Juist, en daarom haal ik het dus nooit in huisquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:
Milka Choco Swing![]()
[ afbeelding ]
Milka Caramel![]()
[ afbeelding ]
Maar die gaan dus per 300 gram reep, en dat heb je zo op.
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben net familiekiekjes gemaakt.Lastig hoor, iedereen goed erop!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik nog steeds niet. Deze week was echt een snoepweek. Maar ja, ik was dan ook jarig én nu ongesteldquote:Op woensdag 17 september 2008 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Dat kan ik dus tegenwoordig gewoon; een lading chocola in huis hebben en elke dag maar één stukje nemen.![]()
Ik heb vanavond kippevleugeltjes opquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Isegrim het volgende:
Oh god, mijn vriend is ook zo'n mier met botjes. Hij weigert gewoon dingen met botten te eten.Terwijl ik echt stapeldol ben op vlees van 't bot.
![]()
![]()
Ja, dat had ik dus ook vorige week na de friet. Opgeblazen buik en winderigheid.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, wat ga je in vredesnaam koken?
Ik heb friet gegetenEn het was lekker
en nu heb ik buikpijn
Vlak voor ik ongesteld word mag ik van mezelf twee stukjes per dag.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik nog steeds niet. Deze week was echt een snoepweek. Maar ja, ik was dan ook jarig én nu ongesteldIk heb nooit zo enorm veel behoefte aan zoet, maar voordat ik ongesteld moet worden dan heb ik een enorme trek in chocola.
Ja, vlees van 't bot is zóveel lekkerder. Maar hij heeft liever een droge kipfilet...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb vanavond kippevleugeltjes opHeerlijk!
![]()
Het is altijd zo mals dan
Ik kan gewoon geen maat houdenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vlak voor ik ongesteld word mag ik van mezelf twee stukjes per dag.
Een hele kip gevuld met knoflook en spek. Staat op het SHE menuquote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Kim, wat ga je in vredesnaam koken?
Ik heb friet gegetenEn het was lekker
en nu heb ik buikpijn
Ja, hier wordt het ook een keer tijd. Lingerie kan heel veel voor je silhouet doen, mits je de juiste modellen en maten draagt.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die lingeriestukjes het leukst.Ik wil ook weer eens écht mooie lingerie gaan kopen.
Leukquote:Op woensdag 17 september 2008 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
whaaahooooooooooooooooooooooo![]()
Met oud en nieuw zitten wij inCanterbuy in Kent in Engeland
![]()
in een beeldig klein Inn-etje![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef vamperotica het volgende:
SHE menu?
Nu word ik eraan herinnerd dat ik een afspraak moet maken met de kapper. Mijn haar zit al weken voor geen meterquote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van die man.
'Je haar. En wat is er met je haar?' Alsof-ie het tegen een kleuter heeft.
OOOO Maar een heus menu??!!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, van het SHE dieet om de laatste kilo's te laten verdwijnen.
Ja, ik vind die kerel ook heel naar. Die mogen ze er wel uittyfen.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:
Ik krijg wel een beetje jeuk van die man.
'Je haar. En wat is er met je haar?' Alsof-ie het tegen een kleuter heeft.
Ik ook, maar ik ga al jaren naar een kapper in Baarn (ik woon in Amsterdamquote:Op woensdag 17 september 2008 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu word ik eraan herinnerd dat ik een afspraak moet maken met de kapper. Mijn haar zit al weken voor geen meter
Bij mij hebben ze het bij de Cosmo 2 x echt super geknipt, echt dat de slag erin viel en dat ik krullen had als ik een beetje mousse in mijn haar deedquote:Op woensdag 17 september 2008 22:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga al jaren naar een kapper in Baarn (ik woon in Amsterdam) en betaal dan zo 100 euro. Ik wil daar vanaf, en eens een goede kapper bij mij in de buurt vinden. Je zou denken, no problemo in Amsterdam, maar dat valt toch tegen. Ik heb heel fijn krullend haar en dat snappen kappers niet.
Toch niet alleen hé?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Met kerst zit ik gewoon thuis.
Mijn vader is 2e kerstdag jarig en Marks vader op 1e kerstdag, daar ben ik de afgelopen jaren steeds naartoe gegaan, maar of dat deze kerst ook zo is, aangezien ik dan hopelijk elders woon, dat weet ik niet.
Vroeger verfde ik het heel vaak, nu niet meer, maar nu begin ik wat grijs te zienquote:Op woensdag 17 september 2008 22:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het bij de Cosmo 2 x echt super geknipt, echt dat de slag erin viel en dat ik krullen had als ik een beetje mousse in mijn haar deed
Meeste kappers knippen mijn haar nat, en dan is het aan het einde: "Je hebt slag!" Ja, muts, dat zei ik toch!
En idd, het is duur. Verf jij het? Ik ben er nu maar mee gestopt omdat ik het wel een erg dure hobby vond.
Ik ben nog jong, grijs ben ik nog niet. Maar volgens mij kun je je haar niet kleuren met henna als je grijze haren hebt. Pin me er niet op vast, maar ik meen het ergens gelezen te hebben dat henna niet geschikt is voor grijs haar.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vroeger verfde ik het heel vaak, nu niet meer, maar nu begin ik wat grijs te zien
Maar aangezien ik daar vroeger mijn haar echt mee verneukt heb, ga ik niet meer voor de kappers- of thuisverf. Misschien ga ik ook aan de henna. Dat is er in alle kleuren, niet alleen helrood.
Hee, waar blijft het recept trouwens?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef Isegrim het volgende:
Die Govert de Roos lijkt me wel een prettig mens.
Ik ben ook nog wel jong (30 jaar) voor grijze haren, ik heb er ook nog maar 3 ofzo gespotquote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben nog jong, grijs ben ik nog niet. Maar volgens mij kun je je haar niet kleuren met henna als je grijze haren hebt. Pin me er niet op vast, maar ik meen het ergens gelezen te hebben dat henna niet geschikt is voor grijs haar.
http://www.hairweb.nl/haar-kleuren-henna.htm
Je grijze haren zullen oranje worden vrees ik. Even navraag doen bij de kapper.
Ja super foto'squote:Op woensdag 17 september 2008 20:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jouw (2e) fotoshoot? Zijn daar nog mooie foto's uit gekomen?
WB Vief!
De citroentaart?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hee, waar blijft het recept trouwens?.
Mijn zus heeft vrij veel grijze haren, maar die verft het nu. Die is ook 30. Alleen afkomstig uit Bangladesh (pikzwart haar) denk dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wel jong (30 jaar) voor grijze haren, ik heb er ook nog maar 3 ofzo gespot
Maar ik ga het inderdaad even navragen.
ook gezelligquote:Op woensdag 17 september 2008 22:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk![]()
Met Kerst zit ik hoogstwaarschijnlijk in de sneeuw (Avoriaz, frankrijk). Wintersport
Niet alleen met, maar met m'n schoonfamilie erbij.
2 jaar nog maarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook gezellig
René en ik zijn de 30ste 2 jaar samen, dus wilden we eigenlijk wel 'lekker saamjes' weg
Dit is voor mij ook de eerste keer dat ik Oud en Nieuw in het buitenland vier! En dan ook nog in het land van mijn dromen
Nope, 2 jaar pas.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
2 jaar nog maarIk dacht dat jullie veel langer bij elkaar waren!
Ik zou nog weleens metnaar Polen willen, mijn geboorteplaats laten zien. Voorlopig even nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |