quote:Op woensdag 17 september 2008 17:59 schreef LastRequest het volgende:
Haaa de deurbel van beneden ging.. maar niemand deed open dus ging ik maar.. en ik heb m'n ovumtrui aan.. was het iemand van ovum voor m'n huisgenoot! +1 voor mij dat ik m'n trui aan had
Klopt, ik had gister ook al 3 keer weer spannende momenten, en dat ligt ECHT niet aan mij, lijkt wel alsof mensen me perse aan willen rijdenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:32 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Die vrijheid op zo'n moter spreekt me wel aan, maar ik vind motors te kwetsbaar in het verkeer met die snelheden. Ook al ben je overtuigd van je eigen kunnen, dan nog moet je dealen met al die randdebielen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen.
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef TheVotary het volgende:
Zijn er ook ovum slipjes?
lekker sate dus vanavondquote:
idd die foto was nog redelijk veelbelovendquote:Op woensdag 17 september 2008 18:02 schreef morgane het volgende:
Dat meisje was vroeger superknap, echt zo zonde!
Sommige jaarclubs hebben wel jcstringsquote:Op woensdag 17 september 2008 18:07 schreef TheVotary het volgende:
Zijn er ook ovum slipjes?
Is het kwartier hoorcollege ook echt een kwartier gebleven? Ben hem maar gesmeerd in de pauze.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ook weer bijgelezen..
Wel typisch net nu ik moet gaan leren is mijn huisgenoot lawaai aant makenEn alst nu af en toe iest anders was, maar constant hetzelfde ritmische gedreun, dus het zal wel van een of ander spel zijn ofzo.
Dat is ... ach, laat ook maar.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
En alst nu af en toe iest anders was, maar constant hetzelfde ritmische gedreun, dus het zal wel van een of ander spel zijn ofzo.
Neequote:Op woensdag 17 september 2008 18:15 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Is het kwartier hoorcollege ook echt een kwartier gebleven? Ben hem maar gesmeerd in de pauze.
Ach ja, in principe zijn slipjes voor de ovum meisjes ook eigenlijk niet nodig. Ze staan er immers om bekend dat ze meer tijd zonder dan met slipje tijdens hun studie doorbrengen.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sommige jaarclubs hebben wel jcstrings
quote:Op woensdag 17 september 2008 18:18 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ach ja, in principe zijn slipjes voor de ovum meisjes ook eigenlijk niet nodig. Ze staan er immers om bekend dat ze meer tijd zonder dan met slipje tijdens hun studie doorbrengen.
hap nou gewoon keihard is veel leukerquote:Op woensdag 17 september 2008 18:19 schreef LastRequest het volgende:
Mij maakt het niet uit hoor
Ik ben al ruim 5 jaar bezet dus ik doe niet mee aan deze vooroordelen
Naja, voornamelijk de saté was bedorven. En om nou gare bami te gaan etenquote:
Neuh, ik heb genoeg verhalen gehoord gisteren over afgelopen zaterdag, dus het klinkt als een best terechte opmerking. Alleen voor mij geldt ie nietquote:Op woensdag 17 september 2008 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hap nou gewoon keihard is veel leuker
Heel misschien nog iets in de vriezer, anders zo maar even naar de appie.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nog wel iets anders in huis of niet
ut is spannnnnnnend!quote:Op woensdag 17 september 2008 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga maar the ateam kijken want die kende ik nog niet
www.thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 17 september 2008 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heel misschien nog iets in de vriezer, anders zo maar even naar de appie.
Nee hoor, het gaat best snel.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:27 schreef Nielez het volgende:
Slowchat?
quote:
quote:
Bewijzen?quote:Op woensdag 17 september 2008 18:39 schreef Nielez het volgende:
Ik niet en tóch lukt t niet helemaal.
Bewijzen is zooo kut.
je moet jezelf wel bewijzen natuurlijk als je in dit topic wilt postenquote:
Waar gaat het fout ... heb BenB ooit met een 8,5 afgesloten dus ...quote:Op woensdag 17 september 2008 18:39 schreef Nielez het volgende:
Ik niet en tóch lukt t niet helemaal.
Bewijzen is zooo kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |