Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.quote:
jah nummer eindigde op 90, dus jah, weet ook niet wie het wasquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das nie handig dan. Ik werd gister weer gebeld door een callcentrum (waarschijnlijk voor goedkoper stroom) maar wat het is weet ik niet, maar er wordt steeds niets gezegd
die staat er gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.
even in vorig topic kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
Crazy, waarom huil je?
Mèn ik kan het amper bijhouden hier....
Je geheime aanbidsterquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah nummer eindigde op 90, dus jah, weet ook niet wie het was
pff alweer 1quote:
ik zie ze gewoon staan?!quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blader even 5 topics terug, het begin plaatje is weg... en het plaatje waar alle pics van alle posters in staan.
Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben.....quote:
ow dat valt me nu wel heeeeel erg tegenquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik achterlijk ben.....zodra ik het antwoord gevonden heb is dit topic ook alweer dicht... tis goed met je
ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus mensen ik zit hier nog wel een uur!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pff alweer 1
kan ik wel een wachtrij instellen
weet al wie het wasquote:
* Dr.Droxz schop Mr.e naar Draakje, en nu lief doen jij!quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:58 schreef draculettetje het volgende:
avond!
Mr E weer eens aan het overwerken wat een verassing!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schop Mr.e naar Draakje, en nu lief doen jij!
Het is een smoes om je te zienquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
En ik mag vanavond weer naar dat adres van gister
nog steeds problemen
weet niet of die ene ook thuis isquote:
Doe jij het ook even andersom dan?quote:
"die ene", zo praat je niet over een dame ja!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet of die ene ook thuis is
hehequote:Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"die ene", zo praat je niet over een dame ja!
Je stalkster?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
weet niet of die ene ook thuis is
ik begin der weinig van te snappen zoquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
"die ene", zo praat je niet over een dame ja!
Damn jullie zijn snel met reageren zeg hahahaquote:
nee, die heeft tot nu toe niks laten horenquote:
Ik spring zo weer in de autoquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn jullie zijn snel met reageren zeg hahaha
Damn, zit hier gewoon even een hardcore DVD te luisteren/kijken... op zijn tijd best cool trouwens!
Weet niet of ik hier alles van Crazy kan posten, dus... crazy, leg dat eens uit aan ons diertjuhquote:Op dinsdag 16 september 2008 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik begin der weinig van te snappen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |