failquote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Het is écht dom om je MyAt te verversen in afwachting van het nieuwe topic
ik was de OP aan het zoekenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef LastRequest het volgende:
Het is écht dom om je MyAt te verversen in afwachting van het nieuwe topic
Nee maar ik was m'n MyAt aan het F5'en.. en daar komt ie natuurlijk niet in te staanquote:Op woensdag 17 september 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was de OP aan het zoeken
Onze posts zijn ook best interessant af en toe hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 16:46 schreef swarmahoer het volgende:
nu snap ik de kleurtjes weer niet iddik ga denk ik standaard instellen dat ik piet in t blauw zie
heel somsquote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Onze posts zijn ook best interessant af en toe hoor
jullie kennen elkaar ook allemaal. wat sneu zeg.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Onze posts zijn ook best interessant af en toe hoor
Dan ga toch lekker drie-wielen!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef Michael16000 het volgende:
[..]
jullie kennen elkaar ook allemaal. wat sneu zeg.
+1 voor het luisteren van Paoloquote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Nielez het volgende:
Hè, nu iedere keer als Paolo Nutini opstaat moet ik aan FOK! denken.
Bedankt LR.
Schandalig.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef LastRequest het volgende:
[..]
+1 voor het luisteren van Paolo
Doet niemand hier volgens mij
laat maar k ga niet eens de moeite doen om te reagerenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:48 schreef LosingMyWay het volgende:
Wat hebben sommige mensen hier toch tegen anonimiteit? Er moet een beetje mysterie blijven, tevens vanuit het oogpunt van security is het nog eens niet al te slim om al je gegevens zo maar online te pleuren.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ga toch lekker drie-wielen!
en toch heb je het gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
laat maar k ga niet eens de moeite doen om te reageren
Gets, de cabrio niet mee? Fiets ze!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef swarmahoer het volgende:
over driewielen gesprokenik ga zu hause
Nee geen flauw idee, volgens mij is ie iets te druk bezig met drugs/alcohol enz!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:51 schreef Nielez het volgende:
[..]
Schandalig.
Weet jij toevallig wanneer dr weer n nieuw album komt? Niet dattie These Streets kan overtreffen, maar toch. Altijd leuk.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
laat maar k ga niet eens de moeite doen om te reageren
8 euro parkeergeld elke keer is ook iets teveel van t goedequote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Gets, de cabrio niet mee? Fiets ze!
Vergelijkbaar met?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef morgane het volgende:
Paolo had best wel wat leuke liedjes jamoet ik die cd ook weer eens opzetten. (Nutini dus he...Conte luistert mn moeder naar, dat vind ik niks. Zij heeft 'm wél gezien trouwens
Nu Lucidity van Delain herontdekt, best goede cd eigenlijk.
Nogal jaquote:Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef swarmahoer het volgende:
jd back in blackapart om te zien
Jij dacht die TT spreekt me aan? Hoiquote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
groetjes uit nijmegen
Nee.. Is dat écht Paolo Nutini?quote:
Ja dat zijn z'n nieuwe promofoto's voor ietsquote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef xalo het volgende:
[..]
Nee.. Is dat écht Paolo Nutini?En ik wilde nog wel dat m'n broertje hetzelfde kapsel als hem nam
After Forever en Epica enzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met?
*neemt niet de moeite voor ctrl+L+yt Lucidity van Delain*
oh die bagger over die nieuwe schoenen.quote:
Hm.. ik denk nou niet dat die foto's helpen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat zijn z'n nieuwe promofoto's voor iets
Leuke ondertitel trouwens icm TT
Epicaquote:
Iddquote:
Ik heb ze ongeveer een jaar geleden in doornroosje gezien, maar ik vond 't een beetje tegenvallenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Iddin een ver verleden nog in Doornroosje gezien, een jaar of 4 geleden ofzo...erg toffe show
en Simone is
Ik luisterde vroeger erg vaak naar After Forever, nu wat minder omdat ik ze al tijden niet meer live heb gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef morgane het volgende:
After Forever heb ik nog nooit gezien, maar daar luister ik ook niet echt naar...Ambeon is ook vet trouwens.
Anyway, ik moet nu écht gaan studeren!
Vriend van me zusje, net rbw, gaat ie kijken voor een auto. Want hij heeft wel 1400 euroquote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Klacht: auto's zijn te duur.
Dat jullie het even weten.
Hij komt er nog wel achter. Ik rij een basismodelletje 1.4 van 11 jaar oud en dat kreng kost me nog zo'n 300 euro per maand. Ik wil eigenlijk iets anders, slag groter, comfortabeler en meer power. Maar dat betekent nóg meer lasten. Dus ik wacht maar even...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vriend van me zusje, net rbw, gaat ie kijken voor een auto. Want hij heeft wel 1400 euroen geen flauw benul hoe duur benzine wegenbelasting verzekering is
Komt ie smiddags, ja hij had een heel mooie auto gezien, een fiat met sportvelgjes. Wat voor 1? Dat wist ie niet
Maar hij kostte maar 1100 bij de dealer, en zag er zoooo moooi uit dat ie em wel ging kopen dacht ie.
Ipv dat ie nadenkt
Scheelt dat het alternatief kut is.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Klacht: auto's zijn te duur.
Dat jullie het even weten.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Scheelt dat het alternatief kut is.
trein
boesh
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn auto.
Scheelt dan wel weer dan een motor in onderhoud niet goedkoop is, regelmatig een nieuwe set banden, ketting etc.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Motor
![]()
10tje wegenbelasting, 15 euro verzekering, 300+ benzine id maandEn dan rijd ie nog 1 op 20 ook
Die vrijheid op zo'n moter spreekt me wel aan, maar ik vind motors te kwetsbaar in het verkeer met die snelheden. Ook al ben je overtuigd van je eigen kunnen, dan nog moet je dealen met al die randdebielen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Motor
![]()
10tje wegenbelasting, 15 euro verzekering, 300+ benzine id maandEn dan rijd ie nog 1 op 20 ook
Slijten banden van een motor harder dan die van een auto, of wat bedoel je?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Scheelt dan wel weer dan een motor in onderhoud niet goedkoop is, regelmatig een nieuwe set banden,
wat een briljante quote was dat van die grappige swarma inderdaad. Daar hebben we kostelijk om gelachen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wilde nog even een prachtige quote van swarma gebruiken:
[..]
al was t zo vind ik 8 euro voor n dag je auto ergens neerzetten te veel, net zoals 5 euro voor n biertje betalen doe ik ook niet, of 10tje voor n verlept stukje pizza op een of ander festival ofzo...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
@swarma: ik dacht dat jij bakkes met geld had om te pimpen
kan je die 300 eens uitsplitsen ?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij komt er nog wel achter. Ik rij een basismodelletje 1.4 van 11 jaar oud en dat kreng kost me nog zo'n 300 euro per maand. Ik wil eigenlijk iets anders, slag groter, comfortabeler en meer power. Maar dat betekent nóg meer lasten. Dus ik wacht maar even...
wat ben jij maandelijks kwijt ?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Scheelt dat het alternatief kut is.
trein
boesh
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn auto.
Grapje hoor knul!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al was t zo vind ik 8 euro voor n dag je auto ergens neerzetten te veel, net zoals 5 euro voor n biertje betalen doe ik ook niet, of 10tje voor n verlept stukje pizza op een of ander festival ofzo...
WC Eendquote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
Check even heel gauw RTL 5 mensen!
zeker met cps rijgedragquote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Scheelt dan wel weer dan een motor in onderhoud niet goedkoop is
Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat ben jij maandelijks kwijt ?
100 euro wegenbelasting + verzekering (krap 100, that is, 90 ofzo)quote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je die 300 eens uitsplitsen ?
Wat is daar bezig?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
Het ligt er ook aan hoeveel je rijdtquote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.Maar denk niet dat ik de 300 haal. Al heb ik de laatste tijd wel wat reperaties gehad die beide in de honderden liepen...
afschrijving spaar je gewoon op neem ik aan voor een nieuwe of hoe moet je dat zien....quote:Op woensdag 17 september 2008 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
100 euro wegenbelasting + verzekering (krap 100, that is, 90 ofzo)
50 euro onderhoud (onderdelen, APK, inbraken etc.)
40 euro afschrijving
rest is benzine
je moet je wel ff voorstellenquote:
Gatverdamme want zijn die mensen eng dun!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
checkquote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gatverdamme want zijn die mensen eng dun!
Afschrijving spaar ik niet op, maar is wel een waardevermindering van je bezit. Als ik nu een andere auto ga kopen, is m'n huidige zo'n 500 euro minder waard dan toen ik 'm kocht, dus dat moet ik extra bijleggen. Daarom zet ik soms wel wat extra op m'n spaarrekening ja. Het idee is immers dat er over een tijdje weer een andere auto komt, en niet dat ik deze helemaal op rij en dat er daarna niks meer komt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
afschrijving spaar je gewoon op neem ik aan voor een nieuwe of hoe moet je dat zien....
en die 50 onderhoud is gewoon gemiddeld over t jaar genomen ofzo..?
dus 100 euro voor verzekering en wegenbelasting is eigelijk t enige tastbare wat je per maand vast kwijt bent...
en dan incidenteel onderhoud van gemiddeld 50 pm
en afschrijving zou je niet hoeven mee te tellen als je bv niet gaat sparen voor een nieuwe auto....
kan ik t zo zien ?
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef LastRequest het volgende:
swarma hoefde de basisschool niet af te maken, gewoon omdat ie het kon
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:59 schreef LastRequest het volgende:
Haaa de deurbel van beneden ging.. maar niemand deed open dus ging ik maar.. en ik heb m'n ovumtrui aan.. was het iemand van ovum voor m'n huisgenoot! +1 voor mij dat ik m'n trui aan had
Klopt, ik had gister ook al 3 keer weer spannende momenten, en dat ligt ECHT niet aan mij, lijkt wel alsof mensen me perse aan willen rijdenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:32 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Die vrijheid op zo'n moter spreekt me wel aan, maar ik vind motors te kwetsbaar in het verkeer met die snelheden. Ook al ben je overtuigd van je eigen kunnen, dan nog moet je dealen met al die randdebielen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef TheVotary het volgende:
Zijn er ook ovum slipjes?
lekker sate dus vanavondquote:
idd die foto was nog redelijk veelbelovendquote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef morgane het volgende:
Dat meisje was vroeger superknap, echt zo zonde!
Sommige jaarclubs hebben wel jcstringsquote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef TheVotary het volgende:
Zijn er ook ovum slipjes?
Is het kwartier hoorcollege ook echt een kwartier gebleven? Ben hem maar gesmeerd in de pauze.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ook weer bijgelezen..
Wel typisch net nu ik moet gaan leren is mijn huisgenoot lawaai aant makenEn alst nu af en toe iest anders was, maar constant hetzelfde ritmische gedreun, dus het zal wel van een of ander spel zijn ofzo.
Dat is ... ach, laat ook maar.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
En alst nu af en toe iest anders was, maar constant hetzelfde ritmische gedreun, dus het zal wel van een of ander spel zijn ofzo.
Neequote:Op woensdag 17 september 2008 18:15 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Is het kwartier hoorcollege ook echt een kwartier gebleven? Ben hem maar gesmeerd in de pauze.
Ach ja, in principe zijn slipjes voor de ovum meisjes ook eigenlijk niet nodig. Ze staan er immers om bekend dat ze meer tijd zonder dan met slipje tijdens hun studie doorbrengen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sommige jaarclubs hebben wel jcstrings
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ach ja, in principe zijn slipjes voor de ovum meisjes ook eigenlijk niet nodig. Ze staan er immers om bekend dat ze meer tijd zonder dan met slipje tijdens hun studie doorbrengen.
hap nou gewoon keihard is veel leukerquote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef LastRequest het volgende:
Mij maakt het niet uit hoor
Ik ben al ruim 5 jaar bezet dus ik doe niet mee aan deze vooroordelen
Naja, voornamelijk de saté was bedorven. En om nou gare bami te gaan etenquote:
Neuh, ik heb genoeg verhalen gehoord gisteren over afgelopen zaterdag, dus het klinkt als een best terechte opmerking. Alleen voor mij geldt ie nietquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hap nou gewoon keihard is veel leuker
Heel misschien nog iets in de vriezer, anders zo maar even naar de appie.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nog wel iets anders in huis of niet
ut is spannnnnnnend!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga maar the ateam kijken want die kende ik nog niet
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel misschien nog iets in de vriezer, anders zo maar even naar de appie.
Nee hoor, het gaat best snel.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef Nielez het volgende:
Slowchat?
quote:
quote:
Bewijzen?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:39 schreef Nielez het volgende:
Ik niet en tóch lukt t niet helemaal.
Bewijzen is zooo kut.
je moet jezelf wel bewijzen natuurlijk als je in dit topic wilt postenquote:
Waar gaat het fout ... heb BenB ooit met een 8,5 afgesloten dus ...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:39 schreef Nielez het volgende:
Ik niet en tóch lukt t niet helemaal.
Bewijzen is zooo kut.
Ik haat Wiskundequote:Op woensdag 17 september 2008 18:52 schreef Nielez het volgende:
Discrete wiskunde over natuurlijke getallen.
En terecht. Wat een zaadvak is dat zeg! En dan die docenten... op de één of andere manier weten ze altijd de grootste kneuzen uit te zoeken voor die baan. Dat zijn blijkbaar de nerds die niet goed genoeg waren voor de conciërgietaken en die bij toeval een keer in een klas zijn blijven plakken...quote:
Was jij ook op die meet in dat poolcentrum?quote:
Wat zou je zeggen van die geitenwollen sokken en die godvergete stank uit die muil van ze.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En terecht. Wat een zaadvak is dat zeg! En dan die docenten... op de één of andere manier weten ze altijd de grootste kneuzen uit te zoeken voor die baan. Dat zijn blijkbaar de nerds die niet goed genoeg waren voor de conciërgietaken en die bij toeval een keer in een klas zijn blijven plakken...
Nopequote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Was jij ook op die meet in dat poolcentrum?
Zit even te twijfelen.
[..]
Wat zou je zeggen van die geitenwollen sokken en die godvergete stank uit die muil van ze.
Ok, twijfel is wegquote:
bij de 1e 2 woorden wilde ik je ff op de hoogte brengen maar okquote:Op woensdag 17 september 2008 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En terecht. Wat een zaadvak is dat zeg! En dan die docenten... op de één of andere manier weten ze altijd de grootste kneuzen uit te zoeken voor die baan. Dat zijn blijkbaar de nerds die niet goed genoeg waren voor de conciërgietaken en die bij toeval een keer in een klas zijn blijven plakken...
Zo dan, dat is helemaal erg. De uitstraling van een bos uien...kleding die uit de jaren '20 stamt. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand vrijwillig voor die baan kiestquote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van die geitenwollen sokken en die godvergete stank uit die muil van ze.
was radioanne die we nu hier nooit meer zienquote:Op woensdag 17 september 2008 18:55 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Was jij ook op die meet in dat poolcentrum?
Zit even te twijfelen.
[..]
Daar kies je niet voor, daar rol je in.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo dan, dat is helemaal erg. De uitstraling van een bos uien...kleding die uit de jaren '20 stamt. Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand vrijwillig voor die baan kiest
jij kan ook niet zo goed rekenenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar kies je niet voor, daar rol je in.
Gelukkig krijgen ze niet al te veel betaald voor die ellende.
Nu krijgen ze er 3.5 % bij, maar goed 3.5% van weinig is nog minderof zo
3.5% is peanuts. Maar die docenten kunnen blij zijn: er zijn nog heel veel beroepsgroepen die ook waardeloos verdienenquote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar kies je niet voor, daar rol je in.
Gelukkig krijgen ze niet al te veel betaald voor die ellende.
Nu krijgen ze er 3.5 % bij, maar goed 3.5% van weinig is nog minderof zo
Kloptquote:Op woensdag 17 september 2008 18:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was radioanne die we nu hier nooit meer zienen morgane ook als ik me niet vergis
Owhja, die heb ik een tijdje geleden ook nog gezien in TKBquote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef morgane het volgende:
[..]
Kloptik zag Radioanne nog wel eens voorbijracen op de intro, maar ze herkende me volgens mij niet eens meer
dan ga je óf niet naar nijmegen, óf de filmladder is niet up to datequote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar Disaster Movie. Heb niks te doen en zo leer je de middelmatige films weer wat beter waarderen, want dit gezwel staat een 1.3 op IMDb
Wil je achter hem gaan zitten in de bios ofzoquote:Op woensdag 17 september 2008 19:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan ga je óf niet naar nijmegen, óf de filmladder is niet up to date
... waarschijnlijk wil hij zijn nieuwe regenjas uitproberen.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wil je achter hem gaan zitten in de bios ofzo
Ga dan naar Death Race, zelfs als je 'm al gezien hebtquote:Op woensdag 17 september 2008 19:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar Disaster Movie. Heb niks te doen en zo leer je de middelmatige films weer wat beter waarderen, want dit gezwel staat een 1.3 op IMDb
Geld verzamelen met spellen, zorgen dat de vrouwen niet hun cc leegtrekkenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef swarmahoer het volgende:
pietje wat is het spelelement voor de mannen bij cbml
worden er nooit mannen weggespeelt dus... en waarom verbieden ze die vrouwen niet m te gebruiken..quote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geld verzamelen met spellen, zorgen dat de vrouwen niet hun cc leegtrekken.
Ja dat gaan we dus vragen of dat ook mogelijk is, want wss moet je het gewoon met deze landen en plaatsen doen.. Is het zelf mogelijk dan is het arrivideci Italia, Hello NYquote:Op woensdag 17 september 2008 19:32 schreef swarmahoer het volgende:
zelf iets proberen te zoeken heeft de meeste kans.....
Nee.....kan niet want ze moeten min 25% en max 50% uitgeven.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
worden er nooit mannen weggespeelt dus... en waarom verbieden ze die vrouwen niet m te gebruiken..
Die spellen steeds, kijk danquote:Op woensdag 17 september 2008 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
... is er geen spelelement tussen de mannen dan?
Sneak Previewquote:Op woensdag 17 september 2008 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
ik was toevallig op filmladder aan t kijken maar zag de film er niet tussenstaan, dus ff opgezocht hij klonk wel grappig
wat is dat precies...quote:
Ze verdienen geld, daarmee shoppen, etc etc. Volg 't een week en je snapt 'tquote:Op woensdag 17 september 2008 19:40 schreef swarmahoer het volgende:
ja maar ze winnen daardoor punten en dan ? valt er iemand af dan nog n keer?
quote:Op woensdag 17 september 2008 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sneak Preview
Maar inderdaad, als je dan toch naar een film gaat, ga dan naar Death Race.
Of lees even in het CBL forum dat gedoe met faq, policy etc. daar staat een hele post met wat is CBLquote:Op woensdag 17 september 2008 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze verdienen geld, daarmee shoppen, etc etc. Volg 't een week en je snapt 't.
ik was er al wél achter dat t dat niet was iigquote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vroegah dacht ik altijd dat sneak Preview een film an sich wasIk vond al dat hij zo lang draaide
En Ausfahrt is een grote stadquote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vroegah dacht ik altijd dat sneak Preview een film an sich wasIk vond al dat hij zo lang draaide
3x raden waar ik je nu om ga vragenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Of lees even in het CBL forum dat gedoe met faq, policy etc. daar staat een hele post met wat is CBL
Haha nee dat heb ik altijd wel begrepenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pepernoten, koffie
![]()
[..]
En Ausfahrt is een grote stad.
Yasha zegt:quote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar ik je nu om ga vragen
Can't Buy Me Lovequote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar ik je nu om ga vragen
Ach, ik dacht altijd dat 'Ausfahrt' een plaats in Duitsland was en ik vond het zo raar dat er óveral afslagen naar die plaats warenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Haha dat zei Piet net alquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Ach, ik dacht altijd dat 'Ausfahrt' een plaats in Duitsland was en ik vond het zo raar dat er óveral afslagen naar die plaats waren
Is 't eindelijk rustigquote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zijn die klote newbies al weg?
Je mag het ook doen met deze old timer.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
gelukkigquote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nope.quote:
Newbies zijn alleen welkom wanneer ze single zijn en voorzien zijn van minstens cup C!quote:
vanuit mn ooghoek dacht ik dat je morgane was aan de avator te zienquote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Newbies zijn alleen welkom wanneer ze single zijn en voorzien zijn van minstens cup C!
wat is dan in godsnaam de strijd onder de mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat heb ik ook best vaak, dat ik echt denk van nou nou morgane wat een postquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanuit mn ooghoek dacht ik dat je morgane was aan de avator te zienvond het al een rare post
De meeste vrouwkes neuken.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is dan in godsnaam de strijd onder de mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zat ik te bitchen tegen LR dan? Ik ben me van geen kwaad bewust!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook best vaak, dat ik echt denk van nou nou morgane wat een post![]()
(toen die laatsts zo zat te bitchen tegen LR vooral) en dan kijk je nog een keer en dan denk je o,tis D_K maar.
De spellen, het geld wat ze overhouden op de cc. Kijk 't gewoon luie donder.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dan in godsnaam de strijd onder de mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb ik er niet uit kunnen halen in n half uurtje sherlockquote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De spellen, het geld wat ze overhouden op de cc. Kijk 't gewoon luie donder.
Kwa hoeveel vrouwen sta ik sowieso niet zo hoog, en kwa frequentie de laatste tijd ook niet echtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je erkent je verlies nu al?
Ik ben degene met die de minste vrouwen heeft gehad. Ik ben nu twee maanden vrijgezel na een monogame relatie van 8 jaar!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je erkent je verlies nu al?
*schudt D_K de handquote:Op woensdag 17 september 2008 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben degene met die de minste vrouwen heeft gehad. Ik ben nu twee maanden vrijgezel na een monogame relatie van 8 jaar!
Ik erken mijn verlies!
*witte vlag zwaait*
Nee, de saaiste wijf ooit verkiezingquote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog 0 vrouwen gehad? Win ik nu met verliezen?
Als je een vent was!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog 0 vrouwen gehad? Win ik nu met verliezen?
Da's echt een geniale reeksquote:Op woensdag 17 september 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dingen die je pas jaaaaren later begrepen hebt #31
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, de saaiste wijf ooit verkiezing
Gooi maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we er weer een leuke discussie ingooien?
Bleurgh, heb vandaag veeel te lang op het lab gestaan en allemaal mindnumbing werk gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hoe ist met Hosti vandaag?
Ik dacht dat je er een discussie in ging gooien maar in de plaats daarvan krijgen we dit gezever?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm dat is wel minder, ik voel me schuldig omdat ik al 2 dagen niet geleerd heben nu dus ook een mail heb gehad van de docent met allerlei vragen die ik mag gaan uitzoeken.
Maar nu nog gaan leren schiet ook niet op.
Ik weet geen onderwerp opt moment hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er een discussie in ging gooien maar in de plaats daarvan krijgen we dit gezever?
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet geen onderwerp opt moment haha
Wel de De_Kardinaal gooi jij eens een ballonnetje op gelijk Nena, of een nadere detaillering als het gaat om het verbreken van de 8 jarige relatie.quote:
Gooi eens een ballonnetje op?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Wel de De_Kardinaal gooi jij eens een ballonnetje op gelijk Nena, of een nadere detaillering als het gaat om het verbreken van de 8 jarige relatie.
kan soms hard zijn voor mquote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verkrachten is een gevoelig onderwerp voor LMW
De laatste keer was het niet een succes nee ... maar dat lag niet zozeer aan mijn gevoeligheid.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verkrachten is een gevoelig onderwerp voor LMW
Ik ook, inclusief 5 tussenurenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef Nielez het volgende:
Genoeg school voor mij.
Ik ga nog ff tv kijken en dan pitten, morgen 'lekker' van half 9 tot half 6 op de uni.
Trusten.
Uhh.. nog nooit gehad.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:28 schreef morgane het volgende:
Pff, ik ben die 'Please enter a valid file'foutmeldingen op blackboard nu echt zat...wil gewoon een wordbestandje insturen. Nog meer mensen die hier problemen mee hebben?
Zo spannend als de feestjes van de moeder van mijn oud-tante petronella!quote:
Die waren altijd heel spannend kan ik me nog herinnerenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo spannend als de feestjes van de moeder van mijn oud-tante petronella!
Dat je je dat nog kan herinneren zeg, zoveel als jij dronkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Die waren altijd heel spannend kan ik me nog herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Het ging vandaag sowieso erg hardquote:Op woensdag 17 september 2008 22:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Damn wat gaat het hard als je ff niet meedoet zeg
De auto van een vriend ging helemaal niet zo hard vandaagquote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging vandaag sowieso erg hard.
Ik ben er trots opquote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Thee is voor mietjes die geen koffie lusten!
En de kerk is voor naievelingen die geen mening durven hebben en dus maar samen het oudste boekie ooit volgen. Heb je er nog een paar zoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Rooibosquote:
Het is gewoon allemaal waar dus dat mag best gezegd wordenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de kerk is voor naievelingen die geen mening durven hebben en dus maar samen het oudste boekie ooit volgen. Heb je er nog een paar zo.
Ach, dat valt wel mee! Ik ben nou eenmaal een lul! Daar kan Piet toch niets aan doen!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef J-heronimus het volgende:
Tussen Piet en de Kardinaal git het niet echt lekker
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
verkapte-ik-hou-van-thee-postquote:Op woensdag 17 september 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de kerk is voor naievelingen die geen mening durven hebben en dus maar samen het oudste boekie ooit volgen. Heb je er nog een paar zo.
Zelfkennis siert de mensquote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee! Ik ben nou eenmaal een lul! Daar kan Piet toch niets aan doen!
wasda? spellingswonder?quote:
Integreren? Aanpassen aan jullie? Ik ben geen derde generatie marokkaan! Stelletje Wilders'sen hier!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zelfkennis siert de mensNu nog even een beetje aanpassen en je bent bijna goed geintregeerd
quote:
Ja hequote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef morgane het volgende:
Jammer van dat pruilmondje Houniet...verder echt
Modem of router? Als je teveel verbindingen hebt dan kan het zijn dat ie niet meer weer werkt totdat je ff dat ding reset.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heeft een modem een max aan verbindingen die ie aan kan of zo? KutUPC, gister problemen en nu weer
.
Ja dat gebeurt dus nu, we gooien elkaar van internet afquote:Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Modem of router? Als je teveel verbindingen hebt dan kan het zijn dat ie niet meer weer werkt totdat je ff dat ding reset.
Ik ben bij Sensationquote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
whaaaaaaaaahooooooooooooooooo
met oud en nieuw zittenen ik in
Canterbury
in Engeland
Waar ligt da precies in de UKquote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
met oud en nieuw zittenen ik in
Canterbury
in Engeland
mij heb je nooit horen zeggen dat ik goed kan spellen en k ben ook nooit begonnen anderen op hun spelling af te vallenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |