Heb ik ook gedaan als keuzevak, is echt enorm leukquote:Op woensdag 17 september 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik mee mag doen met de workshop gebarentaal die georganiseerd wordt door mijn studievereniging
Wat een gezeik CF, ik weet hoe kut een lamme knie is.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, heb jij veel onderwijstaken?
Oh ja, ik ga nog even mopperen over m'n knie: ga nu maar weer aan de ontstekingsremmers en de kine; andere optie is CT-scan laten maken en evt weer opereren, maar daar ben ik logischerwijs niet zo happig op, dus toch maar weer proberen
Ben benieuwdquote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan als keuzevak, is echt enorm leuk![]()
Ja! Maar! Ik! Wil! Hardlopen!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat een gezeik CF, ik weet hoe kut een lamme knie is.
De mijne is trouwens helemaal tof, ik ga er nog wel doorheen als ik mijn pootje verkeerd neerzet en voetballen gaat ook niet meer lukken, maar ik kan nog op 8 cm hak lopen dus ik ben gelukkig
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, heb jij veel onderwijstaken?
Oh ja, ik ga nog even mopperen over m'n knie: ga nu maar weer aan de ontstekingsremmers en de kine; andere optie is CT-scan laten maken en evt weer opereren, maar daar ben ik logischerwijs niet zo happig op, dus toch maar weer proberen
1) Heel hard oefenen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:34 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag te horen gekregen dat ik mee mag doen met de workshop gebarentaal die georganiseerd wordt door mijn studievereniging
Het is maar 1 workshop dus ben benieuwd hoeveel je aan mij zou hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) Heel hard oefenen.
2) Naar de meet komen.
3) Tijdens de meet tolken voor mij.
Inderdaad altijd een hele klus maar wat een mooie foto die laatstequote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
Wij hebben net familiekiekjes gemaakt.Lastig hoor, iedereen goed erop!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb in 1 muziekles het handalfabet geleerd, dus dat kan bestquote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is maar 1 workshop dus ben benieuwd hoeveel je aan mij zou hebben
Leuke foto'squote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zullen zienquote:Op woensdag 17 september 2008 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb in 1 muziekles het handalfabet geleerd, dus dat kan best.
Tof! Weet je of ze dat vaker doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is maar 1 workshop dus ben benieuwd hoeveel je aan mij zou hebben
Nee sorry, staat verder niet op de agenda dus denk dat het een eenmalig iets is maar zeker weten doe ik het nietquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tof! Weet je of ze dat vaker doen?
Hmmm, ik ben er "vroeger" vaak achteraan geweest maar ze geven pas echte cursussen als je een directe slechthorende/dove familielid hebt.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:55 schreef motorbloempje het volgende:
jammer
Zou het graag eens leren. Ok dit is maar een workshop, maar even kijken of het me ligt is wel leuk
Wat een leuke foto's! Juist die eerste ook, 2 kleintjes die elkaar zo lief aankijkenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:08 schreef Sugar het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt een andere avaquote:Op woensdag 17 september 2008 20:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's! Juist die eerste ook, 2 kleintjes die elkaar zo lief aankijken.
Jouw schuld. Ik besloot dat blond me beter zou staan en wilde deze al een hele tijdquote:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jouw (2e) fotoshoot? Zijn daar nog mooie foto's uit gekomen?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Inderdaad altijd een hele klus maar wat een mooie foto die laatste
Popje!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:
Poppetjes! Ik ben terug.
Ik weet nu zeker dat ik moet emigreren..![]()
![]()
Fotospam volgt morgen, ik wil alleen wél alvast verklappen dat ik geen snotjes genuttigd heb.
Is het voor jou misschien een idee om in het weekend heel veel te koken, in te vriezen en doordeweeks gewoon wat uit de vriezer te plukken? Is ook snel, en heb je er iets meer vat opquote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Isegrim het volgende:
Morgen ben ik ook weer onderweg, 's avonds dan, dus even kijken wat ik dan ga eten...
Het is ook niet schokkend, maar het is minder goed en gezond dan ik tegenwoordig gewend ben te eten en dat vind ik jammer. 't Is niet dat ik me vreselijk schuldig voel ofzo, want in het algemeen houd ik me zeer strikt aan het schema.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is het voor jou misschien een idee om in het weekend heel veel te koken, in te vriezen en doordeweeks gewoon wat uit de vriezer te plukken? Is ook snel, en heb je er iets meer vat op. Verder vind ik je lijstje niet schokkend, ik zie niet de enorme hoeveelheden chocolade of snoep die ik op zo'n dag (en vandaag) zou wegwerken ... heb je het op de snacks na nog netjes gedaan ...
quote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef Isegrim het volgende:
En dat terwijl jij een neuspeuterende viking in je avatar hebt...
Ons = 100 g. Dus 'maar' 750 kcal per zakje. Scheelt toch weerquote:Op woensdag 17 september 2008 21:24 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens, dat je enorm schrikt van de hoeveelheid kcal die ergens in zit? Doorgaans ben ik wel op de hoogte van wat ik naarbinnen schuif, maar afgelopen week had ik toch weer vier van die momenten.
- Japanse hot rijstcrackers. Ook een kleine 500 kcal per ons. Zo'n lullig minuscuul zakje van 150 gram bevat dus 1500 kcal, en dat gaat er gewoon doorheen op een avondje met z'n tweetjes. Kan je net zo goed een familiezak chips leegvreten.
Oja, tuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2008 21:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ons = 100 g. Dus 'maar' 750 kcal per zakje. Scheelt toch weer. Maar ik heb het inderdaad ook. Van de week nog, met die paar scheuten olie die tegen de 1000 kcal leveren. Zelfde met chocolade. Die milka-repen zijn heerlijk, maar 1500 kcal per stuk. En ik had een reep weggewerkt in 2 dagen.
Omg, daar zit ook nog koek en caramel in. Slechter kan niet. Lekker lijkt het me welquote:Op woensdag 17 september 2008 21:36 schreef Chicolate het volgende:
Milka Choco Swing![]()
[ afbeelding ]
Milka Caramel![]()
[ afbeelding ]
Maar die gaan dus per 300 gram reep, en dat heb je zo op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |