

Merel, zal ik de accukabels voor je gaan zoeken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 21:18:02 #109
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61741155
quote:
Realiseer je dat niet iedereen in jouw mindset zit. Het raakt jou meer, omdat je de angst en worsteling kent.
Een ander vind het rot, maar gaat vervolgens verder met leven.

Ik heb de herhaling vandaag toevallig gezien en ik vind het niet lulliger of rotter dan het zien van uitgemergelde drugsverslaafden, gestoorde drankverslaafden of boulimia patientjes.
Een verslaving is rot, maar alleen de patient zelf kan zichzelf redden.
  donderdag 18 september 2008 @ 21:18:25 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61741171
ik moest echt heel erg nadenken over die accukabels

welkom laureline!
pi_61741183
Dat ie oud is betekend niet dat ie niet do-able is heur!
Maar hij oogt oud ivm my best friends wedding
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61741189
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Merel het volgende:

Dat klinkt echt heel eh... apart! Ik zou ook wel lokaal willen afvallen, want ik heb niet zoveel problemen met m'n borsten of m'n billen ofzo. Ik wil m'n buikie weg. Maar lokaal vet verbranden is onmogelijk hè?

Heh, gewoon standaard peervormig figuur

Vet herverdelen lijkt me heerlijk, dan waren al mijn probleemzones in één klap opgelost! Gewoon die bilvetjes naar het decolleté transponeren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:19:25 #113
163650 Greys
pi_61741200
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
Hij was dan ook wel heel erg flauw
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61741233
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
Ik zat ook al te rekenen

@Laureline: dat van de bovenlichaam/onderlichaam klinkt bekend. Alleen is mijn gezicht wel mooi rond . Welkom .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 18 september 2008 @ 21:20:47 #115
331 Merel
Be here now.
pi_61741257
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
Me too! Maar ik kan dus wel accukabels gebruiken ja. 't Moet maar eens afgelopen zijn met m'n smoesjes
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 18 september 2008 @ 21:21:56 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61741310
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef vamperotica het volgende:

Sjoeg..Vroeg me gister ook al af eik.... Hoe voel je je met je "verleden" als je naar Maria kijkt....En aan "later" denkt?? Als het te persoonlijk is gum ik het weer uit hoor, maar het spookt me eik al best ff door mn hoofd....
Is niet erg dat je dat vraagt.
Kijkend naar Maria heb ik daar geen echte gedachten over, zij staat wat dat betreft fysiek los van mijn fysiek en ik voel dus geen controle-achtige neigingen over haar lichaam of haar eetpatroon (niet meer dan elke opvoeder daarin de lijn bepaalt). Waar ik wel mee worstel is wat mijn eetgedrag en mijn manier van omgaan met mijn lijf later voor haar betekent. Ik wil ervoor waken signalen te geven die zij ooit interpreteert als 'dun zijn is belangrijk' of 'het is normaal om dwangmatig of neurotisch met eten bezig te zijn'. Nu speelt dat niet heel letterlijk, ik eet gewoon en geef dus geen gek signaal. Maar er is in haar leven al wel een periode geweest dat ik zo min mogelijk at en dat vind ik zelf natuurlijk niet oké voor haar.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61741333
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik zat ook al te rekenen
Nerds United Chico
  donderdag 18 september 2008 @ 21:24:17 #118
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61741402
SHE, dat ben ik helemaal met je eens.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61741506
Dank allemaal voor het welkom

Je moet hier ook lijstjes posten toch? Net als je stoppenkastfoto in K&W? Leuk!

Nu ik toch bezig ben (voelt bijna als biechten) maar mijn foute lijstje van vandaag:
O: croissant + 2 witte verse tijgerboterhammen met niets
T: yoghurt met frambozenshake
L: 2 boterhammen met kaas en ham
T: 2 augurk-hamrolletjes
T: 2 glazen witte wijn
D: uit eten: heel veel kimchi (Koreaanse barbecue): beef, vis en garnalen, met heerlijke spinazie met sesamzaadjes en witte rijst.
En straks nog een glaasje witte wijn
Of twee...
pi_61741543
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef Sugar het volgende:

[..]

Is niet erg dat je dat vraagt.
Kijkend naar Maria heb ik daar geen echte gedachten over, zij staat wat dat betreft fysiek los van mijn fysiek en ik voel dus geen controle-achtige neigingen over haar lichaam of haar eetpatroon (niet meer dan elke opvoeder daarin de lijn bepaalt). Waar ik wel mee worstel is wat mijn eetgedrag en mijn manier van omgaan met mijn lijf later voor haar betekent. Ik wil ervoor waken signalen te geven die zij ooit interpreteert als 'dun zijn is belangrijk' of 'het is normaal om dwangmatig of neurotisch met eten bezig te zijn'. Nu speelt dat niet heel letterlijk, ik eet gewoon en geef dus geen gek signaal. Maar er is in haar leven al wel een periode geweest dat ik zo min mogelijk at en dat vind ik zelf natuurlijk niet oké voor haar.
Ik herken het wel ja... Dochterlief is best een beetje stevig, maar "slechts" 12 jaar nog maar, dus nog heus wel wat babyvet, maar duidelijk wel wat meer als gemiddeld Nu wil ze meedoen en tot op zekere hoogte vind ik dat prima...Gewoon lekker gezond eten, lekker sporten geen enkel probleem.... Maar zooooo bang dat ze doorslaat. Ze hoort van vriendinnetnes die broodmager zijn dat ze zich te dik vinden enzo...En die eet dit niet meer en die dat niet enz enz...

Zoonlief van 4 roept de best vaak ow...daar wordt je dik van.... En op de meest rare momenten floept zoiets er uit (kan er nu natuurlijk geen voorbeeld van bedenken) En ik vraag me wel af of dat nou een fase is, of dat ik (onbewust) toch een beetje overspannen signalen af aan het geven ben.

Vandaar eik een beetje mn vraag denk ik ( pff...warhoofd enzo)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61741563
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nerds United Chico

Laat ik dan nu maar het echte rekenwerk gaan doen en me op de complexe getallen storten. Over uurtje ofzo weer terug!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 18 september 2008 @ 21:29:48 #122
163650 Greys
pi_61741612
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef Laureline het volgende:
Dank allemaal voor het welkom

Je moet hier ook lijstjes posten toch? Net als je stoppenkastfoto in K&W? Leuk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 18 september 2008 @ 21:35:08 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61741806
t hóeft niet hoor, laureline, maar we doen t af en toe wel...
pi_61742169
quote:
Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef kwakveense het volgende:
t hóeft niet hoor, laureline, maar we doen t af en toe wel...
Ja, maar het lijkt mij dat het prima kan werken! Als ik dan straks al die bossche bollen zwart op wit zie staan eet ik ze misschien juist de volgende keer niet
  donderdag 18 september 2008 @ 21:46:43 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_61742259
Meh... Leuke nieuwe trend qua huisdier.

Kitler!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')