Zo ik heb ff snel die portret foto's gemaaktquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah dat ken ik ergens van, ik moet ook altijd stilzitten enzo
Deze "vakantie" was ik dan wel redelijk relaxt moet ik zeggen.
Jep, Canon 350D met externe flitser, batterij "pack", 2 lenzen, uv + polar filter, 2 x statief (3-poot & 1-poot), mooie cam. tas....
Krijg je normaal nooit visite dan?quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef lynda het volgende:
Zo.. dat was even makkelijk en vooral leuk geld verdienen!
Helemaal kapot
Allebei niet gezienquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:29 schreef lynda het volgende:
Van van alles
Als er maar beetje verhaal in zit.. Xfiles heb ik al staan geen idee of dat nog wat is..
Denk dat ik maar ga voor Life before he eyes.. geen idee of het wat is maar dat merk ik snel genoeg
Tjah je zei dat we snel postenquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Huh, nu volg ik je even niet... je bent weer actief he?
Ik ADHD ???quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahah, hij is gewoon een coole dude, af en toe een beetje ADHD, maar voor de rest goed.
oja,
DAMN ik ben te actief voor woorden!
Heb me op mijn werk eens ingehouden, en rustig gebleven, dat komt er nu een "beetje" uit!!!!!!!!![]()
![]()
hoe kom het?quote:Op woensdag 17 september 2008 07:35 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik ben voor niks vroeg opgestaan
Ik moet HDR foto's maken van zonsopgang voor zaterdag...ik dacht mooi vandaag ben ik vrij, maar het is bewolkt..geen zon te zienquote:
da's idd wel balen dan!quote:Op woensdag 17 september 2008 07:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik moet HDR foto's maken van zonsopgang voor zaterdag...ik dacht mooi vandaag ben ik vrij, maar het is bewolkt..geen zon te zien
Ach ja heb ik nog wat aan me dagquote:Op woensdag 17 september 2008 07:42 schreef renedis het volgende:
goede morgen iedereen
debbie.. dat is flink balen, je had nog zooooooooo lekker kunnen uitslapen
Ik zit alweer anderhalf uur wakker te zijn..thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 07:49 schreef crazy987 het volgende:
goeiemorgen deze morgen stelletje slaapkoppen
zit alweer 10 minuutjes op m`n werk -.-'
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zit alweer anderhalf uur wakker te zijn..thuis
quote:Op woensdag 17 september 2008 07:54 schreef renedis het volgende:
[..]
OK, dat was wel erg vroeg.. dan is de zon nog lang niet op hoor
Ach nu ben je lekker grof danquote:Op woensdag 17 september 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mogguh!
* Dr.Droxz keek net in bij de lift in de spiegel... aha.. scheren, dat was ik dus vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |