Wat deed je net dan monkey!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mij heb je nooit horen zeggen dat ik goed kan spellen en k ben ook nooit begonnen anderen op hun spelling af te vallen(als ik daadwerkelijk af zou vallen van slechte spelling zag dat vrouwtje vanmiddag er nog redelijk goed uit
)
lees je quote nog eens monkeyquote:
Geen idee, ik controleer m'n huisgenoten nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar is er ineens iemand meer op de router bijgekomen dan Piet?
Tja, als je download moet iedereen zn max. connecties verlagen, maar das lastig afspreken. Of een andere router kopen, eentje die het wel trekt.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt dus nu, we gooien elkaar van internet af. Straks kwam huisgenoot langs, heb ik die van haar aan de praat geholpen en nu ben ik de lul terwijl ze net zei dat ze al een paar uur geen verbinding meer had.
Op zich als je verbinding hebt is 't wel snel, dat laatste zal dus de enige oplossing zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, als je download moet iedereen zn max. connecties verlagen, maar das lastig afspreken. Of een andere router kopen, eentje die het wel trekt.
Coolquote:Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Canterbury ligt in Kent, vlakbij Dover
Hier dus
Die CULmod die onterecht in de OP staat.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
wat is muck?
Je weet toch wel of al je huisgenoten internet hebben ja of neequote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, ik controleer m'n huisgenoten niet.
vanwaar deze post ?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:42 schreef Houniet het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
had houniet de verkeerde te pakkenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die CULmod die onterecht in de OP staat.
Tuurlijk hebben ze datquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je weet toch wel of al je huisgenoten internet hebben ja of nee
Ik snap je niet, en die post van Houniet ook nietquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
had houniet de verkeerde te pakken
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ze is geen CUL-mod meerquote:Op woensdag 17 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hij zou toch die ene nieuwe toevoegen miss dat ie n cijfertje verkeerd had ofzoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap je niet, en die post van Houniet ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |