Haha nee dat heb ik altijd wel begrepenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pepernoten, koffie
![]()
[..]
En Ausfahrt is een grote stad.
Yasha zegt:quote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar ik je nu om ga vragen
Can't Buy Me Lovequote:Op woensdag 17 september 2008 19:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
3x raden waar ik je nu om ga vragen
Ach, ik dacht altijd dat 'Ausfahrt' een plaats in Duitsland was en ik vond het zo raar dat er óveral afslagen naar die plaats warenquote:Op woensdag 17 september 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vroegah dacht ik altijd dat sneak Preview een film an sich wasIk vond al dat hij zo lang draaide
Haha dat zei Piet net alquote:Op woensdag 17 september 2008 19:51 schreef morgane het volgende:
[..]
Ach, ik dacht altijd dat 'Ausfahrt' een plaats in Duitsland was en ik vond het zo raar dat er óveral afslagen naar die plaats waren
Is 't eindelijk rustigquote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zijn die klote newbies al weg?
Je mag het ook doen met deze old timer.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
gelukkigquote:Op woensdag 17 september 2008 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nope.quote:
Newbies zijn alleen welkom wanneer ze single zijn en voorzien zijn van minstens cup C!quote:
vanuit mn ooghoek dacht ik dat je morgane was aan de avator te zienquote:Op woensdag 17 september 2008 19:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Newbies zijn alleen welkom wanneer ze single zijn en voorzien zijn van minstens cup C!
wat is dan in godsnaam de strijd onder de mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dat heb ik ook best vaak, dat ik echt denk van nou nou morgane wat een postquote:Op woensdag 17 september 2008 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vanuit mn ooghoek dacht ik dat je morgane was aan de avator te zienvond het al een rare post
De meeste vrouwkes neuken.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat is dan in godsnaam de strijd onder de mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zat ik te bitchen tegen LR dan? Ik ben me van geen kwaad bewust!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook best vaak, dat ik echt denk van nou nou morgane wat een post![]()
(toen die laatsts zo zat te bitchen tegen LR vooral) en dan kijk je nog een keer en dan denk je o,tis D_K maar.
De spellen, het geld wat ze overhouden op de cc. Kijk 't gewoon luie donder.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
wat is dan in godsnaam de strijd onder de mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb ik er niet uit kunnen halen in n half uurtje sherlockquote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De spellen, het geld wat ze overhouden op de cc. Kijk 't gewoon luie donder.
Kwa hoeveel vrouwen sta ik sowieso niet zo hoog, en kwa frequentie de laatste tijd ook niet echtquote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je erkent je verlies nu al?
Ik ben degene met die de minste vrouwen heeft gehad. Ik ben nu twee maanden vrijgezel na een monogame relatie van 8 jaar!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je erkent je verlies nu al?
*schudt D_K de handquote:Op woensdag 17 september 2008 20:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben degene met die de minste vrouwen heeft gehad. Ik ben nu twee maanden vrijgezel na een monogame relatie van 8 jaar!
Ik erken mijn verlies!
*witte vlag zwaait*
Nee, de saaiste wijf ooit verkiezingquote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog 0 vrouwen gehad? Win ik nu met verliezen?
Als je een vent was!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog 0 vrouwen gehad? Win ik nu met verliezen?
Da's echt een geniale reeksquote:Op woensdag 17 september 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dingen die je pas jaaaaren later begrepen hebt #31
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, de saaiste wijf ooit verkiezing
Gooi maar!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we er weer een leuke discussie ingooien?
Bleurgh, heb vandaag veeel te lang op het lab gestaan en allemaal mindnumbing werk gedaanquote:Op woensdag 17 september 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hoe ist met Hosti vandaag?
Ik dacht dat je er een discussie in ging gooien maar in de plaats daarvan krijgen we dit gezever?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm dat is wel minder, ik voel me schuldig omdat ik al 2 dagen niet geleerd heben nu dus ook een mail heb gehad van de docent met allerlei vragen die ik mag gaan uitzoeken.
Maar nu nog gaan leren schiet ook niet op.
Ik weet geen onderwerp opt moment hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er een discussie in ging gooien maar in de plaats daarvan krijgen we dit gezever?
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet geen onderwerp opt moment haha
Wel de De_Kardinaal gooi jij eens een ballonnetje op gelijk Nena, of een nadere detaillering als het gaat om het verbreken van de 8 jarige relatie.quote:
Gooi eens een ballonnetje op?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:55 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Wel de De_Kardinaal gooi jij eens een ballonnetje op gelijk Nena, of een nadere detaillering als het gaat om het verbreken van de 8 jarige relatie.
kan soms hard zijn voor mquote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verkrachten is een gevoelig onderwerp voor LMW
De laatste keer was het niet een succes nee ... maar dat lag niet zozeer aan mijn gevoeligheid.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verkrachten is een gevoelig onderwerp voor LMW
Ik ook, inclusief 5 tussenurenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:12 schreef Nielez het volgende:
Genoeg school voor mij.
Ik ga nog ff tv kijken en dan pitten, morgen 'lekker' van half 9 tot half 6 op de uni.
Trusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |