quote:
mooie editquote:
het is niet diegene die ik zou kopen maar hij lijkt er wel opquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef Olep het volgende:
Da´s een mooi bakkie barra! En thanks, dit leek me beter.
quote:
ik zie geen peijnenburg koekenquote:
Geil, meer kan ik er niet van makenquote:
quote:
Dat heb je zoooo foutquote:
Oh excuuuuuse mequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb je zoooo foutnog 8 minuten
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkerquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geil, meer kan ik er niet van maken![]()
welke??quote:Waar zijn de 2 plaatjes uit de OP gebleven?
neeeeeeeeee 36quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb je zoooo foutnog 8 minuten
ach stikt, wordt ik weer gebeldquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hier nog (officieel) 6 minuten, daarna lekker pleite!
* Crazy-M geeft debbie een doosje tissuesquote:
Neem op en schelden maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt, wordt ik weer gebeldken alleen het nummer niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga alvast gedag zeggenfijne avond allemaal en sommige werkse nog effe !!
wel de OP goed lezen hequote:
ik bel vanavond wel even terugquote:
Das nie handig dan. Ik werd gister weer gebeld door een callcentrum (waarschijnlijk voor goedkoper stroom) maar wat het is weet ik niet, maar er wordt steeds niets gezegdquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt, wordt ik weer gebeldken alleen het nummer niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook alvast afsluiten.
mensen fijne avond!![]()
sorry maar ik lijd aan preventief lees gedragquote:
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.quote:
jah nummer eindigde op 90, dus jah, weet ook niet wie het wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das nie handig dan. Ik werd gister weer gebeld door een callcentrum (waarschijnlijk voor goedkoper stroom) maar wat het is weet ik niet, maar er wordt steeds niets gezegd
die staat er gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.
even in vorig topic kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Crazy, waarom huil je?
Mèn ik kan het amper bijhouden hier....
Je geheime aanbidsterquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah nummer eindigde op 90, dus jah, weet ook niet wie het was
pff alweer 1quote:
ik zie ze gewoon staan?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.
Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben.....quote:
ow dat valt me nu wel heeeeel erg tegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben.....zodra ik het antwoord gevonden heb is dit topic ook alweer dicht... tis goed met je
ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus mensen ik zit hier nog wel een uur!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff alweer 1
kan ik wel een wachtrij instellen
weet al wie het wasquote:
* Dr.Droxz schop Mr.e naar Draakje, en nu lief doen jij!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef draculettetje het volgende:
avond!
Mr E weer eens aan het overwerken wat een verassing!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schop Mr.e naar Draakje, en nu lief doen jij!
Het is een smoes om je te zienquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
En ik mag vanavond weer naar dat adres van gister
nog steeds problemen
weet niet of die ene ook thuis isquote:
Doe jij het ook even andersom dan?quote:
"die ene", zo praat je niet over een dame ja!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet of die ene ook thuis is
hehequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"die ene", zo praat je niet over een dame ja!
Je stalkster?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet of die ene ook thuis is
ik begin der weinig van te snappen zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"die ene", zo praat je niet over een dame ja!
Damn jullie zijn snel met reageren zeg hahahaquote:
nee, die heeft tot nu toe niks laten horenquote:
Ik spring zo weer in de autoquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn jullie zijn snel met reageren zeg hahaha
Damn, zit hier gewoon even een hardcore DVD te luisteren/kijken... op zijn tijd best cool trouwens!
Weet niet of ik hier alles van Crazy kan posten, dus... crazy, leg dat eens uit aan ons diertjuhquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik begin der weinig van te snappen zo
Owh die 'ene' is dat vrouwke?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, die heeft tot nu toe niks laten horen
ja Crazy doet dat maar evenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier alles van Crazy kan posten, dus... crazy, leg dat eens uit aan ons diertjuh
Ik snapquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Weet niet of ik hier alles van Crazy kan posten, dus... crazy, leg dat eens uit aan ons diertjuh
Huh, nu volg ik je even niet... je bent weer actief he?quote:
morge PMquote:
Je gelooft het niet maar ik zat laatst te luisteren naar BLACK. Had even album gedownloadquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn jullie zijn snel met reageren zeg hahaha
Damn, zit hier gewoon even een hardcore DVD te luisteren/kijken... op zijn tijd best cool trouwens!
hahahaha, anders had ik het wel gedaan hahahahaquote:
Hij gaat naar zn vrouwkequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, nu volg ik je even niet... je bent weer actief he?
Ja had ik later pas door, maar waarom hij dat antwoord op mijn qoute... daarom snapte ik het even nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:37 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hij gaat naar zn vrouwke. Dat is wat ik dan nog wel snap
owh ja ik zou het ook niet wetenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja had ik later pas door, maar waarom hij dat antwoord op mijn qoute... daarom snapte ik het even niet
hahah, hij is gewoon een coole dude, af en toe een beetje ADHD, maar voor de rest goed.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh ja ik zou het ook niet weten
wou dat ik nog zo actief wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahah, hij is gewoon een coole dude, af en toe een beetje ADHD, maar voor de rest goed.
oja,
DAMN ik ben te actief voor woorden!
Heb me op mijn werk eens ingehouden, en rustig gebleven, dat komt er nu een "beetje" uit!!!!!!!!![]()
![]()
Het is dat mijn knie pijn doet, anders had ik even een aardig stukje gefietstquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wou dat ik nog zo actief was
Avond allen
Echt waar???quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat mijn knie pijn doet, anders had ik even een aardig stukje gefietst
Jep, echt actief in de zin van... volgens mij ben ik vanavond met mijn kop in een ton redbull gevallen ofzo!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar???ik heb zo'n slaap
![]()
Moet nog foto's maken voor me huiswerkopdrachten die moet ik nog af laten drukken
en dan maar hopen dat ik het toch allemaal net red voor zaterdag
![]()
Morgen werk ik niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, echt actief in de zin van... volgens mij ben ik vanavond met mijn kop in een ton redbull gevallen ofzo!
Wat voor foto's moet je maken dan?
(foto's maken is cool)
Of ik dat vaker heb? Vraag dat maar aan Lynda hahhahaquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
haha heb je dat vaker?
Foto's maken is zeker coolalleen ik moet nu allen maar huiswerkopdrachten fotograferen. Ik moet een zonsondergang fotograferen (nu dus te laat) of opgang (dus morgen vroeg op) alleen dan in HDR. Dus dat betekent 3 foto's maken..1 overbelicht, 1 onderbelicht en 1 normaal en dan over elkaar heen plakken (misschien ken je dat al wel
)
En ik moet portret foto's maken en dan kijken in hoeverre welke hoogte van de ISO waarde nog acceptabel voor mij is ivm de ruis die je dan krijgt, dus niet echt boeiende foto's moet ik schieten.
Straks voor me assessment wel..dat wordt lastigmaar wel gaaf om te doen..en dan maar hopen dat ik me studiepunten haal
Mijn vriend is ook zo'n stuiterbal. Ik zeg dan ook vaak "GA NOU EENS ZITTEN" word dan helemaal zenuwachtig van hem haha. Uiteraard luistert hij niet naar mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of ik dat vaker heb? Vraag dat maar aan Lynda hahhaha
Ik moet tegenwoordig van de redbull afblijven en minder koffie drinken.
Soms stuiter is echt, en kan ik echt niet stilzitten.... ben niet echt een persoon dit stil is/zit/kan zijn
Klinkt opzich best wel relaxt hoor,
heb van de week op de camping ook weer aardig lopen "schieten", en lekker klooien met iso waarde enzo...
Jammer dat me cam daar nog ligt (ouders zijn nu op de camping).
hahahah dat ken ik ergens van, ik moet ook altijd stilzitten enzoquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:08 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zo'n stuiterbal. Ik zeg dan ook vaak "GA NOU EENS ZITTEN" word dan helemaal zenuwachtig van hem haha. Uiteraard luistert hij niet naar mij.
Heb je een DSRL?
Zo ik heb ff snel die portret foto's gemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah dat ken ik ergens van, ik moet ook altijd stilzitten enzo
Deze "vakantie" was ik dan wel redelijk relaxt moet ik zeggen.
Jep, Canon 350D met externe flitser, batterij "pack", 2 lenzen, uv + polar filter, 2 x statief (3-poot & 1-poot), mooie cam. tas....
Krijg je normaal nooit visite dan?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef lynda het volgende:
Zo.. dat was even makkelijk en vooral leuk geld verdienen!
Helemaal kapot
Allebei niet gezienquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef lynda het volgende:
Van van alles
Als er maar beetje verhaal in zit.. Xfiles heb ik al staan geen idee of dat nog wat is..
Denk dat ik maar ga voor Life before he eyes.. geen idee of het wat is maar dat merk ik snel genoeg
Tjah je zei dat we snel postenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, nu volg ik je even niet... je bent weer actief he?
Ik ADHD ???quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahah, hij is gewoon een coole dude, af en toe een beetje ADHD, maar voor de rest goed.
oja,
DAMN ik ben te actief voor woorden!
Heb me op mijn werk eens ingehouden, en rustig gebleven, dat komt er nu een "beetje" uit!!!!!!!!![]()
![]()
hoe kom het?quote:Op woensdag 17 september 2008 07:35 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik ben voor niks vroeg opgestaan
Ik moet HDR foto's maken van zonsopgang voor zaterdag...ik dacht mooi vandaag ben ik vrij, maar het is bewolkt..geen zon te zienquote:
da's idd wel balen dan!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet HDR foto's maken van zonsopgang voor zaterdag...ik dacht mooi vandaag ben ik vrij, maar het is bewolkt..geen zon te zien
Ach ja heb ik nog wat aan me dagquote:Op woensdag 17 september 2008 07:42 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen
debbie.. dat is flink balen, je had nog zooooooooo lekker kunnen uitslapen
Ik zit alweer anderhalf uur wakker te zijn..thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 07:49 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen deze morgen stelletje slaapkoppen
zit alweer 10 minuutjes op m`n werk -.-'
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zit alweer anderhalf uur wakker te zijn..thuis
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:54 schreef renedis het volgende:
[..]
OK, dat was wel erg vroeg.. dan is de zon nog lang niet op hoor
Ach nu ben je lekker grof danquote:Op woensdag 17 september 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
* Dr.Droxz keek net in bij de lift in de spiegel... aha.. scheren, dat was ik dus vergeten
neenquote:Op woensdag 17 september 2008 07:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik dacht dat ben ik op tijd...maar ja...shit happens
Hebben we er zin in vandaag???
Doe je goed!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen op deze laatste werk dag voor mijWoei !!!
uh... ja... beetje jammer, vanavond naar de bios ed en had er graag wel wat gladder bij gelopenquote:Op woensdag 17 september 2008 07:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach nu ben je lekker grof dan
Hehehe en je moet nog zo langquote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Djeez, ik verveel me nu al... wel 1 telefoontje gehad...
jeeej, ik nog geen éénquote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik 0quote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Down with the sicknessquote:Op woensdag 17 september 2008 08:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik 0
zit nu wel lekker met disturbed op op kantoor
maar wel met een headset, want denk niet dat het bedrijf hier heavy metal waardeert
en nu ga ik eerst eens roken voor ik verder ga
dat beeld ken ikquote:Op woensdag 17 september 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
* Dr.Droxz keek net in bij de lift in de spiegel... aha.. scheren, dat was ik dus vergeten
die hebben een paar lekkere zieke nummers! (ziek is dan als goed bedoeltquote:Op woensdag 17 september 2008 08:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik 0
zit nu wel lekker met disturbed op op kantoor
maar wel met een headset, want denk niet dat het bedrijf hier heavy metal waardeert
en nu ga ik eerst eens roken voor ik verder ga
Debbiequote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 17 september 2008 08:27 schreef renedis het volgende:
[..]
die hebben een paar lekkere zieke nummers! (ziek is dan als goed bedoelt)
quote:
eerder het album indestructiblequote:
* Crazy-M zet het raam alvast open voor Droxz ...quote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debbie![]()
Crazy-M, Renedis, Crazymeteennummertjeachterzijnnaam![]()
En Droxz!!![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
goeiemrogen Sgelequote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debbie![]()
En Droxz!!![]()
![]()
mogge!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debbie![]()
En Droxz!!![]()
![]()
wtf doe je...quote:
serieus heh.. dat begint altijd ZO vroeg.. er liggen gewoon alweer kruidnoten en dergelijke in de winkels.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
Ah op net 5 zijn ze alweer lekker eten aan het bereiden en er staat een kerstboom in zijn keuken
* Sgele tieft Crazy-M uit het raam en doet het raam weer dichtquote:Op woensdag 17 september 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet het raam alvast open voor Droxz ...
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf doe je...Ik vind het niet zo heel fijn als mannen dat soort smileys gebruiken als ze op mij reageren
Ik vind het echt zo.....DOHquote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef renedis het volgende:
[..]
serieus heh.. dat begint altijd ZO vroeg.. er liggen gewoon alweer kruidnoten en dergelijke in de winkels.
WTF.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele tieft Crazy-M uit het raam en doet het raam weer dicht
Oh wacht ff..je had het koud he?
* Sgele gooit er een pot hete thee achteraan![]()
OMG wat zijn jullie al fantasierijk smorgensvroegquote:Op woensdag 17 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF.
* Crazy-M grijpt naar zijn horloge en roept:
GOGOCRAZY PARACHUTE
Voelt parachute openglijden en zweeft rustig naar beneden onder het genot van een bakje thee
tududududu Inspector Crazyquote:Op woensdag 17 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF.
* Crazy-M grijpt naar zijn horloge en roept:
GOGOCRAZY PARACHUTE
Voelt parachute openglijden en zweeft rustig naar beneden onder het genot van een bakje thee
Tja we kunnen moeilijk al onze energie in het werk steken hequote:Op woensdag 17 september 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG wat zijn jullie al fantasierijk smorgensvroeg
hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf doe je...Ik vind het niet zo heel fijn als mannen dat soort smileys gebruiken als ze op mij reageren
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtendquote:
Wordquote:Op woensdag 17 september 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja we kunnen moeilijk al onze energie in het werk steken he
Mooi zijn de rollen omgedraaid vandaagquote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
morguiuh![]()
weer op mijn werkplek
thusi werken is toch lekkerder
Tripack!!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
morguiuh![]()
weer op mijn werkplek
thusi werken is toch lekkerder
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooi zijn de rollen omgedraaid vandaagalleen ik hoef helemaal niet te werken vandaag
TOT UWE ORDERS,quote:
Nee gij!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtend
nee geen zin om een word doc te typenquote:
Ga maar koffie halen dan voor onsquote:Op woensdag 17 september 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TOT UWE ORDERS,
Ik zal het onrecht bestrijden, de boeven in de gevangenis gooien en dat allemaal met mijn: GOGOCRAZY GADGETS !!!!!!!!
wij? gek?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtend
Sterfquote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee geen zin om een word doc te typen
en theequote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar koffie halen dan voor ons
GOGOCRAZY KOFFIE!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
lus geen koffiequote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij? gek?
hmm ff woordenboek erbij pakken
quote:1gek bn, bw; -ker, -st 1 vh verstand beroofd; krankzinnig: zich niet ~ laten maken kalm blijven 2 dwaas, bespottelijk: geen ~ idee een mooi plan; ~ doen vreemd 3 (met op, van, met) erg gesteld op, verzot op || te ~! prachtig!
Oe lekker...en zeer uuh..kunstzinnigquote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
En hier is de GOGOCRAZY KOFFIE !!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Die ziet er nog lekker uit ookquote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
hmm, slaat niet echt op ons he sgele ???quote:
¿quote:
Wij zijn niet te omschrijvenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, slaat niet echt op ons he sgele ???
lus ook geen theequote:Op woensdag 17 september 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
En ee nspeciale GOGOCRAZY THEE!!!
[ afbeelding ]
duwt sgele omver en ziet het teken goed vallen:quote:
Dus jij drinkt de hele dag bierquote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lus ook geen thee
heb je ook bier
Hee, doe's niet!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
duwt sgele omver en ziet het teken goed vallen:
?
Nu willen ze ook nog mijn jeugdsentiment kapot makenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jij drinkt de hele dag bier
Dan zeg je gewoon: whatevaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt zo totaal genegeerd![]()
![]()
nou... er zijn idd geen schone kopjes aanwezigquote:Op woensdag 17 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!!![]()
Is je werkplek vieessssss?
Er werd toch thee voor je gehaald?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
zo ongeveerquote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jij drinkt de hele dag bier
doe maar zo! en wij maar hard werken hier!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga lekker ff onder een warme douche staan...aankleden...en dan lekker ff naar de stad![]()
Tot laters!!
Eerst aankleden voor je naar de stad gaat lijkt me wel handig jaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga lekker ff onder een warme douche staan...aankleden...en dan lekker ff naar de stad![]()
Tot laters!!
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:55 schreef renedis het volgende:
[..]
doe maar zo! en wij maar hard werken hier!
jupiler <3quote:Op woensdag 17 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
GOGOCRAZY JUPILER!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ander bier hebben we niet
Ik zag vanmorgen een grote poster van Jupiler langs de weg, trapte bijna vol op mn rem om het te aanschouwen, kon me nog NET inhouden![]()
ik was bezig om thee te halenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
da had ik per ongeluk nog niet gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er werd toch thee voor je gehaald?
Het is u vergevenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da had ik per ongeluk nog niet gezien![]()
aankleden is geen vereiste om naar de stad te gaan hoorquote:
Die lijkt me wel lekker,quote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
arme autoquote:Op woensdag 17 september 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Het nieuws van vandaag is weer briljant
Dronken man heeft seks met auto
Vooruit dan, voor deze ene keer is het jou ook vergevenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff dat maakt mn dag weer goed!![]()
same herequote:
ik niet, ik heb gewoon geen zinquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Olep het volgende:
Ik ben een soort van stoomtrein, ik moest eerst op gang komen. Goede reden om rustig aan te doen
Maar lieve schat, het zou toch leuk zijn als je een vriendinnetje had...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah,
de eerstvolgende die vandaag naar me toe komt e nvraagt of er een meisje is die is zijn leven niet zeker want:
Die leg ik op de weg neer, rijd ik 6 keer overheen met de auto, vervolgens nog paar keer met een tank, daarna gooi ik hem in de betonmixer om hem vervolgens in de diepste fundering te gooien va nee nflatgebouw van 100 verdiepingen hoog.
Zo dat moest even
Ik ben gewoon: VROLIJK. Snap dat dan
Draait LL in de mixer.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar lieve schat, het zou toch leuk zijn als je een vriendinnetje had...
Iedereen gunt het je gewoon graag... SNAP DAT DAN.
preciesquote:Op woensdag 17 september 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar lieve schat, het zou toch leuk zijn als je een vriendinnetje had...
Iedereen gunt het je gewoon graag... SNAP DAT DAN.
* Crazy-M gooit dracu ook maar in de mixerquote:
ik ben meer een soort stoomboot.. Duurt heel lang voor ik fatsoenlijk op gang ben, maar voor die tijd moet ik alweer afremmen om weer op tijd stil te staan..quote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Olep het volgende:
Ik ben een soort van stoomtrein, ik moest eerst op gang komen. Goede reden om rustig aan te doen
* renedis kijkt toe hoe dat gaatquote:Op woensdag 17 september 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit dracu ook maar in de mixer
* Dr.Droxz sloopt kut collega op dit moment!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debbie![]()
En Droxz!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:15 schreef pulletje het volgende:
[..]
ik ben meer een soort stoomboot.. Duurt heel lang voor ik fatsoenlijk op gang ben, maar voor die tijd moet ik alweer afremmen om weer op tijd stil te staan..
dat was bij mij ook altijd zo, maar nu ben ik toch wel blij dat ik vast zitquote:Op woensdag 17 september 2008 09:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Draait LL in de mixer.
mijn vrijgezellenleven is me te lief
hijs wel creatiefquote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah,
de eerstvolgende die vandaag naar me toe komt e nvraagt of er een meisje is die is zijn leven niet zeker want:
Die leg ik op de weg neer, rijd ik 6 keer overheen met de auto, vervolgens nog paar keer met een tank, daarna gooi ik hem in de betonmixer om hem vervolgens in de diepste fundering te gooien va nee nflatgebouw van 100 verdiepingen hoog.
Zo dat moest even
Ik ben gewoon: VROLIJK. Snap dat dan
er wordt niet met mij gegooit!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M gooit dracu ook maar in de mixer
magk helpen ?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sloopt kut collega op dit moment!
Krijg een klant aan de lijn, ja mijn lotus notes doet het niet...
ik: ok.. heb je al een VPN verbinding gemaakt?
klant: een watte?...
ik: Dat gele sleuteltje, rechts onder in je beeld... in combinatie met je E-token?
klant: nee.. die geeft aan "no site found, would you like to create one?"
ik: uh.... is jou laptop opnieuw geinstalleerd ofzo?
klant: ja, door kut collega
ik: Ik neem je laptop via internet wel over, en ik maak deze laptop wel even af...
klant: blij!
(die zelfde klant was hier gisteren al omdat haar KPN kaart niet werkte)
Later bleek lotus notes ook niet correct te zijn geinstalleerd.
Samenvatting: Hij heeft een laptop een nieuwe image gegeven zonder te testen (KPN niet getest, VPN niet getest, lotus niet getest) DAT KAN TOCH NIET ?1... AAARGGGGGGGGG
wel gevouwen ?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
er wordt niet met mij gegooit!
ik heb de ballen verstand van computers enzo dus ik weet niet of dat kanquote:Op woensdag 17 september 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik: Dat gele sleuteltje, rechts onder in je beeld... in combinatie met je E-token?
ik: Ik neem je laptop via internet wel over, en ik maak deze laptop wel even af...
Samenvatting: Hij heeft een laptop een nieuwe image gegeven zonder te testen (KPN niet getest, VPN niet getest, lotus niet getest) DAT KAN TOCH NIET ?1... AAARGGGGGGGGG
ehm droxz, moet je even mijn sloop manier hebben?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
nah, ik ben niet houvastigquote:Op woensdag 17 september 2008 09:20 schreef pulletje het volgende:
[..]
dat was bij mij ook altijd zo, maar nu ben ik toch wel blij dat ik vast zit
Ik ben al een mailtje aan het maken naar de baas, ik krijg van kut alleen dit te horen "weet ik niet meer hoor"..quote:Op woensdag 17 september 2008 09:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm droxz, moet je even mijn sloop manier hebben?
Als hier een laptop niet getest word, dan maak je borsje maar nat
wtfquote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al een mailtje aan het maken naar de baas, ik krijg van kut alleen dit te horen "weet ik niet meer hoor"..
kan je ook oprollenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
uhm daar geef ik maar geen antwoord op ha ha
ik gooi hem wel ff voor je door het raamquote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al een mailtje aan het maken naar de baas, ik krijg van kut alleen dit te horen "weet ik niet meer hoor"..
Doe ik eerst het raam open.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik gooi hem wel ff voor je door het raam
ook leuk ideequote:Op woensdag 17 september 2008 09:33 schreef renedis het volgende:
[..]
offffff.... opdelen met de deeltjes versneller?
ooit eens het tcp/ip principe geprobeert uit te leggen aan een collega.. maar tervergeefs, sommige snappen het nooit!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:34 schreef crazy987 het volgende:
en nu ga ik even spelen met TCP/IP
geen zin om nu verder te werken aan die applicatie
maar aangezien niemand hier wat weet van programmeren kan ik ze alles wijsmaken
* renedis geeft crazy-m een lijntje cocaine voor extra effectquote:Op woensdag 17 september 2008 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M moet zich even flink inhouden om niet teveel te gaan trippen![]()
naja, ik bedoel trippen ff op een totaal andere manierquote:Op woensdag 17 september 2008 09:43 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis geeft crazy-m een lijntje cocaine voor extra effect
haha i know.. maar het klonk wel leuk toen ik het zo typtequote:Op woensdag 17 september 2008 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
naja, ik bedoel trippen ff op een totaal andere manier
tjah, sommige snappen dat nou eenmaal nietquote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef renedis het volgende:
[..]
ooit eens het tcp/ip principe geprobeert uit te leggen aan een collega.. maar tervergeefs, sommige snappen het nooit!
hehe truequote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef renedis het volgende:
[..]
haha i know.. maar het klonk wel leuk toen ik het zo typte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
laat die bom en die messen dan maar thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo nog 5 uurtjes dan koffer in pakken >.<
dan alle troep op ruimen en vrijdag het vliegtuig in o.O
als ik maar door de controle heen kom whahahahaha
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo nog 5 uurtjes dan koffer in pakken >.<
dan alle troep op ruimen en vrijdag het vliegtuig in o.O
als ik maar door de controle heen kom whahahahaha
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe true
ik gebruik alleen dat spul niet
* Crazy-M is cleancocaine.. ik hou het wel bij melkpoeder in mijn koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
BCC !!!!
Every day big services, all days a good morning
quote:
wie?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd...
slacht geslapen vannacht.
Hoest hier?
melkpoeder schijnt anders ook niet echt gezond meer te zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
[..]
cocaine.. ik hou het wel bij melkpoeder in mijn koffie
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie?
jij slecht geslapen?
hoe komt ?
wat wel?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:03 schreef pulletje het volgende:
[..]
melkpoeder schijnt anders ook niet echt gezond meer te zijn
kijk, daarom blijf ik vrijgezelquote:
van tijd tot tijd is alles slecht.. ene keer is melk goed voor je, andere keer sloopt het je lichaam.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:03 schreef pulletje het volgende:
[..]
melkpoeder schijnt anders ook niet echt gezond meer te zijn
dan trap ik m`n vriendin toch echt het bed uitquote:Op woensdag 17 september 2008 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk, daarom blijf ik vrijgezel
als je de chinese baby's mag geloven is dat geen onderzoekje geweest..quote:Op woensdag 17 september 2008 10:05 schreef renedis het volgende:
[..]
van tijd tot tijd is alles slecht.. ene keer is melk goed voor je, andere keer sloopt het je lichaam.
die onderzoekers verzinnen dat gewoon telkens omdat ze anders niet meer te doen hebben!
edit: tiepvautjes
zozo das wel lekker jahquote:
hahahaaa.. owjaa dat was ik alweer vergeten! ik zei melkpoeder omdat het ook wit wasquote:Op woensdag 17 september 2008 10:07 schreef pulletje het volgende:
[..]
als je de chinese baby's mag geloven is dat geen onderzoekje geweest..
nee het waren haar dekensquote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dan trap ik m`n vriendin toch echt het bed uit
zijn mijn dekens
zout is ook wit, maar dat smaakt niet in je koffie...quote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaaa.. owjaa dat was ik alweer vergeten! ik zei melkpoeder omdat het ook wit was
zout doe ik over mijn eitje.. niet in mijn koffiequote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
zout is ook wit, maar dat smaakt niet in je koffie...
Hadden ze een keer in mijn thee gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
zout is ook wit, maar dat smaakt niet in je koffie...
hahaha en ondertussen ging je neerquote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hadden ze een keer in mijn thee gedaan.
Smaakte echt vies alleen deed net of ik niks mertke, Dus dronk heel de mok leeg met een stalen gezicht.
Ze keken me echt aan van: WTF proef je niks?
Sinds die tijd doen ze het ook niet meer
niveau stempelkussen op je telefoon hoornquote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hadden ze een keer in mijn thee gedaan.
Smaakte echt vies alleen deed net of ik niks mertke, Dus dronk heel de mok leeg met een stalen gezicht.
Ze keken me echt aan van: WTF proef je niks?
Sinds die tijd doen ze het ook niet meer
gebruik je haar als dekenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee het waren haar dekens
daaaaaaag ze moet hem gewoon opwarmen met activiteiten... niet als deken dienenquote:
nah, ik kan behoorlijk wat hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha en ondertussen ging je neer
ik zou dat best wel eens willen proeven maar ik ben bang dat het niet te zuipen is..
zout in je bier??? hmmmm dat is bier verspilling!
je hebt hun toch wel terug gepakt hoop ik?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik kan behoorlijk wat hebben
heb me daarna wel extreem rustig gehouden(voor een half uurtje ofzo
)
tuurlijk, wat denk jij danquote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef renedis het volgende:
[..]
je hebt hun toch wel terug gepakt hoop ik?
zout zorgt er voor dat je veel vocht hebt heh.. meer reserves oid.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
maar btw, weten jullie dat het ook goed is, zout water drinken. Tenminste als je 1 of ander iets hebt dan moet je zout water drinken en is het weer goed.
met zout?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tuurlijk, wat denk jij dan
Heet niks voor niks crazy
Ik mag zelfs op scouting al niet meer met een emmer water lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |