tududududu Inspector Crazyquote:Op woensdag 17 september 2008 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WTF.
* Crazy-M grijpt naar zijn horloge en roept:
GOGOCRAZY PARACHUTE
Voelt parachute openglijden en zweeft rustig naar beneden onder het genot van een bakje thee
Tja we kunnen moeilijk al onze energie in het werk steken hequote:Op woensdag 17 september 2008 08:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OMG wat zijn jullie al fantasierijk smorgensvroeg
hahaquote:Op woensdag 17 september 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
wtf doe je...Ik vind het niet zo heel fijn als mannen dat soort smileys gebruiken als ze op mij reageren
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtendquote:
Wordquote:Op woensdag 17 september 2008 08:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja we kunnen moeilijk al onze energie in het werk steken he
Mooi zijn de rollen omgedraaid vandaagquote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
morguiuh![]()
weer op mijn werkplek
thusi werken is toch lekkerder
Tripack!!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef tripack het volgende:
morguiuh![]()
weer op mijn werkplek
thusi werken is toch lekkerder
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mooi zijn de rollen omgedraaid vandaagalleen ik hoef helemaal niet te werken vandaag
TOT UWE ORDERS,quote:
Nee gij!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtend
nee geen zin om een word doc te typenquote:
Ga maar koffie halen dan voor onsquote:Op woensdag 17 september 2008 08:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
TOT UWE ORDERS,
Ik zal het onrecht bestrijden, de boeven in de gevangenis gooien en dat allemaal met mijn: GOGOCRAZY GADGETS !!!!!!!!
wij? gek?quote:Op woensdag 17 september 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
stelletje mafketels zo vroeg op de ochtend
Sterfquote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee geen zin om een word doc te typen
en theequote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga maar koffie halen dan voor ons
GOGOCRAZY KOFFIE!!!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
lus geen koffiequote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 08:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij? gek?
hmm ff woordenboek erbij pakken
quote:1gek bn, bw; -ker, -st 1 vh verstand beroofd; krankzinnig: zich niet ~ laten maken kalm blijven 2 dwaas, bespottelijk: geen ~ idee een mooi plan; ~ doen vreemd 3 (met op, van, met) erg gesteld op, verzot op || te ~! prachtig!
Oe lekker...en zeer uuh..kunstzinnigquote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
En hier is de GOGOCRAZY KOFFIE !!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Die ziet er nog lekker uit ookquote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
En hier is de GOGOCRAZY KOFFIE !!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |