Dat klinkt echt heel eh... apart!quote:Op donderdag 18 september 2008 21:06 schreef Laureline het volgende:
Probleem is dat mijn bovenlijf okee tot vrij mager oogt - het gedeelte tot mijn navel kan zo figureren in Zwartboek- , maar de onderste helft lijkt dan weer uit de Surinaamse toko te komen, compleet met de extra handgreepjes boven en onder de billen.
Sorry, ik bedoel het niet serieusquote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrs een BMI van rond de 10, afhankelijk van haar lengte.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.
Merci! Langer gaat niet meer lukken, lichter hoop ik wel ooit permanent te bereiken....quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Welcome Laurine,
En het is alsof ik mijn eigen verhaal terug lees, alleen ben ik een paar centimeter langer en iets lichter.
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.
Ja maar ik ben een sommetjesneurootquote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel het niet serieus
Ik zou hem doen!quote:
Realiseer je dat niet iedereen in jouw mindset zit. Het raakt jou meer, omdat je de angst en worsteling kent.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Heh, gewoon standaard peervormig figuurquote:Op donderdag 18 september 2008 21:14 schreef Merel het volgende:
Dat klinkt echt heel eh... apart!Ik zou ook wel lokaal willen afvallen, want ik heb niet zoveel problemen met m'n borsten of m'n billen ofzo. Ik wil m'n buikie weg. Maar lokaal vet verbranden is onmogelijk hè?
Hij was dan ook wel heel erg flauwquote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
ik moest echt heel erg nadenken over die accukabels
Ik zat ook al te rekenenquote:Op donderdag 18 september 2008 21:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een sommetjesneuroot
Me too! Maar ik kan dus wel accukabels gebruiken ja. 't Moet maar eens afgelopen zijn met m'n smoesjesquote:Op donderdag 18 september 2008 21:18 schreef kwakveense het volgende:
ik moest echt heel erg nadenken over die accukabels
Is niet erg dat je dat vraagt.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:15 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Sjoeg..Vroeg me gister ook al af eik.... Hoe voel je je met je "verleden" als je naar Maria kijkt....En aan "later" denkt?? Als het te persoonlijk is gum ik het weer uit hoor, maar het spookt me eik al best ff door mn hoofd....
Ik herken het wel ja... Dochterlief is best een beetje stevig, maar "slechts" 12 jaar nog maar, dus nog heus wel wat babyvet, maar duidelijk wel wat meer als gemiddeld Nu wil ze meedoen en tot op zekere hoogte vind ik dat prima...Gewoon lekker gezond eten, lekker sporten geen enkel probleem.... Maar zooooo bang dat ze doorslaat. Ze hoort van vriendinnetnes die broodmager zijn dat ze zich te dik vinden enzo...En die eet dit niet meer en die dat niet enz enz...quote:Op donderdag 18 september 2008 21:21 schreef Sugar het volgende:
[..]
Is niet erg dat je dat vraagt.![]()
Kijkend naar Maria heb ik daar geen echte gedachten over, zij staat wat dat betreft fysiek los van mijn fysiek en ik voel dus geen controle-achtige neigingen over haar lichaam of haar eetpatroon (niet meer dan elke opvoeder daarin de lijn bepaalt). Waar ik wel mee worstel is wat mijn eetgedrag en mijn manier van omgaan met mijn lijf later voor haar betekent. Ik wil ervoor waken signalen te geven die zij ooit interpreteert als 'dun zijn is belangrijk' of 'het is normaal om dwangmatig of neurotisch met eten bezig te zijn'. Nu speelt dat niet heel letterlijk, ik eet gewoon en geef dus geen gek signaal. Maar er is in haar leven al wel een periode geweest dat ik zo min mogelijk at en dat vind ik zelf natuurlijk niet oké voor haar.
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 21:26 schreef Laureline het volgende:
Dank allemaal voor het welkom![]()
Je moet hier ook lijstjes posten toch? Net als je stoppenkastfoto in K&W? Leuk!
Ja, maar het lijkt mij dat het prima kan werken! Als ik dan straks al die bossche bollen zwart op wit zie staan eet ik ze misschien juist de volgende keer nietquote:Op donderdag 18 september 2008 21:35 schreef kwakveense het volgende:
t hóeft niet hoor, laureline, maar we doen t af en toe wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |