ik was bezig om thee te halenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wordt zo totaal genegeerd![]()
![]()
da had ik per ongeluk nog niet gezienquote:Op woensdag 17 september 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er werd toch thee voor je gehaald?
Het is u vergevenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da had ik per ongeluk nog niet gezien![]()
aankleden is geen vereiste om naar de stad te gaan hoorquote:
Die lijkt me wel lekker,quote:Op woensdag 17 september 2008 08:49 schreef Crazy-M het volgende:
En hier is de GOGOCRAZY KOFFIE !!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
arme autoquote:Op woensdag 17 september 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
Het nieuws van vandaag is weer briljant
Dronken man heeft seks met auto
Vooruit dan, voor deze ene keer is het jou ook vergevenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
pfff dat maakt mn dag weer goed!![]()
same herequote:
ik niet, ik heb gewoon geen zinquote:Op woensdag 17 september 2008 09:08 schreef Olep het volgende:
Ik ben een soort van stoomtrein, ik moest eerst op gang komen. Goede reden om rustig aan te doen
Maar lieve schat, het zou toch leuk zijn als je een vriendinnetje had...quote:Op woensdag 17 september 2008 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah,
de eerstvolgende die vandaag naar me toe komt e nvraagt of er een meisje is die is zijn leven niet zeker want:
Die leg ik op de weg neer, rijd ik 6 keer overheen met de auto, vervolgens nog paar keer met een tank, daarna gooi ik hem in de betonmixer om hem vervolgens in de diepste fundering te gooien va nee nflatgebouw van 100 verdiepingen hoog.
Zo dat moest even
Ik ben gewoon: VROLIJK. Snap dat dan
Draait LL in de mixer.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar lieve schat, het zou toch leuk zijn als je een vriendinnetje had...
Iedereen gunt het je gewoon graag... SNAP DAT DAN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |