kijk, daarom blijf ik vrijgezelquote:
van tijd tot tijd is alles slecht.. ene keer is melk goed voor je, andere keer sloopt het je lichaam.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:03 schreef pulletje het volgende:
[..]
melkpoeder schijnt anders ook niet echt gezond meer te zijn
dan trap ik m`n vriendin toch echt het bed uitquote:Op woensdag 17 september 2008 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kijk, daarom blijf ik vrijgezel
als je de chinese baby's mag geloven is dat geen onderzoekje geweest..quote:Op woensdag 17 september 2008 10:05 schreef renedis het volgende:
[..]
van tijd tot tijd is alles slecht.. ene keer is melk goed voor je, andere keer sloopt het je lichaam.
die onderzoekers verzinnen dat gewoon telkens omdat ze anders niet meer te doen hebben!
edit: tiepvautjes
zozo das wel lekker jahquote:
hahahaaa.. owjaa dat was ik alweer vergeten! ik zei melkpoeder omdat het ook wit wasquote:Op woensdag 17 september 2008 10:07 schreef pulletje het volgende:
[..]
als je de chinese baby's mag geloven is dat geen onderzoekje geweest..
nee het waren haar dekensquote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dan trap ik m`n vriendin toch echt het bed uit
zijn mijn dekens
zout is ook wit, maar dat smaakt niet in je koffie...quote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef renedis het volgende:
[..]
hahahaaa.. owjaa dat was ik alweer vergeten! ik zei melkpoeder omdat het ook wit was
zout doe ik over mijn eitje.. niet in mijn koffiequote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
zout is ook wit, maar dat smaakt niet in je koffie...
Hadden ze een keer in mijn thee gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
zout is ook wit, maar dat smaakt niet in je koffie...
hahaha en ondertussen ging je neerquote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hadden ze een keer in mijn thee gedaan.
Smaakte echt vies alleen deed net of ik niks mertke, Dus dronk heel de mok leeg met een stalen gezicht.
Ze keken me echt aan van: WTF proef je niks?
Sinds die tijd doen ze het ook niet meer
niveau stempelkussen op je telefoon hoornquote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hadden ze een keer in mijn thee gedaan.
Smaakte echt vies alleen deed net of ik niks mertke, Dus dronk heel de mok leeg met een stalen gezicht.
Ze keken me echt aan van: WTF proef je niks?
Sinds die tijd doen ze het ook niet meer
gebruik je haar als dekenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee het waren haar dekens
daaaaaaag ze moet hem gewoon opwarmen met activiteiten... niet als deken dienenquote:
nah, ik kan behoorlijk wat hebbenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:21 schreef renedis het volgende:
[..]
hahaha en ondertussen ging je neer
ik zou dat best wel eens willen proeven maar ik ben bang dat het niet te zuipen is..
zout in je bier??? hmmmm dat is bier verspilling!
je hebt hun toch wel terug gepakt hoop ik?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik kan behoorlijk wat hebben
heb me daarna wel extreem rustig gehouden(voor een half uurtje ofzo
)
tuurlijk, wat denk jij danquote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef renedis het volgende:
[..]
je hebt hun toch wel terug gepakt hoop ik?
zout zorgt er voor dat je veel vocht hebt heh.. meer reserves oid.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
maar btw, weten jullie dat het ook goed is, zout water drinken. Tenminste als je 1 of ander iets hebt dan moet je zout water drinken en is het weer goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |