Wie is niemand dan?quote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef Cairon het volgende:
Met niemand...
Melaniequote:
Ok, geef me details, waar ging de ruzie overquote:
Singstar, Twister, Hotel, Beer pongquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef hierissieweer het volgende:
Welke gezelschapspelletjes zijn leuk?
Kolonisten van Catan hoor ik vaakquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef hierissieweer het volgende:
Welke gezelschapspelletjes zijn leuk?
quote:Op zondag 14 september 2008 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan hoor ik vaak
Geen flauw idee, dat vraag ik me ook dagelijks afquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:47 schreef MisterO het volgende:
Waar is Stuart Alan Jones gebleven eigenlijk?
Beetje late reactiequote:Op zondag 14 september 2008 21:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dat vraag ik me ook dagelijks af
Het is nog triester zelfs...maar dat verhaal zal ik je maar besparen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Beetje late reactie![]()
Maar welkom terug![]()
Ja nou moet je het vertellen, dat begrijp jequote:Op zondag 14 september 2008 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is nog triester zelfs...maar dat verhaal zal ik je maar besparen.
volgens mij heet jij vandaag Aagje, want je bent best nieuwgierigquote:Op zondag 14 september 2008 21:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja nou moet je het vertellen, dat begrijp je
Met al die mensen met vriendjes om me heen, ben ik er stiekem ook weer aan toe! en dan word je nieuwsgierig, niet alleen daarnaar, maar automatisch ook naar andere dingenquote:Op zondag 14 september 2008 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heet jij vandaag Aagje, want je bent best nieuwgierig
Jij maakt je zorgen dat de stal te lang leeg staat ?quote:Op zondag 14 september 2008 21:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met al die mensen met vriendjes om me heen, ben ik er stiekem ook weer aan toe! en dan word je nieuwsgierig, niet alleen daarnaar, maar automatisch ook naar andere dingen
Ik maak me er geen zorgen over, heb gewoon weer zin in dat hele circus van verliefdheid, eerste zoen enzevoort. Bij onze tennisclub is ook een hele leuke jongen en volgens mij is hij homo, maar ik weet het niet zeker.. hij is zoo cute, maar hoe kan ik nou achterkomen of hij homo is... Hij draagt wel skinny jeans, en heeft vriendinnenquote:Op zondag 14 september 2008 21:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij maakt je zorgen dat de stal te lang leeg staat ?
er moet weer een paard gestald worden waarop de prins kwam aanrijden
dan weet jij meer dan ikquote:
Nog steeds brak van vannacht?quote:Op zondag 14 september 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvp voor later. En dat is waarschijnlijk morgenavond ergens ofzo
.
is er straks niets deel 2 van de Six Feet Under marathon nacht bij NPS ?quote:Op zondag 14 september 2008 22:39 schreef Ang3l het volgende:
Ben best moe. Zwaar weekend.... en toch geen zin te gaan slapen omdat ik vakantie hebVind 't bijna zonde!
Geen ideequote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er straks niets deel 2 van de Six Feet Under marathon nacht bij NPS ?
maandag start NPS met seizoen 5quote:Op zondag 14 september 2008 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ideeMaar goed, ik heb alle seizoenen op DVD
was dat gisteren avond ook? ik heb tot een uur of 4 gekeken en toen vond ik dat ik echt naar bed moest gaan. Goede serie!quote:Op zondag 14 september 2008 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is er straks niets deel 2 van de Six Feet Under marathon nacht bij NPS ?
ja is eeen van de mooiste series die ik gezien hebquote:Op zondag 14 september 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
was dat gisteren avond ook? ik heb tot een uur of 4 gekeken en toen vond ik dat ik echt naar bed moest gaan. Goede serie!
nu toch wel mag ik hopen ?quote:Op maandag 15 september 2008 01:55 schreef hierissieweer het volgende:
2 uur wakker in bed gelegen... Maar in slaap ben ik dus nog steeds niet...
quote:Op maandag 15 september 2008 10:02 schreef MisterO het volgende:
Gmorgen!!! Ik ben op school, wakker en heb er zin in! Kom op! you can do it
inmiddels weer wakker, twas half 5 toen ik er in lagquote:
Nu weet je nog veel meer over de avonturen van de familie Fissher en Diaz ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
inmiddels weer wakker, twas half 5 toen ik er in lag
Aaaaah koffiequote:Op maandag 15 september 2008 07:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
nee, heb even ge surfd, bewust geen tv gekeken. Anders was ik met zo'n marathon gelijk heel de nacht bezigquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu weet je nog veel meer over de avonturen van de familie Fissher en Diaz ?
Nieuwe week, ik moet mijzelf even moed toesprekenquote:Op maandag 15 september 2008 10:25 schreef hierissieweer het volgende:
wat is iedereen positief en vol levenszin deze morgen...
Doe het ook even bij mij...quote:Op maandag 15 september 2008 10:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nieuwe week, ik moet mijzelf even moed toespreken
en herberg Den Zoeten inval is weer leeg en tot rust gekomen ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Aaaaah koffie![]()
![]()
Goedemorgen en ik heb er geen zin in, dus kom maar op
Niet helemaal leeg, naast R waren er nog 2 vanmorgen. Maar ik ben de hele boel ontvlucht ze zoeken het maar uitquote:Op maandag 15 september 2008 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en herberg Den Zoeten inval is weer leeg en tot rust gekomen ?
Ja vort ga jij eens flink aan de slagquote:Op maandag 15 september 2008 10:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Doe het ook even bij mij...
en een briefje op de keukentafel achter gelaten dat je vanavond thus wil komen in een huis dat weer netjes aan kant gemaakt is, en dat de aardappelen klaar staan als je thuis komt ?quote:Op maandag 15 september 2008 10:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niet helemaal leeg, naast R waren er nog 2 vanmorgen. Maar ik ben de hele boel ontvlucht ze zoeken het maar uit
hij zong vroeger bij Soft sell en had een bepaalde reputatie als relnichtquote:Op maandag 15 september 2008 10:45 schreef hierissieweer het volgende:
Somthings got a hold of my heart, yeah yeah yeah
quote:Op maandag 15 september 2008 10:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en een briefje op de keukentafel achter gelaten dat je vanavond thus wil komen in een huis dat weer netjes aan kant gemaakt is, en dat de aardappelen klaar staan als je thuis komt ?![]()
Marc almond ja, niet gene pitney...quote:Op maandag 15 september 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij zong vroeger bij Soft sell en had een bepaalde reputatie als relnicht
nou ik had dus vroeger een collega uit Woudenberg en die had zijn vrouw ( ja ja trouwen als je 21 bent) toch echt zo onder de duim dat ze thuis met dampende aardappelen haar man met de krant en pantoffels bij de deur stond op te wachtenquote:Op maandag 15 september 2008 11:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en je denkt dat dat bij mij thuis normaal is. Nee dus als ze de lege flessen en rotzooi maar opruimen.
Marc is ooit eens opggenomen geweest voor een "voedselvergiftiting"quote:Op maandag 15 september 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Marc almond ja, niet gene pitney...
quote:Op maandag 15 september 2008 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik had dus vroeger een collega uit Woudenberg en die had zijn vrouw ( ja ja trouwen als je 21 bent) toch echt zo onder de duim dat ze thuis met dampende aardappelen haar man met de krant en pantoffels bij de deur stond op te wachten
verkeerde kip gegeten...quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Marc is ooit eens opggenomen geweest voor een "voedselvergiftiting"
en nee hij had geen PILLEN of ander vergif geslikt, maar vast wel blaren van het op de knietjes zitten
R schenkt altijd wel een glas wijn in als ik thuiskomquote:Op maandag 15 september 2008 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik had dus vroeger een collega uit Woudenberg en die had zijn vrouw ( ja ja trouwen als je 21 bent) toch echt zo onder de duim dat ze thuis met dampende aardappelen haar man met de krant en pantoffels bij de deur stond op te wachten
Wellicht kan CDP dit je vertellen, hij is meer into Celebs dan ikquote:Op maandag 15 september 2008 11:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
verkeerde kip gegeten...
ok stroek, hoe ziet deze beste man er vandaag de dag uit?
zie je nu wel dat je een lot uit de loterij gevonden hebtquote:Op maandag 15 september 2008 11:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
R schenkt altijd wel een glas wijn in als ik thuiskom
quote:Op maandag 15 september 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wellicht kan CDP dit je vertellen, hij is meer into Celebs dan ik
Denk dat ik daar maar even ga zondigen.quote:Op maandag 15 september 2008 11:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt een glas actimel aan![]()
hebben ze dat in Barca ook of neem je een voorraad uit NL mee ?
Sangriaquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar even ga zondigen.
Morgen Bonitinho. Hup hup douchen aankleden en aan de gang, winkelen,inpakkken etcquote:
In de morgenquote:
alsof je dat afgelopen weekend niet al in ruime mate gedaan hebtquote:Op maandag 15 september 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Denk dat ik daar maar even ga zondigen.
Nee joh, 's ochtends hoor je nog gewoon te slapenquote:
Kheb geen zinquote:Op maandag 15 september 2008 11:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Morgen Bonitinho. Hup hup douchen aankleden en aan de gang, winkelen,inpakkken etc
Dat viel reuze mee! Ik heb wat gedronken maar geen liters en geen kater. Ik heb wat gezoend, maar met maar 1 jongen. Ik heb wat gedanstquote:Op maandag 15 september 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof je dat afgelopen weekend niet al in ruime mate gedaan hebt
en 's middags als je wakker wordt gelijk aan de sangria mmmmmquote:Op maandag 15 september 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee joh, 's ochtends hoor je nog gewoon te slapen
die lange haren van je hebben de plaats van de wilde haren toch niet overgenomen ?quote:Op maandag 15 september 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee! Ik heb wat gedronken maar geen liters en geen kater. Ik heb wat gezoend, maar met maar 1 jongen. Ik heb wat gedanstNah. Niks bijzonders dus!
Alleen met Rein ? Goh je bent wel erg verliefdquote:Op maandag 15 september 2008 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee! Ik heb wat gedronken maar geen liters en geen kater. Ik heb wat gezoend, maar met maar 1 jongen. Ik heb wat gedanstNah. Niks bijzonders dus!
Of jij bent een sletquote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alleen met Rein ? Goh je bent wel erg verliefd
quote:
maar jullie hadden dan ook "insprirerende" gasten over de vloerquote:Op maandag 15 september 2008 12:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hallo ik heb ook alleen met R. gezoend dit weekend
Erg he....quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Alleen met Rein ? Goh je bent wel erg verliefd
heb je al extra europees sms/bel tegoed geregeld voor je phone ?quote:Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he....
Ik heb zaterdag een jongen afgewezen, gister een trio afgewezen.
Ik word saaaaaaaai!!!
Daar heb ik geen inspiratie voor nodigquote:Op maandag 15 september 2008 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jullie hadden dan ook "insprirerende" gasten over de vloer![]()
![]()
Pas maar op, voor je het weet zit je achter de geraniumsquote:Op maandag 15 september 2008 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg he....
Ik heb zaterdag een jongen afgewezen, gister een trio afgewezen.
Ik word saaaaaaaai!!!
Ik doe niet aan beltegoed (alleen aan verrassend hoge rekeningen)quote:Op maandag 15 september 2008 13:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je al extra europees sms/bel tegoed geregeld voor je phone ?
die labrador komt toch nog eerstquote:Op maandag 15 september 2008 13:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet zit je achter de geraniums
ja beltegoed/abo aanpassing whateverquote:Op maandag 15 september 2008 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan beltegoed (alleen aan verrassend hoge rekeningen)
Hey homo!quote:
Ik ben echt totaaaaaal niet moe!quote:
Neuh.. nog niet..quote:
Geloof ik graag, daar heb je vanuit Frisco ook tijd genoeg voorquote:Op maandag 15 september 2008 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. nog niet..
Denk ook niet dat dat komt. Vanavond gewoon om een uurtje of 10 naar bed en dan komt het wel goed. Ben echt verbaasd hoe weinig last ik heb nu. Maar ik heb wel wat hazenslaapjes gedaan in het vliegtuig terug
Overstap?quote:Op maandag 15 september 2008 13:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Geloof ik graag, daar heb je vanuit Frisco ook tijd genoeg voor![]()
had je aan de oostkust nog lang op je overstap moeten wachten ?
oeh da's wel relaxt ja, maar naderhand denk ik wel heel blij dat je die buis uit mag?quote:Op maandag 15 september 2008 13:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overstap?
We hadden een rechtstreekse vlucht van de KLM
Heen duurde 10,5 uurquote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeh da's wel relaxt ja, maar naderhand denk ik wel heel blij dat je die buis uit mag?
hoe land duurt die vlucht dan?
ik vind die 12 uur naar Zuid Afica toch wel elke keer lang genoeg.
oh dat nog wel te doen, ik had gegokt dat je langer onderweg zou zijnquote:Op maandag 15 september 2008 13:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heen duurde 10,5 uur
Terug maar 9,5 uur![]()
Het had echt niet langer moeten duren.. dan had ik de purser vermoordquote:Op maandag 15 september 2008 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dat nog wel te doen, ik had gegokt dat je langer onderweg zou zijn
Was het geen leuke nicht dan ?quote:Op maandag 15 september 2008 13:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het had echt niet langer moeten duren.. dan had ik de purser vermoord
Was het geen lekker ding ?quote:Op maandag 15 september 2008 13:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het had echt niet langer moeten duren.. dan had ik de purser vermoord
quote:Op maandag 15 september 2008 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom Nuno denkt dat ik ruzie met Melanie heb...
Maar ik heb op 1 vlucht vanuit Zuid America wel een stoere actie gezien van de co piloot en de rest van de mannelijke crew.quote:Op maandag 15 september 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
Purser, steward, crew-fag... wat is 't verschik?
Ruzie, dat heb ik toch niet gezegd. Ik had wat gelezen in het verslag van Ang3l. Maar dat ging over kussen geloof ik. Ik zal het wel weer verkeerd gelezen hebben. Dus trek het je niet aanquote:Op maandag 15 september 2008 14:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom Nuno denkt dat ik ruzie met Melanie heb...
Rein komt geen afscheid nemen, denk ikquote:Op maandag 15 september 2008 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
and yet... we don't seem to hate each other...
ik denk dat Nuno gewoon weer aan het teven is omdat hij jaloers is op mijn skattie, en op de jeugd in zijn algemeenheid...
zeg Ang3l, wanneer komt Rein afscheid nemen? Hij komt best vaak opdagen niet waar? Hihihi, ik bedoel natuurlijk dat hij best vaak langskomt...
Jalours op jouwquote:Op maandag 15 september 2008 14:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
and yet... we don't seem to hate each other...
ik denk dat Nuno gewoon weer aan het teven is omdat hij jaloers is op mijn skattie, en op de jeugd in zijn algemeenheid...
Ik ben jong.quote:
hier kan ik alleen maar om lachenquote:Op maandag 15 september 2008 14:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik ben jong.
Ik oog jong.
Ik weet hoe ik jaloers moet spellen.
Ik kom opdagen als ik zeg op te komen dagen.
En mijn tijger is zo veel leuker, knapper, jonger, grappiger, en intelligenter dan jouw vriend.
Mja, hope so.quote:Op maandag 15 september 2008 14:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
maar wel 4 keer dat het effectief was...
Komt allemaal goedquote:
Minder dan mijn Spaans, en dat is al belabberdquote:Op maandag 15 september 2008 15:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Komt allemaal goed
Wat ik me afvroeg trouwens, hoe is je Catalan ?
Dat zal wel meevallenquote:Op maandag 15 september 2008 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Minder dan mijn Spaans, en dat is al belabberd
zeg hou jij daar eens mee opquote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk vervelend onzeker!
[Margreet Dolman mode]quote:Op maandag 15 september 2008 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben echt vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk vervelend onzeker!
En jij moet helemaaaaal je mond houdenquote:Op maandag 15 september 2008 16:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
en toen bleek alles slechts een visioen
Kun je nog iets van invloed uitoefenen op de uitkomst? Valt het nog aan te passen en te verbeteren naderhand?quote:Op maandag 15 september 2008 16:41 schreef Cybart het volgende:
En toen moest ik tot donderdag wachten om te horen of mn afstudeerproject goed genoeg is...
ik kan het nog aanpassen als het niet goed gekeurd wordt...quote:Op maandag 15 september 2008 16:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Kun je nog iets van invloed uitoefenen op de uitkomst? Valt het nog aan te passen en te verbeteren naderhand?
ik moet het er waarschijnlijk uittrekken wat ie precies wil zien, zoals het al jaren gaat met die gast.quote:Op maandag 15 september 2008 16:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoe zijn je docenten? Als ze het teruggeven zijn ze dan wel zo duidelijk dat ze precies aangeven op welke vlakken je sterk bent en op welke vlakken je aanpassen zou moeten verrichten, en geven ze ook aan welke aanpassingen je moet doorvoeren?
pardon?quote:Op maandag 15 september 2008 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij moet helemaaaaal je mond houden
Zaterdag nacht iets te actief geweestquote:
heb zowiezo morgen de hele dag vrij, dus dan wordt het zeker chillen...quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
gewoon niet al te sappel maken en dingen zijn beloop laten gaan.
Morgen ff een dagje chillen, of anders woensdag, stad in, iets kopen voor jezelf, afspreken met mensen die zich niet bekommeren om school, en proberen om aan andere dingen te denken, en ook al lukt het niet om echt helemaal aan andere dingen te denken... dan heb je in ieder geval nog iets van een leuke dag in plaats van een verloren dag waarbij je thuis zit en denkt over wat je docenten je donderdag gaan teruggeven...
Het begon vanaf 't moment dat je tegen Rein zei "Ga maar eens ff zitten".quote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
pardon?
wat doe IK nou weer verkeerd!
Lijkt mijn Prof wel, door hem duurde mijn Master oook 3 maanden langer, kan er nog steeds boos over wordenquote:Op maandag 15 september 2008 16:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik moet het er waarschijnlijk uittrekken wat ie precies wil zien, zoals het al jaren gaat met die gast.
we zullen zien donderdag
nu eerst maar eens gaan werken...
Dit meen je nietquote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begon vanaf 't moment dat je tegen Rein zei "Ga maar eens ff zitten".
Wat waren de vragen ook alweer allemaal?Wat heb je gestudeerd? Wat voor werk doe je? Ben je verliefd? Hoe lang ben je al uit de kast? Hoeveel relaties heb je al gehad? Zie je jullie 2 samenwonen over een jaar of 2?
Dat ga je toch niet vrágen?!
En zeker niet als ik er gewoon langs zit!!!!!
We hebben elkaar net 4x gezien, die jongen is pas net uit de kast en jij schrikt hem af met ene vragenlijst waar iedere doorgewinterde homo nog van schrikt, zeker als ie pas NET iemand heeft ontmoet!
Goed, goed, heb het heel erg druk, werk nu in de buurt van Breda en heb niet meer de sinecure die ik had.quote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef Stroekie het volgende:
Pjo is er weer![]()
doe jij eens wat regelmatiger posten en vertellen hoe het met jullie gaat
Dat zeg ik toch niet. Maar zie jij nou ècht niet in dat je dat soort dingen gewoon niet moet doen? Dat dat afschrikt? Dat dat irritant is? Voor de ondervraagde zowel als degene die er langs zit? Hoe denk je dat IK me voel als jij hem, die naast me zit, lekker confronterend gaat vragen of ie wel verliefd op me is?quote:Op maandag 15 september 2008 17:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok dan houd ik bij deze verder wel mijn mond
Ten eerste is ie mijn moeder niet. Die heb ik al eentje.quote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zulke vragen stelt toch elke (goedbedoelende) moeder aan elke schoonzoon in spe
neequote:Op maandag 15 september 2008 17:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zulke vragen stelt toch elke (goedbedoelende) moeder aan elke schoonzoon in spe
Hier is het wel goed hoor, en gaat alles wel z'n gangetje en kunnen we binnenkort wel een vingerpunnikkransje startenquote:Op maandag 15 september 2008 17:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Goed, goed, heb het heel erg druk, werk nu in de buurt van Breda en heb niet meer de sinecure die ik had.Hoe is het hier?
Daar voel ik me nog niet oud genoeg voor.quote:Op maandag 15 september 2008 17:47 schreef Stroekie het volgende:
Hier is het wel goed hoor, en gaat alles wel z'n gangetje en kunnen we binnenkort wel een vingerpunnikkransje starten
ja hoor, heb vorige week tickets gekocht zodat ik in de maand november door New Zealand en Sydney kan gaan zwalkenquote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Daar voel ik me nog niet oud genoeg voor.
Met jou persoonlijk ook alles goed?
maar jij kan wel punniken ??quote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het een scene voor een sitcom, zoals jij het beschrijft.quote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Het begon vanaf 't moment dat je tegen Rein zei "Ga maar eens ff zitten".
Wat waren de vragen ook alweer allemaal?Wat heb je gestudeerd? Wat voor werk doe je? Ben je verliefd? Hoe lang ben je al uit de kast? Hoeveel relaties heb je al gehad? Zie je jullie 2 samenwonen over een jaar of 2?
Dat ga je toch niet vrágen?!
En zeker niet als ik er gewoon langs zit!!!!!
We hebben elkaar net 4x gezien, die jongen is pas net uit de kast en jij schrikt hem af met ene vragenlijst waar iedere doorgewinterde homo nog van schrikt, zeker als ie pas NET iemand heeft ontmoet!
maar jij bent dan ook nog mijlenver weg van de 4 in je leeftijdquote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef PJORourke het volgende:
Op dat moment zelf vond ik 't meer een horror. Gelukkig ziet Rein het als een komedie.quote:Op maandag 15 september 2008 17:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het een scene voor een sitcom, zoals jij het beschrijft.
Aangenaam... vers vleesch?quote:
heeft hij ook sinds kort een Tomtom en zoekt nu overal de postcodes om er markeringspunten van te kunnen maken ?quote:Op maandag 15 september 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, dat mijn dansleraar mij moet gaan opbellen om te vragen wat ook alweer het adres was van de danszaal
Maar de drie nadert met rasse schreden.quote:Op maandag 15 september 2008 17:56 schreef Stroekie het volgende:
maar jij bent dan ook nog mijlenver weg van de 4 in je leeftijd
Oh? Wow wow wow wow...quote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef Stroekie het volgende:
uit het bronsgreoen eikenhout
quote:Op maandag 15 september 2008 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij ook sinds kort een Tomtom en zoekt nu overal de postcodes om er markeringspunten van te kunnen maken ?
Ja, ik ken het gevoel.quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Op dat moment zelf vond ik 't meer een horror. Gelukkig ziet Rein het als een komedie.
ja dat kan je direct aan hun vragen herkennenquote:Op maandag 15 september 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Het ging iig om de tomtom en hij wist de straatnaam niet meer
Heb jij je nieuwe schoonfamilie al ontmoetquote:
doet even zeer, en daarna gewoon met frisse tegenzin er weer 10 jaar tegenaanquote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar de drie nadert met rasse schreden.
En gelijk heb je. Jesus, wat een vervelende manier van doen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
En ten derde heb ik hem al vaker gezegd dat ik niet van dat soort dingen gediend ben.
Aangenaamquote:
Dat ligt wat gevoelig. Hoezo?quote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
Heb jij je nieuwe schoonfamilie al ontmoet
Vond het wel meevallenquote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet even zeer, en daarna gewoon met frisse tegenzin er weer 10 jaar tegenaan
Weet ik. Was gewoon een opmerking omdat we het hadden over schoonmoeders en wat ze vragenquote:
Had ik moeten weten... geregistreerd in 2005.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef Burner82 het volgende:
Aangenaam
En nope, ik ben weer eens terug
Age ain't nothing but a number en dergelijke taal die meestal gebruikt wordt door 30+ als ze 25- versieren?quote:
Dat duurt nog heeeel langquote:
Toen alweer? Ik word oud....quote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Had ik moeten weten... geregistreerd in 2005.Welk deel van de provincie woon je?
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op maandag 15 september 2008 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Age ain't nothing but a number en dergelijke taal die meestal gebruikt wordt door 30+ als ze 25- versieren?
Dan moet ik je nog feliciterenquote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd!
(Rein is 25- en ik sinds een week 30+)
ja maar jij last ook lange pauzes inquote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen alweer? Ik word oud....
En in het midden, in wat men tegenwoordig noemt: Gemeente Leudal :S
je had het ook live kunnen zien beginnen, maar jullie kwanen niet naar Pannquote:Op maandag 15 september 2008 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet ik je nog feliciteren
Leuk! Kom zelf uit het verre zuiden...quote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Burner82 het volgende:
Toen alweer? Ik word oud....
En in het midden, in wat men tegenwoordig noemt: Gemeente Leudal :S
Beter 1 goede lange pauze, dan vele korte slechtequote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij last ook lange pauzes in
En hoever is ver?quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Leuk! Kom zelf uit het verre zuiden...
Doet me niks, was het maar zover dan emigreer ik naar Brasil en ga daar op het strand zittenquote:Op maandag 15 september 2008 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt vanzelf dichterbij, hoef je niks voor te doen
Achter de palmbomen in plaats van de geraniumsquote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doet me niks, was het maar zover dan emigreer ik naar Brasil en ga daar op het strand zittenmij manier van achter de geraniums
maar nu de smaak weer aardig te pakken ?quote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter 1 goede lange pauze, dan vele korte slechte
Als ik tijd heb en zo, dan welquote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar nu de smaak weer aardig te pakken ?
Ik denk dat hij doelde op het 30 worden en niet op Reinquote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had het ook live kunnen zien beginnen, maar jullie kwanen niet naar Pann
alle twee zijn een felicitatie waardquote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde op het 30 worden en niet op Rein
Onder de palmbomen jaquote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Achter de palmbomen in plaats van de geraniums
Heeft het al een status?quote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat hij doelde op het 30 worden en niet op Rein
Ik geloof niet dat de palmen in onze tuin kokosnoten hebben. En bij de strandtent zitten we onder een parasolquote:Op maandag 15 september 2008 19:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
levensgevaarlijk met vallende kokosnoten
kokosnoten moet je ook gewoon direct gekoeld, klaargemaakt en wel kunnen bestellen, want zelf doen is veel te gevaarlijk met zo'n enorm mesquote:Op maandag 15 september 2008 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de palmen in onze tuin kokosnoten hebben. En bij de strandtent zitten we onder een parasolje ziet aan alles is gedacht
Kokosnoten zijn alleen goed om cocktails uit te drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kokosnoten moet je ook gewoon direct gekoeld, klaargemaakt en wel kunnen bestellen, want zelf doen is veel te gevaarlijk met zo'n enorm mes![]()
althans voor een ossenaar wel, ook al heeft Oss van ouds her dan de naam om de stak van de messentrekkers te zijn
Hoe oud is Rein dan?quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd!
(Rein is 25- en ik sinds een week 30+)
Bij SPH wordt je zelf prive door gezaagd, daarom denk k ....quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
Ik mis Anna en Nick is nu ook zo goed als gestopt. Schijnt wel dat SPH een vrij zware studie is die vergeleken met de universitaire sociale studie. (even zwaar) Snap alleen nog niet waarom...
Nee, ik ben niet zo van het na 1 date al vriend noemen en na 2 maanden samenwonenquote:
Net 23 geworden (paar maanden geleden). En ik net 30 (vorige week).quote:
Ging meer over de studielast, maar wat jij zegt klopt ook wel (maar heb je denk ook bij psychologie rekening mee te houden)quote:Op maandag 15 september 2008 21:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij SPH wordt je zelf prive door gezaagd, daarom denk k ....
In ieder geval een beter motivatie en een beter bedrijfsplan dan "lijkt me enig"quote:Op maandag 15 september 2008 22:23 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil een antiekzaak openen.... Lijkt mij enig. Wat komt daar allemaal bij kijken?
Hebben jullie gym?quote:Op maandag 15 september 2008 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
trouwens mijn klasgenoot is erg leuk/lekker zelfs nu hij 5 kilo is aangekomen sinds de vakantie (ik heb hem halfnaakt gezien, we hadden gym)
Bedrijfsplan? Is dat net zoiets als een begeleidingsplan, dan kan ik het wel schrijven. Moeten de doelen daarvan ook SMART?quote:Op maandag 15 september 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In ieder geval een beter motivatie en een beter bedrijfsplan dan "lijkt me enig"
Nou ja, gym, MAM maar vrijvertaald gym. Zelfde als dat jullie Sport en spel hebben, lijkt het op. Doormiddel van sport en spel werken aan (ped)agogische doelen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hebben jullie gym?
Das de eerste SPH waar ik dat van hoor...
Euhm... in een bedrijfsplan staat hoe je van plan bent zoveel mogelijk omzet binnen te halen. Waar je het geld vandaan haalt om te kunnen starten en hoe je dit gaat terug betalen. Wat je maandelijkse kosten kunnen zijn en zo voort en zo voortquote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bedrijfsplan? Is dat net zoiets als een begeleidingsplan, dan kan ik het wel schrijven. Moeten de doelen daarvan ook SMART?
Motivatie: Het lijkt mij enig om oude meubels weer een plekje in de maatschappij te geven en de eer toekennen die hun toe hoort te komen. Het is immers geschiedenis en die moet je koesteren en liefhebben. Liefde voor meubels en die liefde overdragen op de klant, dat is mijn motto (zoiets?)
Sport en Spel? Dat was op het mboquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou ja, gym, MAM maar vrijvertaald gym. Zelfde als dat jullie Sport en spel hebben, lijkt het op. Doormiddel van sport en spel werken aan (ped)agogische doelen.
Jap doed ik toen ook al en doe nu precies het zelfde, alleen moet ik er nu een reflectieverslag over schrijven en hoe ik het in kan toepassen als agogisch middel. Maar goed krijg geen vrijstelling omdat het zogenaamd totaal anders is... NOTquote:Op maandag 15 september 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sport en Spel? Dat was op het mbo
ik heb serieus ringen moeten zwaaien en zo...
Ehm... Ik blijf wel gewoon begeleiden, heb ik meer kaas van gegeten.quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euhm... in een bedrijfsplan staat hoe je van plan bent zoveel mogelijk omzet binnen te halen. Waar je het geld vandaan haalt om te kunnen starten en hoe je dit gaat terug betalen. Wat je maandelijkse kosten kunnen zijn en zo voort en zo voort
Ooow ja 3 jaar lang gymnastiek gehad inderdaad. IN het eerste jaar vooral algemene dingen. en kleutergym.quote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap doed ik toen ook al en doe nu precies het zelfde, alleen moet ik er nu een reflectieverslag over schrijven en hoe ik het in kan toepassen als agogisch middel. Maar goed krijg geen vrijstelling omdat het zogenaamd totaal anders is... NOT
Maar heb jij op de PABO niet iets met sport en spel of gym gedaan (in het kader van dat jij dat ook moet toepassen in je werk als leraar?)
Pechtold is van D66...quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
Zal ik de volgende keer groen links stemmen, ik vind pechteld wel aardig,
Welke mbo opleiding heb je gedaan? SPW/onderwijsassistent?quote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ja 3 jaar lang gymnastiek gehad inderdaad. IN het eerste jaar vooral algemene dingen. en kleutergym.
In het tweede jaar zaken die behandeld worden tijdens de gymlessen. Zodat wij als leerkracht daarvan op de hoogte zijn. Dus moesten wij ook koprollen, touwklimmen en ringen zwaaien...
In het derde jaar grote spellen begeleiden. Softbal, trefbal, voetbal... dus heb spelregels moeten stampen... En een groot circus project moeten opzetten waarbij wij zelf een soort workshop hadden en hebben moeten draadlopen, ballopen, jongleren, diabolo'en en eenwieleren...
Maar ben niet bevoegd om gymles te geven aan groepen boven de kleuterklassen...
Wel compleet anders dan op het mbo... Daar deden we telkens een kort spel. Zakdoekje leggen en zo...
Onderwijsassistent...quote:Op maandag 15 september 2008 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Welke mbo opleiding heb je gedaan? SPW/onderwijsassistent?
Op de SPW hebben we ook wel spelen moeten begeleiden en projecten moeten organiseren.
Nijholt spreekt over accenten en taal, ben het wel met hem eens
Dan hebben we tegelijkertijd gekeken!quote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef Ang3l het volgende:
True Blood![]()
![]()
Ohh wat waren die 3 Vampires geil in de laatste scene. Diane
Ik moet me er denk meer in verdiepen... D66, ook links, dus het mag... (volgens mij heb ik allemaal CU en SGP stemmers in mijn klas...)quote:Op maandag 15 september 2008 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pechtold is van D66...
Halsema is van Groen Links
GL zou linkser moeten zijn dan D66...quote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik moet me er denk meer in verdiepen... D66, ook links, dus het mag... (volgens mij heb ik allemaal CU en SGP stemmers in mijn klas...)
Ik mis 2 DK's en dan heb ik ook mijn onderwijsassistenten diploma. Maar ik wou liever in de gehandicaptenzorg dan het onderwijs stage lopen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onderwijsassistent...
oow nee heb daar ook echt echt gym gehad... we hadden en sport en spel en gym...
Ik stem altijd SP, maar volgens mij begin ik toch weer wat richting de iets minder extreem linkse kant te schuivenquote:Op maandag 15 september 2008 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GL zou linkser moeten zijn dan D66...
Die hebben wel hele verschillende standpunten
2 DK's? Geen idee waar je het over hebt... ik heb echt puur de opleiding O.A. gedaan. geen SPW met onderwijsassistent.quote:Op maandag 15 september 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik mis 2 DK's en dan heb ik ook mijn onderwijsassistenten diploma. Maar ik wou liever in de gehandicaptenzorg dan het onderwijs stage lopen.
Ik heb niet zo heel veel met gym. Ik ben gewoon zwaar motorisch gestoord, het komt er gewoon niet uitGelukkig heb ik andere kwaliteiten
Zo was 't in New Orleans ook echtquote:Op maandag 15 september 2008 23:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
Dan hebben we tegelijkertijd gekeken!
I just lurveeee them there Southern accents... y'all can keep yer mouths shut about them swooning Southerners, thems the bees knees if y'all ask me.
Ik beiden gedaan. Ik mis 2 deel kwalificaties. Maar bij ons (ROC a12) is de opleiding onderwijsassistent pas sinds 2 jaar onafhankelijk van de SPW, Dat was bij jullie al eerder?quote:Op maandag 15 september 2008 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
2 DK's? Geen idee waar je het over hebt... ik heb echt puur de opleiding O.A. gedaan. geen SPW met onderwijsassistent.
Die donkere dame knauwt echt alles aan elkaar vast hequote:Op maandag 15 september 2008 23:39 schreef Cairon het volgende:
Them there's a purdy line you been feedin' the people, 'cept we all just know none of them there dull apples are takin' the bait...
Eey psst, ik had een eating out telefoon scene laatstquote:
Awesome!quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
Eey psst, ik had een eating out telefoon scene laatst
Nou ja, sort of
Ja hij viel me net al opquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Awesome!Details hoor ik nog wel?
en ik heb een nieuwe avatar..
Ja joh... 8 jaar terug het eerste jaar. Toen ben ik ook begonnen...quote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik beiden gedaan. Ik mis 2 deel kwalificaties. Maar bij ons (ROC a12) is de opleiding onderwijsassistent pas sinds 2 jaar onafhankelijk van de SPW, Dat was bij jullie al eerder?
Keek net in mijn cijferlijst, ben van 47 studiepunten naar 30,5 studiepunt terug gevallen. Wat een rotzooi, ik behoor er 60 te hebben! Wat dat betreft een rotschool!
Das best lang geleden... 8 jaar geleden was ik 15, toen kwam ik uit het kassie... en zat ik in 2 mavoquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja joh... 8 jaar terug het eerste jaar. Toen ben ik ook begonnen...
Heb je een keer gedoubleerd?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das best lang geleden... 8 jaar geleden was ik 15, toen kwam ik uit het kassie... en zat ik in 2 mavo![]()
ik heb groep 3 overgedaan (toen al last van de dyslectie... alleen kwam men daar pas later achter) Toen ik 17 jaar was een oriëntatie jaar gedaan omdat de mode-academie wou gaan doen, maar niet het geld had voor de trein-traject-kaart dus tot mijn 18de en dus ov-jaarkaart moest wachten. En eigenlijk twijfelde ik of ik dat wel moest doen (of het een redelijk inkomen kon bieden in de toekomst) Toen dus stagegelopen in het onderwijs, de keuze gemaakt om de SPW te gaan doen en dan in te stromen in de PABO. Maar toen moest ik stagelopen bij gehandicapten (ik dacht altijd dat er maar een soort was en dat was het kwijlende soort, maar er ging een wereld voor mij open) Toen zag ik dus het licht en ben verder gegaan in de gehandicaptenzorg. Maar denk dat ik over een jaar of 10 wel voor een lesbevoegdheid ga om les te geven op de SPW.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je een keer gedoubleerd?
Kut het is zelfs 9 jaar terug
toen was ik net 16...
ik ben wel out en oud maar nog geen aow'erquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
stroekje met zijn acties ook altijd...
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 september 2008 08:06 schreef Weemz het volgende:
Goedendag!
Nou het is eindelijk gebeurd hoor, vanaf gister mag ik mezelf gelukkig prijzen met de BSc titel!
Nou ja zoveel voordeel heb ik tot op heden nog niet kunnen ontleden aan het voeren van de ING titelquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En nog vele jaren.
Ik moet altijd lachen als mensen het in hun signature zetten XDquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zoveel voordeel heb ik tot op heden nog niet kunnen ontleden aan het voeren van de ING titel
als ik het op geadresseerde post tegen kom kan het bijna altijd linea recta de oud papierbak inquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen het in hun signature zetten XD
Als mensen me met mijn titel aanspreken dan heb ik altijd zoiets van.. he heb je het tegen mijquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen het in hun signature zetten XD
Heb jij nu alweer een caffeïne tekort ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als mensen me met mijn titel aanspreken dan heb ik altijd zoiets van.. he heb je het tegen mij
Goedemorgen trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
dus hij was er toch wel, die jetlag, ook al dacht je gisteren nog van nietquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:35 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Met een jetlag knap je niet eens op van 12 uur slaap
Ik viel om 5 uur gisteren middag bijna in slaap. Maar goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus hij was er toch wel, die jetlag, ook al dacht je gisteren nog van niet
Slaaptekort R gaat vandaag naar Lisboa voor een paar dagen dusquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij nu alweer een caffeïne tekort ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het bed bood dus weer plaats aan andere activiteiten dan slapenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Slaaptekort R gaat vandaag naar Lisboa voor een paar dagen dus
Enkel is een stuk dunner, maar ik huppel nog zeker niet vrolijk rond. Hij moest wel, verjaardag en wat andere dingen regelen, maar is vrijdag alweer terugquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het bed bood dus weer plaats aan andere activiteiten dan slapen![]()
en op zich dus wel een gunstig teken want dat betekend dat jij alleen gelaten worde en het dus de goede kant uit gaat met je enkel ?, want anders had R je vast niet alleen en hulpeloos achter gelaten
Stat toch leuk als de afschriften van de bank komen met Ing, G.J. Stroekel?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja zoveel voordeel heb ik tot op heden nog niet kunnen ontleden aan het voeren van de ING titel
Ik vind het maar niksquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stat toch leuk als de afschriften van de bank komen met Ing, G.J. Stroekel?
Moet je trouwens er zelf nog achteraan om de titel overal op papier te krijgen, ik bedoel ik ga niets voor niets naar school, dan wil ik ook over anderhalf jaar mijn Bsw titel kunnen voeren.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Enkel is een stuk dunner, maar ik huppel nog zeker niet vrolijk rond. Hij moest wel, verjaardag en wat andere dingen regelen, maar is vrijdag alweer terug
Geen idee, want ik heb dat nergens opgegevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Stat toch leuk als de afschriften van de bank komen met Ing, G.J. Stroekel?
Moet je trouwens er zelf nog achteraan om de titel overal op papier te krijgen, ik bedoel ik ga niets voor niets naar school, dan wil ik ook over anderhalf jaar mijn Bsw titel kunnen voeren.
Ik heb die van mij serieus nog nóóóóóit gebruikt (Drs en Ba).quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik het op geadresseerde post tegen kom kan het bijna altijd linea recta de oud papierbak in
ja en dan zijn die van jou toch nog weer net wat zwaarder als dat ING van mij waar half Nederland al in bezit van isquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die van mij serieus nog nóóóóóit gebruikt (Drs en Ba).
Ik gebruik ze ook nooit. Onzin dingen zijn hetquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb die van mij serieus nog nóóóóóit gebruikt (Drs en Ba).
Half... Meesten doen MBO hoor...quote:Op dinsdag 16 september 2008 12:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dan zijn die van jou toch nog weer net wat zwaarder als dat ING van mij waar half Nederland al in bezit van is
Vind het wel leuk staanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook nooit. Onzin dingen zijn het
quote:
Daar hebben we 't inderdaad over gehad. Maar heb hem nog niet gezienquote:Al is Bring it on wel een toffe film(deel 1 that is)
Mja, ik ben zo dom dat ik meteen mijn leren winterjas heb aangedaanquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is frisjes, de zomer is goed en wel voorbij
Die info klopt niet schat.quote:Op maandag 15 september 2008 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee, ik ben niet zo van het na 1 date al vriend noemen en na 2 maanden samenwonen
*duikt weg*
Dat is wel zoals het hier verteld werdquote:
er zit ook altijd ruis in de communicatie tussen de zender en ontvangerquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het hier verteld werd
vertel dan eens hoe het allemaal wel in elkaar steekt dan?quote:
En toen was het weer stil bij PJOquote:Op dinsdag 16 september 2008 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel zoals het hier verteld werd
Ben je al helemaal klaar voor de tripquote:
geeft Xi een dikke knuffelquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:33 schreef Xiance het volgende:
op de valreep van het einde van dit topic kom ik me ook nog even melden!
*present*
Laat Pjo anders eerst eens rustig ruggespraak hebben met de achterbanquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En toen was het weer stil bij PJO
no complaintsquote:Op dinsdag 16 september 2008 13:38 schreef Xiance het volgende:stroeks
goed weekend gehad?
ikke wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |