quote:
mooie editquote:
het is niet diegene die ik zou kopen maar hij lijkt er wel opquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:12 schreef Olep het volgende:
Da´s een mooi bakkie barra! En thanks, dit leek me beter.
quote:
ik zie geen peijnenburg koekenquote:
Geil, meer kan ik er niet van makenquote:
quote:
Dat heb je zoooo foutquote:
Oh excuuuuuse mequote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb je zoooo foutnog 8 minuten
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekkerquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geil, meer kan ik er niet van maken![]()
welke??quote:Waar zijn de 2 plaatjes uit de OP gebleven?
neeeeeeeeee 36quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat heb je zoooo foutnog 8 minuten
ach stikt, wordt ik weer gebeldquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
Hier nog (officieel) 6 minuten, daarna lekker pleite!
* Crazy-M geeft debbie een doosje tissuesquote:
Neem op en schelden maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt, wordt ik weer gebeldken alleen het nummer niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga alvast gedag zeggenfijne avond allemaal en sommige werkse nog effe !!
wel de OP goed lezen hequote:
ik bel vanavond wel even terugquote:
Das nie handig dan. Ik werd gister weer gebeld door een callcentrum (waarschijnlijk voor goedkoper stroom) maar wat het is weet ik niet, maar er wordt steeds niets gezegdquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach stikt, wordt ik weer gebeldken alleen het nummer niet
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ook alvast afsluiten.
mensen fijne avond!![]()
sorry maar ik lijd aan preventief lees gedragquote:
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.quote:
jah nummer eindigde op 90, dus jah, weet ook niet wie het wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das nie handig dan. Ik werd gister weer gebeld door een callcentrum (waarschijnlijk voor goedkoper stroom) maar wat het is weet ik niet, maar er wordt steeds niets gezegd
die staat er gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.
even in vorig topic kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Crazy, waarom huil je?
Mèn ik kan het amper bijhouden hier....
Je geheime aanbidsterquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah nummer eindigde op 90, dus jah, weet ook niet wie het was
pff alweer 1quote:
ik zie ze gewoon staan?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.
Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben.....quote:
ow dat valt me nu wel heeeeel erg tegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben.....zodra ik het antwoord gevonden heb is dit topic ook alweer dicht... tis goed met je
ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus mensen ik zit hier nog wel een uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |