Ik zou daar niet al te lang mee wachten, meestal zijn ze in mijn geval dan uitverkocht/niet meer in mijn maat/alleen nog in de verkeerde kleurquote:Op woensdag 17 september 2008 07:35 schreef motorbloempje het volgende:
heb gisteren laarzen gezien bij de Van Haren voor een euro of 35.. wie weet dat ik daar volgende week eens wat ga passen
Is die nóg niet hersteld?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, lig je al in bed?
Ik heb om 11 uur een afspraak bij mijn nieuwe huisarts. Voor mijn knie. zucht.
Is daar dan niet iets aan te doen wat langer effect heeft? Want dit kan niet heel gezond zijn voor je knieen.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik verrek om de haverklap mijn kniebanden
waarom denk je dat ze ervoor onder behandeling is?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Is daar dan niet iets aan te doen wat langer effect heeft? Want dit kan niet heel gezond zijn voor je knieen.
Sterkte iig
Dat is ook lekker kut. Hebben ze een verklaring waarom het nog steeds niet goed is?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik verrek om de haverklap mijn kniebanden
gatverdarrie CF. Zo slepend is dat! Succes bij de dokter vandaag!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso ziet het ernaar uit dat ik gewoon slappe gewrichten heb... Erfelijke belasting enzo![]()
Ik heb, toen ik bijna klaar was met revalideren van die operatie, een keer echt fors mn banden verrekt, en nu zijn ze gewoon slapper: bij het minste geringste voel ik het er weer in schieten.
dat zijn de goede berichtenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik pas weer in een broek die ik afgelopen jaar echt niet aankon. En nu wel. En ik moet er bijna een riem bij om!
ouchquote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef ColdFeet het volgende:
Sowieso ziet het ernaar uit dat ik gewoon slappe gewrichten heb... Erfelijke belasting enzo![]()
Ik heb, toen ik bijna klaar was met revalideren van die operatie, een keer echt fors mn banden verrekt, en nu zijn ze gewoon slapper: bij het minste geringste voel ik het er weer in schieten.
alleen dat buikje eroverheen is zo jammer!quote:Op woensdag 17 september 2008 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat zijn de goede berichten
fijn voelt dat hè?
ik heb bij jou nog nooit een buik kunnen ontdekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
alleen dat buikje eroverheen is zo jammer!
nou. hij zit er echt. een rol. bah.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb bij jou nog nooit een buik kunnen ontdekken![]()
Ik heb even in je fotoboek gekeken, maar geen rol gezien! Je ziet er op die foto's trouwens heel anders uit dan op die foto met dat "thuisvestje" (dat overigens heel leuk zou kunnen staan op een strak zwart jurkje)quote:Op woensdag 17 september 2008 10:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou. hij zit er echt. een rol. bah.
Het werklozenbestaan bevalt je wel geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2008 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgenmiddag,
Heb me verslapen. Werd om 9 uur wakker: "Aah, nog even blijven liggen...", toen was het half 11 en wilde ik er bijna uit gaan en pas om 12 uur werd ik weer wakker.
Nee, niet echtquote:Op woensdag 17 september 2008 13:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het werklozenbestaan bevalt je wel geloof ik
Dat van die halve dagen waar je geen zin in had?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Maar ik heb toch niet veel nuttigs te doen nu. Maandag beginnen bij het CWI, dan komt er iig wat geld binnen en dan maar hopen dat ik snel iets anders vind.
Ja, dat van die halve dagen ja. Ik zal wel blij zijn als ik weer iets om handen heb. Ik maak me nu wel nuttig door mezelf nieuwe dingen aan te leren (Photoshop, content management systemen), maar het thuis zitten begint me idd behoorlijk de keel uit te hangen. Heb totaal geen ritme.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat van die halve dagen waar je geen zin in had?
Het lijkt me echt wel belangrijk om in ieder geval iets te doen idd, ik heb/had zelf de neiging om op een gegeven moment helemaal mijn bed niet meer uit te komen. Vroeger dan, tegenwoordig sta ik ook in de vakantie om 7 uur op.
Heb je al eens vrijwilligerswerk geprobeerd? Misschien dat je daarmee je cv ook wat kan pimpen (schrijven voor verenigingsblad of zo?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |