After Forever en Epica enzo.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef Nielez het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met?
*neemt niet de moeite voor ctrl+L+yt Lucidity van Delain*
oh die bagger over die nieuwe schoenen.quote:
Hm.. ik denk nou niet dat die foto's helpen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja dat zijn z'n nieuwe promofoto's voor iets
Leuke ondertitel trouwens icm TT
Epicaquote:
Iddquote:
Ik heb ze ongeveer een jaar geleden in doornroosje gezien, maar ik vond 't een beetje tegenvallenquote:Op woensdag 17 september 2008 17:14 schreef morgane het volgende:
[..]
Iddin een ver verleden nog in Doornroosje gezien, een jaar of 4 geleden ofzo...erg toffe show
en Simone is
Ik luisterde vroeger erg vaak naar After Forever, nu wat minder omdat ik ze al tijden niet meer live heb gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef morgane het volgende:
After Forever heb ik nog nooit gezien, maar daar luister ik ook niet echt naar...Ambeon is ook vet trouwens.
Anyway, ik moet nu écht gaan studeren!
Vriend van me zusje, net rbw, gaat ie kijken voor een auto. Want hij heeft wel 1400 euroquote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Klacht: auto's zijn te duur.
Dat jullie het even weten.
Hij komt er nog wel achter. Ik rij een basismodelletje 1.4 van 11 jaar oud en dat kreng kost me nog zo'n 300 euro per maand. Ik wil eigenlijk iets anders, slag groter, comfortabeler en meer power. Maar dat betekent nóg meer lasten. Dus ik wacht maar even...quote:Op woensdag 17 september 2008 17:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Vriend van me zusje, net rbw, gaat ie kijken voor een auto. Want hij heeft wel 1400 euroen geen flauw benul hoe duur benzine wegenbelasting verzekering is
Komt ie smiddags, ja hij had een heel mooie auto gezien, een fiat met sportvelgjes. Wat voor 1? Dat wist ie niet
Maar hij kostte maar 1100 bij de dealer, en zag er zoooo moooi uit dat ie em wel ging kopen dacht ie.
Ipv dat ie nadenkt
Scheelt dat het alternatief kut is.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:22 schreef Mikkie het volgende:
Klacht: auto's zijn te duur.
Dat jullie het even weten.
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Scheelt dat het alternatief kut is.
trein
boesh
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn auto.
Scheelt dan wel weer dan een motor in onderhoud niet goedkoop is, regelmatig een nieuwe set banden, ketting etc.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Motor
![]()
10tje wegenbelasting, 15 euro verzekering, 300+ benzine id maandEn dan rijd ie nog 1 op 20 ook
Die vrijheid op zo'n moter spreekt me wel aan, maar ik vind motors te kwetsbaar in het verkeer met die snelheden. Ook al ben je overtuigd van je eigen kunnen, dan nog moet je dealen met al die randdebielen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]Motor
![]()
10tje wegenbelasting, 15 euro verzekering, 300+ benzine id maandEn dan rijd ie nog 1 op 20 ook
Slijten banden van een motor harder dan die van een auto, of wat bedoel je?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Scheelt dan wel weer dan een motor in onderhoud niet goedkoop is, regelmatig een nieuwe set banden,
wat een briljante quote was dat van die grappige swarma inderdaad. Daar hebben we kostelijk om gelachen.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik wilde nog even een prachtige quote van swarma gebruiken:
[..]
al was t zo vind ik 8 euro voor n dag je auto ergens neerzetten te veel, net zoals 5 euro voor n biertje betalen doe ik ook niet, of 10tje voor n verlept stukje pizza op een of ander festival ofzo...quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
@swarma: ik dacht dat jij bakkes met geld had om te pimpen
kan je die 300 eens uitsplitsen ?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij komt er nog wel achter. Ik rij een basismodelletje 1.4 van 11 jaar oud en dat kreng kost me nog zo'n 300 euro per maand. Ik wil eigenlijk iets anders, slag groter, comfortabeler en meer power. Maar dat betekent nóg meer lasten. Dus ik wacht maar even...
wat ben jij maandelijks kwijt ?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:28 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Scheelt dat het alternatief kut is.
trein
boesh
Ik ben in ieder geval erg blij met mijn auto.
Grapje hoor knul!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
al was t zo vind ik 8 euro voor n dag je auto ergens neerzetten te veel, net zoals 5 euro voor n biertje betalen doe ik ook niet, of 10tje voor n verlept stukje pizza op een of ander festival ofzo...
WC Eendquote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
Check even heel gauw RTL 5 mensen!
zeker met cps rijgedragquote:Op woensdag 17 september 2008 17:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Scheelt dan wel weer dan een motor in onderhoud niet goedkoop is
Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat ben jij maandelijks kwijt ?
100 euro wegenbelasting + verzekering (krap 100, that is, 90 ofzo)quote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je die 300 eens uitsplitsen ?
Wat is daar bezig?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
Het ligt er ook aan hoeveel je rijdtquote:Op woensdag 17 september 2008 17:46 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.Maar denk niet dat ik de 300 haal. Al heb ik de laatste tijd wel wat reperaties gehad die beide in de honderden liepen...
afschrijving spaar je gewoon op neem ik aan voor een nieuwe of hoe moet je dat zien....quote:Op woensdag 17 september 2008 17:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
100 euro wegenbelasting + verzekering (krap 100, that is, 90 ofzo)
50 euro onderhoud (onderdelen, APK, inbraken etc.)
40 euro afschrijving
rest is benzine
je moet je wel ff voorstellenquote:
Gatverdamme want zijn die mensen eng dun!quote:Op woensdag 17 september 2008 17:43 schreef LastRequest het volgende:
checkquote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gatverdamme want zijn die mensen eng dun!
Afschrijving spaar ik niet op, maar is wel een waardevermindering van je bezit. Als ik nu een andere auto ga kopen, is m'n huidige zo'n 500 euro minder waard dan toen ik 'm kocht, dus dat moet ik extra bijleggen. Daarom zet ik soms wel wat extra op m'n spaarrekening ja. Het idee is immers dat er over een tijdje weer een andere auto komt, en niet dat ik deze helemaal op rij en dat er daarna niks meer komt.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
afschrijving spaar je gewoon op neem ik aan voor een nieuwe of hoe moet je dat zien....
en die 50 onderhoud is gewoon gemiddeld over t jaar genomen ofzo..?
dus 100 euro voor verzekering en wegenbelasting is eigelijk t enige tastbare wat je per maand vast kwijt bent...
en dan incidenteel onderhoud van gemiddeld 50 pm
en afschrijving zou je niet hoeven mee te tellen als je bv niet gaat sparen voor een nieuwe auto....
kan ik t zo zien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |