En dat is dus niet goed. Volgende keer dat je weer in zo'n situatie komt ga je weer alles opeten om het maar 'weg' te hebben.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:58 schreef Plukie86 het volgende:
Leuke kleren Kwak, die onderste heb ik ook maar dan als bloes. Omdat ik een lange slanke hals (dat deel van m'n lijf wel ja) heb, staat het mooi en accentueert het dat stuk. Denk dat je er wel slanker in zult lijken ja.![]()
Zojuist mezelf even in het zweet gewerkt in de sportschool, en nu zit ik de chips in mijn gratis studentenbox op te eten.... Shame on me.Bah. Ik eet vandaag maar al het lekkers op, dan kan ik morgen weer verder met gezond doen.
Ja maar weggooien is zonde... Nouja eigenlijk niet want het was gratis. Maar iets in mij weerhoudt me ervan.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:13 schreef SHE het volgende:
[..]
En dat is dus niet goed. Volgende keer dat je weer in zo'n situatie komt ga je weer alles opeten om het maar 'weg' te hebben.
Weggooien of weggeven, maar niet alles maar opeten om er vanaf te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
Thanks!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Voor Greys en alle anderen.
WIjvenfilm alert: Net5 - The Wedding date
Ik zelf vond 'm leuk in ieder geval.
Wat is er mis met een zacht buikje en een BMI dat niet rond ondergewicht hangt?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je! Natuurlijk zijn er ook nog wel tegenargumenten te verzinnen (ik heb nog geen bmi van 19, ik heb nog een beetje vet rond mijn bh-bandje, ik heb nog een heel klein zacht buikje, er zit nog een klein polstertje rond mijn heupen), maar de argumenten om op gewicht te blijven wogen zwaarder![]()
Wel moeilijk hoor! Moet nu op zoek naar een nieuw evenwicht.
Wat is er apart aan? Regular chickflick toch?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:44 schreef Tinkepink het volgende:
Aparte film trouwens, de wijvenfilm op net5.
Positief of negatief? Ik heb 'm al meerdere keren gezien en blijf 'm leuk vinden terwijl ik Love Actually na 1x wel gezien had.quote:Op donderdag 18 september 2008 20:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ander sfeertje dan de "standaard" wijvenfilm denk ik. Ik weet het niet. Anders iig.
Daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 18 september 2008 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
De tegenargumenten waren ook niet helemaal serieus.Het was meer een kleine hint naar het feit dat het tegenwoordig dun, dunner, dunst moet zijn en ik dus gelukkig ben met een bmi van 23 ofzo.
Geen idee. Ik heb het niet gezien. Was ze erg slank/dun?quote:Op donderdag 18 september 2008 20:54 schreef vamperotica het volgende:
BMI van 19 dat had dat meisje gister toch?
Die van 27 kilo was een ander meisje dan die Vamp bedoelt denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:01 schreef Sugar het volgende:
En daarvan zei iedereen: ik schrik zo van die verhalen. De volgende dag vergeten?
En dat was dat meisje met een bmi van 19? Hoe moet ik dat weten? Lijkt me trouwens sterk dat dat meisje een bmi van 19 had. Met 19 heb je nog een normaal gewicht. Dat ik die link niet leg neem ik mezelf dus niet kwalijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar wel gereageerd op 'de verhalen' hier gisteren, toch? En een van die verhalen (het begin) was Dr Phil met een zeer ernstig ziek meisje dat niet meer in bad durfde.
Die had een BMI van 2, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:05 schreef Sugar het volgende:
Nee, maar wel gereageerd op 'de verhalen' hier gisteren, toch? En een van die verhalen (het begin) was Dr Phil met een zeer ernstig ziek meisje dat niet meer in bad durfde.
Wrs een BMI van rond de 10, afhankelijk van haar lengte.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had een BMI van 2, waarschijnlijk.
Ik denk dat niemand die dat gezien heeft van de week het licht zal vergeten, maak je daar maar geen zorgen om.quote:Op donderdag 18 september 2008 21:10 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vond het, denkend aan het verkeerde verhaal en meisje, blijkt nu, erg raar dat dat zo snel vergeten is. Vandaar mijn doorzagen erover. En dat raakt me ook.
Ik vind Dermot op het eerste gezicht niet zo aantrekkelijk, maar zoals hij zich gedraagt in de film is dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 18 september 2008 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Yay Greys we zijn het weer een keer eens over een filmIk heb 'm op dvd zelfs
Die salade is ook mijn favoriet. Heb het ooit in een restaurant gegeten en ben toen thuis gaan broeden op de ingredienten.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:42 schreef k_i_m het volgende:
Dit is mijn lijstje vandaag';
Verlaat ontbijt; twee boterhammen met gekookt ei
Lunch; twee boterhammen met pindakaas
Tussendoor; een handje (ja, echt, ik wist niet dat ik het kon. ) walnoten
Avondeten; Nicoise a la Sjors.
Nu mis ik alleen nog mijn bakje yoghurt met fruit. Mag/moet dat nog? En de Nicoise was voortreffelijk. We hebben zitten vréten. Mijn wederhelft was dol enthousiast en ziet nu al uit naar de rest van het dieet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |