Ik vind het een scene voor een sitcom, zoals jij het beschrijft.quote:Op maandag 15 september 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Het begon vanaf 't moment dat je tegen Rein zei "Ga maar eens ff zitten".
Wat waren de vragen ook alweer allemaal?Wat heb je gestudeerd? Wat voor werk doe je? Ben je verliefd? Hoe lang ben je al uit de kast? Hoeveel relaties heb je al gehad? Zie je jullie 2 samenwonen over een jaar of 2?
Dat ga je toch niet vrágen?!
En zeker niet als ik er gewoon langs zit!!!!!
We hebben elkaar net 4x gezien, die jongen is pas net uit de kast en jij schrikt hem af met ene vragenlijst waar iedere doorgewinterde homo nog van schrikt, zeker als ie pas NET iemand heeft ontmoet!
maar jij bent dan ook nog mijlenver weg van de 4 in je leeftijdquote:Op maandag 15 september 2008 17:52 schreef PJORourke het volgende:
Daar voel ik me nog niet oud genoeg voor.
Op dat moment zelf vond ik 't meer een horror. Gelukkig ziet Rein het als een komedie.quote:Op maandag 15 september 2008 17:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het een scene voor een sitcom, zoals jij het beschrijft.
Aangenaam... vers vleesch?quote:
heeft hij ook sinds kort een Tomtom en zoekt nu overal de postcodes om er markeringspunten van te kunnen maken ?quote:Op maandag 15 september 2008 17:58 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, dat mijn dansleraar mij moet gaan opbellen om te vragen wat ook alweer het adres was van de danszaal
Maar de drie nadert met rasse schreden.quote:Op maandag 15 september 2008 17:56 schreef Stroekie het volgende:
maar jij bent dan ook nog mijlenver weg van de 4 in je leeftijd
Oh? Wow wow wow wow...quote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef Stroekie het volgende:
uit het bronsgreoen eikenhout
quote:Op maandag 15 september 2008 18:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij ook sinds kort een Tomtom en zoekt nu overal de postcodes om er markeringspunten van te kunnen maken ?
Ja, ik ken het gevoel.quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Ang3l het volgende:
Op dat moment zelf vond ik 't meer een horror. Gelukkig ziet Rein het als een komedie.
ja dat kan je direct aan hun vragen herkennenquote:Op maandag 15 september 2008 18:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Het ging iig om de tomtom en hij wist de straatnaam niet meer
Heb jij je nieuwe schoonfamilie al ontmoetquote:
doet even zeer, en daarna gewoon met frisse tegenzin er weer 10 jaar tegenaanquote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Maar de drie nadert met rasse schreden.
En gelijk heb je. Jesus, wat een vervelende manier van doen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef Ang3l het volgende:
En ten derde heb ik hem al vaker gezegd dat ik niet van dat soort dingen gediend ben.
Aangenaamquote:
Dat ligt wat gevoelig. Hoezo?quote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef Nuno_G het volgende:
Heb jij je nieuwe schoonfamilie al ontmoet
Vond het wel meevallenquote:Op maandag 15 september 2008 18:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doet even zeer, en daarna gewoon met frisse tegenzin er weer 10 jaar tegenaan
Weet ik. Was gewoon een opmerking omdat we het hadden over schoonmoeders en wat ze vragenquote:
Had ik moeten weten... geregistreerd in 2005.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef Burner82 het volgende:
Aangenaam
En nope, ik ben weer eens terug
Age ain't nothing but a number en dergelijke taal die meestal gebruikt wordt door 30+ als ze 25- versieren?quote:
Dat duurt nog heeeel langquote:
Toen alweer? Ik word oud....quote:Op maandag 15 september 2008 18:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Had ik moeten weten... geregistreerd in 2005.Welk deel van de provincie woon je?
Dat heb ik nooit gezegd!quote:Op maandag 15 september 2008 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Age ain't nothing but a number en dergelijke taal die meestal gebruikt wordt door 30+ als ze 25- versieren?
Dan moet ik je nog feliciterenquote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd!
(Rein is 25- en ik sinds een week 30+)
ja maar jij last ook lange pauzes inquote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Toen alweer? Ik word oud....
En in het midden, in wat men tegenwoordig noemt: Gemeente Leudal :S
je had het ook live kunnen zien beginnen, maar jullie kwanen niet naar Pannquote:Op maandag 15 september 2008 18:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dan moet ik je nog feliciteren
Leuk! Kom zelf uit het verre zuiden...quote:Op maandag 15 september 2008 18:28 schreef Burner82 het volgende:
Toen alweer? Ik word oud....
En in het midden, in wat men tegenwoordig noemt: Gemeente Leudal :S
Beter 1 goede lange pauze, dan vele korte slechtequote:Op maandag 15 september 2008 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij last ook lange pauzes in
En hoever is ver?quote:Op maandag 15 september 2008 18:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Leuk! Kom zelf uit het verre zuiden...
Doet me niks, was het maar zover dan emigreer ik naar Brasil en ga daar op het strand zittenquote:Op maandag 15 september 2008 18:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt vanzelf dichterbij, hoef je niks voor te doen
Achter de palmbomen in plaats van de geraniumsquote:Op maandag 15 september 2008 18:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Doet me niks, was het maar zover dan emigreer ik naar Brasil en ga daar op het strand zittenmij manier van achter de geraniums
maar nu de smaak weer aardig te pakken ?quote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beter 1 goede lange pauze, dan vele korte slechte
Als ik tijd heb en zo, dan welquote:Op maandag 15 september 2008 18:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar nu de smaak weer aardig te pakken ?
Ik denk dat hij doelde op het 30 worden en niet op Reinquote:Op maandag 15 september 2008 18:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had het ook live kunnen zien beginnen, maar jullie kwanen niet naar Pann
alle twee zijn een felicitatie waardquote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelde op het 30 worden en niet op Rein
Onder de palmbomen jaquote:Op maandag 15 september 2008 18:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Achter de palmbomen in plaats van de geraniums
Heeft het al een status?quote:Op maandag 15 september 2008 18:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat hij doelde op het 30 worden en niet op Rein
Ik geloof niet dat de palmen in onze tuin kokosnoten hebben. En bij de strandtent zitten we onder een parasolquote:Op maandag 15 september 2008 19:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
levensgevaarlijk met vallende kokosnoten
kokosnoten moet je ook gewoon direct gekoeld, klaargemaakt en wel kunnen bestellen, want zelf doen is veel te gevaarlijk met zo'n enorm mesquote:Op maandag 15 september 2008 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de palmen in onze tuin kokosnoten hebben. En bij de strandtent zitten we onder een parasolje ziet aan alles is gedacht
Kokosnoten zijn alleen goed om cocktails uit te drinkenquote:Op maandag 15 september 2008 19:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kokosnoten moet je ook gewoon direct gekoeld, klaargemaakt en wel kunnen bestellen, want zelf doen is veel te gevaarlijk met zo'n enorm mes![]()
althans voor een ossenaar wel, ook al heeft Oss van ouds her dan de naam om de stak van de messentrekkers te zijn
Hoe oud is Rein dan?quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd!
(Rein is 25- en ik sinds een week 30+)
Bij SPH wordt je zelf prive door gezaagd, daarom denk k ....quote:Op maandag 15 september 2008 21:43 schreef hierissieweer het volgende:
Ik mis Anna en Nick is nu ook zo goed als gestopt. Schijnt wel dat SPH een vrij zware studie is die vergeleken met de universitaire sociale studie. (even zwaar) Snap alleen nog niet waarom...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |