ook leuk ideequote:Op woensdag 17 september 2008 09:33 schreef renedis het volgende:
[..]
offffff.... opdelen met de deeltjes versneller?
ooit eens het tcp/ip principe geprobeert uit te leggen aan een collega.. maar tervergeefs, sommige snappen het nooit!quote:Op woensdag 17 september 2008 09:34 schreef crazy987 het volgende:
en nu ga ik even spelen met TCP/IP
geen zin om nu verder te werken aan die applicatie
maar aangezien niemand hier wat weet van programmeren kan ik ze alles wijsmaken
* renedis geeft crazy-m een lijntje cocaine voor extra effectquote:Op woensdag 17 september 2008 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M moet zich even flink inhouden om niet teveel te gaan trippen![]()
naja, ik bedoel trippen ff op een totaal andere manierquote:Op woensdag 17 september 2008 09:43 schreef renedis het volgende:
[..]
* renedis geeft crazy-m een lijntje cocaine voor extra effect
haha i know.. maar het klonk wel leuk toen ik het zo typtequote:Op woensdag 17 september 2008 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
naja, ik bedoel trippen ff op een totaal andere manier
tjah, sommige snappen dat nou eenmaal nietquote:Op woensdag 17 september 2008 09:40 schreef renedis het volgende:
[..]
ooit eens het tcp/ip principe geprobeert uit te leggen aan een collega.. maar tervergeefs, sommige snappen het nooit!
hehe truequote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef renedis het volgende:
[..]
haha i know.. maar het klonk wel leuk toen ik het zo typte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
laat die bom en die messen dan maar thuisquote:Op woensdag 17 september 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo nog 5 uurtjes dan koffer in pakken >.<
dan alle troep op ruimen en vrijdag het vliegtuig in o.O
als ik maar door de controle heen kom whahahahaha
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zo nog 5 uurtjes dan koffer in pakken >.<
dan alle troep op ruimen en vrijdag het vliegtuig in o.O
als ik maar door de controle heen kom whahahahaha
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe true
ik gebruik alleen dat spul niet
* Crazy-M is cleancocaine.. ik hou het wel bij melkpoeder in mijn koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maoam is voor bazen!
quote:Op woensdag 17 september 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
BCC !!!!
Every day big services, all days a good morning
quote:
wie?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd...
slacht geslapen vannacht.
Hoest hier?
melkpoeder schijnt anders ook niet echt gezond meer te zijnquote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
[..]
cocaine.. ik hou het wel bij melkpoeder in mijn koffie
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wie?
jij slecht geslapen?
hoe komt ?
wat wel?quote:Op woensdag 17 september 2008 10:03 schreef pulletje het volgende:
[..]
melkpoeder schijnt anders ook niet echt gezond meer te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |