Allebei niet gezienquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef lynda het volgende:
Van van alles
Als er maar beetje verhaal in zit.. Xfiles heb ik al staan geen idee of dat nog wat is..
Denk dat ik maar ga voor Life before he eyes.. geen idee of het wat is maar dat merk ik snel genoeg
Tjah je zei dat we snel postenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, nu volg ik je even niet... je bent weer actief he?
Ik ADHD ???quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahah, hij is gewoon een coole dude, af en toe een beetje ADHD, maar voor de rest goed.
oja,
DAMN ik ben te actief voor woorden!
Heb me op mijn werk eens ingehouden, en rustig gebleven, dat komt er nu een "beetje" uit!!!!!!!!![]()
![]()
hoe kom het?quote:Op woensdag 17 september 2008 07:35 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik ben voor niks vroeg opgestaan
Ik moet HDR foto's maken van zonsopgang voor zaterdag...ik dacht mooi vandaag ben ik vrij, maar het is bewolkt..geen zon te zienquote:
da's idd wel balen dan!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet HDR foto's maken van zonsopgang voor zaterdag...ik dacht mooi vandaag ben ik vrij, maar het is bewolkt..geen zon te zien
Ach ja heb ik nog wat aan me dagquote:Op woensdag 17 september 2008 07:42 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen
debbie.. dat is flink balen, je had nog zooooooooo lekker kunnen uitslapen
Ik zit alweer anderhalf uur wakker te zijn..thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 07:49 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen deze morgen stelletje slaapkoppen
zit alweer 10 minuutjes op m`n werk -.-'
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zit alweer anderhalf uur wakker te zijn..thuis
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:54 schreef renedis het volgende:
[..]
OK, dat was wel erg vroeg.. dan is de zon nog lang niet op hoor
Ach nu ben je lekker grof danquote:Op woensdag 17 september 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
* Dr.Droxz keek net in bij de lift in de spiegel... aha.. scheren, dat was ik dus vergeten
neenquote:Op woensdag 17 september 2008 07:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik dacht dat ben ik op tijd...maar ja...shit happens
Hebben we er zin in vandaag???
Doe je goed!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Goeie morgen op deze laatste werk dag voor mijWoei !!!
uh... ja... beetje jammer, vanavond naar de bios ed en had er graag wel wat gladder bij gelopenquote:Op woensdag 17 september 2008 07:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach nu ben je lekker grof dan
Hehehe en je moet nog zo langquote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Djeez, ik verveel me nu al... wel 1 telefoontje gehad...
jeeej, ik nog geen éénquote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik 0quote:Op woensdag 17 september 2008 08:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Down with the sicknessquote:Op woensdag 17 september 2008 08:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik 0
zit nu wel lekker met disturbed op op kantoor
maar wel met een headset, want denk niet dat het bedrijf hier heavy metal waardeert
en nu ga ik eerst eens roken voor ik verder ga
dat beeld ken ikquote:Op woensdag 17 september 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
* Dr.Droxz keek net in bij de lift in de spiegel... aha.. scheren, dat was ik dus vergeten
die hebben een paar lekkere zieke nummers! (ziek is dan als goed bedoeltquote:Op woensdag 17 september 2008 08:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik 0
zit nu wel lekker met disturbed op op kantoor
maar wel met een headset, want denk niet dat het bedrijf hier heavy metal waardeert
en nu ga ik eerst eens roken voor ik verder ga
Debbiequote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 17 september 2008 08:27 schreef renedis het volgende:
[..]
die hebben een paar lekkere zieke nummers! (ziek is dan als goed bedoelt)
quote:
eerder het album indestructiblequote:
* Crazy-M zet het raam alvast open voor Droxz ...quote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debbie![]()
Crazy-M, Renedis, Crazymeteennummertjeachterzijnnaam![]()
En Droxz!!![]()
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
goeiemrogen Sgelequote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debbie![]()
En Droxz!!![]()
![]()
mogge!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Debbie![]()
En Droxz!!![]()
![]()
wtf doe je...quote:
serieus heh.. dat begint altijd ZO vroeg.. er liggen gewoon alweer kruidnoten en dergelijke in de winkels.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:33 schreef debbie_19 het volgende:
Ah op net 5 zijn ze alweer lekker eten aan het bereiden en er staat een kerstboom in zijn keuken
* Sgele tieft Crazy-M uit het raam en doet het raam weer dichtquote:Op woensdag 17 september 2008 08:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet het raam alvast open voor Droxz ...
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf doe je...Ik vind het niet zo heel fijn als mannen dat soort smileys gebruiken als ze op mij reageren
Ik vind het echt zo.....DOHquote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef renedis het volgende:
[..]
serieus heh.. dat begint altijd ZO vroeg.. er liggen gewoon alweer kruidnoten en dergelijke in de winkels.
WTF.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele tieft Crazy-M uit het raam en doet het raam weer dicht
Oh wacht ff..je had het koud he?
* Sgele gooit er een pot hete thee achteraan![]()
OMG wat zijn jullie al fantasierijk smorgensvroegquote:Op woensdag 17 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF.
* Crazy-M grijpt naar zijn horloge en roept:
GOGOCRAZY PARACHUTE
Voelt parachute openglijden en zweeft rustig naar beneden onder het genot van een bakje thee
tududududu Inspector Crazyquote:Op woensdag 17 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF.
* Crazy-M grijpt naar zijn horloge en roept:
GOGOCRAZY PARACHUTE
Voelt parachute openglijden en zweeft rustig naar beneden onder het genot van een bakje thee
Tja we kunnen moeilijk al onze energie in het werk steken hequote:Op woensdag 17 september 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG wat zijn jullie al fantasierijk smorgensvroeg
hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf doe je...Ik vind het niet zo heel fijn als mannen dat soort smileys gebruiken als ze op mij reageren
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtendquote:
Wordquote:Op woensdag 17 september 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja we kunnen moeilijk al onze energie in het werk steken he
Mooi zijn de rollen omgedraaid vandaagquote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
morguiuh![]()
weer op mijn werkplek
thusi werken is toch lekkerder
Tripack!!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
morguiuh![]()
weer op mijn werkplek
thusi werken is toch lekkerder
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooi zijn de rollen omgedraaid vandaagalleen ik hoef helemaal niet te werken vandaag
TOT UWE ORDERS,quote:
Nee gij!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtend
nee geen zin om een word doc te typenquote:
Ga maar koffie halen dan voor onsquote:Op woensdag 17 september 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TOT UWE ORDERS,
Ik zal het onrecht bestrijden, de boeven in de gevangenis gooien en dat allemaal met mijn: GOGOCRAZY GADGETS !!!!!!!!
wij? gek?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtend
Sterfquote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee geen zin om een word doc te typen
en theequote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar koffie halen dan voor ons
GOGOCRAZY KOFFIE!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
lus geen koffiequote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij? gek?
hmm ff woordenboek erbij pakken
quote:1gek bn, bw; -ker, -st 1 vh verstand beroofd; krankzinnig: zich niet ~ laten maken kalm blijven 2 dwaas, bespottelijk: geen ~ idee een mooi plan; ~ doen vreemd 3 (met op, van, met) erg gesteld op, verzot op || te ~! prachtig!
Oe lekker...en zeer uuh..kunstzinnigquote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
En hier is de GOGOCRAZY KOFFIE !!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Die ziet er nog lekker uit ookquote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
En hier is de GOGOCRAZY KOFFIE !!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
hmm, slaat niet echt op ons he sgele ???quote:
¿quote:
Wij zijn niet te omschrijvenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm, slaat niet echt op ons he sgele ???
lus ook geen theequote:Op woensdag 17 september 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
En ee nspeciale GOGOCRAZY THEE!!!
[ afbeelding ]
duwt sgele omver en ziet het teken goed vallen:quote:
Dus jij drinkt de hele dag bierquote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef crazy987 het volgende:
[..]
lus ook geen thee
heb je ook bier
Hee, doe's niet!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
duwt sgele omver en ziet het teken goed vallen:
?
Nu willen ze ook nog mijn jeugdsentiment kapot makenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jij drinkt de hele dag bier
Dan zeg je gewoon: whatevaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt zo totaal genegeerd![]()
![]()
nou... er zijn idd geen schone kopjes aanwezigquote:Op woensdag 17 september 2008 08:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tripack!!![]()
Is je werkplek vieessssss?
Er werd toch thee voor je gehaald?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt zo totaal genegeerd![]()
![]()
zo ongeveerquote:Op woensdag 17 september 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dus jij drinkt de hele dag bier
doe maar zo! en wij maar hard werken hier!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga lekker ff onder een warme douche staan...aankleden...en dan lekker ff naar de stad![]()
Tot laters!!
Eerst aankleden voor je naar de stad gaat lijkt me wel handig jaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ga lekker ff onder een warme douche staan...aankleden...en dan lekker ff naar de stad![]()
Tot laters!!
Verschil moet er wezenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:55 schreef renedis het volgende:
[..]
doe maar zo! en wij maar hard werken hier!
jupiler <3quote:Op woensdag 17 september 2008 08:52 schreef Crazy-M het volgende:
GOGOCRAZY JUPILER!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ander bier hebben we niet
Ik zag vanmorgen een grote poster van Jupiler langs de weg, trapte bijna vol op mn rem om het te aanschouwen, kon me nog NET inhouden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |